Nyt tervetuloa kaikki vain tyhjentämään

quistis

Quun marjapuskat ja hedelmäpuut suoraan suuhun...Vitamiiniit ja hyvät maut talteen...Mä tarjoon:o))
Puutarhani on teidän:o)))

36

697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahtari1 evk

ja minnehän päin sitä pitäis sit alkaa suunnistamaan

• quistis

susirajalle..Tääl pörrää helikopteri..ketä lie etsii...Mä yritän sujuvasti maastoutua..eihän sitä koskaan tiedä...vaik mua etsisivät...;o)

• rahtari1 evk
        quistis kirjoitti:

susirajalle..Tääl pörrää helikopteri..ketä lie etsii...Mä yritän sujuvasti maastoutua..eihän sitä koskaan tiedä...vaik mua etsisivät...;o)

jos sä oot vaikka jonkun muun tontilla niin joku on jo ilmottanu,mut ei se mitään kyllä mulle käy naapurinkin eväät

• quistis
        rahtari1 evk kirjoitti:

jos sä oot vaikka jonkun muun tontilla niin joku on jo ilmottanu,mut ei se mitään kyllä mulle käy naapurinkin eväät

olla et vahingos teidät opastin naapurin pihaan...Siel kuule onkin tosi kiukkuinen leskirouva...Hälle joutuu kotiorkjaksi...Hui...miesparat...

• rahtari1 evk
        quistis kirjoitti:

olla et vahingos teidät opastin naapurin pihaan...Siel kuule onkin tosi kiukkuinen leskirouva...Hälle joutuu kotiorkjaksi...Hui...miesparat...

otan kuormaauton mukaan ku kiinnostas ne omputki ni sa isomman satsin kerralla tuotua

• quistis
        rahtari1 evk kirjoitti:

otan kuormaauton mukaan ku kiinnostas ne omputki ni sa isomman satsin kerralla tuotua

Kyl omppuja riittää :o)) Tänä vuonna omput tosi puhtaita..siis ötökkä vapaita:o)

• tarjouksesta

nyt ei millään jaksa:=(

• quistis

olis kyllä tosi herkullisia...Ota vaik mukaan..kerää taskuihin:o))

• varkaissa
        quistis kirjoitti:

olis kyllä tosi herkullisia...Ota vaik mukaan..kerää taskuihin:o))

siinä olis jotain jännitystä:=)))

• quistis
        varkaissa kirjoitti:

siinä olis jotain jännitystä:=)))

varkaissa...Mä voin sit vähän kytätä ja juosta perässä...ihan vain tunnelman luomiseksi;o))

• sen
        quistis kirjoitti:

varkaissa...Mä voin sit vähän kytätä ja juosta perässä...ihan vain tunnelman luomiseksi;o))

että kyttäät kuitenkin jossain pensaassa:=)

• quistis
        sen kirjoitti:

että kyttäät kuitenkin jossain pensaassa:=)

omppuvarkaissa käyminen muutoin olerkkaan hauskaa..Täytyy olla kiukkuinen eukko tai se pelottava naapurin setä puskissa kyttäämässä;o))

• ..on nyt ohi.. ei tee mieli sekaantuu puutarhoihin.. keitin,murskasin, ruodin ja pakastin karviaisia.. nyt saa meikäläisen osalta riittää.. marjapuskat.. vieläkin jäi karviaisia..

• quistis

omenoita...kolmea eri lajiketta...Makeita ja hyviä...;o))

• quistis kirjoitti:

omenoita...kolmea eri lajiketta...Makeita ja hyviä...;o))

..puskissa en jaksa möyriä..varsinkaan sellasissa missä on piikkejä.. omenapiirakkaa pullataikinaan namskis..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..puskissa en jaksa möyriä..varsinkaan sellasissa missä on piikkejä.. omenapiirakkaa pullataikinaan namskis..

nam!! Saat niin paljon omppuja kuin jaksat kantaa..Niistä tulee todella hyvää sosetta ja hilloa...Ja vielä ihan tuoreinakin maistuvat kielletylle hedelmälle;o))

