En ymmärrä että Iinaa jatkuvasti haukutaan kusipääksi ja keljuksi ihmiseksi. Seuraa itse nettiteeveestä aika paljon pitkin päivää talon tapahtumia ja olen seurannut käytännössä toisesta päivästä lähtien. Olen havainnut, että yleensä Iinalla on ne järkevimmät ja parhaiten perustellut kommenttinsa, sillä on hyvä itsetunto ja sillä on hyvä huumorintaju. Se ei ole mikään pilkunnussija. Ymmärrän että Iina saa karvat pystyyn sellaisilla ihmisillä, jotka eivät ole tottuneet kuulemaan pk-seudun murretta tai puhetyyliä, mutta minusta Iinassa ei ole mitään vikaa. Lisäksi ei kannata haukkua Iinaa sen takia, jos teitä vaan pelottaa itsevarmat ja vahvan itsetunnon omaavat naiset!
Iina on fiksu ja vahva nuori nainen!
8
1520
Vastaukset
- ..hahahahahahahhh.........
hhhhhhaaaaaaaaaaaaaa!!!! :D
- slangia
jos on kotoisin espoosta niin siiloin on pääkaupunkiseudulta, muttei silti pääkaupungista, hestasta, stadista ja stadissa on slangi ei murre
- Ei Slangia
Et ole tainnut kuunnella Iinan puhetyyliä, ei se puhu slangia vaan ihan vaan tätä pk-seudun murretta. Usko pois, murretta se on. Jotta Iinan puhe olis slangia, siinä pitäis olla paljon enemmän nk. slangisanoja.
- juuuuuu
Ei Slangia kirjoitti:
Et ole tainnut kuunnella Iinan puhetyyliä, ei se puhu slangia vaan ihan vaan tätä pk-seudun murretta. Usko pois, murretta se on. Jotta Iinan puhe olis slangia, siinä pitäis olla paljon enemmän nk. slangisanoja.
ok no sit tyttö maalta kotoisin
Olen suurelta osalta samaa mieltä että Iinaa jostain syystä mollataan täällä aiheetta. Liekkö sama kirjoittaja kaikkien, aika samantyylisten kirjotusten takana.
Iina itse on keskusteluissa sanonut että pelkää sitä että hänen piikikäs tyyli tulee vielä esiin, mutta mielestäni ainakin vielä ei ole ollut havaittavissa mitään erityistä.- koirankatse_ei_auta
Kyllä se Iina eka viikolla kehui itseään aikuisemmaksi ja sen takia ei muka tule kaikkien kanssa toimeen. Tätä bashausta jatkoi myös Pertun osalta Minnalle .. Iina on selkäänpuukottaja mitä piirrettä ei esiinny muissa niin selkeästi. Iina oli ainoa joka selitti että ei jaksa kuunnella Pertun juttuja ja että porukka nauroi enemmän Pertulle kuin jutulle, mikä on virhearvio.
- ihmistä
kutsua fiksuksi, jos on mukana tuollaisessa. Pelkkiä narsistisia linssiluteita ne vain on. Tuskin kovin fiksujakaan.
- Diki
Nimenomaan selkäänpuukottaja ja kieroilija. Peluri, pelkkä peluri. Ehdottomasti vastenmielisin luonne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483