Miten eroon...

Pedofiilisista taipumuksista?

Eli tälläinen ongelma: olen 16v poika, seurustelen, rakastan tyttökaveriani todella, on hyvät vanhemmat jne jne. Eli kaikki on hyvin. Kuitenkin minulla on sellainen ongelma, että kiihotun lapsipornosta. Siis en esim. uimahallissa alasti olevista tms vaan lähinnä piirretystä sellaisesta. Tällä hetkellä olen varma että en ole pedofiili tms, eivätkä lapset kiinnosta minua seksuaalisesti, mutta pelkään että se muuttuu iän myötä. Haluaisin kuitenkin hankkia omia lapsia, pelkään vain että jos siihen asti ei ole ollut mitään pedofilian "oireita" ja sitten ne yhtäkkiä ilmestyvät kun on oma lapsi niin ei ole kivaa. Eli suomeksi: Millä saan koko H*LVE*IN pedofiiliset taipumukset katoamaan, muuta kuin itsemurhalla?
Toivoisin asiallisia vastauksia, onko omakohtaisia kokemuksia, Eikä mitään "ammu ittes" juttuja, koska ne eivät auta pätkän vertaa....
T: Epätoivoinen

3

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

      En oikein saata uskoa, että olisit pedofiili tai sellaiseksi kehittymässä. Yleensä on niin, että pedofiili ei tajua olevansa pedofiili, mutta sinulla on päinvastoin, siis olet ajatellut asiaa eli tunnistanut sen. Sinä olet vasta 16-vuotias eli seksuaalinen kehitys on vielä osittain "kesken". Voisit kuitenkin käydä juttelemassa asiasta vaikka psykologin tai psykiatrin luona, niin saisit asiallista tietoa tai Väestöliitolla on myös nuorille suunnattua opastusta, sekin voisi olla yksi paikka, jossa käydä. Kasvaminen aikuiseksi ei ole helppoa miltään osin, älä anna moisen asian kiusata mieltäsi, vaan käy rohkeasti asiantuntijan luona juttelemassa, siellä sinua ei varmasti tuomita, vaan pidetään fiksuna nuorena miehenä, kun olet asiasta huolestunut. Saat myös raskaan taakan hartioiltasi. Tsemppiä sinulle! T: Täti

      • että olet pedofiili koska yleensähän pedofiilit eivät edes tajua olevansa sairaita!On hyvä,että olet huomannut sen,että kaikki asiat eivät ole omalla kohdallasi kunnossa!Kannattaisi varmaakin kääntyä psykiatrin puoleen..tsemppiä!


    • autettu

      KO henkilö: olet vielä kehitys vaiheessa oleva nuori aikuinen ja yksin ollessa sinun on vaikea ymmärtää ja tuntea itseäsi, ps olet muuttumassa aikuiSEKSI.
      Perverssit mielikuva ovat sallittuja koska ne edesauttavat ihmistä yhdyntään, on mielikuva sama, eri sukupuoli ,ryhmä seksi tai lapsiseksi joka kiellettynä saa asian tuntumaan sairaalle . eivät asiat kehity ilman mielikuvaa , fantasiaa .
      PS. Ammatti ihminen auttaa aina ja parasta
      olisi hankkiutua vaikkapa Bordelli lomalle jotta silmät aukeavat.
      Älä ole nynny........
      ELÄT TUNTEIDEN MERTA ELÄ SE ROHKEASTI!!!!!!!!!!!!
      Kokenut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe