Ei Vähermpää Vois Kiinostaa´... koko olympialaiset, vai mitkä ne nyt olikaan.
En kertakaikkiaan ymmärrä, mikä ihmisiä urheilussa viehättää.
EVVK
8
491
Vastaukset
- Hulk
sitten tulla tänne kertomaan, että sua ei kiinnosta urheilu? Fiksusti ajateltu. :)
- Kuntoilijamies
Niin, en pelkästään ajatellut vaan tulin.
No fikushan minä olen, tulimpa tai en, senhän jo jokainen ymmärtää, jos itse sattuu ollenkaan olemaan fiksu. - Hulk
Kuntoilijamies kirjoitti:
Niin, en pelkästään ajatellut vaan tulin.
No fikushan minä olen, tulimpa tai en, senhän jo jokainen ymmärtää, jos itse sattuu ollenkaan olemaan fiksu.vaan että miksi tulet urheilu sivuille, vaikka ei su a ko. asia kiinnosta?
- Kuntoilijamies
Hulk kirjoitti:
vaan että miksi tulet urheilu sivuille, vaikka ei su a ko. asia kiinnosta?
Mietippä kuinka monessa asiassa joutuu urheilua sulattamaan, vaikka se ei kiinnosta.
Esimeksiksi ihmiset tulee juttelemaan, että voi kun se ei voittanut ja kun se voitti ym. Sitten kun et ole perillä alkuunkaan matseista ja kuka mitäkin on voittanut, niin yritä siinä olla viisas ja kierrellen sanoa, ettää joo ja niin, vaikka ei ymmäärrä hölkäsen pöläystä.
Ei jaksa aina sanoa, että en sori ole yhtään seurannut tai kiinostunut asiasta. No miksi et seuraa ? ym ym.
Sinua jo äsrsyttää tällainen pikku muistutus siitä jos asia on toisinpäin, heti olet ihmettelemässä, että miksi olen täällä kirjoittelemassa.
Ajatellappa jos sulle tungettas telasta lauantaina jopa neljältä kanavalta jotain sellaista soopaa, josta et ole tippaakaan kiinostunut, vaikka runonlausuntaa, miltä se sinusta tuntisi. Kuntoilijamies kirjoitti:
Mietippä kuinka monessa asiassa joutuu urheilua sulattamaan, vaikka se ei kiinnosta.
Esimeksiksi ihmiset tulee juttelemaan, että voi kun se ei voittanut ja kun se voitti ym. Sitten kun et ole perillä alkuunkaan matseista ja kuka mitäkin on voittanut, niin yritä siinä olla viisas ja kierrellen sanoa, ettää joo ja niin, vaikka ei ymmäärrä hölkäsen pöläystä.
Ei jaksa aina sanoa, että en sori ole yhtään seurannut tai kiinostunut asiasta. No miksi et seuraa ? ym ym.
Sinua jo äsrsyttää tällainen pikku muistutus siitä jos asia on toisinpäin, heti olet ihmettelemässä, että miksi olen täällä kirjoittelemassa.
Ajatellappa jos sulle tungettas telasta lauantaina jopa neljältä kanavalta jotain sellaista soopaa, josta et ole tippaakaan kiinostunut, vaikka runonlausuntaa, miltä se sinusta tuntisi.Ei se kovasti rasita, jos vaikka monelle pitää sanoa vihaavansa urheilua.....
En ole isosti urheilusta kiinnostunut, mut nyt mulla on elämäni tilaisuus....
Meen järkkäriksi kisoihin. Nään minä varmaan urheilijoitakin, vaikka yleisöä pitää vahtia....- naulan kantaan
Kuntoilijamies kirjoitti:
Ajatellappa jos sulle tungettas telasta lauantaina jopa neljältä kanavalta jotain sellaista soopaa, josta et ole tippaakaan kiinostunut, vaikka runonlausuntaa, miltä se sinusta tuntisi."Ajatellappa jos sulle tungettas telasta lauantaina jopa neljältä kanavalta jotain sellaista soopaa", ja tuollaisesta pitää vielä maksaa.....!
Huippujuttu, täällä kunta järjestelee kovalla kiireellä suuria juhlia jonkun kepinheittäjän käymättömän kisan ja saamattoman mitalin kunniaksi vaikka kisat ei ole edes alkaneet, hölmöjen hommaa, kuinkahan moni sairas mummo taas menettää hoitopaikkansa että saadaan tuokin vouhotus maksuun. - kukkupöö
naulan kantaan kirjoitti:
"Ajatellappa jos sulle tungettas telasta lauantaina jopa neljältä kanavalta jotain sellaista soopaa", ja tuollaisesta pitää vielä maksaa.....!
Huippujuttu, täällä kunta järjestelee kovalla kiireellä suuria juhlia jonkun kepinheittäjän käymättömän kisan ja saamattoman mitalin kunniaksi vaikka kisat ei ole edes alkaneet, hölmöjen hommaa, kuinkahan moni sairas mummo taas menettää hoitopaikkansa että saadaan tuokin vouhotus maksuun.miks veesssä porukka ei mee neste ralleihin vaan vahtaa sitä hoon ämmäm kisaa ihan jalka suossa
- leijona
Urheilussa viehättää kilpailu, ei sen monimutkaisempaa, sen kyllä ymmärtää yksinkertaisempikin sohvaperuna. Perimmäinen idea on tehdä parempi tulos kuin toisella.
Ei tarvitse erikseen kiittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627749Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474426Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264135- 1061966
- 1201820
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721137NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941133IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115853