pikkupilluista..

aivan..

kysymys kaikille tytöille: miksi 15v tytöt haaveilevat suhteesta (en yleistä) 18-25v MIESTEN kanssa?? onhan se varmasti hienoa ku vanhempi mies antaa huomiota mutta siinä joutuu vain tyttöparka hyväksikäytetyksi.. tytöt luulevat olevansa niin aikuisia ja kypsiä oman ikäisiin (ja vuoden pari vanhempiinkin) poikiin verrarruna.... eli ettekö te tytöt (jotka niitä vanhempia miehiä haluaa) tajua että olette ihan eri tasolla henkisesti (ja fyysisesti)!? jos joku aikuinen mies teihin suostuu koskemaan hän haluaa vain kehua kavereillensa saavansa tiukkaa teinipillua! siis ettehän te välttämättä sitä nyt tajua mutta ku vähän kasvatte nii alkaa karu todellisuus teillekkin valkenemaan..

vittu ku alkaa vituttaa noi teinit ku on nii saatanan tyhmiä!! juu..

jos joku aikuinen mies koskis mun 15v pikkusiskoon nii menisin samantien puutarhasaksien kanssa kyläilemään.. tai ainakin muuten vaan pieksisin sen äijän..

että sellasta tällä kertaa.. kommentteja ktos!

199

40226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieltä!

Just noin se on.

Sitten ne tytötkin leuhkii kaveripiirissä asialla ja vielä jopa täällä Suomi24:ssakin.

Juhannuksena menetin neitsyyteni...jne.
      Tokkopa noistakaan jutuista on totta, kun murto-osa, mutta kuitenkin.

Tyhmiä ovat teinitytöt.

• nuori86

te kaksihan sen totuuden tiedättekin... Joskus syy siihen että esimerkiksi 19-vuotias jätkä seurustelee 16-vuotiaan likan kanssa on se että useat 19-vuotiaat naisenalut ovat kuuleman mukaan leuhkoja ja he taas haluavat 25-vuotiaita jätkiä... Toisaalta olen hieman eri mieltä tuosta huhusta.. Mutta kokemuksesta tiedän että ei kaikki vanhemmat jätkät tahdo käyttää hyväksi, voihan sitä nuorikin tyttö käyttää vanhempaa jätkää hyväksi (aika helppoja nakkeja) ;)... asia on kaksipiipuinen! itselläni on kokemusta itseäni vanhemmista jätkistä jotka itkevät perään vaikka en olisi antanutkaan! Ja pitäähän muistaa sekin että ei teinityttökään aina ole niin sinisilmäinen, hän voi haluta vanhemmasta jätkästä samaa kuin tämä jätkä hänestä!!! ikähän kun ei aina ole tiedon mitta!;)

• Memu
        nuori86 kirjoitti:

te kaksihan sen totuuden tiedättekin... Joskus syy siihen että esimerkiksi 19-vuotias jätkä seurustelee 16-vuotiaan likan kanssa on se että useat 19-vuotiaat naisenalut ovat kuuleman mukaan leuhkoja ja he taas haluavat 25-vuotiaita jätkiä... Toisaalta olen hieman eri mieltä tuosta huhusta.. Mutta kokemuksesta tiedän että ei kaikki vanhemmat jätkät tahdo käyttää hyväksi, voihan sitä nuorikin tyttö käyttää vanhempaa jätkää hyväksi (aika helppoja nakkeja) ;)... asia on kaksipiipuinen! itselläni on kokemusta itseäni vanhemmista jätkistä jotka itkevät perään vaikka en olisi antanutkaan! Ja pitäähän muistaa sekin että ei teinityttökään aina ole niin sinisilmäinen, hän voi haluta vanhemmasta jätkästä samaa kuin tämä jätkä hänestä!!! ikähän kun ei aina ole tiedon mitta!;)

No jopas jotakin... Että teinitytöt käyttää näitä vanhempia miehiä hyväks...?! Hah hah, aika harvassa taitaa sellaset tapaukset olla! Ne hyväksikäyttäjä-äijäthän niitä irstaita pukkeja ovat, mutta vois nää teinitytötkin olla vähän vähemmän sinisilmäisiä! Eihän kukaan täysjärkinen mies tosissaan seurustele noin 10v nuoremman teinin kanssa. Ensin kuskataan tyttöjä autolla, puhutaan mukavia ja uskotellaan tytölle, että rakkaudestahan tässä on kyse... Ja sitten kun on pillua saatu niin eikun seuraavaa hölmöä pimua kierrokseen! Surullista, mutta näinhän nää jutut ikävä kyllä menee. Että ottakaapa typyt järki käteen älkääkä kaikille vanhoille sedille haarojanne levitelkö!

• tyttö86
        Memu kirjoitti:

No jopas jotakin... Että teinitytöt käyttää näitä vanhempia miehiä hyväks...?! Hah hah, aika harvassa taitaa sellaset tapaukset olla! Ne hyväksikäyttäjä-äijäthän niitä irstaita pukkeja ovat, mutta vois nää teinitytötkin olla vähän vähemmän sinisilmäisiä! Eihän kukaan täysjärkinen mies tosissaan seurustele noin 10v nuoremman teinin kanssa. Ensin kuskataan tyttöjä autolla, puhutaan mukavia ja uskotellaan tytölle, että rakkaudestahan tässä on kyse... Ja sitten kun on pillua saatu niin eikun seuraavaa hölmöä pimua kierrokseen! Surullista, mutta näinhän nää jutut ikävä kyllä menee. Että ottakaapa typyt järki käteen älkääkä kaikille vanhoille sedille haarojanne levitelkö!

Kävikös sulla ollenkaan mielessä että ei se tyttökään välttämättä halua muutakuin yhdenillan jutun, jotkut sitä kehuskelevatkin! Kuka on sanonut että 10v. vanhemman jätkän kanssa sitä on värkättykkään? Itse tykkään pari vuotta vanhemmista sen takia että kykenen itsekkin hallitsemaan menoa, ja lähes kaikki itseni ikäiset jätkät ovat (ainakin tällä perällä) vielä siinä iässä että mopot ja tietokonepelit ovat ainoita intohimoja...=/ harmillista... Annoit viestissäsi sellaisen kuvan että tytöt levittäisivät haaroja jokaiselle ukolle, tämä pitää aika harvoin paikkansa... Sinulla on aika suppea näkemys koko asiasta (omakohtaisia kokemuksia?), joka näkyy varsinkin siitä kuinka yksipuolisesti käsittelet asiaa --> teinitytöt sokeita helposti johdateltavia kanoja...

• aivan..
        tyttö86 kirjoitti:

Kävikös sulla ollenkaan mielessä että ei se tyttökään välttämättä halua muutakuin yhdenillan jutun, jotkut sitä kehuskelevatkin! Kuka on sanonut että 10v. vanhemman jätkän kanssa sitä on värkättykkään? Itse tykkään pari vuotta vanhemmista sen takia että kykenen itsekkin hallitsemaan menoa, ja lähes kaikki itseni ikäiset jätkät ovat (ainakin tällä perällä) vielä siinä iässä että mopot ja tietokonepelit ovat ainoita intohimoja...=/ harmillista... Annoit viestissäsi sellaisen kuvan että tytöt levittäisivät haaroja jokaiselle ukolle, tämä pitää aika harvoin paikkansa... Sinulla on aika suppea näkemys koko asiasta (omakohtaisia kokemuksia?), joka näkyy varsinkin siitä kuinka yksipuolisesti käsittelet asiaa --> teinitytöt sokeita helposti johdateltavia kanoja...

eihän tässä nyt ollakkaan kritisoitu niitä tyttöjä jotka harrastavat pari vuotta vanhempia jätkiä vaan puhe on ollut radikaalimmasta ikäerosta..

• Sandy
        tyttö86 kirjoitti:

Jos 15-vuotiaana tyttö haluaa pelkästään 1-illan juttuja on tytöllä asiat todella pielessä :(.

• Memu
        tyttö86 kirjoitti:

No ensinnäkään en kyllä tarkoittanut missään vaiheessa, että KAIKKI teinitytöt olis näitä aikuisten miesten perässä juoksijoita ja helppoja saaliita, vaan puhuinkin näistä, jotka sitä harrastavat! Ja kyse oli todellakin näistä suurista ikäeroista eikä parista vuosista, että äläpäs vedä hernettä nenuun. Ja tuolta alempaa voit lukea ihan omakohtaista kertomusta mieheltä, jos et vieläkään usko, että nää tytöt on todellakin hyväksikäytettyjä. Ja kuten Sandy sanoi, on kyllä jotain vialla, jos 15-v tytötkin hakee jotain yhdenillan juttuja. Ei luulis olevan maine kovin korkeella tollasen touhun jälkeen... Mutta eipä se kai näitä pikkupimuja niin haittaakaan. Voi vaan myöhemmin olla vaikee löytää mitään vakavaa, kun on kerran lyöty helpon nakin leima otsaan... Ja näissä tapauksissahan maine kyllä kiirii yleensä laajalle.
        Ja Luojan kiitos mulla ei omakohtaista kokemusta asiasta oo, mutta vierestä on tullut tota pikkutyttöjen vedätystä säälin ja kauhun sekaisin tuntein seurattua, ikävä kyllä.

