Vanhan romun (hobbyhall) tilalle olisin nyt ostamassa vähän laadukkaampaa pyörää, en silti mitään ammattitason. Suunnilleen 400-600 euron hintaluokkaa haen. Käyttötarkoitus on asfaltille/hiekkateille.
Näitä olen katsellut:
Nakamura cliff lite
Tunturi scambo
Marvil rocky mountain
Onko noista mihinkään? Osien laadusta en tiedä mitään.
Nuo täysjousitetut lienee neljän-viidensadan hintaluokassa olevan ihan leluja? Esim. Marvil Spyro.
Kiitoksia etukäteen vastauksista!
Mikä fillari alle?
7
4748
Vastaukset
- noista..
Noista valitsisin Scambon, koska olen ajanut sellaisella ja hintaluokassaan aivan kelpo peli. Noista kahdesta muusta merkistä ei kyllä ole kokemusta.Tuossa hintaluokassa ei tosiaan kannata täysjoustoa hankkia.
- Kiki87
Tottakai Scambo, se on polkupyörien mersu ja sen huomaa, niin ihmisten kateellisista katsesista ja ajotuntumasta ja toimivuudesta.
Ainut miinus on hinta, jolla saisi jo moposkootterin- item
Onhan Tunturi scambo hintaansa nähden ihan hyvä pyörä. Mutta ei tuohon hintaan saa laatua muuta kuin merkin. Jos scambo olisi polkupyörien mersu niin lada olisi luksusauto.
- ooks terve?
nakumuna xxDD siin pikku vitsi xxDD
suosittelen marvilin rocky mountain : ia :) - LZ 127
Eivät ole missään tapauksessa laadukkaita, joukossa on muun muassa yhden koon pyöriä. Joustokeulat ovat noissa huonoja. Niiden ajo-ominaisuudet ovat vaarallisen huonoja ja ne saattavat pahimmassa tapauksessa katketa.
Myöskään pyörätyyppi ei välttämättä ole paras mahdollinen kuvaamaasi käyttöön. - Heicci taas
Voi kiitos!
Olenkin malttamattomana odottanut tämän 7 vuotta että tulisi vielä joku asiallinen vastaus. ;-)- 54326
Kona Fire Mountain on suosittu alumiinirunkoinen 27 vaihteinen mtb tuohon hintaluokkaan, tosin yläpäähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265