Takana on kaksi monivuotista suhdetta jotka alkoivat melko kiihkeasti mutta jo vuodessa/kahdessa menetin KAIKEN kiinnostukseni seksiin, vaikka rakkaus ja hellyys roihusivat voimakkaina ja halusin jatkuvasti olla kumppaneissani kiinni ja sylikkain. Toisessa naista suhteista elan edelleen. Rakastan kumppaniani yli kaiken ja haluan koskea hanta koko ajan ja nukkua sylikkain, mutta vain ei-seksuaalisesti. Ajatuskin varsinaisesta seksista on useimmiten suorastaan vastenmielinen. Juuri ja juuri olen pystynyt kumppanilleni tekemaan hyvaa (ja sitakin ehka kerran vuodessa) mutta minua ei saisi koskea seksuaalisesti ollenkaan, esim. rintoihin ei todellakaan yhtaan. Ajatuskin oksettaa. Hirvittavan huono omatunto on vaivannut minua koko suhteitteni ajan, kun olen tuntenut pilaavani toisten elaman talta osin. Olen ihaillut, kunnioittanut ja rakastanut naita alykkaita ja hienoja ihmisia enemman kuin mitaan muuta, mutta heidan kokemisensa fyysisen halun kohteena ei ole onnistunut.
Sitten tapasin miehen, joka on ihana ja suloinen ja uskomattoman seksikas, mutta ikava kylla ei alynlahjoiltaan ylla minun tai noiden aikaisempien puolivaliinkaan. En voinut vastustaa hanta, ja lahes ensimmaisesta tapaamiskerrasta tiesin etta jotain tulee tapahtumaan - jokin minussa vastasi hanen katseeseensa sellaisella roihulla etten ole vastaavaa kokenut lukioaikojen jalkeen. Niin sitten kavikin, enka pystynyt estamaan suhteen alkamista. En ollut koskaan aikaisemmin ollut uskoton paria suudelmaa lukuunottamatta - olen 32-vuotias ja elanyt parisuhteessa 18-vuotiaasta asti. Vaikka seksielamani oli suhteitteni alussa aika kiihkeaa, se oli kuitenkin varsin tavanomaista, en kaivannut mitaan erikoisuuksia ja myohemmassa vaiheessa suhteissani en voinut inholtani edes kuvitella mitaan erikoisempaa kun ei tavallinenkaan seksi maistunut. Mutta taman miehen laheisyydessa muutuin kuin salamaniskusta joksikin primitiiviseksi naaraaksi joka ei pysty muuta ajattelemaankaan kuin seksia, ja mikaan asento tai temppu ei tunnu vastenmieliselta vaan pelkastaan kiihottavalta. En voi saada tarpeekseni hanesta, enka ole koskaan elamassani saanut sellaisia orgasmeja kuin hanen kanssaan. Olen kertonut hanelle kaikki seksifantasiani ja han on niita kanssani toteuttanut, olemme harrastaneet peppuseksiakin elamani ensimmaista kertaa ja rakastin sita, ja nyt olen ajanut itseni puoliposliiniksikin hanen vuokseen - mita tahansa etta miellyttaisin hanta, koska han tekee minut aivan hulluksi halusta.
Ongelma on etta han on syvasti rakastunut minuun ja minakin valitan hanesta todella paljon, mutta tiedan etten voisi elaa henkisesti tyydyttavaa elamaa ihmisen kanssa joka osaa hadin tuskin lukea ja kirjoittaa, on monilta asenteiltaan kivikaudella (vaikka onkin valmis niita muuttamaan), eika tieda maailman menosta yhtaan mitaan. Han on kuitenkin uskomaton persoona, huumorintajuinen ja terava, lukee minun tunteitani ja ajatuksiani kuin kirjaa, ja suhteemme ei ole pelkkaa seksia. JOS seksi kuitenkin katoaisi kuten aikaisemmissa suhteissani, jaljelle jaava ei riittaisi minulle, se on aivan varmaa. Tiedan etta minun pitaisi katkaista suhde, mutta minua kiduttaa ajatus etta talla kertaa seksi ei ehka loppuisikaan ja voisin elaa tassa huumassa loppuikani. Mutta tunnen itseni ja tiedan ettei se ole mahdollista. Enka voisi elaa itseni kanssa jos tuomitsisin viela kolmannen ihmisen seksuaaliseen puutteeseen.
