Luonto on taas näyttänyt suuruuutensa meille pienille ja mitättömille ihmisille...Hui...talo tärisi ukkosen voimasta...Sade piiskasi omenoita maahen puista ja salamat vain välkkyivät...Nyt rauhallista ja raikasta:o)) Quun sisällä vain riehuu valtava tunnemyrsky..se ei haluu laantua ollenkaan:o/
Myrskyinen illantoivotus huuhaalle:o)
72
1122
Vastaukset
Syksy on paras vuodenaika kun aina pauhaa ja rytisee jossain. Meilläkin oli kova tuuli ja mä nautin pihalla joka hetkestä.
- quistis
hyvin primitiivisellä tasolla kans...Mut se hymy oli liikaa mun kohta ex miehelleni:o/
quistis kirjoitti:
hyvin primitiivisellä tasolla kans...Mut se hymy oli liikaa mun kohta ex miehelleni:o/
Sinun hymysi on asia jota ei kukaan voi sinulta viedä! Pää pystyyn vaan ja nauti syksystä täysin rinnoin. Kohta tulee talvi ja voidaan tehdä lumiukkoja ja enkeleitä:)
- quistis
tuputuu kirjoitti:
Sinun hymysi on asia jota ei kukaan voi sinulta viedä! Pää pystyyn vaan ja nauti syksystä täysin rinnoin. Kohta tulee talvi ja voidaan tehdä lumiukkoja ja enkeleitä:)
pää pystyssä kuljen...Mä ole mä..:o)) Ja talvella sit niitä enkeleitä...Niinhän mä joka talvi:o))
quistis kirjoitti:
pää pystyssä kuljen...Mä ole mä..:o)) Ja talvella sit niitä enkeleitä...Niinhän mä joka talvi:o))
Hymyile kaikille vastaantulijoillekin niin saa kaikki ikävät ihmiset kyytiä:)
- quistis
tuputuu kirjoitti:
Hymyile kaikille vastaantulijoillekin niin saa kaikki ikävät ihmiset kyytiä:)
Siks kaikki tää ero tuli kaikille yllätyksenä:o))
quistis kirjoitti:
Olet kuitenkin niin positiivisen oloinen ihminen että varmasti pääset asiasta aikanaan ylitse. Toivon sinulle tsemppiä vaikeassa tilanteessa.
- quistis
tuputuu kirjoitti:
Olet kuitenkin niin positiivisen oloinen ihminen että varmasti pääset asiasta aikanaan ylitse. Toivon sinulle tsemppiä vaikeassa tilanteessa.
Niin mä pääsenkin ja toivon et eron toinenkin osapuoli pääsee...Itsensä vuoksi..Hänelle en voi/jaksa olla hoitaja:o/
- hyvin valmistelit
quistis kirjoitti:
tähän ettei se ainakaan meille tullut yllätyksenä
- quistis
hyvin valmistelit kirjoitti:
Mut kaikille muille täällä mun sukulaisilleni ja ystävilleni:o/ Harmittaako et puhuin huuhaalla??
- jeffjeff
hyvin valmistelit kirjoitti:
mitä sitten kiinnostunut näemmä olet kuitenkin...
- jossain
quistis kirjoitti:
Mut kaikille muille täällä mun sukulaisilleni ja ystävilleni:o/ Harmittaako et puhuin huuhaalla??
tunteensa purettava ja ei oikeastaan ihan mielenkiintoista lukea mitä teette yleensäkin kun tämähän on mennyt siihen että virtuaali ihmiset vaihtelevat kuulumisiansa ja tekemisiänsä
- vauhkoamaan
jeffjeff kirjoitti:
mitä sitten kiinnostunut näemmä olet kuitenkin...
mitä pahaa tuossa viestissä oli kun totta se on
- quistis
jossain kirjoitti:
tunteensa purettava ja ei oikeastaan ihan mielenkiintoista lukea mitä teette yleensäkin kun tämähän on mennyt siihen että virtuaali ihmiset vaihtelevat kuulumisiansa ja tekemisiänsä
niinkuin kaikki te muutkin...Kummastelen ain noita "virtuaaliheittoja"!! Mä kirjoitan itsestäni...Oikeille ihmisille..En minnekkään kyperavaruuteen...Ymmärrätkö mitä yritän sanoo...??? Me kaikki ollaan eläviä ja erittäin tuntevia ihmisiä:o))
- ymmärrän ymmärrän
quistis kirjoitti:
niinkuin kaikki te muutkin...Kummastelen ain noita "virtuaaliheittoja"!! Mä kirjoitan itsestäni...Oikeille ihmisille..En minnekkään kyperavaruuteen...Ymmärrätkö mitä yritän sanoo...??? Me kaikki ollaan eläviä ja erittäin tuntevia ihmisiä:o))
menen nukkumaan kun tuntuu huuhaakansa olevan vähän kireänä jostain kumman syystä anteeksi jos häiritsin
- quistis
ymmärrän ymmärrän kirjoitti:
menen nukkumaan kun tuntuu huuhaakansa olevan vähän kireänä jostain kumman syystä anteeksi jos häiritsin
Eikä kukaan muukaan??? Voihan...Ystäviä??
quistis kirjoitti:
Älä sinä näistä piitaa.Ihmisiä ollaan ja hyvä niin.
- quistis
tuputuu kirjoitti:
Älä sinä näistä piitaa.Ihmisiä ollaan ja hyvä niin.
niin ollaan ja välillä toisillemme petoja:o(
- vastaan noin
quistis kirjoitti:
niin ollaan ja välillä toisillemme petoja:o(
Ei kirjoittaja mitään pahaa tarkoittanut mutta te vakkarit näköjään päätätte kuka pääsee mukaan keskusteluihin.Ei ihme ettei tänne tule uutta verta tuon takia kun heti teilataan alkumetreillä?Parempi minunkin pysyä tämän kirjoituksen jälkeen pois täältä.Jatkakaa vain kaikessa rauhassa.
- quistis
vastaan noin kirjoitti:
Ei kirjoittaja mitään pahaa tarkoittanut mutta te vakkarit näköjään päätätte kuka pääsee mukaan keskusteluihin.Ei ihme ettei tänne tule uutta verta tuon takia kun heti teilataan alkumetreillä?Parempi minunkin pysyä tämän kirjoituksen jälkeen pois täältä.Jatkakaa vain kaikessa rauhassa.
Mä rakastan ihmisiä...Mä haluun aikille vain hyvää...Mun mielestäni kaikki ovat tervetulleita huuhaalle,,,Oikeesti..Olen tosi surullinen et joku leimaa/tai kokee mut toisenlaiseksi..kovaksi ja piittaamattomaksi:o(
vastaan noin kirjoitti:
Se on omasta asenteesta kiinni miten otetaan vastaan. Minä olen heti päässyt kaikkiin keskusteluihin mukaan kun en ole kiukutellut kenellekään. Toisaalta en ole myöskään mielistellyt ketään, olenpahan vaan osallistunut asiallisesti.
quistis kirjoitti:
Mä rakastan ihmisiä...Mä haluun aikille vain hyvää...Mun mielestäni kaikki ovat tervetulleita huuhaalle,,,Oikeesti..Olen tosi surullinen et joku leimaa/tai kokee mut toisenlaiseksi..kovaksi ja piittaamattomaksi:o(
Näitä on mutta nyt ei surra kun ollaan huuhaassa ja pidetään lystiä:)
- varatartsan
No moi Quu! On täällä jo sinua odoteltukin, itsekukin! No tuota, öh...virtaa päällä vai? :o|
- quistis
virtaa on..Ihan liian paljon...;o))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
virtaa on..Ihan liian paljon...;o))
täällä nyt kauhee myrsky. Äsken oli sähkökatkos. Ei nyt sähkökatkosta, ei nyt ei... kone kiinni, ettei mee rikki. :o((((
- quistis
varatartsan kirjoitti:
täällä nyt kauhee myrsky. Äsken oli sähkökatkos. Ei nyt sähkökatkosta, ei nyt ei... kone kiinni, ettei mee rikki. :o((((
ollu täällä koko kesän:o/
- kippari
ole siellä pihalla käynnyt sadetanssia jos tollainen myräkkä teillä on;=)
- quistis
Aika pelottavaa vai..Mä elän nyt niin vaarallisesti..Heh..Kävin hakee omppuja:o))
- kippari
quistis kirjoitti:
Aika pelottavaa vai..Mä elän nyt niin vaarallisesti..Heh..Kävin hakee omppuja:o))
pikkusen pelkäsin et olet kun tollainen keli siellä on;=)Vai ompuja hait voi kun mäkin voisin syödä sellaisia,mut eipä nyt vatsa kestä niitä ainakaan viellä:=)))
- quistis
kippari kirjoitti:
pikkusen pelkäsin et olet kun tollainen keli siellä on;=)Vai ompuja hait voi kun mäkin voisin syödä sellaisia,mut eipä nyt vatsa kestä niitä ainakaan viellä:=)))
muakin närästää...Voih...Mut Rennie pelasti tilanteen:o))
- kippari
quistis kirjoitti:
muakin närästää...Voih...Mut Rennie pelasti tilanteen:o))
se sellaiseen pikku närästykseen;=)
- quistis
kippari kirjoitti:
se sellaiseen pikku närästykseen;=)
Jeljen tuliaiset auttavat...Onneksi tää tilanne helpottuu ja mun masuni saa rauhan..Ainakin toivon niin:o))
- kippari
quistis kirjoitti:
Jeljen tuliaiset auttavat...Onneksi tää tilanne helpottuu ja mun masuni saa rauhan..Ainakin toivon niin:o))
syö nyt niitä ompuja ne eivät ole hyviä silloin vatsalle jos masu on pipi:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
syö nyt niitä ompuja ne eivät ole hyviä silloin vatsalle jos masu on pipi:=)
syömättä..Heh ei mulle oikein nyt mikään maistu..Kahvia olen juonut...Juu mä tiedän:o( Hoitajat on kaikista pahimpia...Eivät osaa hoitaa itseään...Heh..
- kippari
quistis kirjoitti:
syömättä..Heh ei mulle oikein nyt mikään maistu..Kahvia olen juonut...Juu mä tiedän:o( Hoitajat on kaikista pahimpia...Eivät osaa hoitaa itseään...Heh..
joudut alkaa syömään neurobin fortea niikuin mäkin kun ei ruoka maistu;=)Nyt kyllä alkaa jo maistumaan vaikka pitää olla tarkkana mitä syö;=)
- quistis
kippari kirjoitti:
joudut alkaa syömään neurobin fortea niikuin mäkin kun ei ruoka maistu;=)Nyt kyllä alkaa jo maistumaan vaikka pitää olla tarkkana mitä syö;=)
Oikeesti on:o)) Ei haittaa vaik ruoka ei maistuisikaan:o) Mut sä et saa laihtuu enää ollenkaan:o)
- kippari
quistis kirjoitti:
Oikeesti on:o)) Ei haittaa vaik ruoka ei maistuisikaan:o) Mut sä et saa laihtuu enää ollenkaan:o)
meinaat nii et voi pikkusen samalla pudottaa painoo,mä en voi kyllä enää pudottaa olenkaan kohata saa kipparia alkaa katselemaan suurunnus lasilla et näkee;=)
- quistis
kippari kirjoitti:
meinaat nii et voi pikkusen samalla pudottaa painoo,mä en voi kyllä enää pudottaa olenkaan kohata saa kipparia alkaa katselemaan suurunnus lasilla et näkee;=)
Niin mä ajattelin...Turhamaista...Ajattelin myös alkaa kuntosalillakäymään...:o))
- kippari
quistis kirjoitti:
Niin mä ajattelin...Turhamaista...Ajattelin myös alkaa kuntosalillakäymään...:o))
ei syö katoo koko ukkeli kuvioista kun muuttuu niin pikkuseksi:=)No olen mä alkanut syömään jo et saa painoo ja kuntoo takasin:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
ei syö katoo koko ukkeli kuvioista kun muuttuu niin pikkuseksi:=)No olen mä alkanut syömään jo et saa painoo ja kuntoo takasin:=)
Kiva et ruoka maistuu:o))) Sit sä jaksat mitä vain;o)
- kippari
quistis kirjoitti:
Kiva et ruoka maistuu:o))) Sit sä jaksat mitä vain;o)
tässä jo maistuu hyvinkin ruoka kun vaan uskaltaisi kaikee pistellä napaansa;=)
- quistis
kippari kirjoitti:
tässä jo maistuu hyvinkin ruoka kun vaan uskaltaisi kaikee pistellä napaansa;=)
kaikessa rauhassa..Hui ettei vain tule takapakkia....Se ei olis kivaa..Sulle:o)
- kippari
quistis kirjoitti:
kaikessa rauhassa..Hui ettei vain tule takapakkia....Se ei olis kivaa..Sulle:o)
hiljaa tossa kaikelaista olenkin syönnyt ja muutamat jättänyt sovinolla väliin ettei tule turhia vaivoja ainakaan niiden takia:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
hiljaa tossa kaikelaista olenkin syönnyt ja muutamat jättänyt sovinolla väliin ettei tule turhia vaivoja ainakaan niiden takia:=)
ja järkevä..Välität itsestäsi...Se on hyvä se:o))
Niin tulet kuntoon:o)))))
- jeffjeff
että omenoita olivat mitä päälleni satoi:)
tulehan nyt kaivamaan minut esille täältä puun alta:o)))- quistis
siel puun alla mut säikytitkin;o)) Annas nyt kätesi niin mä vedän sut pois sieltä;o))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
siel puun alla mut säikytitkin;o)) Annas nyt kätesi niin mä vedän sut pois sieltä;o))
kun niin pelottavan näköinen olen onneks et saannu sydärii:o)))
- quistis
jeffjeff kirjoitti:
kun niin pelottavan näköinen olen onneks et saannu sydärii:o)))
tottunut pelottaviin etten pienistä sydäriä saa...No tuu jo pois sieltä..Sun kuumeesi nousee muuten pilviin!!
