Evilän dopingvilpillä hankittu säälimitali ei muuta mitään. Suomi on edelleen paska punikkiryssälä ja suomalaiset ovat edelleen laatikkokalloisia pullamössöhäviäjiä.
Suomi on PASKA maa
17
1839
Vastaukset
- olet
yksi meistä...
- Explorer.
Hei nyt loppuu näitten provojen kirjoittelu eihän tästä kekustelusta muuten mitään tule.
- sormi pois
pyllystä ja ala nukkumaan,jospa huomenna olisi parempi päivä...
- me kaksi
kommenttisi kirvoitti mahtavat naurut :D:D:D
- olet
me kaksi kirjoitti:
kommenttisi kirvoitti mahtavat naurut :D:D:D
Hiukan yksinkertainen huumoritaju sinulla, mutta mitäpä muutakaan tyhmältä juntilta voisi edes odottaa.
- vaan
sinne ruåtsiis senkin homopelle!
- Mie vaan
kuule hiljaa kateellinen säälittävä idiootti!! Mitä sä mollaat Suomea ja Evilää??!! Mitä ne on sulle tehnyt, vai oliko niin huono päivä, että piti tänne tulla purkamaan!??:O
- yks mies
Lopettakaa nyt jo kakarat provoaminen täällä ja menkää nukkumaan!
Tommi Evilä rulettaa! - Sepon frendi
Siis tanan kaaleppi! Se paska maa oli Saksa eikä Suomi. Tajuutsä jurpo?
- Tsiguli
Kommunistinen Suomi pitää liittää Venäjään jotta saadaan asiat kuntoon ja mitaleita tilille. Vanhat neuvostoaikaiset valmennusmenetelmät käyttöön.
- Rafu
Mut kaverihan on oikeessa: Suomi ON paska maa! Mitä hyvää muka on tässä pienessä, kylmässä, syrjäisessä rupumaassa, joka häviää muille urheilussa , säässä, ruoassa ja ylipäätään kaikessa? Maapallon asukkaista vain 0,1 % on sitä mieltä, että Suomi on hyvä maa. Ja se 0,1 % on me mitättömät suomalaiset.
- j a
sinäkin olet yksi meistä ja asut täällä...
- Rafu
j a kirjoitti:
sinäkin olet yksi meistä ja asut täällä...
Kato mussa on ranskalaista ja venäläistä verta isän ja äidin puolelta, joten oon paljon parempi ku te surkeet juntit!
- olet
Rafu kirjoitti:
Kato mussa on ranskalaista ja venäläistä verta isän ja äidin puolelta, joten oon paljon parempi ku te surkeet juntit!
ja itse sen kerroit.
- Jokke
Mutta Rafu hyvä, liity enemmistöön. Ei täällä ole pakko asua. Ilmiselvästi fiksuna miehenä löydät varmasti töitä mistä maasta tahansa.
- tahvo
Ota nyt sinäkin se pillerisi kiltisti ja ala nukkuu.Jos ei uni heti tule niin,äiti voi lukea sulle jonku jännän iltasadun!Mitäs siihen sanot?!
- ,I,,
haistanny paska saatanan aasialainen PASKA.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823