ja toivotan kaikille näin pitkästä aikaa Erittäin aurinkoista ja mukavaa aamua! ;-))
Pistämpä oman korteni kekoon
37
1362
Vastaukset
aamua....:))
- Carmencita
Vielä sitä pirteänä herää kun ei ole pakko, mutta ootas ens viikkoon, niin ei minua varmasti saa ylös kirveelläkään. ;-))
Carmencita kirjoitti:
Vielä sitä pirteänä herää kun ei ole pakko, mutta ootas ens viikkoon, niin ei minua varmasti saa ylös kirveelläkään. ;-))
lopussa vai....;)Ihminen on muuten jännä kun ei olis pakko sitä herää kukonlaulun aikaan... Mutku on pakko saa väkisin sängystä repiä ylös....:))
- Carmencita
BBrunetti kirjoitti:
lopussa vai....;)Ihminen on muuten jännä kun ei olis pakko sitä herää kukonlaulun aikaan... Mutku on pakko saa väkisin sängystä repiä ylös....:))
loma tai oikeastaan yli vuoden loma. Jos sitä edes lomaksi voi kutsua, ihan rehellinen työttömyys. ;-)
Ihmisellä on varmaan jokin pakko inho, tai siitä jää uupumaan just se viimeinen 5 minuuttinen et heräis sitten ihan itsekseen. ;-) Carmencita kirjoitti:
loma tai oikeastaan yli vuoden loma. Jos sitä edes lomaksi voi kutsua, ihan rehellinen työttömyys. ;-)
Ihmisellä on varmaan jokin pakko inho, tai siitä jää uupumaan just se viimeinen 5 minuuttinen et heräis sitten ihan itsekseen. ;-)pääasia että on töitä saanut... Niin mullakin tässä parin kuukauden "pakkoloma".. Mut olin kyl loman tarpeessa....:))
- Carmencita
BBrunetti kirjoitti:
pääasia että on töitä saanut... Niin mullakin tässä parin kuukauden "pakkoloma".. Mut olin kyl loman tarpeessa....:))
on varmasti ihan mielellään kotosalla, varsinkin jos on painanu töitä hurjana. Luulen että minäkin muutaman vuoden päästä kitisen, et voi voikun pitää taas mennä töihin.... ;-))
- rahtari1
mäkin toivotan sulle,me ei olla tavattukkaan täällä huuhaassa
- Carmencita
vaikka olenhan sinun juttuja joskus lueskellukkin.
Mukavaa kyllä tavata näin vähän myöheminkin. ;-)) - rahtari1
Carmencita kirjoitti:
vaikka olenhan sinun juttuja joskus lueskellukkin.
Mukavaa kyllä tavata näin vähän myöheminkin. ;-))meistä tulee oikeen hyvät huuhaa ystävät
- Carmencita
rahtari1 kirjoitti:
meistä tulee oikeen hyvät huuhaa ystävät
Yleensä täältä ei löydäkkään kun hyviä ystäviä.
Ainakin minä olen löytänyt, ja kohta vuoden olen täällä roikkunu. ;-))
- Sydän.Ystävä
Joopa Carm,sisua näkyy löytyvän vaikka läpi harmaan kiven ;))
Aurinko muuten tillottaa täälläkin ;))- Carmencita
Tekispä muuten mieli mennä metsään, jos sieltä löytyis jotain sankkoon laitettavaa, mut en oikein tunne näitä pääkaupunki seudun metsiä ja helposti eksyvänä, eksyisin sinne ihan varmasti.
