Kaupoissa on huonosti saatavilla luomu lihaa.
Mistä te sitä ostatte. Riistaakin haluaisin välillä laittaa mutta en tiedä mistä sitä hankisin kun en metsästä.Itse pärjään lihattakin mutta lapselle tarjoisin silointällöin liha-ateriota jos vain saisin sen laatuista kuin haluaisin.
mistä hankitte lihaa
6
1387
Vastaukset
- luomua
Suoraan tilalta saa parasta lihaa. Mm. Vihdin Luomu ry:n sivuilta kannattaa katsoa tuottajia, osoite http://www.vihdinluomu.fi
- .....
....luomulihaa myynnissä tavallisissa kaupoissa Jyväskylässä? Itse en ainakaan ole marketeista löytänyt!
- jontte
jyväskylän mestarin herkkuun saa ainakin tilaamalla. Jouluna syötiin esim luomukinkkurulla.
Muuten tarjontaa ei oikeastaan ole. Luomumetwurstia saa isoimmista kaupoista. (Kotivara/Pirkka)
Itse suosittelen poroa jos ei luomua ole.
Käristysliha esim pirkalla ei ole sikakallista.
- Keskustan...
Citymarketissa on ainakin ollut Pirkan LUOMU jauhelihaa.
- Anonyymi
Kummallisen puutteellista on luomulihan myynti ja jakelu Suomessa. Pitää ostaa suoraan tuottajilta!
Tämä kuvaa hyvin maamme köyhyyttä ja sitä, että 80% kansasta on idiootteja - kuten tunnettu sanonta on. - Anonyymi
Itse käyn Puotinharjun halal lihakaupasta tai benosta, on tuoretta, hyvää ja etenkin edullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668