Olisi tarkoitus tehdä mustaherukoista hilloa, ihan vain sellaista jossa ei ole kuin marjoja, hillosokeria ja vettä (siis jos sitä edes tarvitsee). Tietääkö joku missä suhteessa täytyy edellämainittuja aineksia olla? Netistä en löytänyt kuin ohjeita, joissa on hunaja-etikkaa, inkivääriä sun muita lisukkeita, sellainen ei kiinnosta. Jossain lehdessä on ollut kaipaamani "pelkistetyn" hillon ohje, mutta en tietenkään tähän hätään sitä lehteä löydä...
Mustaherukkahillo
4
5203
Vastaukset
- herkku
2l riivittyjä mustaherukoita
5dl vettä
6-9 dl sokeria tai hillosokeria
keitä ensin marjoja ja vettä n. 15 min. ota pois levyltä ja lisää sokeri. kuumenna uudelleen kiehuvaksi. poista vaahto. purkita :D - Kotipuutarhuri
Olen tehnyt mustaherukkahillon hillosokeripussissa olevan ohjeen mukaan, lisäksi olen survonut sauvasekoittimella marjoja hiukan;ennen sokerin lisäämistä.Tulee tasaisempaa hilloa nopeammin.
- lomalainen
hilloa ton pussin ohjeen mukaan. hyvää tuli mut ihmetyttää se vähäinen vesimäärä,jonk takia varmaan mullaki kattila vähä paloi pohjaan,kääk...oli siinä hinkaaminen :) ja kun katoin edellisen kirjottajan ohjeen niin siinä oli 5dl kahdelle litralle marjoja ja tos pussin kylessä on 2dl neljälle litralle marjoja..
eli sen tästä opin et laitan seuraavalla kerralla enemmän vettä vaik ohje sanos mitä. onneks ei hilloon jäänyt palaneen makua,tuli tosi hyvää. lisäsin myös vähän hyytelösokeria ku lisäsin hillosokeria. tosi hyvää minkä vaan ruuan lomassa!
- Herkku
Kiitos ohjeista ja vinkeistä, nyt saadaan marjat hilloksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315663
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123528- 1932301
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771607Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351447Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741325- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194