Suomi on PASKA maa

suomi imee

Evilän dopingvilpillä hankittu säälimitali ei muuta mitään. Suomi on edelleen paska punikkiryssälä ja suomalaiset ovat edelleen laatikkokalloisia pullamössöhäviäjiä.

17

1857

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet

yksi meistä...

• Explorer.

Hei nyt loppuu näitten provojen kirjoittelu eihän tästä kekustelusta muuten mitään tule.

• sormi pois

pyllystä ja ala nukkumaan,jospa huomenna olisi parempi päivä...

• me kaksi

kommenttisi kirvoitti mahtavat naurut :D:D:D

• olet
        me kaksi kirjoitti:

kommenttisi kirvoitti mahtavat naurut :D:D:D

Hiukan yksinkertainen huumoritaju sinulla, mutta mitäpä muutakaan tyhmältä juntilta voisi edes odottaa.

• vaan

sinne ruåtsiis senkin homopelle!

• Mie vaan

kuule hiljaa kateellinen säälittävä idiootti!! Mitä sä mollaat Suomea ja Evilää??!! Mitä ne on sulle tehnyt, vai oliko niin huono päivä, että piti tänne tulla purkamaan!??:O

• yks mies

Lopettakaa nyt jo kakarat provoaminen täällä ja menkää nukkumaan!

Tommi Evilä rulettaa!

• Sepon frendi

Siis tanan kaaleppi! Se paska maa oli Saksa eikä Suomi. Tajuutsä jurpo?

• Tsiguli

Kommunistinen Suomi pitää liittää Venäjään jotta saadaan asiat kuntoon ja mitaleita tilille. Vanhat neuvostoaikaiset valmennusmenetelmät käyttöön.

• Rafu

Mut kaverihan on oikeessa: Suomi ON paska maa! Mitä hyvää muka on tässä pienessä, kylmässä, syrjäisessä rupumaassa, joka häviää muille urheilussa , säässä, ruoassa ja ylipäätään kaikessa? Maapallon asukkaista vain 0,1 % on sitä mieltä, että Suomi on hyvä maa. Ja se 0,1 % on me mitättömät suomalaiset.

• j a

sinäkin olet yksi meistä ja asut täällä...

• Rafu
        j a kirjoitti:

sinäkin olet yksi meistä ja asut täällä...

Kato mussa on ranskalaista ja venäläistä verta isän ja äidin puolelta, joten oon paljon parempi ku te surkeet juntit!

• olet
        Rafu kirjoitti:

Kato mussa on ranskalaista ja venäläistä verta isän ja äidin puolelta, joten oon paljon parempi ku te surkeet juntit!

ja itse sen kerroit.

• Jokke

Mutta Rafu hyvä, liity enemmistöön. Ei täällä ole pakko asua. Ilmiselvästi fiksuna miehenä löydät varmasti töitä mistä maasta tahansa.

• tahvo

Ota nyt sinäkin se pillerisi kiltisti ja ala nukkuu.Jos ei uni heti tule niin,äiti voi lukea sulle jonku jännän iltasadun!Mitäs siihen sanot?!

• ,I,,

haistanny paska saatanan aasialainen PASKA.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      111
      8403
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5114
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      25
      3362
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      31
      2067
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      115
      1537
    6. 57
      1530
    7. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1367
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      178
      1349
    9. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      60
      1109
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      29
      947
    Aihe