Voiko kookosta kuivattaa itse?
Vastaukset 2
- Asafoetida
Kuivatussa kookoksessa on minun makuuni turhan omalaatuinen maku, mutta sen sijaan tuoreen kookospähkinän 'lihaa' voi pakastaa jopa vuoden. Se ei sen jälkeen täysin korvaa tuoretta (esim. salaateissa ja tuorechutneyssä), mutta on paljon kuivattua parempaa. Irroita 'liha' kuorista ja pakasta pusseissa.
Vaan kuinka saa kookospähkinän rikki! Machete on erinomainen, pieni retkikirves varsin hyvä, ja jos niitä ei ole, morapuukko ja vasara... Kaiva 'silmät' auki ensin puukon kärjellä poraten. Saa kertoa M. A. Nummisellekin, joka ei n. v. 1970 tiennyt.
Etelä-Intiassa ja Sri Lankassa myydään näppäriä kookospähkinänraastimia. Näyttävät keskiaikaisilta kidutusvälineiltä, mutta toimivat hienosti (tuoreen) kanssa.- kasmirrocker-N
mistä tietää onko se kookos tuoretta? tai siis kunnossa. kun ostin tässä kookoksen niin se haisi todella karmivalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80993
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61495