Jenkit 25 vaivaista mitalia, EU ainaskin 35!!
Kiva olla eurooppalainen..=)
EU voitti taas USA:n..
5
426
Vastaukset
- europaatti
EU voitti miesten keihäänheiton. EU voitti naisten maratonin. EU voitti seitsenottelun. Jne.
Mutta missä on kaikki riemu ja juhlinta? Miksi eivät ihmiset kulje kaduilla EU:n lippua heiluttaen ja eurohymniä hoilaten?- euromaatti
Mut ihan hyvin vois juhlii, jos kerran jenkitkiin..On Jenkilänkin 'traditiot' sen verran 'hatusta', et ei yhtää tarttis hävetä. EU:n lippukin onnistuneempi kuin USA:n.. Kelpais sitä heilutella..
Kaikki kaupaan ja EU-lippuja tilaamaan..
- suhteellista jöö
USA:ta asukasluvultaan puolta pienempi Venäjä nappaskin 20 mitalia!!!
- yhtään
Kun väkilukuun suhteutetaan voitot, Suomi menestyi ihan hyvin. Ja yleisöhän jo sai kultamitalin sinnikkyydestä ja intohimosta. Hurrattiin tasaisesti kaikille vielä.
- häviäjien maassa
Vain Suomen kaltaisessa ääliöiden ja häviäjien onnenmaassa yhtä hikistä pronssimitalia pidetään 14 kultamitalin, 8 hopeamitalin ja 3 pronssimitalin veroisena suorituksena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838