toisinaan epäonni vainoaa yhtä ihmistä?? Ei riitä et yksi asia on pielessä...Hetkessä tuntuu olevan niitä asioita läjäpäin jotka on päin persuketta....Yritä sit sieltä kömpiä eteenpäin,kun turpiin tuntuu tulevan sieltä ja täältä:o/ Huokaa niin hemmetin syvään...ja jatkaa kömpimistä...
Miksi..............................................
22
883
Vastaukset
- LonesomeMan
vai jollain läheiselläs. Mikäs sulla...?
- AMR-52
Quistis-rukka ko siul on nyt vaikeaa,mut kyl sie estät sen.aikansa vie, ennen ko alkaa helpottamaan. ei siihen kuole,vaik kipeää tekee. eihän se paljon lohduta, vaik joillain asiat viel enemmän solmus. miullakin täl hetkel asioi,jotka rassaa aika rankasti. esim. viime yön en nukkunu lainkaan .naputtelin vaa tätä maziinaa, aamul sit pari tuntii torkahin.
en viitsitääl kertoo,mikä mua mättää. jotkut kyl tietää,ko oon kertonutheille.siis näilhuuhaa kakavereil.kyllä tästä perskutarallaa viel noustaan,ja sit aurinko taas paistaa elämään.
tsemppiä Quistis.... Ylös ny sieltä... niin halin jos se nyt vähän auttais... vaikkei nyt murheita pois veiskään....
- minäsevaan
meillä jokaisella on ja pitääkin olla muuten elämä on liian yksitoikkoista.
En tiedä kuinka hyvin tämä sopii sinun tilanteeseesi tuli vain jostain mieleeni.
1. Kuvittele, että…..Olisi olemassa pankki, joka lahjoittasi sinulle joka aamu 86.400 euroa. Tili tyhjennettäisiin joka ilta, olisitpa onnistunut sen käytössä miten hyvin tai huonosti tahansa. Mitä tekisit? Nostaisit kaikki rahat heti aamulla – tietysti!!! Jokaisella meistä on tällainen pankki. Sen nimi on AIKA.
2. Joka aamu pankki lataa tilillesi 86.400 sekuntia. Joka yö se tyhjentää tilin, olisitpa onnistunut käyttämään sitä miten tahansa. Tilille ei kerry säästöjä eikä sitä voi ylittää.
3. Joka päivä pankki avaa sinulle taas uuden tilin. Joka yö tili tyhjenee. Jos et ole onnistunut käyttämään varojasi, menetys on yksin sinun. Paluumahdollisuutta ei ole.
4. Ei ole mahdollista liioin jättää osaa ”huomiseksi”. Sinun on käytettävätililläsi olevat varat juuri tänään. Investoi ne niin, että saat niille parasta mahdollista terveyttä, onnea ja menestystä! Aika rientää, kello tikittää. Tee parhaasi jo tänään!
5. Ymmärtääksesi YHDEN VUODEN merkityksen, kysy siitä opiskelijalta, joka reputti vuosikurssinsa.
6. Ymmärtääksesi YHDEN KUUKAUDEN merkityksen, kysy siitä äidiltä, joka synnytti lapsensa kuukautta liian aikaisin.
7. Ymmärtääksesi YHDEN VIIKON merkityksen, kysy siitä viikkolehden toimittajalta.
8. Ymmärtääksesi YHDEN TUNNIN merkityksen, kysy siitä rakastavaisilta, jotka odottavat toistensa tapaamista.
9. Ymmärtääksesi YHDEN MINUUTIN merkityksen, kysy siitä junasta myöhästyneeltä.
10. Ymmärtääksesi YHDEN SEKUNNIN merkityksen, kysy siitä ihmiseltä, joka täpärästi vältti onnettomuuden.
11. Arvosta jokaista hetkeä, joka sinulla on. Ja arvosta sitä vielä enemmän, kun saat jakaa sen jonkun läheisen kanssa, sellaisen, joka on valmis viettämään aikaansa kanssasi. Ja muista aika ei odota ketään.
12. Eilinen on historiaa. huominen on mysteeri. Tämä päivä on lahja. Ystävät ovat harvinaisia jalokiviä – todellakin.
13. He saavat sinut hymyilemään ja rohkaisevat sinua onnistumaan. He kuuntelevat sinua, he osaavat kiittää sinua ja he ovat valmiita avaamaan sydämensä sinulle. - varatartsan
.....Haluaa auttaa! Ei yhtään kiva, kun Quulla paha mieli. ;o( Me kohta koko huuhaa etitään Sut ja tullaan lohduttamaan! Ihan oikeesti. :o|
- Iso Cee
tieräksää mitä, ylämäen jälkeen tulee aina alamäki.
;-) - AMR-52
Yötä,Quistis....t.antza
- jeffjeff
tulehan nyt jo pois sieltä piilosta
*ojentaa auttavan käden* nuin:) - nylkkäri
Kerrompa itsestäni kun koin olevani epäoninen tai epäonnistunut.Kapakassa istuin kaikki vapaa-aikani
join ja säälin itseäni kun minulla ei ole mitään.
Kaikki vitutti naapurien autot ja hyvinvoinnit kaikesta olin kateellinen tein kyllä töitä mutta tavoittelin jotain mitä ei ole olemassakaan. Minulla oli vielä vaimo ja perhe,mutta kotona en viihtynyt. Viina vei miestä niin,että sairaslomia piti hakea että sai ryypätä jaa syyllinen juomisen löytyi muualta ja akkahan kyllästyi ja lähti.No nyt Nylkysellä vasta syy oli juoda hänet oli hylätty. Velkaa viinaa velkaa viinaa kierre jatkui,koitti eräpäivä.Elämä oli yhtä helvettiä yöt valvoin pävät olin lukkojen takana pelkäsin elämää pelkäsin kuolemaa pelkäsin puhelinta pelkäsin kaikkea.Pinna kiristyi niin että eräänä
yönä menin tk:een vaatimaan rauhoittavia,sainkin jotakin mutta pimeni kaikki. Seuraava muistikuva olin mielisairaalassa nyt oli viimeinenkin ylpeys mennyt.Olin jonkin aikaa osastolla ja onnistuin karkaamaan varastin polkupyörän lähdin ajamaan ilman päämäärää tulin joen sillalle ajattelin hypätä mutta purskahdin itkuun olin itkenyt hysteerisesti kun noutajat saapui . Olin väsynyt mutta ei ollut vielä aikani lähteä ja nyt kun kellot soi en haluaisi lähteä. Mieli vaituu kummasti mutta periksi en anna.Älkää välilittäkö kirjoitus sun muista virheistä.Halusin vain kertoa minkälainen sankari on NYLKKY ja anteeksi- tuffe
Nostan hattua, baskeria, liinaa, tupeetta... (meniköhän tuo vimppa sana ihan päin pyllyä?) Aikamoinen tarina, ja aikamoinen mies.
Quistikselle:
En tiedä lohduttaako tämä sua, mutta vaikeina aikoina ajattelen aina, että ne kovat ajat ovat ne jotka mua kasvattaa. Jokaisessa kriisissä on joku tarkoitus, pitää vaan elää ne läpi ja lopussa näkyy valo (jos ei muuta niin jääkaapin :)) Jotta pääsis seuraavaan kriisiin... eeehh, taidan mennä takaisin pakkopaitaan... ;)) - LonesomeMan
mun täytyy sanoa että liikutuin, ja nostan hattua sulle tarinastasi ja olen iloinen että oot olemassa vielä kaiken jälkeen seurassamme. Arvostan suuresti että kirjoitit, lohduttaa monia!! T:Esa
mäkin jotenki nyt sanaton..ensinnäki ihan rohkee oot ku kerrot elämästäs... ja mie ainakin toivon kovasti että nyt sun elämäs olis paremmassa mallissa..sitä toivon...
- kippari
tarinaa kipparille myös,toisaalta on omat erot tarinoissa mut aika samaa rataa meni aikoinaan kipparinkin elämä.Mut onneksi jotain tapahtui ja jotain opittu ja periksi nylkis me ei anneta eikös niin?
- yksitypy evk
jotain samaa elämässäni ollut, mutta muuten. Ei alkoholiongelmia itselläni vaan ne ollut muualla. Lapseni kanssa elämäni yrittänyt vähin rahoin viedä eteenpäin. Sun muuta vaikeuksia joita en nyt kerro.
Sitten tuli yks kaikista suurin juttu, joka muutti ajatukseni täysin.
Sen vaan sanoisin kaikille, että ihmiselle terveys on ennen kaikkea se A ja O. Muista asioista selviää.
