Vinkkejä kaivataan turnaukseen! =)
Hyviä kikkoja? Mihin pitää keskittyä menestyäkseen? Mitkä ovat erehdyksiä? Ase on tavallinen pumppu. Areena on metsä.
Paintball-harrastajat, antakaa vinkkejä
6
2716
Vastaukset
- goomis
"Vinkkejä kaivataan turnaukseen! =) "
mihin turnaukseen? ei pahemmin noita pumpputurnauksia taida olla... SM-pumppuako tarkoitat?
"Hyviä kikkoja? Mihin pitää keskittyä menestyäkseen? Mitkä ovat erehdyksiä? "
Pirusti vaan treeniä ja kehitätte sitä joukkuepeliä. Katotte kentällä oikeet linjat yms. isot pojat voi kertoo sit enemmän.
"Ase on tavallinen pumppu. Areena on metsä. "
en itse pelaa oleenkaan metsässä joten aika vaikea sanoa. Jos haluat siitä pumpusta eroon, niin mulla olis sopiva semi-setti myynnissä. ja jos turnaukset kiinnostaa, niin menee mieluummin yleisiin suppi-treeneihin.- May
Puhuinko mä muka jostain kilpailusta? Aina näitä kiihkoja. Ihan kavereiden kanssa! Henkilökohtaiseen peliin olisin kysynyt vinkkejä ja kikkoja.
- goomis
May kirjoitti:
Puhuinko mä muka jostain kilpailusta? Aina näitä kiihkoja. Ihan kavereiden kanssa! Henkilökohtaiseen peliin olisin kysynyt vinkkejä ja kikkoja.
"Puhuinko mä muka jostain kilpailusta? Aina näitä kiihkoja. Ihan kavereiden kanssa! Henkilökohtaiseen peliin olisin kysynyt vinkkejä ja kikkoja. "
Kyl puhuit kilpailuista, kun kerran puhuit turnauksista. turnaukset on kilpailuja juu nou?
Ai että heti on kiihko ku ei pelaa jossain v*tun mettässä tai pumpulla?
Vinkkejä ja kikkoja *huoh*. Voi morjes. Eiköhän jokainen kehity sitä mukaa ku treenaa, paitsi jos pelaa aina samojen naamojen kanssa. Jos sää pelaat kamujes kans puskassa, niin tarviiko siihen sit jotain kikkoja pahemmin. Senku vaan pelaatte, kyllä jokainen kehittää sen oman tyylinsä sit ajan kanssa. Mulle yks sama, jos joku tosiaan haluaa pelata puska-trän-träniä... Ite vihaan puska-peinttiä yli kaiken (vrt. softis) - Sebastian*
goomis kirjoitti:
"Puhuinko mä muka jostain kilpailusta? Aina näitä kiihkoja. Ihan kavereiden kanssa! Henkilökohtaiseen peliin olisin kysynyt vinkkejä ja kikkoja. "
Kyl puhuit kilpailuista, kun kerran puhuit turnauksista. turnaukset on kilpailuja juu nou?
Ai että heti on kiihko ku ei pelaa jossain v*tun mettässä tai pumpulla?
Vinkkejä ja kikkoja *huoh*. Voi morjes. Eiköhän jokainen kehity sitä mukaa ku treenaa, paitsi jos pelaa aina samojen naamojen kanssa. Jos sää pelaat kamujes kans puskassa, niin tarviiko siihen sit jotain kikkoja pahemmin. Senku vaan pelaatte, kyllä jokainen kehittää sen oman tyylinsä sit ajan kanssa. Mulle yks sama, jos joku tosiaan haluaa pelata puska-trän-träniä... Ite vihaan puska-peinttiä yli kaiken (vrt. softis)Kyllä metsäkentillä tarvitaan tekniikkaa ja etenkin taktiikkaa vielä enemmän kuin Sup' Air kentällä.
Pelaan kyllä itsekin Sup' Air paintballia, mutta myönnän kyllä että laaja metsäkenttä vaatii paljon parempaa taktikointia pelaajilta kuin mitä Sup' Air kentät.
Moni pro pelaajakin myöntää ettei taktiikat todellisuudessa ole niin ratkaisevassa roolissa Sup' pelaamisessa.
Joukkueiden varsinainen taktiikka on lähinnä breikin alkusuojien valinnat ja sitten peli kulkee lähinnä omaa rataansa tilanteiden mukaan.
Metsäkenttä antaa paljon enemmän vaihtoehtoja ja vaatii paljon enemmän taktikointia, etenkin jos puhutaan ei-konsepti tyylisestä metsäkentästä.
Eihän sinun tarvitse tykätä metsäkentillä pelaamisesta, mutta tuskin voit kumota väitettä metsäkenttien suuremmasta taktillisuudesta?
- a
a
- ffuygybnohyfnjgyhkht
Ei ihansplättis mmutta softissa kiipesin mäntyyn ja ampuilin sieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828