iloa ja surua

nylkkäri

ystävästä josta on ollut iloa joutuu kärsimään surua. vanha noutajani zorro on lopetettava
melkein 14 v on koira ollut pettämätön ystäväni.
jalkojeni vieressä makaa kuten aina mutta takapää ei liiku.tuossa se katsoo silmiini anovasti,mutta mitään en voi tehdä.tätä on osannut odottaa mutta kun se tulee on vaikeaa. juttelen kaverini kanssa
ennen kuin vien sen eläinlääkärille se tapahtuu huomenna .vaikka se on vain koira niin siitä on vaikea luopua.

9

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amaryllie

on luopua rakkaasta lemmikistä....
      ei se ole helppoa ja noin pitkä aika yhdessä...
      olet ihan varmasti ollut koirallesi ihanteellinen isäntä ja sillä on ollut hyvä olla ...
      mitä tässä voisi oikein sanoa...
      ei taida mitkään sanat riittää...

• koirasta tulee kuin perheenjäsen.. niin ja luopuminen on vaikeaa..Mut voimaa sulle huomista varten...

• LonesomeMan

Varmasti koira ymmärtää myös sinun tuskasi, muistaa yhteiset hetkenne ja keskustelee nyt katsein ja ilmein kanssasi, jättää jäähyväisiä.... sanat on mulla niin vähissä tähän nyt Nylkkis... olen pahoillani

• jeffjeff

tiedän kuinka vaikea paikka on luopuminen parhaasta
      uskollisesta ystävästä.
      Voimia sinulle ja hengessä olen mukana.

• rahtari1

paljon voimia,olen itse myös ollut samassa tilanteessa kun rakkaan perheenjäsenen joutuu luopumaan siitä ei ole nyt oikein sanoja ,kun aika parantaa varmaan haavat,koita jaksaa

• nyt vaan

vietät huomiseen sen kanssa laatuaikaa ja unohdat netin menkää vaikka sänkyyn makoilemaan

• yksitypy

Nylkkäri on sellaista. Koirasi on jo aika iäkäs. Itselläni oli koira aikoinaan, joka eli 17-vuotiaaksi. Säälitti se raukka, kun olivat voimat kaikonneet. Pakko oli päästää se päiviltään. Onneksi pääsi pois. Surin sen kuolemaa jonkun aikaa.
      Mutta elämä jatkuu silti, vaikka välillä on luovuttava...

• suruusi

Monikin luulee että koira on vain koira, mutta niin se ei ole. Jos ja kun rakkaasta ystävästä joutuu luopumaan on se suru ihan aito ja totta. Suru on surettava pois aivan kuin jos joku läheinen lähtee.
      Raskasta se on ja voin vain toivottaa Sinulle voimia ja jaksamista huomiseen ja siitä eteenpäin.

• AMR-52

...ihminen ei pysty olemaan niin vilpitön ja uskollinen kuin koira isännälleen/emännälleen.
      Tuskan paikka tulee olemaan Ystävästä luopuminen..((( mullakin vaikeuksii elämässä
      omasta syystä,mutta koirasta olen taval tai toisel huolen pitänyt. jaksamista huomenna
      Nylkkäri. ehkä koirasi aavistaa tietäen,et
      tuskat loppuu,hyväksyy sen,uskon niin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      571
      1972
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      93
      960
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      947
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      826
    5. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      3
      785
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      69
      728
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      668
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      553
    Aihe