Paintball-harrastajat, antakaa vinkkejä

May

Vinkkejä kaivataan turnaukseen! =)
Hyviä kikkoja? Mihin pitää keskittyä menestyäkseen? Mitkä ovat erehdyksiä? Ase on tavallinen pumppu. Areena on metsä.

6

2820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goomis

"Vinkkejä kaivataan turnaukseen! =) "

mihin turnaukseen? ei pahemmin noita pumpputurnauksia taida olla... SM-pumppuako tarkoitat?

"Hyviä kikkoja? Mihin pitää keskittyä menestyäkseen? Mitkä ovat erehdyksiä? "

Pirusti vaan treeniä ja kehitätte sitä joukkuepeliä. Katotte kentällä oikeet linjat yms. isot pojat voi kertoo sit enemmän.

"Ase on tavallinen pumppu. Areena on metsä. "

en itse pelaa oleenkaan metsässä joten aika vaikea sanoa. Jos haluat siitä pumpusta eroon, niin mulla olis sopiva semi-setti myynnissä. ja jos turnaukset kiinnostaa, niin menee mieluummin yleisiin suppi-treeneihin.

• May

Puhuinko mä muka jostain kilpailusta? Aina näitä kiihkoja. Ihan kavereiden kanssa! Henkilökohtaiseen peliin olisin kysynyt vinkkejä ja kikkoja.

• goomis
        May kirjoitti:

Puhuinko mä muka jostain kilpailusta? Aina näitä kiihkoja. Ihan kavereiden kanssa! Henkilökohtaiseen peliin olisin kysynyt vinkkejä ja kikkoja.

"Puhuinko mä muka jostain kilpailusta? Aina näitä kiihkoja. Ihan kavereiden kanssa! Henkilökohtaiseen peliin olisin kysynyt vinkkejä ja kikkoja. "

Kyl puhuit kilpailuista, kun kerran puhuit turnauksista. turnaukset on kilpailuja juu nou?
        Ai että heti on kiihko ku ei pelaa jossain v*tun mettässä tai pumpulla?

Vinkkejä ja kikkoja *huoh*. Voi morjes. Eiköhän jokainen kehity sitä mukaa ku treenaa, paitsi jos pelaa aina samojen naamojen kanssa. Jos sää pelaat kamujes kans puskassa, niin tarviiko siihen sit jotain kikkoja pahemmin. Senku vaan pelaatte, kyllä jokainen kehittää sen oman tyylinsä sit ajan kanssa. Mulle yks sama, jos joku tosiaan haluaa pelata puska-trän-träniä... Ite vihaan puska-peinttiä yli kaiken (vrt. softis)

• Sebastian*
        goomis kirjoitti:

"Puhuinko mä muka jostain kilpailusta? Aina näitä kiihkoja. Ihan kavereiden kanssa! Henkilökohtaiseen peliin olisin kysynyt vinkkejä ja kikkoja. "

Kyl puhuit kilpailuista, kun kerran puhuit turnauksista. turnaukset on kilpailuja juu nou?
        Ai että heti on kiihko ku ei pelaa jossain v*tun mettässä tai pumpulla?

Vinkkejä ja kikkoja *huoh*. Voi morjes. Eiköhän jokainen kehity sitä mukaa ku treenaa, paitsi jos pelaa aina samojen naamojen kanssa. Jos sää pelaat kamujes kans puskassa, niin tarviiko siihen sit jotain kikkoja pahemmin. Senku vaan pelaatte, kyllä jokainen kehittää sen oman tyylinsä sit ajan kanssa. Mulle yks sama, jos joku tosiaan haluaa pelata puska-trän-träniä... Ite vihaan puska-peinttiä yli kaiken (vrt. softis)

Kyllä metsäkentillä tarvitaan tekniikkaa ja etenkin taktiikkaa vielä enemmän kuin Sup' Air kentällä.
        Pelaan kyllä itsekin Sup' Air paintballia, mutta myönnän kyllä että laaja metsäkenttä vaatii paljon parempaa taktikointia pelaajilta kuin mitä Sup' Air kentät.
        Moni pro pelaajakin myöntää ettei taktiikat todellisuudessa ole niin ratkaisevassa roolissa Sup' pelaamisessa.
        Joukkueiden varsinainen taktiikka on lähinnä breikin alkusuojien valinnat ja sitten peli kulkee lähinnä omaa rataansa tilanteiden mukaan.
        Metsäkenttä antaa paljon enemmän vaihtoehtoja ja vaatii paljon enemmän taktikointia, etenkin jos puhutaan ei-konsepti tyylisestä metsäkentästä.
        Eihän sinun tarvitse tykätä metsäkentillä pelaamisesta, mutta tuskin voit kumota väitettä metsäkenttien suuremmasta taktillisuudesta?

• a

a

• ffuygybnohyfnjgyhkht

Ei ihansplättis mmutta softissa kiipesin mäntyyn ja ampuilin sieltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      32
      3837
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      140
      1601
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1481
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      72
      1122
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1111
    6. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1061
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      1007
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      981
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      950
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      925
    Aihe