Onkos täälä ketään :/
Ajattelimpa tulla kurkkaamaan mutta hiljaiselta vaikuttaa.....missäs kaikki on?
Ompas hiljaista...missäs Brunekii???
8
221
Vastaukset
Melina.... käväsin ulkona piipahtamassa.....:))) Kuis hurisee....?8))))))
Melina-76 kirjoitti:
oletkin tääl :)
Hyvinhän tää täs lomaillessa :D
Juutuin tonne sättäilemään taas ;)Sitä vaan käydään sättimäs...:))) äsken tuli vettäkin mut herkes jo satamasta....:)))
BBrunetti kirjoitti:
Sitä vaan käydään sättimäs...:))) äsken tuli vettäkin mut herkes jo satamasta....:)))
se on välillä käydä vähä juttelemas :)
Tääl ei oo vettä puottanu :)
Ja toivottavasti ei rupee puottamaankaan :/Melina-76 kirjoitti:
se on välillä käydä vähä juttelemas :)
Tääl ei oo vettä puottanu :)
Ja toivottavasti ei rupee puottamaankaan :/taas lähteä.... tulee vieraita mut palaillaan astialle....Heips kamu..8)))))))))
BBrunetti kirjoitti:
taas lähteä.... tulee vieraita mut palaillaan astialle....Heips kamu..8)))))))))
Törmätään taas :)
Mäkii rupeen jatkaa kirjan lukemista :)
- minä
mun suosikki on :sä menit Meliina
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454