• Abuela

mutta olen viettänyt koko heinäkuun vadelma- ja herukkapensaissa ja mehumaijan vieressä. Tän elokuun vietän omenapuun alla ja uunin edessä omppupiirakoita paistellen, niinettä, jos kaikki ei pääse sun marjapuskiis, ni meillekin saa tulla ;)

• quistis

omenapiirakkaa haluaisin maistaa:o))

• rahtari1 evk

päin teille täytyy tulla ku käyn ekaks tuolla Q kuormaautolla niin jos kyytiin viel mahtuu voin tulla teiän kautta

• Abuela
        quistis kirjoitti:

omenapiirakkaa haluaisin maistaa:o))

Tarjoilen sitä kaikille halukkaille.Ihan sentähden, etten ite lihois liikaa :))

• quistis
        Abuela kirjoitti:

Tarjoilen sitä kaikille halukkaille.Ihan sentähden, etten ite lihois liikaa :))

Kyl itseäänkin pitää ajatella;o))

• Abuela
        rahtari1 evk kirjoitti:

päin teille täytyy tulla ku käyn ekaks tuolla Q kuormaautolla niin jos kyytiin viel mahtuu voin tulla teiän kautta

Mut meille ei voi tulla kuormiksella. Ota vaan peräkärry henkilöautoon..

• rahtari1 evk
        Abuela kirjoitti:

Mut meille ei voi tulla kuormiksella. Ota vaan peräkärry henkilöautoon..

ku ei oo autossa koukkua,no jos mä otan moottorisahan mukaan ja katkotaan suurimmat puut pois edestä,eiks sit jo kuorkki mahdu

• perskuti

Jos kerää 30%:tia, niin onko se 30%:ta...jne.

Jos minä tulen sinne tallustelemaan, niin muista kaava, jalan koko 5cm jaettuna 2:lla= "sen pituus":=))
      Kyllä siinä joutuu"kurottamaan niitä "marjoja"-:DDD
      Ei ilmaista ateriaa ole olemassa,...mitäs quistiksella,..onko ketunhäntä kainalossa?:=))

• quistis

Heh..Onhan se sääli jättää hyviä luonnontuotteita puskiin ja puihin;o)) Eikö??....Täällä niin apaian vallassa et kukaan ei jaksa säilöä...
        Mikäs se olikaan jalan koko...??

• perskuti
        quistis kirjoitti:

Heh..Onhan se sääli jättää hyviä luonnontuotteita puskiin ja puihin;o)) Eikö??....Täällä niin apaian vallassa et kukaan ei jaksa säilöä...
        Mikäs se olikaan jalan koko...??

Eipäs nyt quistis mennä henkilöllisyyskohtalaisuuksiin:=))

• quistis
        perskuti kirjoitti:

Eipäs nyt quistis mennä henkilöllisyyskohtalaisuuksiin:=))

enhän minä ikinä....;o)

• Sydän.Ystävä

tarjouksesta,sitten kun sun puskat ja puut on tyhjennetty,niin sen jälkeen voitte siirtyä mun puskiini ;))

• quistis

Me ei olla tavattu pitkään aikaan:o(

• jpntar

käynyt jo postilaatikollasi:))

• quistis
        jpntar kirjoitti:

käynyt jo postilaatikollasi:))

En käy koskaan postilaatikolla:o(

• jpntar
        quistis kirjoitti:

En käy koskaan postilaatikolla:o(

kyllä SY. tä.....????

• kippari

tulla vetäseen marjoja naamaan nehän on parasta kamaa ja terveelistä viellä kaiken lisäksi:=))

• quistis

mä voin pitää sulle sit seuraa;o))

• kippari
        quistis kirjoitti:

mä voin pitää sulle sit seuraa;o))

pakko olla täs himassa on niin kurja olo tällä hetkellä,muuten kyllä voisin vaikka tullakin:=)

• quuuuuuuu

Harvoin näkee noin vilpitöntä antautumista kaikelle hyvällle mitä puutarhasta on tarjolla. ;)
      Tiesit varmaan, että luoja siunaa autuasta antajaa. ;)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1257
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1203
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      906
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      873
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      75
      858
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      722
    7. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      721
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      103
      682
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      616
    10. 78
      601
    Aihe