Kuka oli se 4x400 viestin valkonen aurinkolasityyppi??? Herranjumalanperkele mikä namu! Tää tyttö panis sitä ympäri päivät vuosia!!
USAn viestihemmo????!!
31
3010
Vastaukset
- SUURI KULLI
MUT SE EI VARMAAN PANIS SUA KU KERRAN.... JA SÄKKI PÄÄSSÄ SULLA ;')
- Miia
Tarkoittanet Jeremy Warineria? Ankkuriosuuden juoksijaa? Sama heppu, joka voitti jo henk. koht. 400m kultaa. Viime vuoden olympiakullan haltija myös. Nuori jätkä, 21v... Ja joo, panisin :P
- panettaa
Kiitti nimest! ...Luulin Edward Nortonin olevan unelma, mut toi kyl peittos sen 500-0...
- Joopa
Tiukasti uskonnollisen kodin (baptisteja) kasvatti. Opiskelupaikka Baylor University (Texas) on maailman suurin baptistiyliopisto.
Satunnaiset seksisuhteet tuskin istuisivat tuohon ajatusmaailmaan... - panettaa
Joopa kirjoitti:
Tiukasti uskonnollisen kodin (baptisteja) kasvatti. Opiskelupaikka Baylor University (Texas) on maailman suurin baptistiyliopisto.
Satunnaiset seksisuhteet tuskin istuisivat tuohon ajatusmaailmaan...Mä olisin vain sen hamaan hautaan.
- Miia
Joopa kirjoitti:
Satunnaiset seksisuhteet tuskin istuisivat tuohon ajatusmaailmaan...Jep... Ei katos heitetä kirvestä kaivoon. Jos me ton panettaa:n kanssa otetaan yhteislähtö jenkkilään ja näytetään vähän kinkyä ja perverssiä 3somea, niin johan siinä tiukempikin baptistiperheen poika taipuu... *naur*
- se auttaa !
se auttaa !
- panettaa
Mä lähen amerikkaan ja vien sen tolta muijalta.
http://www.fwrunco.com/WARINER.jpg
kyllä sais jätkä paljon parempaa!!! - KOMEE TUMMA SUOMALAINEN
panettaa kirjoitti:
Mä lähen amerikkaan ja vien sen tolta muijalta.
http://www.fwrunco.com/WARINER.jpg
kyllä sais jätkä paljon parempaa!!!no ei oo kaunis eikä jätkäkään komee ! ! !
et taida itsekkään olla mikään ihmeempi :-) - Miia
KOMEE TUMMA SUOMALAINEN kirjoitti:
no ei oo kaunis eikä jätkäkään komee ! ! !
et taida itsekkään olla mikään ihmeempi :-)Katkeruus rumentaa ihmistä, hyvä mies... Kotiin kasvamaan siitä,hushus.. :P
- panettaa
Miia kirjoitti:
Katkeruus rumentaa ihmistä, hyvä mies... Kotiin kasvamaan siitä,hushus.. :P
Vähän kuin tuntisin sut :DDD, jos sanoisin et samassa kylässä asuva blondi kamus Henna, niin tuntisitko...????!!!
- Miia
panettaa kirjoitti:
Vähän kuin tuntisin sut :DDD, jos sanoisin et samassa kylässä asuva blondi kamus Henna, niin tuntisitko...????!!!
Tuota.. Mulla on kyllä yks Henna-niminen kaveri samassa kaupungissa, mutta oikea nimeni ei ole Miia (oikea nimi alkaa H:lla), mikä ilmeisesti sekoitti sut? Eli tuskin tunnetaan.. Mutta hauska tutustua aina samanmielisiin näin "sotasuunnitelmienkin hengessä" :D *käsipäivää*
- panettaa
Miia kirjoitti:
Tuota.. Mulla on kyllä yks Henna-niminen kaveri samassa kaupungissa, mutta oikea nimeni ei ole Miia (oikea nimi alkaa H:lla), mikä ilmeisesti sekoitti sut? Eli tuskin tunnetaan.. Mutta hauska tutustua aina samanmielisiin näin "sotasuunnitelmienkin hengessä" :D *käsipäivää*
No ajattelinkin, että ei yhtään todennäköistä, mutta päivää päivää vain! *käsipäivää*
- kipin
panettaa kirjoitti:
No ajattelinkin, että ei yhtään todennäköistä, mutta päivää päivää vain! *käsipäivää*
mut jos ois suomalainen niin kukaan teistä ei panis just sen takia? eikä muijat mitään pane vai onko teillä vehkeet seisooko? muijat antaa miehet panee.
- Miia
kipin kirjoitti:
mut jos ois suomalainen niin kukaan teistä ei panis just sen takia? eikä muijat mitään pane vai onko teillä vehkeet seisooko? muijat antaa miehet panee.
..sä vaan ole nyt kateellinen tai katkera? Kauheesti ottaa luonteen päälle, jos joku vähän hehkuttaa jotain muuta miestä.. ja vielä urheilija ja vielä jenkki? Voi kauheeta, ihan hirveetä! Ai että, te ootte kyllä hulvattomia..*nauraa ja fiilistelee yhä viime viikon jännitysnäytelmillä*
Ja kyllä mä ainakin panen, en anna.. Siinä katos mies vikisee ja minä vien, kun niikseen tulee :) - panettaa
kipin kirjoitti:
No kyllä mä panisin aivan hinkuna don johnson big bandin solistiakin!!! Ja sehän on suomalainen. Tykkään ton näkösistä ja piste.
http://www.yle.fi/raumanmeri/2004/Don_Johnson_Big_Band_03.jpg
naminami
Ja mä ainakin panen ja kunnolla. Mahtaa sulla tosiaan olla tylsää kun seksielämäs on "tökin puolikuollutta lahnaa", mutta mene itkemään sitä vaikka mammalles. - miia
Kanervalla on nii mahtaaava anaaali!!!!
