joku tuolla fetissisivuilla kaipaili "sellaisia" kuvia tästä sarjakuvahahmosta:),mikä nyt TAAS antoi aihetta aloittaa muistelot...eli olinpa kerran töissä eräässä huonekalufirmassa...harrastan piirtelyä ja siellä joskus luppoajalla piirtelin pakkauslaatikon kylkeen kuvan muumipeikoista "duunaamassa" pikku myytä...epähuomiossa k.o laatikko päätyi suuren asiakkaan tilaukseen mukaan ja huolestuin vähän,että kenkäähän tästä vielä tulee...No ei;Sieltä oli pomo soittanut naureskellen konttorille,että pistäkää kahvit ja pullat sille taiteilijalle.Ne oli sen kuvan ripustanut röökihuoneen seinälle...*muistelee*
pikku myystä (ynnä muumeista)
9
452
Vastaukset
olen samaistunut pikku myyhyn... ja vain sen takia koska sillä on aina kolttoset mieles.....:))))
- AROSUSI-09
jossa nappulana olin kitarisaleikkauksessa...muistan ne Toven sinne maalaamat muumit ja muut...*havahtuu muisteloista*nii joo...pikku myy on rok !
AROSUSI-09 kirjoitti:
jossa nappulana olin kitarisaleikkauksessa...muistan ne Toven sinne maalaamat muumit ja muut...*havahtuu muisteloista*nii joo...pikku myy on rok !
vaan hiukset taitaa punaiset... heh.... pisamat naamassa... Tiedätkö mie tykkään muumeista.... tossa typyn kanssa äsken katottiin niitä....:)))
- AROSUSI-09
BBrunetti kirjoitti:
vaan hiukset taitaa punaiset... heh.... pisamat naamassa... Tiedätkö mie tykkään muumeista.... tossa typyn kanssa äsken katottiin niitä....:)))
en muista...pitkään aikaan muumeja lukenut,mutta yks mustavalkonen muumimuki kyllä astiakaapista löytyy:)
AROSUSI-09 kirjoitti:
en muista...pitkään aikaan muumeja lukenut,mutta yks mustavalkonen muumimuki kyllä astiakaapista löytyy:)
viideltä kakoselta tulee......:))) jos innostut katsomaan....heh....
- AROSUSI-09
BBrunetti kirjoitti:
viideltä kakoselta tulee......:))) jos innostut katsomaan....heh....
eipä tuota...köh...sen Nyyti-kirjan kyllä voisin vaikka tänään lainata...nyt kun tuli mieleen...
AROSUSI-09 kirjoitti:
eipä tuota...köh...sen Nyyti-kirjan kyllä voisin vaikka tänään lainata...nyt kun tuli mieleen...
no me katellaan... mut lainaas.... niin voi muistella lisää....;))))ajatteles kuin suosittu muumi peikko on.... se on ollu iät ja ajat ja viel vaan lapset siitä tykkää..... Mie viuhahdan saunaan.....Heips hukkanen....*wiuhhhhh....*
- AROSUSI-09
BBrunetti kirjoitti:
no me katellaan... mut lainaas.... niin voi muistella lisää....;))))ajatteles kuin suosittu muumi peikko on.... se on ollu iät ja ajat ja viel vaan lapset siitä tykkää..... Mie viuhahdan saunaan.....Heips hukkanen....*wiuhhhhh....*
...
- quistis
hauskaa et muillekkin sattuu ja tapahtuu;o)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52821- 53786
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253677Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10660Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58634- 53604