temppu opas

pro

no mä saan vaikka mitä mut 360 flippi on aika hieno oon aika pro saan trible kickflipin. oonko pro

6

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arska

luuletko olevas pro jos osaat jotain flippei osaatko meloonin entä varial-kikflipin nosegriindii backflipin ollieta 7dekkii tai hiphoppii trible kikflip on vauvojen temppu se osaa kaikki mun kaverit ja minäkin eli oon aika pro

• Mc

Pojat pelannu taas tony hawk pro skateria?
        Oppinu uusia temppujen nimiä... osaattekohan kumpikaan rullata ees eteenpäin? se vasta on hienoa hommaa

• kuluukse sulle?

te ootte tainut pelata todellakin liikaa tony hawkeja... te ette taida edes tietää mikä on "pro"! jos skeittari on pro se käy säännöllisesti kilpailuissa jne jne... ei ne pelkät temput tee skeittarista proota siihen tarvitaan myös tyyliä. se teidän niin sanottu triple kick on tainnut olla pelkka fast flip joka on hieno sinäänsä. mäkin luulin osanneeni double flipin mut sit ku otettiin nauhalle se kymmeneen kertaan niin se olikin pelkkä yksi fast kick flip! te ootte pousaajia... :P nörtit!!! sammuttakaa koneenne ja menkää opettelemaan skeittaa niin hyvin kuin luulette osaavanne... :P

• lol

mä alotin skeittauksen 5 vuotta sitten

• lol
        lol kirjoitti:

mä alotin skeittauksen 5 vuotta sitten

en osaa paljoo temppuja ollie kyllä lähtee kikkari ok ja poshuvit.

• es jonne

no et oo oot ihan tunari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      117
      3882
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      76
      3225
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      62
      1816
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      218
      1282
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1212
    6. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      198
      966
    7. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      755
    8. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      696
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      18
      696
    10. Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?

Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,
      Sinun unelmalomasi
      6
      680
    Aihe