eikö teillä tosiaan ole elämää? ei mullakaan ja kippis!
Iltaa sohvaperunat :)
22
605
Vastaukset
- quistis
Kuule kohta on ja ihan ikioma:o))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
Kyllä tässä jonkunlaista elämää on...:)))
aivotoimintaa löytyy..jonkunmoisen aaltoviivan verran;o)))
quistis kirjoitti:
aivotoimintaa löytyy..jonkunmoisen aaltoviivan verran;o)))
ku meni väärin.... Aivotoimintani tällä hetkellä melkein nollissa.... siis aivan nollissa....:))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
ku meni väärin.... Aivotoimintani tällä hetkellä melkein nollissa.... siis aivan nollissa....:))))
sit on:o/
quistis kirjoitti:
sit on:o/
se jossain elämä.... luulisin...
Tuol toi tytsy esitti muuten ihan hyvän kyssän mut en kyl käynny vastaamas pitäiskö... Onks täydellistä ihmistä ja elämää edes olemassa...? Tässä miettimistä...:)))- quistis
BBrunetti kirjoitti:
se jossain elämä.... luulisin...
Tuol toi tytsy esitti muuten ihan hyvän kyssän mut en kyl käynny vastaamas pitäiskö... Onks täydellistä ihmistä ja elämää edes olemassa...? Tässä miettimistä...:)))ihan..no joo irrationaalinen kysymys...Kuka määrittelee täydellisen???
quistis kirjoitti:
ihan..no joo irrationaalinen kysymys...Kuka määrittelee täydellisen???
itse luulen ettei olekaan olemassa ihan täydellistä ihmistä... Jokaisessa ihmisessä on omat vikansa... Ne voi olla suuria tai sitten pieniä.... jaa`a...
Mie kävin tytön kanssa sorsia syöttämässä.... Kohta vaan ku syksy pidemmälle niitä ei passaa enää syöttää....Olikin kiva ilma nyt käydä kävelyl...:))- quistis
BBrunetti kirjoitti:
itse luulen ettei olekaan olemassa ihan täydellistä ihmistä... Jokaisessa ihmisessä on omat vikansa... Ne voi olla suuria tai sitten pieniä.... jaa`a...
Mie kävin tytön kanssa sorsia syöttämässä.... Kohta vaan ku syksy pidemmälle niitä ei passaa enää syöttää....Olikin kiva ilma nyt käydä kävelyl...:))taas ihmeen kaunista:o)) Sorsat on hellyytäviä otuksia:o)) Mä olen hyvästellyt kurkiperhritä:o)
quistis kirjoitti:
taas ihmeen kaunista:o)) Sorsat on hellyytäviä otuksia:o)) Mä olen hyvästellyt kurkiperhritä:o)
tulivat syömään kädestä... Typykin rohkeni kädestä niitä syöttää... Voi ku ne oli sulosia....:)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
tulivat syömään kädestä... Typykin rohkeni kädestä niitä syöttää... Voi ku ne oli sulosia....:)))
vasta söpöjä onkin:o)) Oikeesti tosi lutusia:o))
quistis kirjoitti:
vasta söpöjä onkin:o)) Oikeesti tosi lutusia:o))
onkin... Onhan meilläkin täällä yks kauhukatti....:)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
onkin... Onhan meilläkin täällä yks kauhukatti....:)))
niin pieniä...Ne suukottelee..Voi..Niitä tulee ihan ikävä...
quistis kirjoitti:
niin pieniä...Ne suukottelee..Voi..Niitä tulee ihan ikävä...
Niistä kisun mukaan;))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
Niistä kisun mukaan;))))
mut ne viel niin pieniä:o/ Voi olla et siten myöhemmin otankin molemmat pojat ja ...:o))))
quistis kirjoitti:
mut ne viel niin pieniä:o/ Voi olla et siten myöhemmin otankin molemmat pojat ja ...:o))))
otat sit myöhemmin;)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
otat sit myöhemmin;)))
paljon otankin...;o))Heh...
quistis kirjoitti:
paljon otankin...;o))Heh...
mie hilppaan tästä saunaan... Mut palaillaan....:))))))
- varatartsan
Vielä henki pihisee! Otetaanko toisellekin jalalle? Kippis!:o\
väärään... mut kippis sullekin...:)) niin ja on elämää...:))
- quistis
Onks täällä ollu sellaista?? Voihan:o(((
..ei merkitse ettei ole muuta elämää ellei ala itää sohvalla nääs.. kippis vaan mäkin istahdan sohvalle ja avaan saku-tölkin..
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051099
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt611062Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103601Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528