Onko LIDL:n myymä 19,99 euron hintainen sykemittari kelpo ostos ? Kokemuksia ?
LIDL:n sykemittari
6
13447
Vastaukset
- misu
olen kuullut että ihan toimiva vehje on.
- ooj
Samaa olen kuullut. Jos tuohon hintaan toimii, niin kyseessä on loisto-ostos, ainakin jos vertaa Polariin...
- on semmonen
ja myös Polarin. Joskus kokeilin niin että laitoin Polarin hihnan, toiseen käteen Lidlin kellon ja toiseen Polarin. Sykkeet näyttivät samaa. Lidlin mittari ei toiminut Polarin nauhan kanssa yksin mutta jostain syystä kun toisessa kädessä oli Polarin kello, toimi myös Lidlin kello.
En tiedä sitten laskeeko kalorit oikein kun tuntuu että tosi vähän näyttää palavan kaloreita tunnin (10 km) juoksulenkillä, alle 300. Kuitenkin sykkeet on n. 160. (Tosin en kyllä painakaan kun 53 kg, olen nainen). Laskentakaavojen mukaan pitäisi kaloreita mennä enemmän, n. 500- Jykke
Ostin Lidlistä sen 20 euron sykemittarin. Hyvin on toiminut ja aivan riittävän monipuolinen kuntoilijan käyttöön. Vuoden takuu.
- Locamaz
Jykke kirjoitti:
Ostin Lidlistä sen 20 euron sykemittarin. Hyvin on toiminut ja aivan riittävän monipuolinen kuntoilijan käyttöön. Vuoden takuu.
nykyäänhän takuu on noussut 3 vuoteen!
- 5kertaa lenkille viikossa
Ostin tänään Lidlin 20€ sykemittari ja päivän ja kahden lenkin käyttökokemuksella vaikuttaa toimivan hyvin. Ensimmäisen sykemittarin ostaneena tosin meni tovi tutustuessa sykemittarin aluksi sekavan olosiin toimintohin, mutta kun oppi ymmärtämään ja käyttämään toimintoja, mittari vaikuttaa käytännölliseltä ja monipuoliselta. Lisäksi mittarissa on 30m vesisuojaus, joten pitäis kestää kovassakin vesisateessa, ja se 3 vuoden takuu. Patteritkin on mukana ja teline jolla mittarin saa pyörään. Toiminnoiltaan mittari sijoittuu ehkä jonnekin Polar fs3 paikkeille jonka ovh hinta on 80€.
Ominaisuuksiin verrattuna, ja jos mittari osoittautuu sen verran kestäväksi mitä takuu antaa ymmärtää, hinnan Lidli on kyllä asettaunut harhaanjohtavan halvaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211688
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75798- 1760
- 46731
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta60653