Voisiko joku kertoa miten säilöä raparperia. Mitä pitää tehdä ennen pakastamista? Pitääkö keittää tai kuoria yms.?
Raparperi
4
2544
Vastaukset
- ja pilkon
pienikisi kuutioiksi. Pakastimeen laitan sellaisenaan tai joskus lisään hieman sokeria pinnalle.
- Katriska
--- kuorit - pilkot - keität hitusessa vettä ja sokeria. Tulee hilloketta joka pitää pakastaa - riippuu tietysti kuinka tuhottomasti sokeria laitat, mutta suosittelen pakastamaan. Tätä hilloketta sitte leivontaan, puuroon jne. Ei kyllä kestä paistamista esim viinerin päällä... Mutta murupiirakkaan käy jne. =)
- lyyli
Raparperista saa ihanaa hilloketta myös hillosokerilla. Anopin kanssa on lisätty himppa vaniljasokeria jäähdytysvaiheessa ja se antaa hienon säväyksen. Sovelsimme näin jonkin lehden ohjetta, jossa keitettiin hillon seassa vaniljatankoa.
- polttava kysymys
laitampa tähän kysymyksen liittyen raparperimehuun , joka tein mehumaijalla.
Eli tein siis raparperi-mansikkamehua mehumaijalla. Nyt mehu aiheutta massiivisia ilmavaivoja. Ei kiva. ; (
Mehu ei ole käynyttä. VOinko tehdä mehulle jotain että nämä ilmavaivat saataisiin kuriin,. esim. kannattaisiko se vielä keittää? Onko vastaavia kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702960Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672859On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli381910- 601637
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181619- 351575
- 591536
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,151440