hyvä tero! sä oot paras!!!!
iltasanomia lainaten : " Suomen keihästähti Tero Pitkämäki on maailman paras keihäänheittäjä tällä kaudella. Mutta maailmanmestari hän ei ole. Oli vahinko, että toistaiseksi kauden ainoa vahinko tapahtui Helsingin MM-kisoissa. Tero jäi neljänneksi.
Eilen Tero sai kostonsa."
Pitkämäki oli rautaa Zürichissä
TOTTA!
2
414
Vastaukset
- Tero on rautaa muut on mult...
Jee! Tero voitti kultaa! Jee.. Varmaan tosi ilonen! Tero on maailman huipuin keihäänheittäjä.. Sitä kehtaa ees katella sillä silmällä kun se heittää keihästään ja se ei karju niinkun muut.. Persoonien persoona!
- sayme
lippis pääs olis MM-kulta tullut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823