päässä ja lähetys menee moneen maahan
Hävettä ,kun M Inberg kirkuu huivi
11
1026
Vastaukset
- mariah
minua ei suomalaisena yhtään hävetä Mikaela Ingberg. minusta hän on hyvä urheilija. enemmän hävettäisi, jos se Taina Kolkkala siellä heiluisi keppeineen, mikä ei ole vielä ainakaan arvokisoissa kovin pitkälle lentänyt.
- mualta
vaikka karvahattu piässä koha mitalli tulloo.
- ertmeioio
Mikä saa ihmisen kirjoittamaan tällaista?
- urheilu fani
Jos joku suomalainen pärjää lajista riippumatta niin se on MAHTAVAA!!!
- Keihäsfani
Minua ei hävetä tippaakaan päin vastoin!On ilo seurata kun Mikaela antaa kaikkensa,voisiko nimimerkki mainita jonkun "ei kirkuvan" naiskeihään heittäjän Suomesta joka olisi ollut viime vuosina Mikaelaa parempi arvokisoissa,ei petä koskaan!
- jouhikainen
olen samaa mieltä, varmasti ei nähdä "karjakkoa" finaalissa ja hyvä niin! Ei muuta kuin lypsylle vaan suoraan.
- vaatturi
Nappi otsaan, niin lakkaa Lumene kiljumasta.
- ait
Enemmän hävettää hänen ien hymy. Kun se tyttö hymyilee näkyy enemmän ikeniä entäkö hampaita.
- Elbereth40
Jos noin kauheasti hävettää, kannattaa olla katsomatta koko kisoja. Taas alkaa tämä iänikuinen naisten ulkoisen olemuksen mollaus; keihäänheittäjän hymy hävettää, hoh hoijaa...
- Keihäsfani
Edelleen kaikki mollaavat mutta kukaan ei sano kuka on ollut parempi kun Mikaela,ei sen puoleen todella säälittää nää tyypit jotka päässy jus vaipoista eroon!Katotaan ykisijät mistä lajista mitalit tulee jos tullakseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237