päässä ja lähetys menee moneen maahan
Hävettä ,kun M Inberg kirkuu huivi
11
1019
Vastaukset
- mariah
minua ei suomalaisena yhtään hävetä Mikaela Ingberg. minusta hän on hyvä urheilija. enemmän hävettäisi, jos se Taina Kolkkala siellä heiluisi keppeineen, mikä ei ole vielä ainakaan arvokisoissa kovin pitkälle lentänyt.
- mualta
vaikka karvahattu piässä koha mitalli tulloo.
- ertmeioio
Mikä saa ihmisen kirjoittamaan tällaista?
- urheilu fani
Jos joku suomalainen pärjää lajista riippumatta niin se on MAHTAVAA!!!
- Keihäsfani
Minua ei hävetä tippaakaan päin vastoin!On ilo seurata kun Mikaela antaa kaikkensa,voisiko nimimerkki mainita jonkun "ei kirkuvan" naiskeihään heittäjän Suomesta joka olisi ollut viime vuosina Mikaelaa parempi arvokisoissa,ei petä koskaan!
- jouhikainen
olen samaa mieltä, varmasti ei nähdä "karjakkoa" finaalissa ja hyvä niin! Ei muuta kuin lypsylle vaan suoraan.
- vaatturi
Nappi otsaan, niin lakkaa Lumene kiljumasta.
- ait
Enemmän hävettää hänen ien hymy. Kun se tyttö hymyilee näkyy enemmän ikeniä entäkö hampaita.
- Elbereth40
Jos noin kauheasti hävettää, kannattaa olla katsomatta koko kisoja. Taas alkaa tämä iänikuinen naisten ulkoisen olemuksen mollaus; keihäänheittäjän hymy hävettää, hoh hoijaa...
- Keihäsfani
Edelleen kaikki mollaavat mutta kukaan ei sano kuka on ollut parempi kun Mikaela,ei sen puoleen todella säälittää nää tyypit jotka päässy jus vaipoista eroon!Katotaan ykisijät mistä lajista mitalit tulee jos tullakseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36901Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690