Kyllä oli hurjan näköistä menoa kun kolmme eskelisen bussia ajoi kilpaa rovaniemen ja kemin välillä ohittelivat toisiaan ja muita tiellä liikkujia vaarallisesti ja ajoivat h autojen puskurissa kiinni en voi ymmärtää mikä ihme nuita kuskeja vaivas ja mikä oli syy hurjaan menoon ja liikenteen vaarantamiseen.
ESKELISEN LINJAT
11
3446
Vastaukset
- kapiaisia
kuskeina,eipä ole vakituisia,kuka mistäkin keikan heittää ja saa pimeenä rahat
- autoilija
kyllä on huomasttu! F1 bussikuskit.
- Alik. Kine
Eskelisen lapin linjat ajaa Jääkäriprikaatin varusmiehiä lomille. Rauhallista menoa verrattuna Rovaniemen pikakuljetuksen autoihin, joita ajoivat kuljetuskomppanian skapparit. Tuli ilmeisesti niin paljon valituksia muilta tienkäyttäjiltä, että prikaati siirtyi käyttämään Eskelisen lapin linjojen palveluita. Nyt on vissiin taas tätä samaa liikkeellä.
- on niitä
halpoja miehiä
- tietämätön oletkin
Kylläpä ne jutut taitaa nykysin mennä tarjousten perusteella eikä noin.
- kuljettajat
tietämätön oletkin kirjoitti:
huutokaupataanko??
- Alik. Kine
tietämätön oletkin kirjoitti:
Eskelisen autoja ajaa kyllä ihan oikeat linja-auto kuskit, eikä skapparit. Ja sen kyllä huomasi: Lomille lähdettiin kello 14 ja kotona Raahessa olin 20:15, kun Rovaniemen pikakuljetuksen autoilla olin kotona 19:15. Eli ilmeisesti ollaan tyytymättömiä matkanteon verkkaisuuteen, eli siksi ajetaan. Ja se että valituksia tuli on ihan tosi juttu. Ja jos sitten vielä Eskelinen on halvempi (vaikka on hienommat autot), niin Prikaatihan vaihtoi ilomielin kuljetustenjärjestäjää.
- Alik. Kine
Alik. Kine kirjoitti:
Eskelisen autoja ajaa kyllä ihan oikeat linja-auto kuskit, eikä skapparit. Ja sen kyllä huomasi: Lomille lähdettiin kello 14 ja kotona Raahessa olin 20:15, kun Rovaniemen pikakuljetuksen autoilla olin kotona 19:15. Eli ilmeisesti ollaan tyytymättömiä matkanteon verkkaisuuteen, eli siksi ajetaan. Ja se että valituksia tuli on ihan tosi juttu. Ja jos sitten vielä Eskelinen on halvempi (vaikka on hienommat autot), niin Prikaatihan vaihtoi ilomielin kuljetustenjärjestäjää.
...eli siksi ajetaan LUJAA. Lipsahti pois äskeisestä viestistä.
- kuljettaja 67568
Alik. Kine kirjoitti:
Taisi pikakuletuksella vanhentua autot... ja ajaahan niitä eskelisiä halvat miehet ( Kapiaiset, eläkeläiset jne jne...) jotka ei oo täyttä palkkaa vailla,
- MelkeenNaituNeiti
No varusmiehillä on kiire naisiin! Ajattele jos itse oisit monta viikkoa kiinni niin kai sitä nyt jo muutakin haluaa nähdä kuin muita miehiä. Daa? ;D
- pankakoski
siksi menevät joutuisasti. pysähtyvät vasta kun bensa loppuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733