Kuinka onnettomuudet, terrorismi ja luonnonkatastrofit vaikuttavat matkustamiseesi? Vai vaikuttaako ollenkaan?
Pelkäätkö enemmän kuin ennen?
Kuinka nopeasti asiat "unohtuvat"?
Kerro ajatuksistasi?
Vieläkö uskallat matkustaa?
7
734
Vastaukset
- arv1
vaikuttanut millään lailla kulkemisiini. Tosin en viime aikoina ole rajojen tuolla puolen käynyt. Lomani vietän kotimaassa muutenkin, täällä on niin paljon vielä näkemättä. Eivät kai nuo isot uutispommit varsinaisesti unohdu, vaikka taka-alalle painuvatkin. Siitä pitää media huolen. Toki, ei historiaa pidä unohtaakaan ettei se ala toistaa itseään.
- Mikko-
Miksi pelkäisin? Todennäköisyys kuolla terrori-iskussa tai joutua lento-onnettomuuteen on minimaalinen verrattunan esim. riskiin kuolla liikenneonnettomuudessa kauppamatkalla lähikauppaan vaikka tänä iltana. Ihmisten suhteellisuuden taju on mennyt median onnettomuusmässäilyissä.
- karkoski
Kuten jo muutkin ovat ehtineet sanomaan, todennäköisyys on aivan mitätön..
Tietysti joku Afganistan tai Irak nyt ei välttämättä kiinnostais, eikä kyllä Turkkikaan, mutta Turkki ei jostain syystä oo kiinnostanu aiemminkaan.
Mutta tosiaankaan noilla medioilla ei ole mitään merkitystä, jos jätetään ne maat pois laskuista, missä on oikeasti sota meneillään. - siis näin
"ELÄ kun elät,kun et ELÄ, olet kuollut"
Itse elän lisä-ajalla... - tytsky
NO jos rupeaa pelkäämään tuota niin eihän sitten voi elää ollenkaa. Mä oon sitä mieltä että jos jotain on tapahtuakseen ni se tapahtuu. Turha niitä asioita on etukäteen murehtia
- kuski 12v ajan
se joka pelkää antaa terroristeille osavoiton.Pelätä ei saa ja peruuttaaa kenties unelmalomaansa jonkun terroristtiporukan takia.
joskus täältä kuiteski lähetää,huonoa tuuria vaa jos joku kone tiputetaa tai osuu pommin kohdalle.itse lähdössä thaimaahan ja vielä ihan lentokoneella,enkä edes laskuvarjoa ole ostanu hehe en.Jokus silloin tällöin saatan alkaa ajatella näitä "mitä jos sattuu sitä ja sitä" kysymyksiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683