Paintball-harrastajat, antakaa vinkkejä

May

Vinkkejä kaivataan turnaukseen! =)
Hyviä kikkoja? Mihin pitää keskittyä menestyäkseen? Mitkä ovat erehdyksiä? Ase on tavallinen pumppu. Areena on metsä.

6

2754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goomis

"Vinkkejä kaivataan turnaukseen! =) "

mihin turnaukseen? ei pahemmin noita pumpputurnauksia taida olla... SM-pumppuako tarkoitat?

"Hyviä kikkoja? Mihin pitää keskittyä menestyäkseen? Mitkä ovat erehdyksiä? "

Pirusti vaan treeniä ja kehitätte sitä joukkuepeliä. Katotte kentällä oikeet linjat yms. isot pojat voi kertoo sit enemmän.

"Ase on tavallinen pumppu. Areena on metsä. "

en itse pelaa oleenkaan metsässä joten aika vaikea sanoa. Jos haluat siitä pumpusta eroon, niin mulla olis sopiva semi-setti myynnissä. ja jos turnaukset kiinnostaa, niin menee mieluummin yleisiin suppi-treeneihin.

• May

Puhuinko mä muka jostain kilpailusta? Aina näitä kiihkoja. Ihan kavereiden kanssa! Henkilökohtaiseen peliin olisin kysynyt vinkkejä ja kikkoja.

• goomis
        May kirjoitti:

Puhuinko mä muka jostain kilpailusta? Aina näitä kiihkoja. Ihan kavereiden kanssa! Henkilökohtaiseen peliin olisin kysynyt vinkkejä ja kikkoja.

"Puhuinko mä muka jostain kilpailusta? Aina näitä kiihkoja. Ihan kavereiden kanssa! Henkilökohtaiseen peliin olisin kysynyt vinkkejä ja kikkoja. "

Kyl puhuit kilpailuista, kun kerran puhuit turnauksista. turnaukset on kilpailuja juu nou?
        Ai että heti on kiihko ku ei pelaa jossain v*tun mettässä tai pumpulla?

Vinkkejä ja kikkoja *huoh*. Voi morjes. Eiköhän jokainen kehity sitä mukaa ku treenaa, paitsi jos pelaa aina samojen naamojen kanssa. Jos sää pelaat kamujes kans puskassa, niin tarviiko siihen sit jotain kikkoja pahemmin. Senku vaan pelaatte, kyllä jokainen kehittää sen oman tyylinsä sit ajan kanssa. Mulle yks sama, jos joku tosiaan haluaa pelata puska-trän-träniä... Ite vihaan puska-peinttiä yli kaiken (vrt. softis)

• Sebastian*
        goomis kirjoitti:

"Puhuinko mä muka jostain kilpailusta? Aina näitä kiihkoja. Ihan kavereiden kanssa! Henkilökohtaiseen peliin olisin kysynyt vinkkejä ja kikkoja. "

Kyl puhuit kilpailuista, kun kerran puhuit turnauksista. turnaukset on kilpailuja juu nou?
        Ai että heti on kiihko ku ei pelaa jossain v*tun mettässä tai pumpulla?

Vinkkejä ja kikkoja *huoh*. Voi morjes. Eiköhän jokainen kehity sitä mukaa ku treenaa, paitsi jos pelaa aina samojen naamojen kanssa. Jos sää pelaat kamujes kans puskassa, niin tarviiko siihen sit jotain kikkoja pahemmin. Senku vaan pelaatte, kyllä jokainen kehittää sen oman tyylinsä sit ajan kanssa. Mulle yks sama, jos joku tosiaan haluaa pelata puska-trän-träniä... Ite vihaan puska-peinttiä yli kaiken (vrt. softis)

Kyllä metsäkentillä tarvitaan tekniikkaa ja etenkin taktiikkaa vielä enemmän kuin Sup' Air kentällä.
        Pelaan kyllä itsekin Sup' Air paintballia, mutta myönnän kyllä että laaja metsäkenttä vaatii paljon parempaa taktikointia pelaajilta kuin mitä Sup' Air kentät.
        Moni pro pelaajakin myöntää ettei taktiikat todellisuudessa ole niin ratkaisevassa roolissa Sup' pelaamisessa.
        Joukkueiden varsinainen taktiikka on lähinnä breikin alkusuojien valinnat ja sitten peli kulkee lähinnä omaa rataansa tilanteiden mukaan.
        Metsäkenttä antaa paljon enemmän vaihtoehtoja ja vaatii paljon enemmän taktikointia, etenkin jos puhutaan ei-konsepti tyylisestä metsäkentästä.
        Eihän sinun tarvitse tykätä metsäkentillä pelaamisesta, mutta tuskin voit kumota väitettä metsäkenttien suuremmasta taktillisuudesta?

• a

a

• ffuygybnohyfnjgyhkht

Ei ihansplättis mmutta softissa kiipesin mäntyyn ja ampuilin sieltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      68
      2279
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1516
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1312
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      71
      1309
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      127
      1184
    6. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1021
    7. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      70
      1008
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      97
      961
    9. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      943
    10. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      116
      926
    Aihe