Perheemme on nyt kahden vaiheilla lähteäkö turkkiin lomalle, vai ei. Olen kuullut kaikenlaista turkista. Kuulisin mielelläni mitä mieltä esim. Repe on asiasta, uskallammeko lähteä vai vaihdammeko lomakohdetta. Onko turkki lapsille turvallinen paikka ja onko tiedossa pommiuhkauksia? Lippuja en ole vielä varannut.
Uskallammeko lähteä turkkiin?
16
2394
Vastaukset
- matkaaja
Asiaa ei edes kannata enää miettiä, sillä mitään lippuja et enää koko perheelle tule saamaan syysloman aikaan. Asia on siis ratkaistu puolestasi.
- Ihmeessä
Vaikka kreikkaan. Ps. Molemmissa 2 kuukauden aikana käynyt.
- syyslomalle
Lippuja oli saatavilla ainakin muutama päivä sitten stockholman kautta. Kuulemma suomestakin on saatavilla, hinta oli korkeampi.
- jastes
ollaan menossa syyslomaööa. Katso dominatravel.com. Saanet matkan vielä. on edulliset reissut ja Air Finland,
- ystävä
Kuka hullu lähtee Tukholman kautta lasten kanssa Turkkiin....???Käsittämätöntä.
- syyslomalle
ystävä kirjoitti:
Kuka hullu lähtee Tukholman kautta lasten kanssa Turkkiin....???Käsittämätöntä.
Vaimoni sattuu nyt olemaan ruotsalainen ja lastemme mummo on myös ruotsalainen. Ensin on tarkoitus mennä pariksi päiväksi mummon luokse sukuloimaan. Sieltä lähdemme sitten rantalomalle turkkiin (jos ei ole pommiuhkia).
Ps. Edelliselle kirjoittajalle: Kun seuraavan kerran et ymmärrä jotakin asiaa, niin ei sen toisen välttämättä aina tarvitse olla hullu.
- hullu
antakaa mennä vaan turkkiin jos pääsette. tulin just marmariksesta ja mahtavaa keliä oli eikä pommiuhkista tietoakaan. oma mielipide että ei ole vaaraa. toinen vaihtoehto toki on vaikka rodos mikä on kans kiva paikka eikä ole kaikkein kallein. normaali varovaisuus turkissakin riittää. kerron kyllä mielelläni kokemuksista jos on tarvetta.
menette!
- Kaitzu
Asenteesta kiinni miten menee turkkilaisten kanssa, kohteliasta ja iloista väkeä.
Poliiseja ainakin marmariksella paljo eli ei siellä pahemmin varkaita tai kerjäläisiä näy.
Jos suomesta lähdet niin nuita peruutus paikkoja www.matkaporssi.com/go/lastminute/prev vaikka kuinka, ite otimme huoneistohotellin rauhalliselta paikalta, viikon reissu oli 259e. - tosi,
Kaitzu kirjoitti:
Asenteesta kiinni miten menee turkkilaisten kanssa, kohteliasta ja iloista väkeä.
Poliiseja ainakin marmariksella paljo eli ei siellä pahemmin varkaita tai kerjäläisiä näy.
Jos suomesta lähdet niin nuita peruutus paikkoja www.matkaporssi.com/go/lastminute/prev vaikka kuinka, ite otimme huoneistohotellin rauhalliselta paikalta, viikon reissu oli 259e.iloista. ihan niin iloista väkeä että räjäyttelevät pommeja jopa busseissakin.
- minä
tosi, kirjoitti:
iloista. ihan niin iloista väkeä että räjäyttelevät pommeja jopa busseissakin.
Moi!
olen itsekin menossa Turkkiin syyslomalla. Marmarikseen. Itseänikin on epäilyttänyt tuo turvallisuus kysymys. Niinpä soitin Suomen Ulkoministeriöön ja kysyin. He eivät kuiténkaan tällä hetkellä nähneet syytä miksei Turkkiin voisi mennä. Joten kaikessa rauhassa..Mustallapörssillä on paljon äkkilähtöjä jäljellä :D - repe37
minä kirjoitti:
Moi!
olen itsekin menossa Turkkiin syyslomalla. Marmarikseen. Itseänikin on epäilyttänyt tuo turvallisuus kysymys. Niinpä soitin Suomen Ulkoministeriöön ja kysyin. He eivät kuiténkaan tällä hetkellä nähneet syytä miksei Turkkiin voisi mennä. Joten kaikessa rauhassa..Mustallapörssillä on paljon äkkilähtöjä jäljellä :DOn protokollan vastaista jos yksittäinen ulkoministeriön virkailija lähtee tuolla tavalla valehtelemaan tai sitten valehtelet sinä viestissäsi. Sillä et ole soittanut ulkoministeriöön ollenkaan.
varmaa tietoa saatte Ulkoministeriöstä internetsivuilta www.formin.fi ja ajankohtaista ja matkustus ja Turkkitiedote 9.9.05
- syyslomalle
Eilen tuli tv:stä ohjelma kurdeista jne. Ohjelman jälkeen puhuin vaimoni kanssa lomamatkastamme ja olemme yksimielisiä, ettei se ainakaan Turkki ole. Etsimme jonkin paremman lomakohteen.
- hullu
tulin tässä hiljan marmariksesta ja oli mahtavat kelit. iloisia ihmisiä ja hyvä meininki. en moittinut. mistään vaarasta ei ollut tietookaan mitä täällä hehkutetaan. kannattaa mennä! mun ehdoton mielipide mitä ei muuta nissakset eikä repet. rodos on kans tosi hyvä vaihtoehto, ei kovin kallis paikka.
- minä
Moi!
Turkki on yleisesti ottaeen rauhallinen maa ja turistien suosima! Kannattaa kuitenkin lisääntyneen terrorismin takia katsoa mihin menee. LÄnsi turkku on täysin turvallista aluetta näinä päivinä. Välttäkää Itä ja kaakkois Turkkia. Niin muuten voitte mennä kaikessa rauhassa :D - Nisu
Täytyy kyllä sanoa, etten ymmärrä tuollaista pommi-hysteriaa. Jos pommeja alkaa pelätä, niin eihän nykyään uskalla enää matkustaa minnekään! Järki käteen, tai pitäiskö sanoa päähän. Omalta kohdaltani voin sanoa, että Marmarikseen lähtisin, mutta Sharm El Sheikiin en...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242503
- 951556
- 1211334
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa341080Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo24912- 52902
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa261893MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil212871- 34805