kyselin tuolta lemmikit osiolta, muttei siellä taida olla ketään kotona.
Mulla on hoidossa koiranpentu jolla oli tullessa ripulia. Nyt se on unelias ja sen nenänpää on lämmin. Eikö koiran nenän pitäisi olla kylmä?
Jos sillä on kuumetta, miten voin lievittää sen oloa ? Pliis, neuvokaa ?!
onko paikalla
8
269
Vastaukset
- otta jos ei tiedä
Anna nukkua rauhassa ja katto et saa tarpeeks vettä, ja vie (soita) lääkäriin ensitilassa. Ota selvää onko pentu rokotettu?
juu on kylmä... Tarkista et vesi on raikasta ja jos saisit sille hiilitabletteja kerran sillä ripuli..yks olis kyl piimä... se vatsaystävällinen.. niin ja nyt sun pitäis se penikka saada juomaan vettä...
- AMR-52
apteekist tarkoitusta varten olevia lääkkeitä,älä anna liian vahvaa ruokaa,maitoo ei missään nimes. kyl ne apoteekis neuvoo,ko selvität vaivan.ne on yleensä reseptivapaita lääkkeitä. väärä uskomus jos koiran kirsu lämmin,niin on kipee.jos nyt ei tulikuuma oo.mittaa lämpö peräsuolesta.
- koira
Älä ala tohtoroimaan itse jos epäilet jotain etkä ole itse omistanut koiraa koskaan.
Soita eläinlääkärille päivystykseen.
Usein ne oireet on harmittomia mutta soita jos olet epävarma. - AMR-52
koira kirjoitti:
Älä ala tohtoroimaan itse jos epäilet jotain etkä ole itse omistanut koiraa koskaan.
Soita eläinlääkärille päivystykseen.
Usein ne oireet on harmittomia mutta soita jos olet epävarma.terveen nuoren5v. tytön. en joka köhään ala eläin lääkäriä kutsúmaaan,ei ne puhelimessa anna mitään ohjeita,käskevät tuomaan näytille,ja sitten rahastavat. kyllä koiran kans paljon ollut kyl tietää ,millon on tositarve mennä lääkärille. apteekis osaavat monessa asiassa neuvoo yhtä hyvin kuin lääkärit, eikä maksa ko lääkkeet. tetenkin ymmärrän kun eke kerran koira on,hätääntyy helposti,jos jotain poikkeavaa tulee. kannattais myös esim. kirjastosta lainata alaan kuuluvia opuksia ,niistä oppii jo aika paljon. se lämmön mittaus olis tärkeetä jos soittaa eläilääk. sitä ne kysyy heti ekaksi.
- AMR-52
AMR-52 kirjoitti:
terveen nuoren5v. tytön. en joka köhään ala eläin lääkäriä kutsúmaaan,ei ne puhelimessa anna mitään ohjeita,käskevät tuomaan näytille,ja sitten rahastavat. kyllä koiran kans paljon ollut kyl tietää ,millon on tositarve mennä lääkärille. apteekis osaavat monessa asiassa neuvoo yhtä hyvin kuin lääkärit, eikä maksa ko lääkkeet. tetenkin ymmärrän kun eke kerran koira on,hätääntyy helposti,jos jotain poikkeavaa tulee. kannattais myös esim. kirjastosta lainata alaan kuuluvia opuksia ,niistä oppii jo aika paljon. se lämmön mittaus olis tärkeetä jos soittaa eläilääk. sitä ne kysyy heti ekaksi.
..viel ohjeiden mukainen,säännöllinen madotus kannattaa ,vaik ei matoja olisikaan. enkä suosittele koiran pesua liian usein,tassut tietenkin nihkeel rätil ko ulkoo tulee,ei tarvi alkaa siivous töihin het lenkin jälkeen. tiedoksi ,mun koira käy saunas mun kaa,mut ei se kauaa viihdy,ja hyvä onkin. lotraa veden kaa vähän aikaa, sit pyytää pois,ja tietenkin mun sänkyyn kieriskele mään saunan jälkeen.
- koiraihmiset
neuvoista. Sain apteekista semmosta jauhetta mitä sekotetaan vaikka piimään ja sitä annoin. Tänään taas koira tuli hoitoon ja on niin iloinen ja hyppeleväinen.
- AMR-52
...et vauveli taas kunnos...)))) tosiaan,kirjastosta löytyy opuksia,joiden avul selviää moni asia. ehkä oot jo sellaisen lainannut tai ostanut...)))) terveyttä pennul ja siul..)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5501797Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729- 63715
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 63676
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74628- 65543