- HirveeJärkytys!
panettaa kirjoitti:
No kyllä mä panisin aivan hinkuna don johnson big bandin solistiakin!!! Ja sehän on suomalainen. Tykkään ton näkösistä ja piste.
naminami
Ja mä ainakin panen ja kunnolla. Mahtaa sulla tosiaan olla tylsää kun seksielämäs on "tökin puolikuollutta lahnaa", mutta mene itkemään sitä vaikka mammalles.HirveeJärkytys!
- panettaa
HirveeJärkytys! kirjoitti:
HirveeJärkytys!
Luonnetta ja karismaa, ja lyhyt tukka!! Natseja en silti etsi. No vilkase nyt tätä katsetta ja hurmaannu/ mene peilin eteen harjoittelemaan (tuskin onnistuu, synnyinlahja!)!
http://kuvat.city.fi/artikkelit/uudet/949_4.jpg - kipin
panettaa kirjoitti:
naminami
Ja mä ainakin panen ja kunnolla. Mahtaa sulla tosiaan olla tylsää kun seksielämäs on "tökin puolikuollutta lahnaa", mutta mene itkemään sitä vaikka mammalles.sun tavaras varmaan haisee lahnalle et varmaan muuten ois keksinny tommosta älynväläystä. ja mamma= äiti? en ymmärrä ruotsia kunnolla henrik= transsu. no onhan sulla munat tosin pienet.
- ehti tännekin
kipin kirjoitti:
sun tavaras varmaan haisee lahnalle et varmaan muuten ois keksinny tommosta älynväläystä. ja mamma= äiti? en ymmärrä ruotsia kunnolla henrik= transsu. no onhan sulla munat tosin pienet.
Nyt se epäasiallinen hullu ehti tännekin.Olet ihan väärässä paikassa.
- TÄNNE
miia kirjoitti:
Mene muualle ÄÄLIÖ!
- Miia
miia kirjoitti:
Otappas nyt ne lääkkeesi, korsoamis.. Kyllä sullekin tytöt vielä edes säälistä hymyilee joskus, ehkä. Sait 15 minutes of famesi. Ole hyvä ja poistu, kiitos *potkaisee korsonmoposankarin ikkunasta ulos*
- Miia
Onko joku tietoinen J.W:n seuraavista esiintymisistä vielä tällä kaudella? Golden Leaguen kisoja ainakin on vielä 3 jäljellä, mutta onko juoksemassa tai yleensäottaen edes 400m ohjelmassa niissä?
- Tiedä
Kyllä mitä näette tuossa tyypissä, mielestäni yksi, vastemielisemmän ja rumimman näköisiä USA: juoksioita. Melkein saman näköisiä naisensa kanssa, minä vaan en pidä kummankaan ulkonäöstä.
- panettaa
No mene sinä vain katselemaan vaikka kiiltokuvapärstä Andreas Thorkildseniä. Siihen nyt ainakin kyllästyy sekunnissa. Jätkä viskaa keppiä kovan pikkupikkupyrähdyksen jälkeen, Wariner juosta viilettää ja kovaa. Piirteet kovan komeat, ja juostessa kunto kestää ja lanne liikkuu, ah! Se osais varmasti muutakin ;D, vaikka joku baptisti onkin.
- hehe
panettaa kirjoitti:
No mene sinä vain katselemaan vaikka kiiltokuvapärstä Andreas Thorkildseniä. Siihen nyt ainakin kyllästyy sekunnissa. Jätkä viskaa keppiä kovan pikkupikkupyrähdyksen jälkeen, Wariner juosta viilettää ja kovaa. Piirteet kovan komeat, ja juostessa kunto kestää ja lanne liikkuu, ah! Se osais varmasti muutakin ;D, vaikka joku baptisti onkin.
ei se wariner mikää ruma oo mut kyllä thorkildsen ilman muuta parempi on!!! luonnossa tosi söpö
- Minun
panettaa kirjoitti:
Musta se näytti ihan samannäköiseltä kuin se Oklahoman pommimies, jotenkin yksinkertaiselta. Sisäsiittoinen juntti, suoraan USA:sta, varmaan fanittaa Bushia.
- tosimies
Suomihuorat näki ihka oikean ulkomaalaisen ja heti alko pimpat kostua. Onko teillä dildot omasta takaa ja anukseenko te sitä jenkkiä panisitte??
- Miia
Heti täälä huoritellään,jopas nyt jotain... Never heard sellaisesta kuin huumori? Ei kaikkea tarvi niin kirjaimellisesti ottaa.. Toki, jos se noin koville ottaa. Nooh, eikös se näin ole aina mennyt, että miehet on tosi kovia jätkiä kun runkkaa jonkun Kluftin tytön edessä, mut naiset on huoria,jos katselevat myös sillä silmällä maailmaa.. Huvittavaa :).
(Tämä ei nyt taass mitenkään liity kyllä alkup. keskusteluun) - panettaa
...tosi hyvä idea tuo panna-sanasta saivartelu, kato vielä oliko kirjotusvirheitä.
Sussahan tosimies löytyy munaa yhtä paljon kuin eläköityneessä opettajattaressa, HOHOHOOHOHHH!!
ps. kyllähän se tuli jo selväks, että tietenkin suomipojutkin kelpaa kun ne tuolta näyttävät... :D.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268