ME etsitään bändiin jäseniä, toivottavasti rakastat musiikkia yli kaiken.. laulajia emme tarvi, mutta hyvä olisi jos kitaristi tai basisti osaisi laulaa.(ei pakko). ;) bändi kämppä on hankittu ja hyvät mahdollisuudet päästä minne vain. musiikki makumme on pop/rock/punk/metalli ja soul eli musiikki maku on laaja. lähetä viestiä sähköpostiini jos olet kiinnostunut! ulkonäölläsi tai iälläsi ei ole väliä! olemme 16 vuotiaita ja osaamme hommamme!
PORI kitaristit, rumpalit, basistit TÄNNE
11
555
Vastaukset
- Minä.....
Olettekos jätkiä vai muijia?
Minkä bändien musiikkia soitatte?- bändin jäsenten hakiat
laulajat on muijia ja soittajat jätkiä..
soitetaan green daytä, maroon5, blink182, simple plan, sum41 ym.. - vaan
bändin jäsenten hakiat kirjoitti:
laulajat on muijia ja soittajat jätkiä..
soitetaan green daytä, maroon5, blink182, simple plan, sum41 ym..oon myös porista, ja soittokavereita etsin, olen kyllä muutamai vuosia teitä vanhempi.
kitara, basso ja rummutkin menee... - bändinhakijat
vaan kirjoitti:
oon myös porista, ja soittokavereita etsin, olen kyllä muutamai vuosia teitä vanhempi.
kitara, basso ja rummutkin menee...NONII!! helvetin hieno juttu!!! missä päin poria asut? me ollaan meriporista!! ja millast musaa tykkäät soitella? meillä on kyl treeni kämppä pari viikkoa vielä korjauksessa, mut ei siihe kauaa aikaa kestäs ku päästäs harjottelee!!
- mirah_81
bändinhakijat kirjoitti:
NONII!! helvetin hieno juttu!!! missä päin poria asut? me ollaan meriporista!! ja millast musaa tykkäät soitella? meillä on kyl treeni kämppä pari viikkoa vielä korjauksessa, mut ei siihe kauaa aikaa kestäs ku päästäs harjottelee!!
niin oon itäporista mut ei mulle kulkeminen oneglma.
voisitko antaa vaikka mailiosoitteesi? - bändihakijat!!
mirah_81 kirjoitti:
niin oon itäporista mut ei mulle kulkeminen oneglma.
voisitko antaa vaikka mailiosoitteesi?Sähköposti: [email protected]
- rumpali
bändihakijat!! kirjoitti:
Sähköposti: [email protected]
oon rumpali .mut asun keskustasta on omat rummut ja oon soitellu noin 2-3 vuotta
- bändin jäsenet
rumpali kirjoitti:
oon rumpali .mut asun keskustasta on omat rummut ja oon soitellu noin 2-3 vuotta
Ei tarvita enää rumpalia, mut kiitos ku otit yhteyttä! tarvitaan enää vain toinen kitaristi..
- drummer
bändin jäsenet kirjoitti:
Ei tarvita enää rumpalia, mut kiitos ku otit yhteyttä! tarvitaan enää vain toinen kitaristi..
joo ei se mitää
- Teme
Terve, ette sattus viel tarvitsee kitara soittajaa?...ite oon soittanu skittaa about 7 vuotta, soittelen lähinnä melodista metallia, mut kyl rock ja sen tapane musa menee.
- Teme
ainii, unohdin mainita et oon 17w...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693