SYKE(MITTARIA) ELÄMÄÄN!

Kokemuksia kaivataan...

Minkä sykemittarin omistat, mitkä ovat sen hyviä puolia ja ... no, kokemuksia kaivataan! :)

21

15073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyörähullu

Mulla on Polarin S720i malli, mikä on tehty lähinnä pyöräilyyn. Siinä on kaikki tarvittava ja on pelannut erittäin hyvin (2vuotta) Minusta laitteessa on vähän liikaakin toimintoja. Kaikkia ei ole lähestulkoonkaan käutetty ??!! Suosittelen.

• KuntoilijaXXX

Mulla oli käytössä tollainen Polarin valmistama vempele. Olisiko ollut F40. Laukesi puolen vuoden kohdilla. Takuukorjaus kesti ainakin 2 viikkoa!!!! Laukesi takuuajan päätyttyä uudelleen. Minä ostin Polarin "tuotteita" kaksi kertaa...ekan ja viimeisen.

Ihmininen pärjää erittäin hyvin ilman tuollaisia halvan näköisiä kiinalaisia ranteessaan.

Aktiivikuntoilija

• Kuntoilija -80

Omistan siis Polar F11 -sykemittarin. Kyseessä on fitness-malliston mittari, toimintoja ovat mm: sykemittaus, kalorikulutus, kunto-ohjelma, kuntotesti... Näistä ominaisuuksista voit lukea enemmän www.polar.fi , siellä on eri mallit vertailussa ja ominaisuudet paremmin selitettynä kuin mihin minä pystyisin.

Tätä ennen mulla oli M52, joka oli kuntoiluun tarkoitettu perusmittari, jossa ei ollu kovin paljon hienoja ominaisuuksia.

Ja sitten kokemuksia: hyviä puolia ovat henkilökohtainen kunto-ohjelma, joka kertoo paljonko minun pitää treenata ja millä sykealueilla jotta pääsen tavoitteeseeni. Lisäksi on tietysti kivaa nähdä paljonko kaloreita kuluu :)

• diefenbaker

Onko kellään tietoa Lidlin myymistä sykemittareista? Hinta olisi nimittäin kohdallaan, 19,90. Värejäkin olis kaks, musta ja punainen :-)).

• Kuntoilija -80
        diefenbaker kirjoitti:

Onko kellään tietoa Lidlin myymistä sykemittareista? Hinta olisi nimittäin kohdallaan, 19,90. Värejäkin olis kaks, musta ja punainen :-)).

Eipä ole kokemusta moisista, tuskin ovat yhtä kehittyneitä kuin Polarin mittarit. Perustoiminnot varmasti löytyy, mutta tarkkuudesta en mene takuuseen.

Suosi suomalaista, ja osta kotimainen Polar -mittari :)

• diefenbaker
        Kuntoilija -80 kirjoitti:

Eipä ole kokemusta moisista, tuskin ovat yhtä kehittyneitä kuin Polarin mittarit. Perustoiminnot varmasti löytyy, mutta tarkkuudesta en mene takuuseen.

Ostaisinhan toki tuon Polarin (tai en tuota vaan vielä hienomman. Tai oikeasti hankkisin Suunnon rannetietokoneen, jossa on myös syketoiminnot), jos tilillä olis rahaa enemmän kuin nykyiset 3,20. Taidanpa lähteä keräilemään pulloja.

• Eilen
        diefenbaker kirjoitti:

ja vaikuttaa ihan asialliselta,toimintoja mm.keskisyke,kalorinkulutus(hah),max.syke,kello,sekkari,ala- ylähälytykset...ja sinisenäkin löytyy ja suomenkieliset ohjeet ja 3vuoden takuu.

• ja pettynyt
        diefenbaker kirjoitti:

Ostaisinhan toki tuon Polarin (tai en tuota vaan vielä hienomman. Tai oikeasti hankkisin Suunnon rannetietokoneen, jossa on myös syketoiminnot), jos tilillä olis rahaa enemmän kuin nykyiset 3,20. Taidanpa lähteä keräilemään pulloja.

tai vaikee verrata kun ei käyttökokemuksia polarista....mutta esitteiden perusteella valitsisin polarin

• Peetu
        diefenbaker kirjoitti:

Omistan sykemittarin: Run Tec, Lidl.
        En halunnut maksaa turhasta, joten ostin Run Tec-merkkisen mittarin ja sain enemmän toimintoja kuin Polar/Suunto halvemmissa malleissa ja maksoin paljon vähemmän. Löytyy mm. syke, kello, sykerajat, sykerajahälytykset, energian kulutus, rasvan kulutus, kronometri, muistipaikkoja, kumulatiivinen tilasto, älykäs harjoittelu ohjelma jne. Hinta on 19.90 euroa. Kolme väriä: sin,pun,musta.

• brozi

on myös itselläni. Työpaikallani olen voinut tarkistaa sen tarkkuuden ja voin sanoa, että tarkka on. Lisäksi tuo näyttää toimivan myös
        Tunturin stepperisssä olevan polar-sykemittarin kanssa.