Valilla epailen etta olen langennut maailman klassisimpaan "akateeminen, seksuaalisesti turhautunut nainen" - "fyysinen, maskuliininen tyolaismies" -asetelmaan ja tahtomattani kaytan hanta hyvakseni saadakseni seksia jonka kaltaista en ole tiennyt olevan olemassakaan. En koskaan aikaisemmin ole tuntenut tallaista halua antautua ja tulla otetuksi ja pannuksi joka ikisesta suunnasta ja milloin tahansa. En koskaan ollut edes ymmartanyt miten rakkaus ja seksi sopivat yhteen ja miten rakkauden tunne voi voimistaa seksuaalista halua ja kokemusta - ajatuskin silmiin katsomisesta rakastelun aikana oli minusta vastenmielinen. Nyt voisin hukkua taman miehen silmiin kun han katsoo minua ylapuoleltani...tunne on uskomaton kun saan koskea haneen ja tehda hanelle hyvaa. Itsetunnolleni on tehnyt todella hyvaa havaita etta kykenen tallaiseen todelliseen yhdistettyyn seksi- ja rakkaussuhteeseen ja etta nautin villista seksista nain paljon. Suhteemme on jatkunut jo kuukausia mutta vielakin kuumenen kun vain ajattelenkin hanta. Hanen ei tarvitse kuin koskea minuun ja olen valmis.
Samanaikaisesti rakastan edelleen kiihkeasti vakikumppaniani ja haluan elaa hanen kanssaan loppuelamani ja hellia ja koskea hanta, ja taman salasuhteen myota olen aivan hiukan innostunut seksistakin enemman hanen kanssaan, mutta vain hiukan. Tunnen syyllisyytta suhteestani, mutta toisaalta en voi suostua elamaan elamaani taysin ilman seksia, vaikka haluttomuus vakisuhteissani onkin minun puolellani eika toisen. Olen elanyt henkisesti ja tunteellisesti taydellisissa suhteissa mutta fyysisesti nalkakuoleman partaalla. Asia oli vaivannut minua vuosia ja olin jopa puhunut aiheesta muutamaan kertaan ja olimme kumppanini kanssa sopineet etta yhden illan juttu silloin talloin ei olisi katastrofi. Mutta tiedan miten han pahoittaisi siita mielensa...mina taas soisin hanelle paljon vapautta koska en halua olla vastuussa hanen seksielamansa surkeudesta. Olen sanonut etta han saa olla muiden kanssa jos haluaa - mutta han ei halua.
Pelkaan etten koskaan voi saada seka henkisesti etta fyysisesti tyydyttavaa suhdetta. Epailen myos etta taydellinen henkinen yhteenkuuluvuuden tunne (kuten aiemmissa, alyllisesti tasa-arvoisissa suhteissani) poistaa taydelliseen seksiin tarvittavan jannitteen ja tietyn erilaisuuden tunteen miehen ja naisen valilla. Mina kun viela kaipaan miehelta dominoivaa otetta sangyssa, en usko etta voisin ottaa taydellisen "tuttua" ja itseni kanssa samanlaista ihmista siina suhteessa todesta, ja naista syista seksi aiemmissa suhteissani ei ole kestanyt.
Olenko ainoa jonka mielesta seksi rakkaiden ihmisten kanssa tuntuu vastenmieliselta? Pelkaan ettei se muutu koskaan.
Rakastan mutta en halua
8
3341
Vastaukset
- Eronnut&karannut
Itselläni on lähes samanlainen tilanne. Tai siis on ollut, tällä hetkellä elän sinkkuna ja pääasiallisena syynä juuri tämä haluttomuus. Elin pitkän parisuhteen, joka ei täyttänyt henkisiä tai fyysisiä halujani/toiveitani. Mieheni ei tiennyt tuon täytistä yleissivistykseen kuuluvista asioista, hänen kanssaan ei voinut jutustella tai nauraa aiheesta kuin aiheesta. Fyysinen puolikin eteni täysin hänen ehdoillaan: hän ei halunnut köllötellä saman peiton alla tms., seksiä silloin kuin hän halusi. Jos minä tein aloitteen, mies ei kyennyt mihinkään. Viimeinen sinetti tuli, kun hän oikeastaan raiskasi minut: hänen mielestään oli ookoo, että hän tyydytti tarpeensa minuun, kun makasin kuumeisena sängyllä. Tämä suhde päättyi sitten eroon omasta aloitteestani. Seksi ei ole koskaan ollut minulle tärkeää, hellyys kylläkin, mutta tämä suhde vei kaikki fyysiset halut ja kaipuut.
Tapasin sitten edelliskeväänä todella mukavan miehen. Hän oli älykäs, sporttinen jne., sekä hänen seuraassaan oli helppoa olla. Vaikeudet alkoivat sitten, kun piti siirtyä ystävyydestä läheisyyteen. Kun piti halata, oloni oli vaivautunut. Käsikädessä pystyin vielä kävelemään. Pienen pusunkin kestin, mutta yksi intohimoinen suudelma jäi viimeiseksi. Se tuntui ällöttävältä ja vastenmieliseltä, vaikka mies itse oli enemmän kuin olin osannut odottaa.
Sen jälkeen sanoin hänelle, että ollaan ystäviä, en pysty fyysisenpään suhteeseen, vaikka olisin halunnut edes kokeilla olla enemmän. Tunsin jollain tavalla rakastavani tätä miestä, mutta vain henkisellä tasolla. Fyysisestikään hän ei ollut vastenmielinen, mutta en kertakaikkiaan voinut kuvitella, että riisuisin vaatteeni hänen silmiensä alla.
Kevättalvella sitten tein ratkaisuni: muutin useamman sadan kilometrin päähän entiseltä kotipaikkakunnaltani. Tälle miehelle ilmoitin etukäteen, että olen muuttamassa ja yritän saada aikatauluuni sen, että näkisin hänet vielä. En kuitenkaan pystynyt siihen ja muuton jälkeen olen pitänyt yhteyttä häneen sähköpostitse. Huomaan kuitenkin kaipaavani häntä - ainakin ystäväksi. En ehkä vieläkään pystyisi fyysiseen suhteeseen ja tiedän, ettei tälle miehelle riitä pelkkä kämppiksinä eläminen.
Kaipaan kumppania, kärsin yksinäisyydestä, mutta en halua seksiä. "Henkistä seksiä" eli ajatusten vaihtoa, naurua, höpöttelyä ja kaikkea yhdessä tekemistä kaipaan kuitenkin valtavasti. Todennäköisesti tulen elämään yksin lopunelämääni, vaikka en todellakaan haluaisi. Tiedän, että on haluttomia miehiäkin, joten oikeastaan toivon kohtaavani sopivan sellaisen. En usko, että terapiakaan auttaa tässä asiassa (olen käynyt terapiassa avioeron jälkeen).
Aloittajalle ei tainnut tulla tukea muuten kuin että et ole yksin! - Huolestunut....
Jos oikeasti rakastaisit miestäsi, et pettäisi häntä. Toivottavasti hänelle paljastuu pian millaisen käärmen kanssa elää. Ja toivottavasti hän tekee sen, mitä käärmeille on tapana tehdä.
- Juupas saapas
Etpä itsekkään niin kauhean älykkäältä vaikuta. Ainakaan tuon kirjoituksen perusteella.
Elämä on reiässä rattoisaa. Reiässä, jonka ympärilä on vaan... Oma perse. - duunari
Taitaa olla enemmän akateemista pohdintaa kuin toimintaa. Ovatko akateemiset miehet kaikki impotentteja? Vai mistähän se kenkä puristaa?
- mies26
Ei tuossa ole mitään monimutkaista.
"Parisuhteesi"-mies vastaa vaatimuksiasi ominaisuuksiltaan. Hän on ihannemiehesi paperilla, juuri sellainen jota haluaisit haluta ja jollaisen kanssa sinun mielestäsi kuuluu olla.
"Luolamies" vetoaa todellisiin tunteisiisi.Miehenä Naiseen.
Eikai se ole maailmassa ennenkuulumatonta että eri ihmiset voivat vedota eri puoliin meissä ja antaa meille erilaisia asioita...
Tähän ikään olen jakanut elämääni sekä pelkästään seksuaalisesti tyydyttävien-harvassa- että henkistä yhteyttä mahdollistavien naisten kanssa.
Ongelmasi näyttää lähinnä ristiriidalta valitako itse päättämäsi kriteerit täyttävä mies johon olet
kiintynyt ja jonka kanssa koet yhteyttä älyllillä tasolla VAI mies ei täytä normejasi, mutta joka herättää oikeat tunteesi.
Valinta edessä sooner or later. Heikkoa ottaa molemmilta haluamaansa. Ja jostain muusta voi löytää kaiken mitä kaipaa.
Ihmiset ovat laiskoja ja mukavuudenhalauisia... - juuli
Oikeasti, miksi et ole hankkinut ammattiapua. Ei se normaalilta minusta kuulosta, jos ei halua omaa kumppaniaan rakastella!!!Varsinkin kun rakastaa tätä muuten ja haluaa olla tämän kanssa.
Vaikka miehesi sanoo, ettei halua muita, se voi olla vain sanoja sinulle. Voi olla, että hänelläkin on omat kuumat juttunsa.
Tuntuu aika kurjalta, että sinä rakastelet toista miestä ja omasi ei saa edes koskettaa sinua. Onko kumppanisi isä sinulle? Isä jolta saadaan hellyyttä, mutta jota ei kosketa seksuaalisesti?
Ja minä en lainkaan usko, että raavas työmies on mikään tyhmä. Omani on työmies, itse opiskelen eteenpäin akateemisessa maailmassa. Onhan se mieskunto hänellä kova ja seksi fantastista. Mutta en minä häntä tyhmänä pidä! Kuinka voisinkaan, minusta hän on maailman fiksuin mies.- toivoton
Juuli, olen itsekin miettinyt ammattiapua. Mutta nyt kun olen lukenut mm. Tukiasema.netin keskustelupalstoja, olen huomannut etta ongelmani on niin yleinen etta en ole varma enaa. Olen kuitenkin samaa mielta kanssasi etta ei ole normaalia ettei halua omaa miestaan, vaikka kuinka hanta rakastaa. Kaikki muu meilla on taydellista, saamme toisemme nauramaan joka paiva ja keskustelemme antoisasti jne. Tuo isapointti voi olla hyva, vaikkakaan oma isani ei koskaan ollut hella millaan tavalla vaan ennemminkin pelottava.
Ei raavas tyomieheni olekaan lainkaan tyhma, sitahan juuri sanoin etta han on terava ja ymmartaa minua aivan kasittamattoman hyvin, mutta hanelta puuttuu lahes kaikki yleissivistys ja vahankin henkisemmista asioista puhuttaessa logiikka. Hanella ei ole kerta kaikkiaan mitaan sanottavaa normaalissa kahvipoytakeskustelussa ellei heiteta pelkkaa vitsia ja sellainen ei minulle riita, vaikka huumoria ja asennetta olisi kuinka paljon. Sanon taman sillakin uhalla etta kuulostan kamalalta snobilta, silla se nyt vain on totuus. Ja jos suhteessa ei ole seksia eika edes keskustelua, niin ei siina muu sukulaissieluisuus varmaankaan pitkalle vie. - juuli
toivoton kirjoitti:
Juuli, olen itsekin miettinyt ammattiapua. Mutta nyt kun olen lukenut mm. Tukiasema.netin keskustelupalstoja, olen huomannut etta ongelmani on niin yleinen etta en ole varma enaa. Olen kuitenkin samaa mielta kanssasi etta ei ole normaalia ettei halua omaa miestaan, vaikka kuinka hanta rakastaa. Kaikki muu meilla on taydellista, saamme toisemme nauramaan joka paiva ja keskustelemme antoisasti jne. Tuo isapointti voi olla hyva, vaikkakaan oma isani ei koskaan ollut hella millaan tavalla vaan ennemminkin pelottava.
Ei raavas tyomieheni olekaan lainkaan tyhma, sitahan juuri sanoin etta han on terava ja ymmartaa minua aivan kasittamattoman hyvin, mutta hanelta puuttuu lahes kaikki yleissivistys ja vahankin henkisemmista asioista puhuttaessa logiikka. Hanella ei ole kerta kaikkiaan mitaan sanottavaa normaalissa kahvipoytakeskustelussa ellei heiteta pelkkaa vitsia ja sellainen ei minulle riita, vaikka huumoria ja asennetta olisi kuinka paljon. Sanon taman sillakin uhalla etta kuulostan kamalalta snobilta, silla se nyt vain on totuus. Ja jos suhteessa ei ole seksia eika edes keskustelua, niin ei siina muu sukulaissieluisuus varmaankaan pitkalle vie.Mikäli isäsi ei sitä hellyyttä koskaan osannut antaa, hän on varmaankin jättänyt sinuun jälkensä. Nykyinen miehesi on sinulle ehkä se isän "korvike", mutta rakastajat haetaan muualta. Eihän isin kanssa rakastella...
Kannattaa hakea apua, sillä vaikka se olisi yleistä, niin ilmeisesti ongelmastasi kärsit. Varmaankin joku psykoterapia voisi asiassa auttaa.
Niinhän se on, että miehessä täytyy sitä älyllistäkin haastetta olla. Kaikki ei aina tietty tule samassa paketissa. Uskoisin näin, että pohjimmiltasi seurustelet juuri nyt täysin väärän miehen kanssa ja väärin perustein. Mutta se sinun täytyy itse itsellesi selvittää. Pelkkä hyvä seksikään ei riitä loputtomiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63849
- 61835