Mistä Sammakonreisiä ?

Saku Sammakko

Apua..voisiko joku auttaa,Mistä Helsingissä saa sammakonreisiä,esim onko missään ravintolassa listalla moista herkkua,,ja onko kokemuksia..lupasin viedä jälkikasvun niitä syömään,kun oli kerran puhetta...mutta mistä niitä saa ..help please :(

11

8758

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanelma

siitä, kun Helsingissä kävin syömässä - ainakin Airport-hotelin ruokalistalla oli sammakonreisiä hapanimeläkastikkeessa, oikein maittavia, popsimme niitä usein, Itäblokin koneet kun olivat alvariinsa myöhässä! Mutta tästä on siis vuosia, yli kymmenen.... Tavallisissa hyvinvarustetuissa supermerketeissa oli niitä purkeissa, mutta mielestäni ne muistuttivat aivan tikkuisia kanansiipiä - siis ei nyt pahaa, mutta... Jos nyt ryhtyisin etsimään, koluaisin itämaiset ravintolat läpi. Ja toki ranskalaiset ravintolat, jos niitä on Helsingissä, mutta silloin herkun hinta on aivan toinen! Onnea matkaan, kerrohan sitten miten onnistuit :)

• Saku Sammakko

Joo..löysin yhden Libanonilisen ravintolan,(FAROUGE)jonka listalla niitä on...hinta oli..no ..kääk 'siedettävissä'.. :( puitteissa...pakko maksaa kun on luvannut...mistään marketeista en ole vielä niitä löytänyt...no viikko armonaikaa etsiä lisää :)

• minä vaan
        Saku Sammakko kirjoitti:

Joo..löysin yhden Libanonilisen ravintolan,(FAROUGE)jonka listalla niitä on...hinta oli..no ..kääk 'siedettävissä'.. :( puitteissa...pakko maksaa kun on luvannut...mistään marketeista en ole vielä niitä löytänyt...no viikko armonaikaa etsiä lisää :)

Vieppä jälkikasvusi Kiinaan ,olen siellä syönyt todella herkullisia sammakonreisiä.

• Repe Ruutikallo
        minä vaan kirjoitti:

Vieppä jälkikasvusi Kiinaan ,olen siellä syönyt todella herkullisia sammakonreisiä.

valmistavat koiran maukkaammaksi. Mistähän Suomesta saisi oikein makoisaa koiraa? Pitää varmaan hommata jostain ilmainen sekarotuisen pentu ja opetella itse. Koirahan syö itsensä tuota pikaa taivaallisen lihavaksi. Nyt tuli nälkä!

• Asafoetida
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

valmistavat koiran maukkaammaksi. Mistähän Suomesta saisi oikein makoisaa koiraa? Pitää varmaan hommata jostain ilmainen sekarotuisen pentu ja opetella itse. Koirahan syö itsensä tuota pikaa taivaallisen lihavaksi. Nyt tuli nälkä!

korealaiseen tapaan on hukuttaminen. Kunnollissa ravintoloissa saa itse valita koiransa, joka sitten näppärästi hukutetaan odottaessa.

Hyvää ruokahalua!

• Pepponen
        Asafoetida kirjoitti:

korealaiseen tapaan on hukuttaminen. Kunnollissa ravintoloissa saa itse valita koiransa, joka sitten näppärästi hukutetaan odottaessa.

Hyvää ruokahalua!

Korean laadukkaimmissa ravintoloissa, valitsemasi koiran nahasta ommellaan sinulle näppärästi myös hansikkaat,samalla kun mutustelet ihanaa koiranfilettä.Siksi suosittelen valinnassa jotain lyhytkarvaista koirarotua.

• sintti28
        Saku Sammakko kirjoitti:

Farougen samakot ovat ala arvoisia

• Anonyymi
        Pepponen kirjoitti:

Korean laadukkaimmissa ravintoloissa, valitsemasi koiran nahasta ommellaan sinulle näppärästi myös hansikkaat,samalla kun mutustelet ihanaa koiranfilettä.Siksi suosittelen valinnassa jotain lyhytkarvaista koirarotua.

Paskaouhetta

• kritiikki

Eksoottinen ruoka ei siinä mitään. Älä ainakaan ala pyydystämään sillä kotoinen sammakko on rauhoitettu ja muutenkin vähenemään päin.

Mökilläni niitä on joskus satojen tai tuhansien vaellus pihani läpi läheisestä lammesta.

Pienet parin sentin mittaiset "konnat" ovat sympaattisia loikkijoita.

• Hauska Mies

Vie jälkikasvusi ravintolaan syömään etanoita. Älä kerro että ne onkin etanoita, eikä sammakonreisiä. Etanoita saat myös purkitettuna. Älä tee niitä jos et osaa. Puutarhasi etanat eivät kelpaa syötäviksi. Myöskin jostakin Lahden läheltä saa Strutsinlihaa, joka on nimensä mukaan melko eksoottista, mutta maultaan aivan normaalia.

• kiinaan!

sieltä saapi vaikka kissansilmiä syötäväxi! tai oranav maxaa tai sisiliskon sydäntä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      90
      4730
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      205
      4625
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      115
      3094
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      22
      3067
    5. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      96
      2991
    6. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      138
      2278
    7. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      34
      2183
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      90
      2181
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      22
      2128
    10. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      39
      2015
    Aihe