Onko kukaan tehny makaroonilaatikkoa kanajauhelihasta?
Ootteko tehny ihan saman kaavan mukaan kuin punaisesta lihasta vai ootteko lisänny jotain muutakin?
Kertokaa reptejänne!
Kiitos jo etukäteen vastauksistanne =)
makaroonilaatikko kanasta?
4
431
Vastaukset
- kotikulinaristi
Kyllä on tullut tehtyä. Olen maustanut sen useimmiten samoilla sörsseleillä kuin tavallisenkin.
Olen kyllä vähän sitä mieltä, että kana toimii paremmin, jos se on ihan pieninä paloina jauhetun sijaan.- jop
olen tehnyt ja oikein hyvä ratkaisu oli kun korvasin munamaidon sulatejuustolla jonka olin sulatttanut maitoon. NAM NAM suosittelen muilekkin
- KaalimaanMatonen
terve!kokeileppa helppoa laatikkoa vaihteeksi eli paketillinen valkosipulimarinoituja kanasuikaleita,puoli pussukkaa pastaa(kaurapasta on hyvää ja terveellistä)sekä yksi pussi blå bandin valmiskastikejauhetta,yrttinen sellainen.
paista kanat(sipulia sekaan jos tykkää)keitä vähän makaroonia ja valmista yrttikastike ohjeen mukaan.
kaikki sekaisin uunivuokaan ja kastike kaadetaan päälle ja jos haluaa niin juustoraasteta pääle ja uuniin noin.175 ja suunnilleen puolisen tuntia,kunhan kastike on imeytynyt ja juusto sulanut ja se on valmista!!!
nam!ja hyvää tulee....erilaista saa vaikka kastketta vaihtamalla esim curryn makuinen käy loistavasti tai vaikka thai-kastikekin on aika veikeä,ei muuta kuin kokeilemaan. ihan muuten normaalin makaronilaatikon mutta en käyttäisi sitä jauhelihaa vaan kanaa!Ei siihen reseptiin mun mielestäni tarvitse mitään uusia kikkoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511