on vikana..en pysty olemaan viaton. en pidä pahana pettämistä. en pidä pahana treffailla muita vaikka on suhde. en pidä pahana leikkiä muillakin ja pitää heidän kanssa hauskaa. kerran täällä eletään ja pitää sitä kaikkea kokeilla. eihän elämä ole yhtä kumppania varten, jos ois niin eihän silloin haluttais toista. en vaan vois kestää jos saisin tietää et hänellä on toinen, etten olekkaan hänen jumalattarensa. mä oon kamala! byääh...:,[ olenko ihan kamala ihminen?
mikä vialla
9
326
Vastaukset
- nylkkäri
että itseäsi sinä eniten petät
en anna neuvoja koska en pysty- nainen..
ehkä tehdä jotain. tiedän et se ei oo kivaa ja oikein, mut en näe siinä mitään pahaa vaikka hauskaa pitäisin.
- nylkkäri
että itseäsi sinä eniten petät
en anna neuvoja koska en pysty - jpntar
olisi hyvä selvittää itselle ensin, mitä haluaa elämältä..
- quistis
Mut oletkohan onneton!!!?
- nainen..
vaan hyvinkin onnellinen. ja se mies (vakituinen) on aivan uskomaton..se on upee, mut. äh en mä oikein tiedä mitä onni on..välillä masentaa ja välillä naurattaa..ihan hyvä elämä mulla on, mut silti..
- quistis
nainen.. kirjoitti:
vaan hyvinkin onnellinen. ja se mies (vakituinen) on aivan uskomaton..se on upee, mut. äh en mä oikein tiedä mitä onni on..välillä masentaa ja välillä naurattaa..ihan hyvä elämä mulla on, mut silti..
mieti..oletko pohjimmiltasi...ja jostain syystä onneton...siis mitä sä haluut siltä muulta..mitä haluut?? Sä itse tiedät siihen vastauksen.syvällä sielussasi,jos vain uskallat sinne kurkistaa...:o)
- selvä pyy
quistis kirjoitti:
mieti..oletko pohjimmiltasi...ja jostain syystä onneton...siis mitä sä haluut siltä muulta..mitä haluut?? Sä itse tiedät siihen vastauksen.syvällä sielussasi,jos vain uskallat sinne kurkistaa...:o)
et yksinkertaisesti ole tyytyväinen kaverisi petihommaan.Kun tosikulta kohdalle kolahtaa,et välitä muista etkä uskaltaisi ottaa riskiäkään.Nyt kärähtäminen ei maailmaa kaada,melkein olis sinusta suotavaa,pääsis helposti toisesta eroon uuteen,parempaan yritykseen.
..jos jollekin lupautuu.. ei saa pettää koska se vie pohjan luottamukselta ja mitä parisuhde on ilman sitä.. vapaamielinen suhde on asia erikseen mutta siitä pitää sopia kumppaninsa kanssa yhdessä.. selän takana häsläämisestä tulee huono fiilis sille jota petetään..
ja niin jos ei pysty vakavaan höh no sellaseen sopivan vakavaan parisuhteeseen.. sellaseen ei pitäis sit alkaa.. tästä tuli nyt kyllä ainakin kaksinkertainen mielipide..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631257- 1071203
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146906Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64873- 75858
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109722- 58721
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103682- 43616
- 78601