Eli siis ongelmani on että olen alipainoinen (painoindeksi jtn 17) enkä omista pahemmin lihaksia, mutta silti vatsani (varsinkin alavatsa) on OIKEASTI liian iso! olen ennenkin tehny tälläisiä keskusteluita mutta kukaan ei usko et mulla vois olla liian isoa mahaa.. Minkälainen liikunta vatsalihakset auttaisivat saamaan pienemmän vatsan (varsinkin alavatsan kun se on iha lörppö)
auttavatko syvät vatsalihakset helposti?
vatsan kiinteytys
4
6611
Vastaukset
- littavatsa
tee syviävatsalihaksia niin pitäisi vyötärön pienentyä (rasvoja tämä ei kylläkään vie), eli menet
vaikka varpaitten ja kyynärpäitten varaan, keskityt pitämään keskivartaloa suorana vatsalihaksilla. ole siinä sitten niin kauan kuin jaksat ja otat useita kertoja - buslowski
http://shorl.com/fymudrahisily
http://www.nettivalmennus.net/nv/kuvasto/vatsalihakset.html
Nettivalmennuksen sivulta se alin g-kohta. Myös voimapyörällä rullailu harjoittaa syviä vatsalihaksia. Lisää liikkeitä löytynee hakusanoilla 'internal oblique abdominis' ja 'transverse abdonimus'.
Syvien vatsalihasten, mikä kai lähinnä tarkoittaa poikittaista vatsalihasta, harjoittelemisen väitetään todellakin oleellisesti estävän vatsan pömpöttämistä. - Nimetön
Olen huomannu et huonolla ryhdillä on suuri merkitys vatsan pömpöttämiseen. Jos sinulla on huono ryhti se saattaa olla syy siihen. Joten kannattaa kokeille ryhtiharjoituksia.
- petite
Itse en ole koskaan oikein tajunnut tätä "iso vatsa" juttua.. Tai siis kun siihenhän voi silläkin jo vaikuttaa että vetää vatsaa sisään! Kyllä minullakin vatsa hiukan pömpöttää jos ihan päästän sen "vapaaksi", mutta vatsan jännittämisestä on tullut jo ihan automaatio, että sitä tekee oikeastaan koko ajan ja sitä paitsi esimerkiksi käveleminen on helpompaa kun jännittää vatsalihaksia. Minua itseäni ei oma vatsani olekaan oikeastaan koskaan häirinnyt, koska näin pienellä asialla vatsan saa näyttämään hyvältä. Kannattaa kokeilla.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693