EVVK

Kuntoilijamies

Ei Vähermpää Vois Kiinostaa´... koko olympialaiset, vai mitkä ne nyt olikaan.
En kertakaikkiaan ymmärrä, mikä ihmisiä urheilussa viehättää.

8

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hulk

      sitten tulla tänne kertomaan, että sua ei kiinnosta urheilu? Fiksusti ajateltu. :)

      • Kuntoilijamies

        Niin, en pelkästään ajatellut vaan tulin.
        No fikushan minä olen, tulimpa tai en, senhän jo jokainen ymmärtää, jos itse sattuu ollenkaan olemaan fiksu.


      • Hulk
        Kuntoilijamies kirjoitti:

        Niin, en pelkästään ajatellut vaan tulin.
        No fikushan minä olen, tulimpa tai en, senhän jo jokainen ymmärtää, jos itse sattuu ollenkaan olemaan fiksu.

        vaan että miksi tulet urheilu sivuille, vaikka ei su a ko. asia kiinnosta?


      • Kuntoilijamies
        Hulk kirjoitti:

        vaan että miksi tulet urheilu sivuille, vaikka ei su a ko. asia kiinnosta?

        Mietippä kuinka monessa asiassa joutuu urheilua sulattamaan, vaikka se ei kiinnosta.
        Esimeksiksi ihmiset tulee juttelemaan, että voi kun se ei voittanut ja kun se voitti ym. Sitten kun et ole perillä alkuunkaan matseista ja kuka mitäkin on voittanut, niin yritä siinä olla viisas ja kierrellen sanoa, ettää joo ja niin, vaikka ei ymmäärrä hölkäsen pöläystä.

        Ei jaksa aina sanoa, että en sori ole yhtään seurannut tai kiinostunut asiasta. No miksi et seuraa ? ym ym.

        Sinua jo äsrsyttää tällainen pikku muistutus siitä jos asia on toisinpäin, heti olet ihmettelemässä, että miksi olen täällä kirjoittelemassa.

        Ajatellappa jos sulle tungettas telasta lauantaina jopa neljältä kanavalta jotain sellaista soopaa, josta et ole tippaakaan kiinostunut, vaikka runonlausuntaa, miltä se sinusta tuntisi.


      • Kuntoilijamies kirjoitti:

        Mietippä kuinka monessa asiassa joutuu urheilua sulattamaan, vaikka se ei kiinnosta.
        Esimeksiksi ihmiset tulee juttelemaan, että voi kun se ei voittanut ja kun se voitti ym. Sitten kun et ole perillä alkuunkaan matseista ja kuka mitäkin on voittanut, niin yritä siinä olla viisas ja kierrellen sanoa, ettää joo ja niin, vaikka ei ymmäärrä hölkäsen pöläystä.

        Ei jaksa aina sanoa, että en sori ole yhtään seurannut tai kiinostunut asiasta. No miksi et seuraa ? ym ym.

        Sinua jo äsrsyttää tällainen pikku muistutus siitä jos asia on toisinpäin, heti olet ihmettelemässä, että miksi olen täällä kirjoittelemassa.

        Ajatellappa jos sulle tungettas telasta lauantaina jopa neljältä kanavalta jotain sellaista soopaa, josta et ole tippaakaan kiinostunut, vaikka runonlausuntaa, miltä se sinusta tuntisi.

        Ei se kovasti rasita, jos vaikka monelle pitää sanoa vihaavansa urheilua.....
        En ole isosti urheilusta kiinnostunut, mut nyt mulla on elämäni tilaisuus....
        Meen järkkäriksi kisoihin. Nään minä varmaan urheilijoitakin, vaikka yleisöä pitää vahtia....


      • naulan kantaan
        Kuntoilijamies kirjoitti:

        Mietippä kuinka monessa asiassa joutuu urheilua sulattamaan, vaikka se ei kiinnosta.
        Esimeksiksi ihmiset tulee juttelemaan, että voi kun se ei voittanut ja kun se voitti ym. Sitten kun et ole perillä alkuunkaan matseista ja kuka mitäkin on voittanut, niin yritä siinä olla viisas ja kierrellen sanoa, ettää joo ja niin, vaikka ei ymmäärrä hölkäsen pöläystä.

        Ei jaksa aina sanoa, että en sori ole yhtään seurannut tai kiinostunut asiasta. No miksi et seuraa ? ym ym.

        Sinua jo äsrsyttää tällainen pikku muistutus siitä jos asia on toisinpäin, heti olet ihmettelemässä, että miksi olen täällä kirjoittelemassa.

        Ajatellappa jos sulle tungettas telasta lauantaina jopa neljältä kanavalta jotain sellaista soopaa, josta et ole tippaakaan kiinostunut, vaikka runonlausuntaa, miltä se sinusta tuntisi.

        "Ajatellappa jos sulle tungettas telasta lauantaina jopa neljältä kanavalta jotain sellaista soopaa", ja tuollaisesta pitää vielä maksaa.....!

        Huippujuttu, täällä kunta järjestelee kovalla kiireellä suuria juhlia jonkun kepinheittäjän käymättömän kisan ja saamattoman mitalin kunniaksi vaikka kisat ei ole edes alkaneet, hölmöjen hommaa, kuinkahan moni sairas mummo taas menettää hoitopaikkansa että saadaan tuokin vouhotus maksuun.


      • kukkupöö
        naulan kantaan kirjoitti:

        "Ajatellappa jos sulle tungettas telasta lauantaina jopa neljältä kanavalta jotain sellaista soopaa", ja tuollaisesta pitää vielä maksaa.....!

        Huippujuttu, täällä kunta järjestelee kovalla kiireellä suuria juhlia jonkun kepinheittäjän käymättömän kisan ja saamattoman mitalin kunniaksi vaikka kisat ei ole edes alkaneet, hölmöjen hommaa, kuinkahan moni sairas mummo taas menettää hoitopaikkansa että saadaan tuokin vouhotus maksuun.

        miks veesssä porukka ei mee neste ralleihin vaan vahtaa sitä hoon ämmäm kisaa ihan jalka suossa


    • leijona

      Urheilussa viehättää kilpailu, ei sen monimutkaisempaa, sen kyllä ymmärtää yksinkertaisempikin sohvaperuna. Perimmäinen idea on tehdä parempi tulos kuin toisella.

      Ei tarvitse erikseen kiittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe