Parhaat keilahallit

AJS_

Mikä tai mitkä on teidän mielestä
parhaita keilahalleja pk-seudulla?

Omasta mielestä urheilutalonhalli Helsinginkadulla halli on kaikilta puolin paras. Olen 4 vuotta järjestäny erilaisia kisoja lähinnä hohtokeilausta ja homma toimii parhaiten urheilutalolla:

tulokset saa printattuna
henkilökunta joustaa muutaman minutin että kisat saadaan kunnialla loppuun (2 kierrosta)
asiallinen meininki, hyvää palvelua
kohtuulliset hinnat

Huonoimmat kokemukset olen saanut Ruusulankadun hallilta sekä Tapanilan erältä. Kummatkin paikat ovat keilaporukaltamme boikotissa.

4

2729

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make

Olin muutama päivä sitten Erällä keilaamassa, ja aika oli loppumassa jossain 8. ruudun paikkeilla, mut saatiin sen verran lisäaikaa, että saatiin sarja pelattua loppuuun. Eli ihan reilu meininki. Itse käyn mieluummin Ruusulassa kuin Hesarilla, joka on mun mielestä jotenkin tunkkainen paikka. Talissa on vähän turhan pro-meininki mun makuun, varsinkin kun bisseä ei pysty vetämään heittämisen ohessa ;)

• ..tehty

Pystyy ainaki nykysin Talissa juomaan bisseä keilailun ohessa. Ton rempan jälkeen se muuttu. Mut onhan Tali toisiaan aika kilpailukeilahalli..

• Oletko tullut ajatelleeksi..

..onko Ruusulassa ollut paljon porukkaa jo venailemassa omaa alkavaa vuoroaan? Silloin, kun ette ole lisäaikaa saaneet? Sekin saattaa olla yksi pointti. Niin ku varmaan jokaisella muullaki keilahallilla. Kyllä mulle ainakin on aina annettu lisäaikaa(keilata vaik sarja loppun tms) jos on vaan ollut mahdollista. On pitänyt vain käydä kysymäs.

• AJS_

Ei toi lisäaika mikään tärkein pointti ollut
        siinä ettei Ruusulankadun meininki miellytä.
        Yleensä 2 sarjaa saa tunnissa (4 henk.)helposti heitettyä eikä lisäaikaa tarvita, joskus tarvitaan ja silloinkin kyse on max 3 minutista. Onhan se täysin selvä ettei järjestelmä toimi jos kaikki saisivat mielinmäärin lisäaikaa, silloin seuraavat saisivat odottaa aina.

Enemmänkin ruusulankadun hallilla häiristsevät monet pikkuasiat kuten:

- tuloksia ei saa printattuna
        - narikkamaksu että ylipäätään pääsee koko halliin
        - tuopin hinta suht kallis..
        yms.

Onhan se totta, että Ruusalanhalli on puitteiltaan hieno, mutta parhaat kokemukset on kuitenkin urheilutalolta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      196
      4169
    2. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      40
      2679
    3. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      108
      2222
    4. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      86
      1962
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      217
      1863
    6. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      14
      1292
    7. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      41
      1200
    8. Mikä kaivatussasi

on eniten yllättänyt?
      Ikävä
      84
      1176
    9. Miksi ajattelet

että et riittäisi kaivatullesi?
      Ikävä
      86
      898
    10. Anniina Valtonen odottaa - Sai 2-vuotiaalta lapseltaan napakan heiton!

Suosikkimeteorologi Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Hän on kertonut odottavansa toista lasta. Valtonen
      Suomalaiset julkkikset
      29
      813
    Aihe