Suomi on PASKA maa

suomi imee

Evilän dopingvilpillä hankittu säälimitali ei muuta mitään. Suomi on edelleen paska punikkiryssälä ja suomalaiset ovat edelleen laatikkokalloisia pullamössöhäviäjiä.

17

1839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet

yksi meistä...

• Explorer.

Hei nyt loppuu näitten provojen kirjoittelu eihän tästä kekustelusta muuten mitään tule.

• sormi pois

pyllystä ja ala nukkumaan,jospa huomenna olisi parempi päivä...

• me kaksi

kommenttisi kirvoitti mahtavat naurut :D:D:D

• olet
        me kaksi kirjoitti:

kommenttisi kirvoitti mahtavat naurut :D:D:D

Hiukan yksinkertainen huumoritaju sinulla, mutta mitäpä muutakaan tyhmältä juntilta voisi edes odottaa.

• vaan

sinne ruåtsiis senkin homopelle!

• Mie vaan

kuule hiljaa kateellinen säälittävä idiootti!! Mitä sä mollaat Suomea ja Evilää??!! Mitä ne on sulle tehnyt, vai oliko niin huono päivä, että piti tänne tulla purkamaan!??:O

• yks mies

Lopettakaa nyt jo kakarat provoaminen täällä ja menkää nukkumaan!

Tommi Evilä rulettaa!

• Sepon frendi

Siis tanan kaaleppi! Se paska maa oli Saksa eikä Suomi. Tajuutsä jurpo?

• Tsiguli

Kommunistinen Suomi pitää liittää Venäjään jotta saadaan asiat kuntoon ja mitaleita tilille. Vanhat neuvostoaikaiset valmennusmenetelmät käyttöön.

• Rafu

Mut kaverihan on oikeessa: Suomi ON paska maa! Mitä hyvää muka on tässä pienessä, kylmässä, syrjäisessä rupumaassa, joka häviää muille urheilussa , säässä, ruoassa ja ylipäätään kaikessa? Maapallon asukkaista vain 0,1 % on sitä mieltä, että Suomi on hyvä maa. Ja se 0,1 % on me mitättömät suomalaiset.

• j a

sinäkin olet yksi meistä ja asut täällä...

• Rafu
        j a kirjoitti:

sinäkin olet yksi meistä ja asut täällä...

Kato mussa on ranskalaista ja venäläistä verta isän ja äidin puolelta, joten oon paljon parempi ku te surkeet juntit!

• olet
        Rafu kirjoitti:

Kato mussa on ranskalaista ja venäläistä verta isän ja äidin puolelta, joten oon paljon parempi ku te surkeet juntit!

ja itse sen kerroit.

• Jokke

Mutta Rafu hyvä, liity enemmistöön. Ei täällä ole pakko asua. Ilmiselvästi fiksuna miehenä löydät varmasti töitä mistä maasta tahansa.

• tahvo

Ota nyt sinäkin se pillerisi kiltisti ja ala nukkuu.Jos ei uni heti tule niin,äiti voi lukea sulle jonku jännän iltasadun!Mitäs siihen sanot?!

• ,I,,

haistanny paska saatanan aasialainen PASKA.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      82
      5872
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      129
      3965
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      46
      3919
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3594
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2948
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2497
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2214
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2121
    9. 33
      2109
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      445
      1823
    Aihe