Moi,
Mulla on tällaiset mokkanahkaiset kengät, joissa on tosi likaiseksi menneet leveät valkoiset raidat. Oon kokeillut tarhanpoistoainetta ja tavallista pyykinpeusainetta, mutta ei tule puhdasta.
Onko olemassa jotain vielä tehokkaampia aineita, tai onko jollain maalilla tai muulla värillä mahdollista värjätä likakohdat taas valkoiseksi?
Mokkanahkakenkien puhdistus/värjäys
likaisetkengät
2
2294
Vastaukset
- hate
Partio/urheilu liikkeet myyvät Nikwax tuotteita jossa on nahkalle/mokalle tarkoitettua puhdistus geeliä.Wooly merkilläkin on omat mokkanahalle tarkoitetut puhdistus sienet ja kumit.Mokkan puhdistuksen jälkeen kannattaa suojata kosteus suojalla niin hylkii likaa hyvin.
- BEEBER
Mulla on tosi tyylikkäät mokkanahkaiset kengät, joita nyt ei varmaankaan ainakaan tästä maasta pysty ostamaan, vaan kun ne on väärän väriset. Tietäisikö joku tällä foorumilla vinkkiä jolla ne saisi halvalla värjättyä, jollain luonnonmenetelmällä tai millä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752