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
tottunut pelottaviin etten pienistä sydäriä saa...No tuu jo pois sieltä..Sun kuumeesi nousee muuten pilviin!!
onks nää niit kaneli omppui ku mä haisen nyt ihan kanelille:o)))
niih ja se on jo pilvissä eikä alas putoo:( - quistis
jeffjeff kirjoitti:
onks nää niit kaneli omppui ku mä haisen nyt ihan kanelille:o)))
niih ja se on jo pilvissä eikä alas putoo:(Voihan...Nyt heti lämpimään....Joku hoitaja sa hoitaa sua:o)
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
Voihan...Nyt heti lämpimään....Joku hoitaja sa hoitaa sua:o)
mä itse joudun itseni hoitamaan tänään hain
antibiootti kuurin:(
täytyy sitten mennä kun kerran käsketään heippa:((( - quistis
jeffjeff kirjoitti:
mä itse joudun itseni hoitamaan tänään hain
antibiootti kuurin:(
täytyy sitten mennä kun kerran käsketään heippa:(((käski???
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
käski???
sanoi että "nyt heti lämpimään" :(((
- quistis
jeffjeff kirjoitti:
sanoi että "nyt heti lämpimään" :(((
halunnu...Haluisin hoitajan luo...:o))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
halunnu...Haluisin hoitajan luo...:o))
minä sen hoitajan tähän hätään tempasen höh:(
meen sänkyyn ja otan missin kainaloon:))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
minä sen hoitajan tähän hätään tempasen höh:(
meen sänkyyn ja otan missin kainaloon:)))hyvä hoitaja...Höh taidat olla aika ronkeli hoitajien suhteen...
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
hyvä hoitaja...Höh taidat olla aika ronkeli hoitajien suhteen...
niin ronkeli hoitajien suhteen mutta omahoidon kyllä:)))
- quistis
jeffjeff kirjoitti:
niin ronkeli hoitajien suhteen mutta omahoidon kyllä:)))
Onks Sulla omahoito??
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
Onks Sulla omahoito??
kysynyt tuota jo ennenkin!!!
- quistis
jeffjeff kirjoitti:
kysynyt tuota jo ennenkin!!!
Vopihan...Mä en muistanut...Kerrankin mä en muistanut:o(
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
Vopihan...Mä en muistanut...Kerrankin mä en muistanut:o(
huijaat mua julkisesti:)))
kai se on parempi häipyä kun tuo yksi jo ärähti minulle
voin sanoa vielä vaikka pahasti:((( - quistis
jeffjeff kirjoitti:
huijaat mua julkisesti:)))
kai se on parempi häipyä kun tuo yksi jo ärähti minulle
voin sanoa vielä vaikka pahasti:(((Huijaanko..No ihan vain vähän...No kyl mä nyt muistan ja kuumeista ei saa kiusata// Katuu..Anna anteeksi!!
Kiva sinuu nähdä....:)))))
- quistis
säikäytit!! Niin Suakin:o))
quistis kirjoitti:
säikäytit!! Niin Suakin:o))
mua:(( mut kyl se sinulle selviää...
Mut nyt meen... heips kamusein...:)))))- quistis
BBrunetti kirjoitti:
mua:(( mut kyl se sinulle selviää...
Mut nyt meen... heips kamusein...:)))))Pidä huoli itsestäsi:o))
- jeffjeff
anteeksi:o)))
minä painun nyt pehkuihin on aamulla käytävä
sairaalassa mutta en mene töihin pidän sairaslomaa
hyvää yötä ja kaunihia unosia:o)))- quistis
Ja kauniit unet Sinullekkin ja hyvää sairaslomaa..(höh voiko sairasloma olla selainen?)Halit sinulle...:o))) Kyl mä tiedän!!
- kippari
ottaa iisisti ja ajatella nyt järjellä näitä kaikkia hommia et mitä syö ym muuten siitä vaan tulee pahempi olo ja toivo parantuu on viellä vaikeempaa;=)
- quistis
on kohdallaan:o)) Mä en ole sellainen...Tai voi ollakkin et olen..Mä kans olen taistelija...:o))
- kippari
quistis kirjoitti:
on kohdallaan:o)) Mä en ole sellainen...Tai voi ollakkin et olen..Mä kans olen taistelija...:o))
joskus pakko alkaa ajatelemaan itseään ja omaa terveyttä ja sit koittaa käyttää omaa järkeään jos sellaistaon viellä,muuten tästä ei selvii hengissä;=)
- quistis
kippari kirjoitti:
joskus pakko alkaa ajatelemaan itseään ja omaa terveyttä ja sit koittaa käyttää omaa järkeään jos sellaistaon viellä,muuten tästä ei selvii hengissä;=)
on järkeä...Niin ja sydäntä:o))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543