Mistä löytyyy Tampereen seudulta hyviä kiipeilypaikkoja? Entä missä kiipeilyhallit?
Tampereella kiipeilypaikkoja?
3
1062
Vastaukset
- diefenbaker
- yksi paikka
Vertikaalin sivulla ei mainittu Varalan urheiluopiston jyrkännettä. Taitaa kyllä olla yksityisalueella.
- meitsi
Itse kävin viime vuonna muutaman kerran Treen NMKY:n järjestämässä jokaviikkoisessa kiipeilysessiossa Hämeenpuiston laidalla jossain palloiluhallissa. Tunnin setti maksoi silloin 3 euroa sis. valjaat ja tossut. Itse tykästyin kyllä tuohon lajiin, seinä oli ainakin aloittelijalle varsin monipuolinen ja järkkääjätkin oli varsin asiantuntevia ja aina valmiina varmistamaan köyden toisessa päässä. Sessiot oli yleensä la tai su ja ajankohdasta tuli aina etukäteen sähköpostia, jos sellaiselle listalle ilmoittautui.
Osoitteessa http://www.tanmky.fi/Ilmoittautuminen 2005.htm näyttää olevan yhteystiedot kiipeilyyn liittyen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584