• minä vaan
        Peetu kirjoitti:

En halunnut maksaa turhasta, joten ostin Run Tec-merkkisen mittarin ja sain enemmän toimintoja kuin Polar/Suunto halvemmissa malleissa ja maksoin paljon vähemmän. Löytyy mm. syke, kello, sykerajat, sykerajahälytykset, energian kulutus, rasvan kulutus, kronometri, muistipaikkoja, kumulatiivinen tilasto, älykäs harjoittelu ohjelma jne. Hinta on 19.90 euroa. Kolme väriä: sin,pun,musta.

sain Lidlin sykemittarin lahjaksi, enkä oikein osaa käyttää sitä...Käyttöohjeet tuntuu heprealta...:) mitä teen? olisiko joillain neuvoja?

• takakansi

ja takana lukee made in china

• iso-jukka
        diefenbaker kirjoitti:

ostin viimeviikolla lidlin runtec-mittarin ja oli tarjouksessa vieläkin edullisempi 14.90.
        näyttää toimivan ,mutta käynnistysongelmia. siis ei tahdo alkaa näyttämään pulssia ennen kuin hakee sille anturille tarkan paikan

• kim_vee
        Peetu kirjoitti:

jep hyvä että toimintoja löytyy mutta kun sain käytettynä tämän kyseisen mittarin ja ei ole ohjeita ois mukava kun olisi ne voisiko kukaan esim kopioida ohjeet ja lähettää ne minulle tai jollain muulla tavalla maksan tietty kulut. kiitos kaunis jos joku pystyy jeesaa t kimi

• ...
        kim_vee kirjoitti:

jep hyvä että toimintoja löytyy mutta kun sain käytettynä tämän kyseisen mittarin ja ei ole ohjeita ois mukava kun olisi ne voisiko kukaan esim kopioida ohjeet ja lähettää ne minulle tai jollain muulla tavalla maksan tietty kulut. kiitos kaunis jos joku pystyy jeesaa t kimi

http://www.ls-electronic.de/laender/finn/ ja tuolta downloads. Löytyy ohjeet

• spo
        iso-jukka kirjoitti:

ostin viimeviikolla lidlin runtec-mittarin ja oli tarjouksessa vieläkin edullisempi 14.90.
        näyttää toimivan ,mutta käynnistysongelmia. siis ei tahdo alkaa näyttämään pulssia ennen kuin hakee sille anturille tarkan paikan

ostin runtecin mittarin litukasta vaimon käyttöön.. itse käytän polarin kone. Runtec vaikuttais ihan hienolta vehkeeltä, mutta en ole vielä löytänyt perinteistä ajanotto toimintoa. kaikki sekunttikellot toimivat "count down" periaatteella.. osaisko joku auttaa?

• asiasta
        iso-jukka kirjoitti:

morjens onko sinulla ollut pariston keston kans ongelmia?
        meinaan et itse ostin kans lidlistä samaisen sykemittari kello laitteen ja vaihdoin uuden pariston niin nyt ollu 3 vko käytössä ja ilmoittaa pariston loppumista

• Onnellinen omistaja
        asiasta kirjoitti:

morjens onko sinulla ollut pariston keston kans ongelmia?
        meinaan et itse ostin kans lidlistä samaisen sykemittari kello laitteen ja vaihdoin uuden pariston niin nyt ollu 3 vko käytössä ja ilmoittaa pariston loppumista

Ostin kaks kpl Run Tec mittareita .

Kumpikaan ei toimi...kerran kokeiltu.
        Patterit loppuu vissiin parissa kuukaudessa, vaikkei käytäkkään.
        Ilmeisesti halpaa susitavaraa

• petite

Minulla on Polarin F4. Ihan hyvä perussykemittari, ei mitenkään hirveästi toimintoja, mutta eipä niitä enemmän oikeastaan tarvitsisikaan. Tavoitesykealueet, kalorinkulutus jne. Hinta noin 80 euroa. Itse olen ainakin ollut tyytyväinen, lähinnä spinningissä käytän.

• Alkuinnostuksesta tasaantunut

Polarin sykemittari on, sain lahjaksi ja oli hyvä apu maratonille treenatessa. Oppi tuntemaan n. puolen vuoden käytöllä omat alueensa paremmin (peruskestävyys), mutta jotenkin mittarin käyttö on sen alkuinnostuksen jälkeen hiipunut. Mahtaako muilla olla vastaavia kokemuksia?

• optimistx

Olen käyttänyt perheessä kahta Lidlin mittaria vuosien aikana satunnaisesti.
      Rinnan ympärille kiinnitettävä anturi täytyy olla kunnolla kostunut ennen kuin arvot tulevat takeltelematta. Kun on hikinen, niin ok, muuten kannattaa vedellä kastella ihoa reilusti aloitettaessa.

Tyytyväinen toimintaan ja pariston kestoon ja varsinkin hintaan 20 e :) . Käytin pelkkänä rannekellona kuukausia, eikä paristoa CR2032 ole tarvinnut vaihtaa silti.

En ole kokeillut muita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1430
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      248
      1342
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      1116
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1098
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      795
    6. 65
      774
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      757
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      738
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      711
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      647
    Aihe