Ei Vähermpää Vois Kiinostaa´... koko olympialaiset, vai mitkä ne nyt olikaan.
En kertakaikkiaan ymmärrä, mikä ihmisiä urheilussa viehättää.
EVVK
8
490
Vastaukset
- Hulk
sitten tulla tänne kertomaan, että sua ei kiinnosta urheilu? Fiksusti ajateltu. :)
- Kuntoilijamies
Niin, en pelkästään ajatellut vaan tulin.
No fikushan minä olen, tulimpa tai en, senhän jo jokainen ymmärtää, jos itse sattuu ollenkaan olemaan fiksu. - Hulk
Kuntoilijamies kirjoitti:
Niin, en pelkästään ajatellut vaan tulin.
No fikushan minä olen, tulimpa tai en, senhän jo jokainen ymmärtää, jos itse sattuu ollenkaan olemaan fiksu.vaan että miksi tulet urheilu sivuille, vaikka ei su a ko. asia kiinnosta?
- Kuntoilijamies
Hulk kirjoitti:
vaan että miksi tulet urheilu sivuille, vaikka ei su a ko. asia kiinnosta?
Mietippä kuinka monessa asiassa joutuu urheilua sulattamaan, vaikka se ei kiinnosta.
Esimeksiksi ihmiset tulee juttelemaan, että voi kun se ei voittanut ja kun se voitti ym. Sitten kun et ole perillä alkuunkaan matseista ja kuka mitäkin on voittanut, niin yritä siinä olla viisas ja kierrellen sanoa, ettää joo ja niin, vaikka ei ymmäärrä hölkäsen pöläystä.
Ei jaksa aina sanoa, että en sori ole yhtään seurannut tai kiinostunut asiasta. No miksi et seuraa ? ym ym.
Sinua jo äsrsyttää tällainen pikku muistutus siitä jos asia on toisinpäin, heti olet ihmettelemässä, että miksi olen täällä kirjoittelemassa.
Ajatellappa jos sulle tungettas telasta lauantaina jopa neljältä kanavalta jotain sellaista soopaa, josta et ole tippaakaan kiinostunut, vaikka runonlausuntaa, miltä se sinusta tuntisi. Kuntoilijamies kirjoitti:
Mietippä kuinka monessa asiassa joutuu urheilua sulattamaan, vaikka se ei kiinnosta.
Esimeksiksi ihmiset tulee juttelemaan, että voi kun se ei voittanut ja kun se voitti ym. Sitten kun et ole perillä alkuunkaan matseista ja kuka mitäkin on voittanut, niin yritä siinä olla viisas ja kierrellen sanoa, ettää joo ja niin, vaikka ei ymmäärrä hölkäsen pöläystä.
Ei jaksa aina sanoa, että en sori ole yhtään seurannut tai kiinostunut asiasta. No miksi et seuraa ? ym ym.
Sinua jo äsrsyttää tällainen pikku muistutus siitä jos asia on toisinpäin, heti olet ihmettelemässä, että miksi olen täällä kirjoittelemassa.
Ajatellappa jos sulle tungettas telasta lauantaina jopa neljältä kanavalta jotain sellaista soopaa, josta et ole tippaakaan kiinostunut, vaikka runonlausuntaa, miltä se sinusta tuntisi.Ei se kovasti rasita, jos vaikka monelle pitää sanoa vihaavansa urheilua.....
En ole isosti urheilusta kiinnostunut, mut nyt mulla on elämäni tilaisuus....
Meen järkkäriksi kisoihin. Nään minä varmaan urheilijoitakin, vaikka yleisöä pitää vahtia....- naulan kantaan
Kuntoilijamies kirjoitti:
Ajatellappa jos sulle tungettas telasta lauantaina jopa neljältä kanavalta jotain sellaista soopaa, josta et ole tippaakaan kiinostunut, vaikka runonlausuntaa, miltä se sinusta tuntisi."Ajatellappa jos sulle tungettas telasta lauantaina jopa neljältä kanavalta jotain sellaista soopaa", ja tuollaisesta pitää vielä maksaa.....!
Huippujuttu, täällä kunta järjestelee kovalla kiireellä suuria juhlia jonkun kepinheittäjän käymättömän kisan ja saamattoman mitalin kunniaksi vaikka kisat ei ole edes alkaneet, hölmöjen hommaa, kuinkahan moni sairas mummo taas menettää hoitopaikkansa että saadaan tuokin vouhotus maksuun. - kukkupöö
naulan kantaan kirjoitti:
"Ajatellappa jos sulle tungettas telasta lauantaina jopa neljältä kanavalta jotain sellaista soopaa", ja tuollaisesta pitää vielä maksaa.....!
Huippujuttu, täällä kunta järjestelee kovalla kiireellä suuria juhlia jonkun kepinheittäjän käymättömän kisan ja saamattoman mitalin kunniaksi vaikka kisat ei ole edes alkaneet, hölmöjen hommaa, kuinkahan moni sairas mummo taas menettää hoitopaikkansa että saadaan tuokin vouhotus maksuun.miks veesssä porukka ei mee neste ralleihin vaan vahtaa sitä hoon ämmäm kisaa ihan jalka suossa
- leijona
Urheilussa viehättää kilpailu, ei sen monimutkaisempaa, sen kyllä ymmärtää yksinkertaisempikin sohvaperuna. Perimmäinen idea on tehdä parempi tulos kuin toisella.
Ei tarvitse erikseen kiittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086