Haluaisin kysyä,että miten kannattaa päällystää sacher kakku niin,ettei joka paikka ole siinä tummassa suklaassa?Käykö pursotin tähän tehtävään hyvin?
Sacherkakku ja kuorutus
6
13927
Vastaukset
- Kotikokki..
Siis haluat kuitenkin laittaa pinnalle suklaata, muttet halua että sitä on jokapaikassa? No pursottimella se ei taida onnistua, sula suklaa on juoksevaa.. laitat vain suklaata vähemmän, niin ettei sitä riitä reunoille asti valumaan..
- vaahtera
Eipä taida tuo pursotin olla hyvä idea, koska sula suklaahan tosiaan on ihan löysää =) Sillain olen itse tehnyt, että leivinpaperi pöydän suojaksi, siihen päälle esim. uunin se ritilä (ehkä hieman korotettuna, eli jollain nostetaan sitä hieman (kahvikuppi tms.)) Kakku sitten siihen ritilälle ja suklaata sopivasti päälle, levitetään suklaa päälle sekä reunoille lastalla. Ylimääräinen suklaa valuu siihen paperille sitten ja siitä voi sen kerätä vaikka talteen ja käyttää joskus uudelleen.
- emppu
Käytän kuorrutteeseen 75 g kermaa/kuohu) sekä
150g suklaataa. 4 munanpohjaan. Kuumenna kerma ja lisää taloussuklaa joukkoon sekoita että suklaa sulaa.
Kaada kakun päälle .Kuorrute on mukavan pehmeä
leikata tarjolle laittaessasi. - choco
ja sitä kuorrutettahan voi laittaa kahteenkin kertaan eli laittaa ensin ohuen kerroksen ja antaa sen jähmettyä viileässä ja lisää sen jälkeen toisen kerroksen sulaa kuorrutetta.
- hanna
Pursotin ei todellakaan ole sopivin. sacheriin kaytetään chanais suklaa kuorrutetta. Se mudostuu oikeasta määrästä suklaata ja kuohukermaa. suklaa liuotetaan tiettyyn kermamäärään ja vispataan. Seos kaadetaan kakun päälle ja paletilla tai lastalla levitetään tasaisesti kakun päälle. Lopuksi pikeerataan päälle Sahcher.
- kuorrutetaan
CANACHE-kuorrutteella eli tuolla kerma-suklaa-seoksella, jota ei vatkata sulamisen jälkeen. Päälle SPRITSATAAN SACHER
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443018Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462733
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532251Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782148- 692058
- 452042