Naiseni suuteli toista naista

Sinkkuna taas

Olen tähän asti luullut, että tyttöystäväni on täysin hetero, vaikka hän onkin melko poikamainen, sekä fyysisesti, että luonteeltaan.

Viime viikonloppuna yllätin tyttöystäväni suutelemasta toisen naisen kanssa. Tyttöystävä huomasi minut ja lopetti... En sitten ollut hänen kanssaan loppuiltana tekemisissä, vaan vasta sitten, kun yökerho meni kiinni, koska oltiin samalla autolla liikkeellä ja vein tyttöystävän kämpilleen.

Seuraavana päivänä soitin ja ilmoitin, että haluan jutella. Menin käymään tyttöystävän luona ja ilmoitin, että hän oli ensinnäkin pettänyt minua ja toisekseen tehnyt sen toisen naisen kanssa. Sanoin, että meidän suhde on ohi. Haluan kumppanini olevan hetero, enkä halua, että naiseni katselee toisia naisia sillä silmällä.

Mitä mieltä muut ovat? Olisitteko miehet sulattaneet kyseisen jutun, jos se olisi sattunut omalle kohdalle? Entä naiset, jos teille olisi käynyt vastaavasti, eli miehenne suutelisi toisen miehen kanssa.

59

7468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frf

Mikäs sen ihanampaa kuin kahden naisen fetissi.

• niin vakavasti

Olet luultavasti aika mustasukkaista tyyppiä. Muista että liika mustasukkaisuus on sairautta.
      Kertomasi perusteella ei ole aihetta jättää naistasi. Eikä olla edes kovin vihainenkaan.
      Ravintolassa juoneena on vielä lieventävä asiaseikka. Voihan olla että naisellasi seksuaalisia ajatuksia myös naisten suuntaan ja niiden tukahduttaminen täysin voi olla vaikeaa. Ymmärrän kyllä sinuakin mutta älä ole niin tiukkapipoinen. Minun vaimoni jopa joskus kuisoittelee minua että otetaanko joskus kolmaspyörä nainen tai mies mukaan petileikkeihin. Varmaan joskus sopivassa paikassa otetaankin. Eli En ottaisi itseeni vastaavassa tilanteessa. sex is fun!!

• Jamppa

Ravintolassa juominen ei todellakaan ole millään lailla lieventävä seikka missään asiassa. Ei tässä, eikä missään muussakaan teossa.

• ladymoon

Kerrankin joku iskee realityä tähän idealistiseen maailmaan. Tukahduttaminen ei johda mihinkään, vain umpikujaan..Ja mikä IHANA Point of No Return !! Mä pidän niin tummista tytöistä joilla on söpöt bimboposket! Itse olen "asiallinen" lady..=)

• Sinkkuna taas

"Olet luultavasti aika mustasukkaista tyyppiä."

Siksikö vain, etten hyväksy tyttöystävän suutelevan toista naista?

"Muista että liika mustasukkaisuus on sairautta."

onko se jotenkin sallitumpaa, että tyttöystävä heiluu vieraan naisen kans, kuin miehen?

"Kertomasi perusteella ei ole aihetta jättää naistasi. Eikä olla edes kovin vihainenkaan."

Jos en kerran halua, että oma nainen tykkää naisista, miksi sellainen olis hyväksyttävä?

"Ravintolassa juoneena on vielä lieventävä asiaseikka."

Mielestäni ei ole.

"Voihan olla että naisellasi seksuaalisia ajatuksia myös naisten suuntaan ja niiden tukahduttaminen täysin voi olla vaikeaa. Ymmärrän kyllä sinuakin mutta älä ole niin tiukkapipoinen"

Tapahtuneen perusteella hänellä todellakin on tunteita naisia kohtaan, enkä vaatinutkaan häneltä niiden tukahduttamista.. Me emme sovi toisillemme, joten ero oli ainut oikea vaihtoehto.

"Minun vaimoni jopa joskus kuisoittelee minua että otetaanko joskus kolmaspyörä nainen tai mies mukaan petileikkeihin. Varmaan joskus sopivassa paikassa otetaankin. Eli En ottaisi itseeni vastaavassa tilanteessa. sex is fun!!"

Teidän tapauksenne onkin asia erikseen, mehän olemme erilaisia..

• JUMALA!!
        Sinkkuna taas kirjoitti:

"Olet luultavasti aika mustasukkaista tyyppiä."

Siksikö vain, etten hyväksy tyttöystävän suutelevan toista naista?

"Muista että liika mustasukkaisuus on sairautta."

onko se jotenkin sallitumpaa, että tyttöystävä heiluu vieraan naisen kans, kuin miehen?

"Kertomasi perusteella ei ole aihetta jättää naistasi. Eikä olla edes kovin vihainenkaan."

Jos en kerran halua, että oma nainen tykkää naisista, miksi sellainen olis hyväksyttävä?

"Ravintolassa juoneena on vielä lieventävä asiaseikka."

Mielestäni ei ole.

"Voihan olla että naisellasi seksuaalisia ajatuksia myös naisten suuntaan ja niiden tukahduttaminen täysin voi olla vaikeaa. Ymmärrän kyllä sinuakin mutta älä ole niin tiukkapipoinen"

Tapahtuneen perusteella hänellä todellakin on tunteita naisia kohtaan, enkä vaatinutkaan häneltä niiden tukahduttamista.. Me emme sovi toisillemme, joten ero oli ainut oikea vaihtoehto.

"Minun vaimoni jopa joskus kuisoittelee minua että otetaanko joskus kolmaspyörä nainen tai mies mukaan petileikkeihin. Varmaan joskus sopivassa paikassa otetaankin. Eli En ottaisi itseeni vastaavassa tilanteessa. sex is fun!!"