- Sydän.Ystävä
Carmencita kirjoitti:
Tekispä muuten mieli mennä metsään, jos sieltä löytyis jotain sankkoon laitettavaa, mut en oikein tunne näitä pääkaupunki seudun metsiä ja helposti eksyvänä, eksyisin sinne ihan varmasti.
muka metsääkin...luulin että betonibunkkereita vaan ;)))
Joo sieniä pitäs katsella,vaan kun täällä on niitä Otso-mesikämmeniä liikkeellä ;)) - Carmencita
Sydän.Ystävä kirjoitti:
muka metsääkin...luulin että betonibunkkereita vaan ;)))
Joo sieniä pitäs katsella,vaan kun täällä on niitä Otso-mesikämmeniä liikkeellä ;))sinne on karannu?? ;-))
Täällä on metsiä vaikka muille jakaa, ei mitään betonibunkkereitä. Kaverikin valitti tullessaan käymään (luuli pääsevänsä keskelle kaupunkia)et minne maalle sinä olet muuttanu, kun pelkkää metsää ja peltoa vaan näkyy. ;-)) - Doe-01
ja muutkin ystävät:)Täälläkin se mollikka loistaa täydeltä terältä,mutta lämpöä on vain 16 astetta.Sopivan viileetä:))
- Sydän.Ystävä
Carmencita kirjoitti:
sinne on karannu?? ;-))
Täällä on metsiä vaikka muille jakaa, ei mitään betonibunkkereitä. Kaverikin valitti tullessaan käymään (luuli pääsevänsä keskelle kaupunkia)et minne maalle sinä olet muuttanu, kun pelkkää metsää ja peltoa vaan näkyy. ;-))on liikkuvaista lajia,ne kerkii kuule jokapaikkaan ;)))
No ompa ihana, kun et ihan kauheessa hälinässä asustele ja pakokaasussa.Lapsetkin varmaan tykkäävät? :)) - Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
ja muutkin ystävät:)Täälläkin se mollikka loistaa täydeltä terältä,mutta lämpöä on vain 16 astetta.Sopivan viileetä:))
ilmoittautuu,huomenta vaan ja aurinkoista täälläkin :))
- Carmencita
Sydän.Ystävä kirjoitti:
on liikkuvaista lajia,ne kerkii kuule jokapaikkaan ;)))
No ompa ihana, kun et ihan kauheessa hälinässä asustele ja pakokaasussa.Lapsetkin varmaan tykkäävät? :))olisi suostunutkaan minnekkään hälinään muuttamaan. Luontoihmisenä tarttee puita ja metsää ympärilleen.
Toisaalta täällä on kyllä hälinää riittänyt, kun jokaisella naapurilla on joku pihaprojekti meneillään. Kaivinkoneen ja porakoneen pärinää ja hälinää on koko kesälle riittäny. Ensi kesä voisi olla sitten hiljaisempi. Toivottavasti. ;-))
Lapsi tykkää, yksi vain lähti mukaan. Hyvin silläkin on menny, koulut alkoi ja heti sai ystäviä. ;-) - Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
ilmoittautuu,huomenta vaan ja aurinkoista täälläkin :))
Kun on aurinkoinen ilma ja mielialakin korkealla,pärjätään sillä ainakin tämä päivä:))
Tuli mieleen vanhan laulun sanat:..."Ole pienistä hetkistä onnellinen"... - Sydän.Ystävä
Carmencita kirjoitti:
olisi suostunutkaan minnekkään hälinään muuttamaan. Luontoihmisenä tarttee puita ja metsää ympärilleen.
Toisaalta täällä on kyllä hälinää riittänyt, kun jokaisella naapurilla on joku pihaprojekti meneillään. Kaivinkoneen ja porakoneen pärinää ja hälinää on koko kesälle riittäny. Ensi kesä voisi olla sitten hiljaisempi. Toivottavasti. ;-))
Lapsi tykkää, yksi vain lähti mukaan. Hyvin silläkin on menny, koulut alkoi ja heti sai ystäviä. ;-)voisi asua jos ei luonto ole ympärillä.
Hienoa että lapsi on löytännä ystäviä....vaan he ovatkin aika sopeutuvaisia :))luulisin. - Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
Kun on aurinkoinen ilma ja mielialakin korkealla,pärjätään sillä ainakin tämä päivä:))
Tuli mieleen vanhan laulun sanat:..."Ole pienistä hetkistä onnellinen"...Mitäs sinä tänään....töitä?
- Carmencita
Sydän.Ystävä kirjoitti:
voisi asua jos ei luonto ole ympärillä.
