ehtoon tynkää

kunkku

huuhaan väki.tää jäpikkä ekaa kertaa täällä.

19

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varatartsan

Tervetuloo vaan! Mistäs tuut? Mikä fiilis? Tykkäätkö kaurapuurosta? Entäs tytöistä? Ethän polta? Entä tuo juomapuoli, onko ongelma? Liha vai kala? Jääkiekko vai jalkapallo? Meneekö Räikkönen Ferrarille? Onko kiva?

Rentoudu ja nauti huuhaasta! :o)

• Sydän.Ystävä

En huomannut että aloitukset oli samanlaiset,vaan haitanneeko tuo mitään ;))

• varatartsan
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

En huomannut että aloitukset oli samanlaiset,vaan haitanneeko tuo mitään ;))

ajatuksetkin kulkee käsikädessä! ;O) Näitkös kunkku?

• Sydän.Ystävä

Ja tervetuloa huuhaan sekopäitten joukkoon ;))))

• varatartsan

Voitaiskos jatkossa sopia tosta otsikosta, ettei tuu samaa? :o|

• Sydän.Ystävä
        varatartsan kirjoitti:

Voitaiskos jatkossa sopia tosta otsikosta, ettei tuu samaa? :o|

Sitä kun niin innoissaan vastaa kysymykseen,ettei kerkii lukee toisten vastauksia ;DDD
        Mitens se muuten sovitaan?

• varatartsan
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

Sitä kun niin innoissaan vastaa kysymykseen,ettei kerkii lukee toisten vastauksia ;DDD
        Mitens se muuten sovitaan?

tuota, mä voin soittaa sulle ja sovitaan aina siitä. Ja puhelinnumero oli??? :o) Ei vaiskaan! Mä herrasmiehenä voin odottaa ensin Sinun viestiäsi. :o|

• kunkku

sorgen ku kesti.oli pakko hakee olutta ärrältä.

• Sydän.Ystävä
        kunkku kirjoitti:

sorgen ku kesti.oli pakko hakee olutta ärrältä.

kaljasta tulee pöhnä ;))
        Muistitko lotota???

• Sydän.Ystävä
        varatartsan kirjoitti:

tuota, mä voin soittaa sulle ja sovitaan aina siitä. Ja puhelinnumero oli??? :o) Ei vaiskaan! Mä herrasmiehenä voin odottaa ensin Sinun viestiäsi. :o|

herrasmies astui kehiin ;))
        Ootteleppa sitten,vaan älä liian kauan ;DDD

• kunkku
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

kaljasta tulee pöhnä ;))
        Muistitko lotota???

ei kerenny ku kuskilla kiire...muka

• oliks ikävä.... ja mikä jäpikkä.....pus....pus....
      Nus... nus...heheheheeeeeee;)))))))Ai niin kuka on kingi... sie vai mie....heheheheeeee

• kunkku

tiiäthän sen kuin ikävä mul sun torttuas ;)

• kunkku kirjoitti:

tiiäthän sen kuin ikävä mul sun torttuas ;)

sie taas tiedät et mulla ei ole kuin kääräriä sulle tarjolla.... Kiva nähdä.... kunkkuli....:)))) Wink...Wönk....Wonk....

• kunkku
        BBrunetti kirjoitti:

sie taas tiedät et mulla ei ole kuin kääräriä sulle tarjolla.... Kiva nähdä.... kunkkuli....:)))) Wink...Wönk....Wonk....

turhaan pyristelet vastaan....olenhan KUNKKU ;) jep mukava ku kamu antaa mun käyttää tätä läppäriään.

• kunkku kirjoitti:

turhaan pyristelet vastaan....olenhan KUNKKU ;) jep mukava ku kamu antaa mun käyttää tätä läppäriään.

olisit mikä kunkku vaan...hih.... kiva ku antaa.. hommaa kotiin se netti...jookos...:))

• kunkku
        BBrunetti kirjoitti:

olisit mikä kunkku vaan...hih.... kiva ku antaa.. hommaa kotiin se netti...jookos...:))

antais.eihän mua voi vastustaa ;) en hommaa...näähän tääl tulis mustikses mul ku oon niin virtuoosi ;)

• kunkku kirjoitti:

antais.eihän mua voi vastustaa ;) en hommaa...näähän tääl tulis mustikses mul ku oon niin virtuoosi ;)

hani... mää voin.. Mut nyt mä en enää ala sun kaa seukkaa ku muita vikittelet.... olen siirtynyt toisille apajille.... ootko pettynyt....hihihihiii... Et tieten... nyt mie poistun sun ketjusta jookos....bye...bye...kamu.... kingi....;)))))

• kunkku
        BBrunetti kirjoitti:

hani... mää voin.. Mut nyt mä en enää ala sun kaa seukkaa ku muita vikittelet.... olen siirtynyt toisille apajille.... ootko pettynyt....hihihihiii... Et tieten... nyt mie poistun sun ketjusta jookos....bye...bye...kamu.... kingi....;)))))

määhän en pety ku yhes tapaukses ;)oukkidoukki soon moro.....

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      530
      1724
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      843
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      677
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      598
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe