mitäköhän luokkaa on koriksen pelaajien palkat suomessa? vai paljonkohan tärähtää esim. sm-voitosta?
KORISMIEHET SUOMESSA
6
1221
Vastaukset
- tälleen
Ammattilaisvahvistukset joita on tavallisesti 2-3 joukkueessa saavat n. 2000-3000e puhtaana kuukaudessa. Joku Kisner tosin taitaa saada 5000e puhtaana, sekä asunto, auto ja ruokaedun. Rivipelaajat saavat lähinnä päivärahoja. Suurin osa pelaa siis ihan pelaamisen ilosta, ei rahasta mikä on minusta hyvä.
- saab69
ei ugissa saa noin pali
- t0t2
Kuinkas nuo säännöt ulkomaalaisista pelaajista menee? Montako saa olla /seura?
- Joku19999999999
Miten paljon saa palkkaa jos joukkueen paras pelaaja?
- TANK JUU
Katsokaa tämänpäivän "iltapäivälehdistä" korintekijöiden nimiä.
Kuolette nauruun. Oliko yhtään Suomalaista nimeä ?
Onnea Suomalainen juniorivalmennus. - Keskelle keksintöä
3000€ puhtaana käteen, on ihan kohtuukorvaus.
Potkut saaneen satamatyöläisen ansiot jäävät 1900€/kk. Ja kahdebn vuoden päästä pitäis taas löytyä hetkeksi työtä, että 500pv loma jatkuisi samoilla eduilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512