Suomen lippu

enjoy!

13

1637

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joopaa

Kivat kemut näittää kuvista päätellen olleet.
      Kuulutko itse kyseiseen järjestöön?

• Greisi

ole vähän törkeetä

• vaan

rikollista.

Täällä on puhuttu lipunhäpäisystä.
        Tuo on juuri sitä

• t.k.l

suomen lippu on niin ankeen olonen. ei ihme ettei urheilijatkaan veny mitaleille. ruotsin keltanen lippu ja antaa adrenaliinia ja tsemppiä urheilijoille. ehdotan punakeltasta lippua suomelle.

• viisastella

tai minäkin alan sinulle ehdottelemaan.
        Eilen olympiastadionilla näin sinulle sopivan lipun, punainen suurimmaksi osaksi ja valkoinen liittyi punaiseen epämääräisen sahalaitaisena.
        Se sinua innostaisi?
        Etkö voisi muuttaa mieleisesi lipun maahan asumaan. Ainakin on yli 200 mahdollisuutta virkistää elämäänsä.
        Terve menoa!

• neuvostosuomi

Punainen lippu sopisi Suomen kaltaiselle köyhälle ja ankealle punikkimaalle täydellisesti. Sitä voisi kivasti piristää koristelemalla se keltaisilla sirpeillä ja vasaroilla.

• kuuskyt lukulainen
        neuvostosuomi kirjoitti:

Punainen lippu sopisi Suomen kaltaiselle köyhälle ja ankealle punikkimaalle täydellisesti. Sitä voisi kivasti piristää koristelemalla se keltaisilla sirpeillä ja vasaroilla.

Vanha keksintö. Mielummin kekkosen paljas päälaki
        lipun keskelle ja taustakksi musta

• hööö

kommpastuitko lippunaruihin?

• oksettaa

Tollaset *aatanat pitäs lähettää Siperiaan junarataa rakentamaan.

• t.k.l

ruskeetakkinen poika ainaki näyttäs kovasti vladimirilta ja muut pojat kanssa. mutta tytöt ei oo yhtä kauniita ku venäläisneidot. että taitaa noi sittenki olla suomalaisii nuoria. rippilerillä varmaan

• Niiiiiiiiiin

Siis kyseisestä linkistähän löytyy kemuista montakymmentä kuvaa.

• ...

rikollista tommonen touhu, sakko napsahtais jos poliisit huomaisivat.

• ei voi olla totta......

Ei ole kyllä tietoakaan isänmaallisuudesta sinulla, kun tuollaisia sanot. Ei tunnu oma koto-Suomi painavan paljon vaakakupissa. Ehkä vanhempana tajuat hävetä kommenttejasi... mutta pelkäänpä että et.

Jos teikäläisiä olisi ollut sotien aikana enemmänkin, niin venäläisiä tässä oltaisiin etkä sinäkään kirjoittelisi netin keskustelupalstoilla typeriä kommenttejasi suomeksi, vaan kyrillisillä aakkosilla. Onneksi joillekin Suomi ja sen siniristilippu on merkinnyt jotakin muutakin kuin vessapaperin korviketta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      215
      4168
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2675
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2391
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2323
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1551
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      530
      1347
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      95
      1316
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1300
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      75
      1263
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1176
    Aihe