Vinkkejä kaivataan turnaukseen! =)
Hyviä kikkoja? Mihin pitää keskittyä menestyäkseen? Mitkä ovat erehdyksiä? Ase on tavallinen pumppu. Areena on metsä.
Paintball-harrastajat, antakaa vinkkejä
6
2754
Vastaukset
- goomis
"Vinkkejä kaivataan turnaukseen! =) "
mihin turnaukseen? ei pahemmin noita pumpputurnauksia taida olla... SM-pumppuako tarkoitat?
"Hyviä kikkoja? Mihin pitää keskittyä menestyäkseen? Mitkä ovat erehdyksiä? "
Pirusti vaan treeniä ja kehitätte sitä joukkuepeliä. Katotte kentällä oikeet linjat yms. isot pojat voi kertoo sit enemmän.
"Ase on tavallinen pumppu. Areena on metsä. "
en itse pelaa oleenkaan metsässä joten aika vaikea sanoa. Jos haluat siitä pumpusta eroon, niin mulla olis sopiva semi-setti myynnissä. ja jos turnaukset kiinnostaa, niin menee mieluummin yleisiin suppi-treeneihin.- May
Puhuinko mä muka jostain kilpailusta? Aina näitä kiihkoja. Ihan kavereiden kanssa! Henkilökohtaiseen peliin olisin kysynyt vinkkejä ja kikkoja.
- goomis
May kirjoitti:
Puhuinko mä muka jostain kilpailusta? Aina näitä kiihkoja. Ihan kavereiden kanssa! Henkilökohtaiseen peliin olisin kysynyt vinkkejä ja kikkoja.
"Puhuinko mä muka jostain kilpailusta? Aina näitä kiihkoja. Ihan kavereiden kanssa! Henkilökohtaiseen peliin olisin kysynyt vinkkejä ja kikkoja. "
Kyl puhuit kilpailuista, kun kerran puhuit turnauksista. turnaukset on kilpailuja juu nou?
Ai että heti on kiihko ku ei pelaa jossain v*tun mettässä tai pumpulla?
Vinkkejä ja kikkoja *huoh*. Voi morjes. Eiköhän jokainen kehity sitä mukaa ku treenaa, paitsi jos pelaa aina samojen naamojen kanssa. Jos sää pelaat kamujes kans puskassa, niin tarviiko siihen sit jotain kikkoja pahemmin. Senku vaan pelaatte, kyllä jokainen kehittää sen oman tyylinsä sit ajan kanssa. Mulle yks sama, jos joku tosiaan haluaa pelata puska-trän-träniä... Ite vihaan puska-peinttiä yli kaiken (vrt. softis) - Sebastian*
goomis kirjoitti:
"Puhuinko mä muka jostain kilpailusta? Aina näitä kiihkoja. Ihan kavereiden kanssa! Henkilökohtaiseen peliin olisin kysynyt vinkkejä ja kikkoja. "
Kyl puhuit kilpailuista, kun kerran puhuit turnauksista. turnaukset on kilpailuja juu nou?
Ai että heti on kiihko ku ei pelaa jossain v*tun mettässä tai pumpulla?
Vinkkejä ja kikkoja *huoh*. Voi morjes. Eiköhän jokainen kehity sitä mukaa ku treenaa, paitsi jos pelaa aina samojen naamojen kanssa. Jos sää pelaat kamujes kans puskassa, niin tarviiko siihen sit jotain kikkoja pahemmin. Senku vaan pelaatte, kyllä jokainen kehittää sen oman tyylinsä sit ajan kanssa. Mulle yks sama, jos joku tosiaan haluaa pelata puska-trän-träniä... Ite vihaan puska-peinttiä yli kaiken (vrt. softis)Kyllä metsäkentillä tarvitaan tekniikkaa ja etenkin taktiikkaa vielä enemmän kuin Sup' Air kentällä.
Pelaan kyllä itsekin Sup' Air paintballia, mutta myönnän kyllä että laaja metsäkenttä vaatii paljon parempaa taktikointia pelaajilta kuin mitä Sup' Air kentät.
Moni pro pelaajakin myöntää ettei taktiikat todellisuudessa ole niin ratkaisevassa roolissa Sup' pelaamisessa.
Joukkueiden varsinainen taktiikka on lähinnä breikin alkusuojien valinnat ja sitten peli kulkee lähinnä omaa rataansa tilanteiden mukaan.
Metsäkenttä antaa paljon enemmän vaihtoehtoja ja vaatii paljon enemmän taktikointia, etenkin jos puhutaan ei-konsepti tyylisestä metsäkentästä.
Eihän sinun tarvitse tykätä metsäkentillä pelaamisesta, mutta tuskin voit kumota väitettä metsäkenttien suuremmasta taktillisuudesta?
- a
a
- ffuygybnohyfnjgyhkht
Ei ihansplättis mmutta softissa kiipesin mäntyyn ja ampuilin sieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682279Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921516Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711309- 1271184
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 701008
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍97961Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 116926