Ei Vähermpää Vois Kiinostaa´... koko olympialaiset, vai mitkä ne nyt olikaan.
En kertakaikkiaan ymmärrä, mikä ihmisiä urheilussa viehättää.
EVVK
8
512
Vastaukset
- Hulk
sitten tulla tänne kertomaan, että sua ei kiinnosta urheilu? Fiksusti ajateltu. :)
- Kuntoilijamies
Niin, en pelkästään ajatellut vaan tulin.
No fikushan minä olen, tulimpa tai en, senhän jo jokainen ymmärtää, jos itse sattuu ollenkaan olemaan fiksu. - Hulk
Kuntoilijamies kirjoitti:
Niin, en pelkästään ajatellut vaan tulin.
No fikushan minä olen, tulimpa tai en, senhän jo jokainen ymmärtää, jos itse sattuu ollenkaan olemaan fiksu.vaan että miksi tulet urheilu sivuille, vaikka ei su a ko. asia kiinnosta?
- Kuntoilijamies
Hulk kirjoitti:
vaan että miksi tulet urheilu sivuille, vaikka ei su a ko. asia kiinnosta?
Mietippä kuinka monessa asiassa joutuu urheilua sulattamaan, vaikka se ei kiinnosta.
Esimeksiksi ihmiset tulee juttelemaan, että voi kun se ei voittanut ja kun se voitti ym. Sitten kun et ole perillä alkuunkaan matseista ja kuka mitäkin on voittanut, niin yritä siinä olla viisas ja kierrellen sanoa, ettää joo ja niin, vaikka ei ymmäärrä hölkäsen pöläystä.
Ei jaksa aina sanoa, että en sori ole yhtään seurannut tai kiinostunut asiasta. No miksi et seuraa ? ym ym.
Sinua jo äsrsyttää tällainen pikku muistutus siitä jos asia on toisinpäin, heti olet ihmettelemässä, että miksi olen täällä kirjoittelemassa.
Ajatellappa jos sulle tungettas telasta lauantaina jopa neljältä kanavalta jotain sellaista soopaa, josta et ole tippaakaan kiinostunut, vaikka runonlausuntaa, miltä se sinusta tuntisi. Kuntoilijamies kirjoitti:
Mietippä kuinka monessa asiassa joutuu urheilua sulattamaan, vaikka se ei kiinnosta.
Esimeksiksi ihmiset tulee juttelemaan, että voi kun se ei voittanut ja kun se voitti ym. Sitten kun et ole perillä alkuunkaan matseista ja kuka mitäkin on voittanut, niin yritä siinä olla viisas ja kierrellen sanoa, ettää joo ja niin, vaikka ei ymmäärrä hölkäsen pöläystä.
Ei jaksa aina sanoa, että en sori ole yhtään seurannut tai kiinostunut asiasta. No miksi et seuraa ? ym ym.
Sinua jo äsrsyttää tällainen pikku muistutus siitä jos asia on toisinpäin, heti olet ihmettelemässä, että miksi olen täällä kirjoittelemassa.
Ajatellappa jos sulle tungettas telasta lauantaina jopa neljältä kanavalta jotain sellaista soopaa, josta et ole tippaakaan kiinostunut, vaikka runonlausuntaa, miltä se sinusta tuntisi.Ei se kovasti rasita, jos vaikka monelle pitää sanoa vihaavansa urheilua.....
En ole isosti urheilusta kiinnostunut, mut nyt mulla on elämäni tilaisuus....
Meen järkkäriksi kisoihin. Nään minä varmaan urheilijoitakin, vaikka yleisöä pitää vahtia....- naulan kantaan
Kuntoilijamies kirjoitti:
Ajatellappa jos sulle tungettas telasta lauantaina jopa neljältä kanavalta jotain sellaista soopaa, josta et ole tippaakaan kiinostunut, vaikka runonlausuntaa, miltä se sinusta tuntisi."Ajatellappa jos sulle tungettas telasta lauantaina jopa neljältä kanavalta jotain sellaista soopaa", ja tuollaisesta pitää vielä maksaa.....!
Huippujuttu, täällä kunta järjestelee kovalla kiireellä suuria juhlia jonkun kepinheittäjän käymättömän kisan ja saamattoman mitalin kunniaksi vaikka kisat ei ole edes alkaneet, hölmöjen hommaa, kuinkahan moni sairas mummo taas menettää hoitopaikkansa että saadaan tuokin vouhotus maksuun. - kukkupöö
naulan kantaan kirjoitti:
"Ajatellappa jos sulle tungettas telasta lauantaina jopa neljältä kanavalta jotain sellaista soopaa", ja tuollaisesta pitää vielä maksaa.....!
Huippujuttu, täällä kunta järjestelee kovalla kiireellä suuria juhlia jonkun kepinheittäjän käymättömän kisan ja saamattoman mitalin kunniaksi vaikka kisat ei ole edes alkaneet, hölmöjen hommaa, kuinkahan moni sairas mummo taas menettää hoitopaikkansa että saadaan tuokin vouhotus maksuun.miks veesssä porukka ei mee neste ralleihin vaan vahtaa sitä hoon ämmäm kisaa ihan jalka suossa
- leijona
Urheilussa viehättää kilpailu, ei sen monimutkaisempaa, sen kyllä ymmärtää yksinkertaisempikin sohvaperuna. Perimmäinen idea on tehdä parempi tulos kuin toisella.
Ei tarvitse erikseen kiittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535540Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo943438Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel463330Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762527SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral592403Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751907Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei3031742Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71206Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal241132- 1381088