Hei! Salimme kalusteet pistetään uusiksi.
Mikä laitevalmistaja tekee mielestäsi parhaat laitteet? Voiko samalla valmistajalla olla sekä hyviä ja toisaalta huonoja laitteita? Onko sinulla kertynyt kokemusta esim. Technogymin uudesta selection-sarjasta vai olisiko David sittenkin parempi. Erityisesti minua kiinnostaa naisten ja kuntoilijoiden mielipide. Perustelethan näkemyksesi.
Mistä hyvät kuntosalilaitteet?
3
2082
Vastaukset
- parhaat
No nii ..
Täähän on nyt si tietysti vaan mun mielipide, mutta Reebok:n laitteet on tosi selkeet , kauniit (jos niin voi sanoo)ja muutenki ne parhaat...eli helppokäyttöset ja hyvät treenata.
:)
Sopii sekä meille naisille että miehille.. - viti
olen itse ollut valitsemassa laitteita kuntosalille ja meillä oli vaihtoehtoina david, technogym sekä hur. Meitä oli kolme valitsijaa ja kaikki asettivat technogymin ykköseksi. Laitteet ovat olleet nyt yli vuoden käytössä ja palaute on ollut todella positiivista. Laitteiden käyttäjät ovat olleet nuorista naisista lähes 90 - vuotiaisiin veteraaneihin. Laitteissa parasta on helppokäyttöisyys, oikeanlaiset liikeradat ja niille vaihtoehdot sekä järkevät pienet yksityiskohdat, jotka helpottavat työtä sekä ohjaajan että tekijän kannalta ( mm. keltaiset värit kahvoissa ). Lisäksi technogymin selkeä vahvuus on hyvä tuotanto, joka on jo nyt pystynyt kuulemma korjaamaan ne pienet epäkohdat, joita laitteissamme on ollut ( vaijereiden paikallaanpysymistä lisääviä asioita, kankaan kulumista poistavia juttuja jne.) Asiakasryhmästä suosittelen technogymin selection - sarjaa lämpimästi. Myös hurin laitteet olivat hyviä ja helppokäyttöisiä, mutta toiset saattavat vierastaa paineilmalaitteita, joten sitä kannattaa miettiä. Valitettavasti david oli ainakin minulle pettymys maineeseensa nähden. Niiden käyttö oli huomattavasti hankalampaa kuin näiden kahden. Lisäksi voin sanoa sen, että entisen kotikuntani uimahalliin uusittiin laitteet eli sinne hommattiin muistaakseni normannit, jolloin salin kävijämäärä ei kasvanut oikeastaan ollenkaan, koska laitteissa ei ollut mitään uutta uusia kävijöitä ajatellen. Meidän salimme kävijämäärä on lisääntynyt n. 40 % laitteiden hankkimisen jälkeen, sillä sinne on tullut uudenlaista käyttäjäryhmää entisten lisäksi. Jos on tarvetta voit soitella ja kysellä lisää. puh. 017 - 182 505
- Innostunut
Aivan mahtavat ! Niillä on ilo treenata. Merkkiä en muista mutta käy tsekkaamassa ja hanki ne. Saat tyytyväisiä pitkäaikaisia asiakkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450