Haluaisin ostaa sokerisakset lahjaksi ystävälleni, mutta niitä mokomia ei löydy mistään. Olen kysynyt monesta liikkeestä, niin Lahdesta kuin Helsingistäkin, mutta kellään ei ole niitä myytävänä. Lahdessa oleva Cooc keittiövälineliike myi niitä ennen, mutta nyt ne on sieltäkin loppuneet eivätkä he saa niitä mistään omilta tukkutavaratoimittajiltaan.
Osaisiko joku antaa vinkin, mistä kyseisen kapineen voisi ostaa? Siis sokerisakset, ne millä voi puolittaa sokeripalan pienemmäksi.
Kiitos etukäteen.
sokerisakset
hakusessa
3
1844
Vastaukset
- mutta
Kouvolassa on muistaakseni liike nimeltä Lasitar, jossa on myytävänä kaikkea pientä ja erikoista keittiökamaa. Kysy sieltä onko, ja jos ei ole, niin kysy mahdollisuutta erilliseen tilaukseen...
- Anonyymi
Kokeilepa käydä näillä sivuilla. Vintage Makasiini Hackman Sorsakoski sokerisakset pituus 20 cm 27,95 € varastossa. Sekä Prisma verkkokauppa 20,45 € varastossa
- Anonyymi
Helsingin Pantin huutokauppa (netissä). Melkein jokaisena viikkona vuodessa pe-ti. Poislukien luonnollisesti Juhannus, Joulu yms. Hopeat-osastolla on yleensä aina myytävänä sokeripihtejä ja -saksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953