Salillani alkaa pian Bodybalance-tunnit, ja kyselisinkin kokemuksia. Minkälaisia tunnit on? Mitä kannattaa laittaa päälle, voiko esim. venytellessä tulla kylmä? Muita kokemuksia, oletteko pitäneet kyseisestä lajista? Odotan innolla että pääsen kokeilemaan!
Les Mills Bodybalance
2
686
Vastaukset
- tunti
Tunti on mukava ja rentouttava. Lihaskuntoakin huolletaan pilateksen ja joogan sovellutuksilla. Kannattaa ehdottomasti kokeilla,on tehokasta lihashuoltoa!!!
Rentoutusosiossa saattaa vilukin yllättää varsinkin jos salilla hyvä ilmastointi. Itselläni on päällä kyseisellä tunilla normaalit jumppavaatteet, mutta ehkäpä normaalia rennommat ja väljemmät. Otan mukaan myös yleensä pitkähihaisen pusakan, jonka voin sujauttaa päälle, jos vilu yllättää.
Hauskaa ja nautinollista BodyBalancea =) Ihmeessä mukaan tunnille! Saattaa olla että ekoilla kerroilla et hikoile mutta voin kertoa että kun on hiukan enemmän harrastanut, tuntee miten kroppa tekee töitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635479Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193732Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172756- 1392021
- 161785
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1171534- 951347
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171096- 681062
- 8797