Teidän tapauksenne onkin asia erikseen, mehän olemme erilaisia..

Kahden naisen välinen seksi on kaunista ja seksikästä. Sitä on mukava katsella ja mormaalit naiset sekä miehet hyväksyvät ja kiihottuvat siitä.

Kahden miehen välinen seksi on likaista ja rumaa. Siitä eivät pidä normaali miehet eikä naiset. Ei vain ole milllään tavalla seksikästä.

Jokaisella tosin on oikeus homoilla jos siltä tuntuu, mutta normaali ihmiset eivät tästä kiihotu.

En voi miehenä ymmärtää miten jotkut miehet tällä palstalla pitävät lesboilua inhottavana. Jätkä porukassa kun tuosta asiasta on jutellut niin koskaan ei ole tullut vastaan miestä joka ei pitäisi lesboilusta. Onko tuo siis asia jota jotkut miehet salaavat?

Myös monet naiset ovat saamaa mieltä kuin alussa kirjoitin. Joihinkin harvoihin naisiin olen kyllä törmännyt jotka pitävät homoilua kiihoittavana. Suurin osa on ollut kuitenkin samaa mieltä ettei kiihota. Miehet ja naiset ovat siis samanlaisia tällä alueella.

Ja sinä joka meinaat kirjoitaa tähän, että "Minä en ainakaan pidä lesboista" tjs. niin usko jo. Olet erikoinen. Olet vähemmistöä.

• Normaali
        JUMALA!! kirjoitti:

Kahden naisen välinen seksi on kaunista ja seksikästä. Sitä on mukava katsella ja mormaalit naiset sekä miehet hyväksyvät ja kiihottuvat siitä.

Kahden miehen välinen seksi on likaista ja rumaa. Siitä eivät pidä normaali miehet eikä naiset. Ei vain ole milllään tavalla seksikästä.

Jokaisella tosin on oikeus homoilla jos siltä tuntuu, mutta normaali ihmiset eivät tästä kiihotu.

En voi miehenä ymmärtää miten jotkut miehet tällä palstalla pitävät lesboilua inhottavana. Jätkä porukassa kun tuosta asiasta on jutellut niin koskaan ei ole tullut vastaan miestä joka ei pitäisi lesboilusta. Onko tuo siis asia jota jotkut miehet salaavat?

Myös monet naiset ovat saamaa mieltä kuin alussa kirjoitin. Joihinkin harvoihin naisiin olen kyllä törmännyt jotka pitävät homoilua kiihoittavana. Suurin osa on ollut kuitenkin samaa mieltä ettei kiihota. Miehet ja naiset ovat siis samanlaisia tällä alueella.

Ja sinä joka meinaat kirjoitaa tähän, että "Minä en ainakaan pidä lesboista" tjs. niin usko jo. Olet erikoinen. Olet vähemmistöä.

Ja mistä olet noi tilastot vetänyt? ihan omasta päästäkö ja pienestä ehkä olemattomasta ystäväpiiristäsi jotka kaikenlisäksi sattuvat olemaan pikkasen pipipäitä ja saanko arvata kaikki sinkkuja ja naiskokemukset lähes olemattomia eivätkä tiedä seurustelusta ja suhteista vielä mitään. Tosiasiassa sinä kuulut seksuaaliseen vähemmistöön noilla seksuaalisesti poikkeavilla ajatuksillasi. Sama vaikka kuinka julistat tuota ns. totuuttasi, tosiasia on kumminki se, että lesboista ei pidä kuin vähemmistö, taidat kuuluakkin setaan?

• JUMALA!!
        Normaali kirjoitti:

Ja mistä olet noi tilastot vetänyt? ihan omasta päästäkö ja pienestä ehkä olemattomasta ystäväpiiristäsi jotka kaikenlisäksi sattuvat olemaan pikkasen pipipäitä ja saanko arvata kaikki sinkkuja ja naiskokemukset lähes olemattomia eivätkä tiedä seurustelusta ja suhteista vielä mitään. Tosiasiassa sinä kuulut seksuaaliseen vähemmistöön noilla seksuaalisesti poikkeavilla ajatuksillasi. Sama vaikka kuinka julistat tuota ns. totuuttasi, tosiasia on kumminki se, että lesboista ei pidä kuin vähemmistö, taidat kuuluakkin setaan?

Joka puolellahan tuo näkyy. Tosi elämässä sekä TV:ssä. Jopa "normaali" ihmisten suosimassa Frendeissä Joey ja kumppanit koittavat saada niitä muijia lesboilemaan... niinkuin tosi elämässäkin miehet tekee. :)

Sorry vaan, olen oikeassa..

• niii
        JUMALA!! kirjoitti:

Joka puolellahan tuo näkyy. Tosi elämässä sekä TV:ssä. Jopa "normaali" ihmisten suosimassa Frendeissä Joey ja kumppanit koittavat saada niitä muijia lesboilemaan... niinkuin tosi elämässäkin miehet tekee. :)

Sorry vaan, olen oikeassa..

Elämäsi perustuu johonki idiootteja kuvaavaan typerään tv komediaan. Hanki elämä OIKEASTA MAAILMASTA nii näät vähän muutakin kuin viihdemaailmaa.

• Oikeaa maailmaa nähnyt henk...
        niii kirjoitti:

Elämäsi perustuu johonki idiootteja kuvaavaan typerään tv komediaan. Hanki elämä OIKEASTA MAAILMASTA nii näät vähän muutakin kuin viihdemaailmaa.

Vai oliko se World Cup kun tauon aikana kuvaaja kuvasi katsomoa ja löysi sieltä pari nättiä tyttöä ja kuvasi sitten niitä. Kun naiset huomasivat taululta olevansa lähetyksessä. Antoivat he toisilleen suudelman.

Koko halli alkoi huutamaan innosta. :D Ei tarvittu kuin yksi pieni suudelma kun äijät jo olivat muna pystyssä. Samaa huomaa baareissa. Muijat härnäävät ja iskevät miehiä hieromalla ja nuolemalla toisiaan tanssilattialla.

• sailor
        Oikeaa maailmaa nähnyt henk... kirjoitti:

Vai oliko se World Cup kun tauon aikana kuvaaja kuvasi katsomoa ja löysi sieltä pari nättiä tyttöä ja kuvasi sitten niitä. Kun naiset huomasivat taululta olevansa lähetyksessä. Antoivat he toisilleen suudelman.

Koko halli alkoi huutamaan innosta. :D Ei tarvittu kuin yksi pieni suudelma kun äijät jo olivat muna pystyssä. Samaa huomaa baareissa. Muijat härnäävät ja iskevät miehiä hieromalla ja nuolemalla toisiaan tanssilattialla.

"Ei tarvittu kuin yksi pieni suudelma kun äijät jo olivat muna pystyssä. Samaa huomaa baareissa. Muijat härnäävät ja iskevät miehiä hieromalla ja nuolemalla toisiaan tanssilattialla."

Kuinkahan usein tuota mahdat nähdä? Sitäpaitsi ne naiset, jotka toisiaan nuolevat, ovat ainakin osittain bi-seksuaaleja, joten siinä ei ole mitään ihmeellistä.

• vain
        Oikeaa maailmaa nähnyt henk... kirjoitti:

Senpä takia juuri naiset nuolevat toisiaan koska tietävät kuinka se vaikuttaa joihinki miehiin eli eivät välttämättä ole lesboja eivätkä halua toisaan, tekevät noin siis vaan ihan miehiä härnätäkseen. Ongelmia tulee jos nainen on oikeasti lesbo nii siinä ei auta edes, vaikka miehillä olis muna pystyssä.

• sailor
        vain kirjoitti:

Senpä takia juuri naiset nuolevat toisiaan koska tietävät kuinka se vaikuttaa joihinki miehiin eli eivät välttämättä ole lesboja eivätkä halua toisaan, tekevät noin siis vaan ihan miehiä härnätäkseen. Ongelmia tulee jos nainen on oikeasti lesbo nii siinä ei auta edes, vaikka miehillä olis muna pystyssä.

"Senpä takia juuri naiset nuolevat toisiaan koska tietävät kuinka se vaikuttaa joihinki miehiin eli eivät välttämättä ole lesboja eivätkä halua toisaan, tekevät noin siis vaan ihan miehiä härnätäkseen."

Hohhoijaaaa... Kuka tässä on lesboista puhunut? Onko se jokin uutinen, että on olemassa myös bi-seksuaaleja? Sun mielestäs jotkut naiset siis ihan huvikseen nuolee toisiaan, vaikka on heteroita? Just joo... Tiedätkö montaki heteromiestä, jotka vois nuoleskella toisen miehen kans ihan vaan huvikseen, jos nainen haluis sellasta nähdä?

• Järkyttynyt!!

HOMO!! Normaali heteromies olis vaan innostunu tosta.
      Outo tosiaankin olet. Ensimmäinen mies joka pitää kahden naisen välistä kaunista puuhailua pettämisenä.

Mä usutan omaa naista kokoajan toisten tyttöjen kimppuun. Mulkku kovenee jo kun pelkästään miettii... nam!

• HOITOON

SAIRAS PERVO HAE HOITOON ENNEKUIN MITÄÄN VAKAVAA EHTII SATTUA.

• Järkyttynyt!!
        HOITOON kirjoitti:

SAIRAS PERVO HAE HOITOON ENNEKUIN MITÄÄN VAKAVAA EHTII SATTUA.

Ei tossa mitään pervoa ole. Päinvastoin normaalia heteromiesten kesken. Jos olet mies niin sun sinne hoitoon pitäs mennä.

• IRSTAS PERVO
        Järkyttynyt!! kirjoitti:

Ei tossa mitään pervoa ole. Päinvastoin normaalia heteromiesten kesken. Jos olet mies niin sun sinne hoitoon pitäs mennä.

JOO JA MÄ TOIVON PILLU MÄRKÄNÄ, ETTÄ OMA UKKONI SUUTELIS TOISEN MIEHEN KANSSA EI SIINÄ MITÄÄN IHAN NORMAALIA JA VIELÄKÖ OLTAIS KOLMESTAAN KIMPPAKIVAA... VOI VITTU MIKÄ ÄÄLIÖ PERVO OOT TOIVOTTAVASTI LÖYDÄT KALTAISTESI PERVOJEN PARIIN NORMAALEJA HETEROJA KIUSAAMASTA.

• zillee...

Ihme fantasioita - jos ne on aitoja LESBOJA, niita ei ukot ja niiden kalut yksinkertaisesti KIINNOSTA - niin turhaa siihen sitten on tupata mukaan!

• Järkyttynyt!
        IRSTAS PERVO kirjoitti:

JOO JA MÄ TOIVON PILLU MÄRKÄNÄ, ETTÄ OMA UKKONI SUUTELIS TOISEN MIEHEN KANSSA EI SIINÄ MITÄÄN IHAN NORMAALIA JA VIELÄKÖ OLTAIS KOLMESTAAN KIMPPAKIVAA... VOI VITTU MIKÄ ÄÄLIÖ PERVO OOT TOIVOTTAVASTI LÖYDÄT KALTAISTESI PERVOJEN PARIIN NORMAALEJA HETEROJA KIUSAAMASTA.

Oma ukko? Eli oot homo. Sehän selittää kaiken. Homoilu rumaa ja likaista. Se pitää lopettaa heti tai tehdä sitä niin ettei normiheterot näe sitä.

Lesboilu taas on kaunista ja mahtavaa. :)

• bigaaminen
        zillee... kirjoitti:

Ihme fantasioita - jos ne on aitoja LESBOJA, niita ei ukot ja niiden kalut yksinkertaisesti KIINNOSTA - niin turhaa siihen sitten on tupata mukaan!

Teenkö listan mistä pidän ?

- trendikkäästi pukeutuneista miehistä
        - kissatytöistä
        - söpöistä miehistä
        - venakkokaunottarista
        - rentuista
        - huorista
        - naapurinpojista
        - sporttivampeista
        - en oikeastaan kenestäkään

• riittää
        Järkyttynyt! kirjoitti:

Oma ukko? Eli oot homo. Sehän selittää kaiken. Homoilu rumaa ja likaista. Se pitää lopettaa heti tai tehdä sitä niin ettei normiheterot näe sitä.

Lesboilu taas on kaunista ja mahtavaa. :)

Olet yksinäinen peräkammarrin poika joka haaveilee pervoilla lesbo sivuilla pervoista naisista. Jos sulla olis oikeesti tyttöystävä siis jos se on normaali eikä lesbo nii se ei kaltaistas pervoa kattelis hetkeäkään. Eri asia sit jos ootte kummatkin pervoja.

• Järkyttynyt!!
        riittää kirjoitti:

Olet yksinäinen peräkammarrin poika joka haaveilee pervoilla lesbo sivuilla pervoista naisista. Jos sulla olis oikeesti tyttöystävä siis jos se on normaali eikä lesbo nii se ei kaltaistas pervoa kattelis hetkeäkään. Eri asia sit jos ootte kummatkin pervoja.

OK, sit me ollaan pervoja. Kuten 95% maailman väestöstä. Taidanpa lähteä kohta kotiin pervoilemaan. Nam!

En pysty edes kuvittelemaan miten tylsä seksipartneri olet. Sääliksi käy sitä joka sinuun törmää. Täällä me työporukan kans naureskellaan sulle miten omituinen olet. :D

• surkimusta
        Järkyttynyt!! kirjoitti:

OK, sit me ollaan pervoja. Kuten 95% maailman väestöstä. Taidanpa lähteä kohta kotiin pervoilemaan. Nam!

En pysty edes kuvittelemaan miten tylsä seksipartneri olet. Sääliksi käy sitä joka sinuun törmää. Täällä me työporukan kans naureskellaan sulle miten omituinen olet. :D

Yksinäsi siellä väsäät omituisia juttujasi ja koet naiset vain jonki kieroutuneen perverssin mielikuvitusmaailmasi kautta ja kaikenlisäksi olet varmasti työtön ja saanut pakit jokaiselta vähäänkään naista muistuttavalta.

• Anonyymi
        Järkyttynyt!! kirjoitti:

Fr!!!!

• Anonyymi
        surkimusta kirjoitti:

Yksinäsi siellä väsäät omituisia juttujasi ja koet naiset vain jonki kieroutuneen perverssin mielikuvitusmaailmasi kautta ja kaikenlisäksi olet varmasti työtön ja saanut pakit jokaiselta vähäänkään naista muistuttavalta.

Jos ees ootte jotain teinejä ettekä kidei nii olkaa niiku kunnon ihmiset elkää jotai pikku vauvoj!!!!!!!🤫

• nainen

Oma mieheni ei olisi suuttunut moisesta, koska kyseessä olisi ollut nainen. Hän kyllä toisaalta antaisi minun harrastaa myös seksiä toisen naisen kanssa. Olen harkinnutkin asiaa ja aion varmaankin toteuttaa sen joskus, mutta olen silti hetero, en edes bi. On vain kokeilun halua.
      Oletteko jutelleet asiasta muuta kuin riitelemällä? Eli oletko kysellyt tyttöystävältäsi millä mielellä hän suuteli tätä toista naista? Oliko se vain leikkiä vai oliko hän tosissaan? Tuntuu siltä kun olisit toiminut vähän liian hätäisesti.

• Sinkkuna taas

"Oletteko jutelleet asiasta muuta kuin riitelemällä?"

En sanonut missään vaiheessa, että riitelimme. Ilmoitin asiasta ja tyttöystävä oli todella yllättynyt, tosin hänestä huomasi, että oli vaivaantuneen oloinen teostaan. Ei oikein osannut sanoa mitään. Kyseli vaan, että oonko nyt tosissani. Sanoin, että olen.

"Eli oletko kysellyt tyttöystävältäsi millä mielellä hän suuteli tätä toista naista? Oliko se vain leikkiä vai oliko hän tosissaan?"

Ei tarvinnut kysyä. Touhu oli minusta tarpeeksi aitoa. Se riittää.

"Tuntuu siltä kun olisit toiminut vähän liian hätäisesti."

Kuinka niin? Naiseni suuteli toista naista. En hyväksy sellaista. Toimin omien periaatteideni mukaan. Onko se muka väärin?

• mies
        Sinkkuna taas kirjoitti:

En sanonut missään vaiheessa, että riitelimme. Ilmoitin asiasta ja tyttöystävä oli todella yllättynyt, tosin hänestä huomasi, että oli vaivaantuneen oloinen teostaan. Ei oikein osannut sanoa mitään. Kyseli vaan, että oonko nyt tosissani. Sanoin, että olen.

"Eli oletko kysellyt tyttöystävältäsi millä mielellä hän suuteli tätä toista naista? Oliko se vain leikkiä vai oliko hän tosissaan?"

Kuinka niin? Naiseni suuteli toista naista. En hyväksy sellaista. Toimin omien periaatteideni mukaan. Onko se muka väärin?

petti se sua, ihan sama onko kyseessä nainen vai mies. Olisin toiminut ihan samoin.

• mies22
        Sinkkuna taas kirjoitti:

Turha kuvitella että kaikki miehet jotenkin tykkäis lesboista huhhuh! Hyi saatana eihän niiltä saa edes pillua. Sama asia jos kaks miestä suutelis. Kyl tulis lähtö eukolle jos alkas lesboilee!

• Nainen

Kyllä. Evvk.

• morsian.
        Sinkkuna taas kirjoitti:

Tällä palstalla suurin osa ihmisistä on aina sitä mieltä, että kuten sinunkin tapauksessasi, vika on sinussa; olet ahdasmielinen, tiukkapipo, tyttöystäväsi ei ole uskaltanut kertoa sinulla kun olet sellainen tyranni (minusta käytetty sanaa pirttihirmu mutta se ei taida sopia miehelle :) ), älä ota vakavasti, kaikki tekevät virheitä, valehteleminen on ok..
        Mutta minä olen kanssasi ihan samaa mieltä ja YMMÄRRÄN sinua. Se, mikä on mielestäsi väärin, niin sinulla on täysi oikeus tuntea sillä tavalla ja toisen pitäisi sinua kunnioittaa ja olla rehellinen. Mutta se on vaan nykyään katoavaa tuo rehellisyys piirteenä ihmisissä. Näiltä palstoilta ei juuri sympatiaa saa jos on joutunut petetyksi, johtunee siitä että enemmistö täällä on itse sitä pettäjä/valehtelija sakkia ja sitten heti muitakin puolustelevat. Kun eivät voi käsittää että on vielä olemassa rehellisiä ihmisiäkin.

• Anonyymi

Sitähän mäki!!!

• pikku.nainen

suhtautua asiaan siten, niinkuin teit. Seksuaalinen suuntautuminenhan on jokaisen oma asia, mutta jokaisella on myös oikeus valita kumppaninsa.

Kaikilla on siis valinnan vapaus, eikä kenenkään päätöstä tai valintaa saa paheksua.

Minua häiritsisi suunnattomasti, jos mieheni olisi kiinnostunut muista miehistä. Se olisi minulle turn off. Ja todennäköisesti myös toisin päin.

• Sinkkuna taas

Juttu olis ollut tietenkin vähemmän pahempi, jos tyttöystäväni olisi suudellut toisen miehen kanssa. Silloin se olisi ollut vain pettämistä, mutta minulta olisi joka tapauksessa mennyt luottamus häneen. Mulla on nollatoleranssi näissä jutuissa. Kun kerran itsekään en kovassakaan humalassa halua suudella vieraita naisia, niin odotan täyttä uskollisuutta myös naiselta.

en ymmärrä joidenkin naisten kaksinaamaisuutta tässä jutussa: nainen saisi olla toisen naisen kanssa, koska "se on luonnollista ja kaunista". Jos mies menee suutelemaan toista miestä, siitä nostetaan kauhea haloo.. molemmat tietenkin on pettämisenä yhtä väärin.

• juupajuu

Miks muuten 2 naista saa suudella ja kaikki on heti että no ne on vaan muodikkaita ja tää on tätä nykypäivää.

Mut jos 2 miestä suutelee niin on heti homo. Ei senpuoleen että mä haluaisin ketään miestä nuoleskella, mut jotenkii tää sukupuolten eroavaisuus näissä asioissa on hämmentävää.

Pornoflmeissä lesboilu on ihan normaalia ja ehkä miehetkin siks hyväksyy tavallaan lesbouden. Miks muuten heterofilmeissä lesboillaan, mut ei homoilla?

• Mies täältä jostain

"Miks muuten 2 naista saa suudella ja kaikki on heti että no ne on vaan muodikkaita ja tää on tätä nykypäivää."

Koska umpiheteroita naisia on vain muutama prosentti. Aika harvassa on sellaset naiset, jotka ei olis joskus fantasioinu toisen naisen kans olemisesta. Toisin on varmasti miehillä, heistä umpiheteroita löytää varmasti paljon enemmän.

"Miks muuten heterofilmeissä lesboillaan, mut ei homoilla?"

Koska ketään heteromiestä tai -naista ei kiihota katsella kahta miestä, vaan esim. miestä ja naista tai sitten lesboilua.

• Nainen
        Mies täältä jostain kirjoitti:

"Miks muuten 2 naista saa suudella ja kaikki on heti että no ne on vaan muodikkaita ja tää on tätä nykypäivää."

Koska umpiheteroita naisia on vain muutama prosentti. Aika harvassa on sellaset naiset, jotka ei olis joskus fantasioinu toisen naisen kans olemisesta. Toisin on varmasti miehillä, heistä umpiheteroita löytää varmasti paljon enemmän.

"Miks muuten heterofilmeissä lesboillaan, mut ei homoilla?"

Koska ketään heteromiestä tai -naista ei kiihota katsella kahta miestä, vaan esim. miestä ja naista tai sitten lesboilua.

Minä voisin katsella jos kaksi miestä vaikkapa "miekkailisivat" hepeillään. Anaaliseksi sen sijaan voisi olla turn off.

• Jussi*

Hmmm...
      Mua toi ainoastaan kiihottaisi!

Oletko oikeasti mustasukkainen tuommoisesta??

en ymmärrä.

• Jussi*

Tosin olen hieman koittanut jopa yllyttää kultaani tuommoiseen, joten en voisikaan pahastua siitä

• vilperi

Sä mun mielestä voit kenkää antaa muijalles...ei siinä ole oikeestaan kahta sanaa. hei, muista se et elämme tasa-arvon aikaa. naisen ja miehen kanssa suuteleminen on ihan sama asia.

• Aivan niin

Todellakin teit oikein, itse en tyttöystävältäni tuollaista hyväksyisi.

Homot ovat homoja ja heterot heteroita.

• M(n)

...henkilökohtaisesti en tiedä ainuttakaan naista joka ei olis jossain vaiheessa suudellut toista naista. varsinkin poreilevan illan seurauksena se on erittäin yleistä;)...eikä siitä tarvitse narua kaulaan asettaa... en usko että tämä "toinen naikkonen" on sinulle millään tasolla uhka...joten kipinkapin paikkaamaan tilanne vielä kun voit:) avarakatseisuutta !!!

• Sinkkuna taas

"...henkilökohtaisesti en tiedä ainuttakaan naista joka ei olis jossain vaiheessa suudellut toista naista. varsinkin poreilevan illan seurauksena se on erittäin yleistä"

Ei todellakaan ole yleistä. Kaverillisia pusuja ei lasketa.

• pikku.nainen

Minä en ole koskaan suudellut toista naista, enkä usko, että tulen koskaan suutelemaankaan.

Avarakatseisuutta myös toisin päin - jos joku haluaa täysheteron partnerin, niin turha häntäkään on tuomita.

• morsian.
        Sinkkuna taas kirjoitti:

"...henkilökohtaisesti en tiedä ainuttakaan naista joka ei olis jossain vaiheessa suudellut toista naista. varsinkin poreilevan illan seurauksena se on erittäin yleistä"

Ei todellakaan ole yleistä. Kaverillisia pusuja ei lasketa.

Onpas hienoa että sillä edellisellä kirjoittajalla on varsinainen bi piiri ympärillään. Itse en henkkoht tiedä YHTÄÄN naista joka olisi suudellut toista naista. Ja yäk, minua ällöttää pelkkä ajatuskin, siis että henkkoht suutelisin naista.

• Sinkkuna taas
        pikku.nainen kirjoitti:

Minä en ole koskaan suudellut toista naista, enkä usko, että tulen koskaan suutelemaankaan.

Avarakatseisuutta myös toisin päin - jos joku haluaa täysheteron partnerin, niin turha häntäkään on tuomita.

tässä ketjussa on sanottu, etten ole normaali heteromies. Olen siitä täysin samaa mieltä! en ole koskaan tuntenu olevani "yksi jätkistä", vaikka ulkoisesti olenkin miehekkään näköinen. Olen henkisesti enemmän lähempänä naista, kuin miestä.

Se, miksi haluan täysin heteron naisen johtuu siitä, että tuntisin itseni riittämättömäksi, jos naiseni katselisi toisia naisia. Jos tyttöystävä katselee toisia miehiä, niin ei siinä mitään, koska minä en näe miehissä mitään niin erikoista, että heistä olis tarvetta tulla mustasukkaiseksi.

• Sinkkuna taas

Välillä kyllä tykkään meikata, pukeutua naisten vaatteisiin ja poseerata peilin edessä.

• Ketjun aloittaja

Melkein se piti arvata, että joku putkiaivoinen "tosimies" ei kestä lukea tätä ketjua. :)

• täällä taas

Teidän suhteessa pelataan teidän pelisäännöillä.

Meillä miehen kanssa on asiasta puhuttu, ja tultu siihen tulokseen, että jos minä jossain elämäni vaiheessa tunnen pakottavaa tarvetta kokeilla naista, se sallitaan. Tilanteen sattuessa katsotaan sitten onko se vain minun juttu vai meidän juttu. Mutta kysymys on tosiaan yhdessä sovitusta asiasta ja kokeilusta, ei siis pettämisestä.

En tiedä tuleeko tuota tarvetta koskaan, ainakaan suutelua pidemmälle, mutta minusta on ihan kiva tietää, että JOS uteliaisuuteni menee yli rajojen, saan testata =) Joskus yläasteella taisin pussailla tytön kanssa, mutta se nyt oli luku sinänsä. Ja usko tai älä, ihan hetero ole. SEKSI naisen kanssa ei kiinnosta yhtään ainakaan tällä hetkellä, suutelussakin taitaa olla viehättävää vain sen vaikutus miehiin.

Ihan toinen juttu onkin, sallisinko samanlaisen kokeilun miehelleni. En tiedä, en ole miettinyt. Olen kai sika kun otan itselleni tällaisia oikeuksia, mutta en mielelläni niitä toiselle myöntäisi. No onneksi mies ei ole pyytänytkään =)

Eli siis suomeksi: Minusta tuon ei TARVITSE olla suhteen kaatava asia. Monet suhtautuisivat tilanteeseen aika neutraalistikin. Mutta jos se häiritsee SINUA, niin silloinhan se on, koska kyse on sinun ja teidän parisuhteestanne, ei kenenkään muun.

• enää riittänyt

Minulle kävi samoin eli tyttöystäväni suuteli ravintolassa julkisesi toisen tytön kanssa, mutta en välittänyt ajattelin sen olevn vain trendikästä ja kuuluvan asiaan. Mutta asiat muuttuvat nii, että tyttöystäväni ei halunnut enää seksiä kanssani vaan viettää aikaansa tyttöystävänsä luona. Meidän välillä ei ollut enää mitään yhteistä joten päätimme suhteemme.

Eli mielestäni sinun kannattaa olla varuillasi, tuo on merkki siitä, että teillä ei ole asiat suhteessanne enää kunnossa ja mikä miehisyyttä alentaa on se, että tyttöystäväni vaihtoi minut naiseen, se vei loputkin miehisyydet ainakin seksuaaliselta puolelta ja masensi minut pitkäksi aikaa.

• Sinkkuna taas

"Eli mielestäni sinun kannattaa olla varuillasi, tuo on merkki siitä, että teillä ei ole asiat suhteessanne enää kunnossa"

Emme ole enää yhdessä. Erosin tyttöystävästä heti sen jälkeen, kun hän oli naisen kanssa suudellut.

• Bisse

Sekstailin äskettäin yhden jätkäkaverini kaverin tyttöystävän kanssa, eikä se häirinnyt miestäni ollenkaan. Joo, ja olen nähnyt mieheni suutelevan toista miestä, ja se on aika kuuman näköistä hommaa =)

• sailor

"Sekstailin äskettäin yhden jätkäkaverini kaverin tyttöystävän kanssa, eikä se häirinnyt miestäni ollenkaan. Joo, ja olen nähnyt mieheni suutelevan toista miestä, ja se on aika kuuman näköistä hommaa"

Ton ex-tyttöystävän olis pitäny ensin selvittää, hyväksyykö toinen muiden kans heilumista... Itsekään en sellasta hyväksy, enkä varsinkaan halua naista, joka tahtoo nuoleskella muijien kans..

• Tarja

"Olen tähän asti luullut, että tyttöystäväni on täysin hetero, vaikka hän onkin melko poikamainen, sekä fyysisesti, että luonteeltaan."

Mä oon kuvauksesi mukainen nainen, mut TÄYSIN hetero. Tarkemmin sanottuna olen jotain poikamaisen ja tyttömäisen väliltä, ihan makuasia kummaks mut luokittelee..

mun poikamaisuudesta johtuen must kai usein luullaan, että oisin kiinnostunu naisista, mut no sir, eipä kiinnosta yhtään! Mua on jokunen poikamainen/jätkämäinen nainen yrittäny lähestyä, mut oon selvinny niist tilanteista aika helposti, kukaan ei ole jääny roikkumaan.

Mun poikamaisuudesta on ollu kyl haittaa, sillä ainaki kaks miestä (samanikäsiä, kakskymppisiä) on ollu jotenkin epäilevällä kannalla mun suhteen, toinen jopa humalas kysykin multa, et "onkos sulla morsianta jossain?" vastasin vaan hymyillen takasin, ettei ole, koska naiset ei kiinnosta!

Eli kyl varmasti näytän ulkopuolelle siltä, et voisin olla bi-seksuaali, mutta kun en ole... Jäin nyt miettiin, et kuinkahan monta miestä on jättäny tutustumatta muhun, kun ovat luulleet, etten ole hetero?! :(

• Nimetön

En vain pysty pitämään sitä pettämisenä jos nainen on toisen naisen kanssa. Se ei vain herätä negatiivisia tunteita. Se ei ole myöskään niin ettäkö olettaisin tuossa tilanteessa pääseväni kolmanneksi osapuoleksi mukaan, vaan vain niin että en kokisi ongelmaksi hänen toisen naisen kanssa puuhailuaan.

Ja minä olen hyvin mustasukkainen toisia miehiä kohtaan, joten tässä ei ole kyse siitä ettäkö olisin muuten vapaamielinen.

• niinpä niin

"En vain pysty pitämään sitä pettämisenä jos nainen on toisen naisen kanssa. Se ei vain herätä negatiivisia tunteita."

Useimmiten en tajua miehiä, vaikka olen itse mies.

• Anonyymi

Vaimon työkaveri 49v Milla käy meillä usein kylässä, mustatukkainen ruskeasilmäinen nainen, olen kehunut vaimolle kuinka on seksikäs, osaa välillä oikoa selkää niin että rinnat jotka on aika isot tulee hyvin näkyviin, on vähän roteva mutta sillälailla että on seksikäs pyöreät kiinteät reidet, Milla sanoi että se käy nyt sallla kun lapset on kasvaneet.
      Tulin kesällä puoli pekkaselle kun vaimo oli kotona, menin takapijan kautta olut pulloja oli siistissä rivissä 6-8 ajattelin aika monta. Kävelin sisään kuulin puhetta olohuoneen peilin kautta näin kun mollemmat istui vastakkain sängyllä, vaimo laski Millan bikinien ylä osaa ja suuteli minun himoavia nännejä Millan pää kääntyi taakse kuiskas et usko miten tuntuu hyvältä, Milla laski vaimon ylä osan ja suuteli sievästi kuului huuuiiih koske vaan Milla imi sievästi vaimo kuiski olet ensimmäinen nainen Milla im voimakkaammin käsi meni haaroihin, vaimo huokaili olet niin hellä Milla sanoi koske vaan vaimo varovasti laittoi kättä haaroihin Milla huokasi just noin sitten suutelivat pitkään. vaimo sanoi ei olis uskonut yhdestä suudelmasta näin ihanaa, siirryin hiljaa pois.
      Tulin melkein oikeaan aikaan, naiset oli pihalla viltillä, menin uikkarit jalasssa, Milla sanoi minun viereen menin makoilemaan annoin kalun vähän pullistua huomasin vaimon katseen, toi meille olutta ja kuiskasi jotain Millalla tuli minun toiselle puolen.
      Vaimo kääntyi minuun päin kyljelleen hyväli käsivartta sanoi naisitko Millaa, kysyin mitä, no naisitko katsoin Millaa nosti aurinko lasit ja hymyili käsi siirtyi kaarevan kalun päälle vaimo laski housuja, kuiskas minä näin kun kävit naitiin Millan kannsa pitkän. Milla nousi ja imi kalua kuiskas minä ainakin nain vaimo meni Millan puolelle otti rinnat käsittelyyn sanoi välissä rakas nai nyt, työnnyin Millaan työnsi vaimon pois sanoi koko päivän ollut turrana antoi pillua vapaasti vaimo sanoi et lopeta anna mennä yllättävä tilanne jaksoin huudattaa Millaa pitkään kun laukesin vaimo työnsi pois ja nuoli kaiken mitä tuli.
      Juotiin ulkona jonkin aikaa ja naiset meni sisään, sängyssä jo Milla nuoli vaimoa joka nautti silmät kiinni menin Millan luo taakse jalat levittyi odottamaan työnnyin pohjaan vaimo katsoi silmiin nain Millaa samalla Milla nousi vaimosi on valmis, jalat kiertyi heti ympärille kuiskas kiitos rakas Milla kertoi kuinka pallit on pyöreät ja ihanat vaimo sai kiima kohtauksen ulisi ja vapisi Milla painoi nyt lasket ruiskin sisään ja menin viereen heräsin kun naiset istui keittiössä ja Milla oli lähdössä huikkas hei ja meni.
      Makoiltiin vaimon kanssa kertoi että Milla oli yhtä-äkkiä suudellut ja toisen kerran, halusin maistaa naisen huulia suudeltiin pitkään, sanoin Millalla en ole koskaan ollut naisen kanssa otti hali otteen ja vei kamariin, osan näit osan et. Mitä olet mieltä, sanoin jos se pysyy seksinä ei siinä mitään nauroi hupsu tottakai se pysyy, entä jos sen mies tulee sanoin sama laki.
      Parasta on ollut kun on vaihdettu siten että mibä Millalle kotiin ja Milla meille.
      Kumpikin tykkää kun saa olla miten haluaa olla niin kiimassa kuin haluaa.