Hienoa että lapsi on löytännä ystäviä....vaan he ovatkin aika sopeutuvaisia :))luulisin.ainakin tämä minun neiti. Minä vaan melkein tippa linssissä sitä kouluun lähetän, ja jännitin varmasti enemmän koko touhua kun hän. ;-))
Kummallista tämä vanhemmuus. ;-) - Carmencita
Doe-01 kirjoitti:
Minä se odottelen, et milloin uskaltas vetäistä tuo ruohonleikkuri käyntiin ja herättää koko naapurus.
;-)) - Doe-01
Carmencita kirjoitti:
Minä se odottelen, et milloin uskaltas vetäistä tuo ruohonleikkuri käyntiin ja herättää koko naapurus.
;-))kaipa sitä jo kahdeksan jälkeen voi touhuta,mitä tykkää..täälläkin taloyhtiön leikkurit pärisevät jo seitsemän jälkeen:))Terkkuja I:lle...;)
- Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
Mitäs sinä tänään....töitä?
Täytyyhän nuo kännykkälaskut ja junaliput saada maksettua;=)))
- rahtari1
Doe-01 kirjoitti:
kaipa sitä jo kahdeksan jälkeen voi touhuta,mitä tykkää..täälläkin taloyhtiön leikkurit pärisevät jo seitsemän jälkeen:))Terkkuja I:lle...;)
sulle viestin tohon alemmas mun palstaan
- Carmencita
Doe-01 kirjoitti:
kaipa sitä jo kahdeksan jälkeen voi touhuta,mitä tykkää..täälläkin taloyhtiön leikkurit pärisevät jo seitsemän jälkeen:))Terkkuja I:lle...;)
jo ajoissa aloittaa, mutta en viitsi häiritä ja nurmikin on aika märkää vielä aamukasteesta. ;-)
Sanotaan terkut, töissähän se nyt on. - Doe-01
rahtari1 kirjoitti:
sulle viestin tohon alemmas mun palstaan
ja vastasin.
- Sydän.Ystävä
Carmencita kirjoitti:
ainakin tämä minun neiti. Minä vaan melkein tippa linssissä sitä kouluun lähetän, ja jännitin varmasti enemmän koko touhua kun hän. ;-))
Kummallista tämä vanhemmuus. ;-)kantamaan hamaan hautaan asti,se on varma...lapset on aina lapsia vanhemmille jollakin lailla :))
- Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
Täytyyhän nuo kännykkälaskut ja junaliput saada maksettua;=)))
matkustella sun vähemmän ja ehkä soitteluakin hillitä ;)))
Vaan mukavaa työpäivää sulle :)* - Carmencita
Sydän.Ystävä kirjoitti:
kantamaan hamaan hautaan asti,se on varma...lapset on aina lapsia vanhemmille jollakin lailla :))
ja niin kuuluu ollakin, vaikka minun vanhempien huolenpito on viimeaikoina ollut jo hiukan rasittavaa, mutta ymmärrettävähän se on. ;-))
- Sydän.Ystävä
Carmencita kirjoitti:
ja niin kuuluu ollakin, vaikka minun vanhempien huolenpito on viimeaikoina ollut jo hiukan rasittavaa, mutta ymmärrettävähän se on. ;-))
vaan nyt tää tyty lähtee lukee postii ja juomaan kahveeta,palaillaan ;)))
- Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
matkustella sun vähemmän ja ehkä soitteluakin hillitä ;)))
Vaan mukavaa työpäivää sulle :)*Ei käy..Kyllä minä sentään tingin muista asioista,kuin niistä;=)))
- Rätkä
... laittaa korteani tähän kekoon. Säästän sen tuonnemmaksi.
- Carmencita
aina kannattaa, nimittäin se alkaa S:llä niinkuin Saituuskin. ;-))
- yksitypy
täälläkin paistaa aurinko siniseltä taivaalta.
Lupasikin koko suomeen lämmintä viikonloppua :=))))- Carmencita
viimeiset hetket nauttia auringosta, ennen kuin se katoaa taas pitkäksi aikaa jonnekin muualle.
Sainpa pihan siistiksi ja on niiiin omahyväinen olo.
;-))
Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 95943
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54898Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65675
- 78531
- 39498
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86487- 40486
Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467