olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että kumppanin löytää kaikkein helpoiten kun on aivan mielettömässä kännissä. sillon luultavimmin se vastakkainenkin sukupuoli on jonkinverran myötätuulessa, jos se mukaan sattuu lähtemään..jos menee muisti niin eipähän tartte muistella omia törttöilyjä ja jne. on niin helppoa olla oma itsensä.
seksikin on sitten hoidettu alta pois tukka putkella ja todennäköisesti se on ollut niin kamalaa räpelöintiä ja vehkeiden toimimattomuutta, että tuskin tarvii seuraavalla kerralla jännittää kun mikään ei kai voi mennä huonommin.
ja jos yhteinen tulevaisuus häämöttää edessä, niin eip'hän kumpikaan voi valittaa toisen alkomahoolin käytöstä...kun sehän olis pitänyt tietää jo lähtiissä.
kannattaa olla humalassa
9
1173
Vastaukset
..on kyllä aivan totta.. täytyypä huomenna juoda itseni humalaan jos jotain seuraa löytyisi.. niiihhh....
- nti merlot
"lyhtypylväskin silmissä humalaisen näöyttää pamelalta -tiedäthän sen...." eli jos vaikka on niin humaltuneena että rumakin jo kelpaa niin voipi laittaa kaikki kännin piikkiin... ja varmuuden vuoksi kannattaa aina pitää sängyn alla varalla paperipussia johon on liimannut esim brad pitin naaman kuvan ja pyytää sitä rumaa osapuolta pitämään pussia päässään lievittäessä krapulapanetusta...
- 005
niin...noin ehkä löytää seuraa siksi yhdeksi känniseksi yöksi...eli varmaan se elämänkumppanin löytäminen taitaa jäädä
- m82
selvinpäin... (en ole mikää jeesushihhuli joka väittää jotta alkoholi on paholaisen vettä)
selvinpäin löytyy kaikista kauneimmat ja nainen ainakin vaistoaa siinä että tohan on MIES! (ku pystyy selvinpäin tulla juttelemaan) ja eihän sitä tarvi saada ku sähköpostinumero/puhelin numero niin se seksikin hoituu myöhemmin rakkaudella.. en menee mikään pilaan.. XD mulla toimii.. - xxc.xc..
m82 kirjoitti:
selvinpäin... (en ole mikää jeesushihhuli joka väittää jotta alkoholi on paholaisen vettä)
selvinpäin löytyy kaikista kauneimmat ja nainen ainakin vaistoaa siinä että tohan on MIES! (ku pystyy selvinpäin tulla juttelemaan) ja eihän sitä tarvi saada ku sähköpostinumero/puhelin numero niin se seksikin hoituu myöhemmin rakkaudella.. en menee mikään pilaan.. XD mulla toimii..Viestistäsi päätellen olet tällä hetkellä aika vahvassa kännissä!
- el tiempo
xxc.xc.. kirjoitti:
Viestistäsi päätellen olet tällä hetkellä aika vahvassa kännissä!
haittaako se sinua???
- h56h6
joo löytääkin varmasti todella hyvän kumppanin. no ainakin omalle tasolle sopivan. saatte kahdestaan tukehtua toistenne oksennukseen, miten romanttista.
- El Bimbo
Estot ja kaikki häviää eikä ainakaa tuu mietittyä koko loppuelämää piloille jos sattuisi mokaamaan, kun ei muista mitään.=)=)
- timo
miksi minä en sitten ikinä saa vaikka oon aina kännissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861849Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181167Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991145Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol80997Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154879- 94874
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54771Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv56719- 53694