• Anonyymi

Minun vaimo kertoi, että naispuolinen kaverinsa työnsi kätensä vaimoni hameen alle baarin vessassa. Tästä on jo aikaa, oli aika vastikään ruvettu seurustelemaan. Kuulemma jos ei oli seurusteltu niin olisi antanut asian edetä.

Minun puolesta olisi kyllä saanut edetä asiassa. Ja olisi ehkä parasta katsastella naisia ja arvostella tissejä vaimon kanssa.

Oispa vaimo tisseineen vieressä just nyt.

• Anonyymi

Ollaan jo vanhempi pariskunta noin 55. Eräänä iltana oltiin vaimo Päivi ja hänen kaveri Merja istumassa iltaa ruuan ja viini kanssa. Molemmat oli iloisella päällä, menin käymään kaupassa ja tullessa näin kun seisovat makkarin ovella ja keskustelivat Merja katsoi jotain Päivin kaulasta aika läheltä Merja antoi pusun kaulaan molemmat nauroi ja halasivat Katsoivat toisiaan ja arasti alkoivat suutelemaan ja se kiihtyi vaimo hieroi Merjan rintoja Merjan kädet oli Päivin kaulalla antoivat kunnon kielareita, siirtyivät sitten olohuoneeseen istumaan. Kolistelin ovella kilisytin pussia siideriä olis kumpikin juoksi eteiseen vaimo halasi ja antoi suukon, Merja halasi käännin päätäni suuteli suulle nykäisi pois ja antoi kielarin ja hymili.
      Lämmitin saunan ja kysyin sauna lämmin menettekö katsoivat toisiaan mennään varmasti tuletko mukaan sanoin ei kunto kestä kahta.
      Menivät makkariin, vaimo meni pyyhe päällä ensin Merja tuli sitten alasti kantoi pyyhettä antoi lento suukon. Kuulin että ovi meni lukkoon. Pesu huoneesta kuului naurua ja veden laskemista. Tiesin että pannuhuoneeseen kuuluu hyvin menin ulko kautta sinne ovi aukesi sievästi.
      Ilman vaihto kanavasta kuului selvästi puhe. Merja kysyi oliko hyvä suudelma Päivi nauroi seksikkäämpi kuin ukolla tuli hiljaista Päivi huokasi ihanasti osaat, saanko koskea Merja huokasi on naisen kosketus hellää tntuu että rinnat jännittyy kun imet niitä, Merja sanoi annakkun minäkin. Merja kuiskas olet ihan märkä Päivi sanoi haluttaa Merja varmaan alkoi nuolemaan kun Päivi huokaili ja kuiski ihanat sormet.
      Hiippailin pois kerkisin olohuoneeseen naiset tuli posket punaisena hakemaan juomaa kun lähtivät Merja laski taas pyyhkeen ja pudotti nosti hyvin pyllistäen ja nauroi.
      Kun tulivat sanoin kaksi seksikästä naista olivat kaulakkain Mrja kääntyi ja suuteli Päiviä kysyi onko seksikästä sanoin antaa mennä vain päivi piti päätään tkana ja nautti rintojen imemisestä ja katsoi minua näytin peukkua hymyili ja iski silmää naiset meni makkariin ja ovi kiinni.
      Nyt kuului selvästi huokailut ja sitä kesti aika pitkään. Päivi tuli sitten alusasussa syliin kuiskas kitos rakas kuiskas sain ensi orgasmin naisen kanssa kysyi kiihottiko laitoin käden kalulle vaimo kuiskas ihanaa ja sinä olet hyvä mieheni.

Sitten tapahtui muutakin ilta yöstä, huomasin en ole musta sukkainen toisesta naisesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      132
      3857
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1905
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1771
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1412
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      129
      1313
    6. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      38
      1298
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      98
      1274
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      70
      1156
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      69
      1033
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      111
      1014
    Aihe