Ja tietenkin sairauden kanssakin voi selvitä positiivisen elämänasenteen takia myös aika pitkälle, mutta joidenkin sairauksien etenemiselle ei voi välttämättä mitään.
Hyvät päivänjatkot kaikille. Hymyä huuleen quistis sinullekin. Ja aloittamaan uutta päivää taas uusien, toivottavasti joka päivä positiivisempien ajatusten myötä :=)))))) - AMR-52
..suuntainen sankari on allekirjoittanutkin,joskin kokemus "muumilaaksosta" viel
puuttuu...(((
nyt juur täl hetkel menee mukavasti,
eikä tota pirun myrkkyy teee mieli.
voi, kun tuo ajatusmaaikma pysyis
tällasena,mitä se nyt on alkon suhteen. - AMR-52
yksitypy evk kirjoitti:
jotain samaa elämässäni ollut, mutta muuten. Ei alkoholiongelmia itselläni vaan ne ollut muualla. Lapseni kanssa elämäni yrittänyt vähin rahoin viedä eteenpäin. Sun muuta vaikeuksia joita en nyt kerro.
Sitten tuli yks kaikista suurin juttu, joka muutti ajatukseni täysin.
Sen vaan sanoisin kaikille, että ihmiselle terveys on ennen kaikkea se A ja O. Muista asioista selviää.
Ja tietenkin sairauden kanssakin voi selvitä positiivisen elämänasenteen takia myös aika pitkälle, mutta joidenkin sairauksien etenemiselle ei voi välttämättä mitään.
Hyvät päivänjatkot kaikille. Hymyä huuleen quistis sinullekin. Ja aloittamaan uutta päivää taas uusien, toivottavasti joka päivä positiivisempien ajatusten myötä :=))))))Typy on juur se oikee elämänasenne. ilonen pittää yrittää olla,vaik sydän verta itkis.
mut, ei nyt viel lähetä Jerusalemin itkumuuril vollottammaa, mie jo viime yön nukuin mukavasti, vaan se lokki eksy kyl johokii ,ko ei aamul näkynt.(( liekö kännystä akku loppunt,tult suuntimavirhe,ja voip olla vaik moskovan punasel toril tepastelemas....)))))
- kippari
se elämä on välillä ei tunnu et mikään onnistuisi ja kaikki menee päin peetä,mut kun on yritystä ja sitkee lopulta yritys palkitaan ja eikös sitä meistä moni pidä ensin käydä siellä pohjamudassa ennenkuin kaikki alkaa onnistumaan et älä anna quuuuu periksi sillä me elämässä pärjäämme:=)))))
- Sydän.Ystävä
toisetkin ystävät kalliit,nyt oli pakko laittaa tää......
Toivoisin olevani enkeli,jolla olisi voimia sinulle,jos heikkona olet.
Jolla olisi aikaa sinulle,jos kiire ahdistaa.
Joka opastaa sinua,jos apua tarvitset.
Joka valoa näyttää,jos pimeässä kuljet.
Joka rohkaisee sinua,jos epävarmana olet.
Toivoisin olevani enkeli,joka kuiskaa Sinulle:
Sinä voit,sinä pystyt,sinä olet hyvä,kaikki on hyvin,minä rakastan sinua.
-marleena ansio-
Näilä sanoilla, kaikille teille, aurinkoista syksyistä tiistaipäivää :))))- AMR-52
.. Sy...))) kaunis, rohkaiseva texti siulta,ja oon varma,et ajattelet myöskin noin,niinkuin kirjoitat. juur tuollaista rohkaisuu tarvin miekin ja täl hetkel enemmän mei Quistis.
kyl tää elämä kohtelee kovaa joitain,omal kohdal kyl oon aiheuttanut suurelta osin itse nuo vaikeudet,en voi siitä ketään sormella osoittaa.
- quistis
Quu ei pettänyt...Se oli tää kone...siis tai netti ei toiminut...Olisikohan syynä ollu myrsky...Elikkäs silloinkuin epäonni vainoaa!!!
Toisaalta kyl mä olen syntynyt onnellisten tähtien alla...Kaikesta huolimatta:o)))
Halaa Teitä kaikkia ihan onnellisena....et olette olemassa!!- AMR-52
...et oot taas vähän virkeemmäl mielel....))))
kumma juttu,kun on oikein raskas mieli,siitä kun pääsee eroon, on kaikki niiin valoisaa taas. - varatartsan
;o)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5501797Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729- 63715
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 63676
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74628- 65543