• tyttö86
        Sandy kirjoitti:

Jos 15-vuotiaana tyttö haluaa pelkästään 1-illan juttuja on tytöllä asiat todella pielessä :(.

minä olen nyt kuitenkin 16-vuotias (en siis 15-vuotias) ja enpä tiedä olenko niinkään sanonut että haluaisin pelkästään yhden illan juttuja... Tällä hetkellä minulla on vakituinen poikaystävä (20 vuotta) ja en ole harrastanut seksiä vielä hänen kanssaan, ja eipä ole kyllä piukuttanutkaan =)! Itseasiassa minun asiani ovat todella hyvällä mallilla, koulussa on mennyt aina erittäin hyvin jne... Ja tahdon painottaa: SEK-SI EI TO-DEL-LA-KAAN O-LE AI-NO-A IN-TO-HI-MO-NI! sitä nyt tulee joskus harrastettua vähän huonomminkin tunnettujen kanssa (aina kortsua käyttäen) ja eipä ole valittamista! =)

• tyttö86
        aivan.. kirjoitti:

eihän tässä nyt ollakkaan kritisoitu niitä tyttöjä jotka harrastavat pari vuotta vanhempia jätkiä vaan puhe on ollut radikaalimmasta ikäerosta..

juu mä huomasin mut aloin vaan ihmetteleen et miksi toi "järki käteen tytöt"-tekstin kirjoittanut ohjasi viestinsä minulle vastakommentiksi? Mä tiedän et 10 vuoden ikäero on jo todellakin liikaa, menee keveästi hyväksikäytön puolelle!

• tyttö86
        Memu kirjoitti:

No ensinnäkään en kyllä tarkoittanut missään vaiheessa, että KAIKKI teinitytöt olis näitä aikuisten miesten perässä juoksijoita ja helppoja saaliita, vaan puhuinkin näistä, jotka sitä harrastavat! Ja kyse oli todellakin näistä suurista ikäeroista eikä parista vuosista, että äläpäs vedä hernettä nenuun. Ja tuolta alempaa voit lukea ihan omakohtaista kertomusta mieheltä, jos et vieläkään usko, että nää tytöt on todellakin hyväksikäytettyjä. Ja kuten Sandy sanoi, on kyllä jotain vialla, jos 15-v tytötkin hakee jotain yhdenillan juttuja. Ei luulis olevan maine kovin korkeella tollasen touhun jälkeen... Mutta eipä se kai näitä pikkupimuja niin haittaakaan. Voi vaan myöhemmin olla vaikee löytää mitään vakavaa, kun on kerran lyöty helpon nakin leima otsaan... Ja näissä tapauksissahan maine kyllä kiirii yleensä laajalle.
        Ja Luojan kiitos mulla ei omakohtaista kokemusta asiasta oo, mutta vierestä on tullut tota pikkutyttöjen vedätystä säälin ja kauhun sekaisin tuntein seurattua, ikävä kyllä.

voisinpa vaikka heittää pari kommenttia kehiin...=)
        sä sanoit et:

- jäin vähän ihmetteleen et miksi ihmeessä saarnasit minulle että kymmenen vuotta vanhempi mies on jo liikaa ynnä muuta, kun itse en ole tällaista "ääripäätä" kokeillut joten minulle suunnattuksi kommentiksi lausahduksesi oli täysin turha... Jos pelkäsit sitä että vetäisin herneen nenään niin miksi ihmeessä? Sinähän se mokasit! Sain ennemminkin naureskella! =))

- ei mulla ainakaan mitään probleemia "maineeni" kanssa sillä en todellakaan ole mikään jokamiehen reikä! Enkä muutenkaan jaksaisi murehtia pilaantunutta mainetta! Mitä sillä on merkitystä jos itse tietää mitä tekee ja mitä on? Yhden illan jutut ei todellakaan ole mikään minun suuri paheeni!suklaa ennemminkin=). (voisin samalla mainita että olen 16-vuotias en 15-vuotias...=))

- eipä ainakaan minun tapauksessani, juuri tälläkin hetkellä minulla on vakava suhde meneillään... =)

Ja tahdon lopuksi kuitenkin muistuttaa että saatan olla ehkä onnekas kun en ole saanut mitään helposti pantavan leimaa ja tiedän että monet ikäiseni tytöt ovat täysiä idiootteja seksin suhteen (makaavat jokaisen jätkän kanssa joka sanoo pienenkin kehulta haiskahtavan sanan)..yms.. Saatan poiketa näistä tytöistä ehkä sillä että omat arvoni ovat hilkun verran enemmän kohdallaan, eli itsekunnioitustakin löytyy --> En harrasta yhden illan juttuja saadakseni tunnetta "minussa on sitä jotain".. eli pönkittääkseni itsetuntoani...

Oli ehkä virhetikki edes kirjoittaa omaa näkemystäni tänne palstalle sillä joillain on vaikeuksia käsittää poikkeustapauksia (sitä kirottua ahdasmielisyyttä) ja saatan antaa teksteilläni joillekkin tytöille sen kuvan että yhden illan juttuja voi harrastaa ilman huoran leimaa (niinhän sitä voikin mutta ei toimi kaikilla)...

• Memu
        tyttö86 kirjoitti:

voisinpa vaikka heittää pari kommenttia kehiin...=)
        sä sanoit et:

- jäin vähän ihmetteleen et miksi ihmeessä saarnasit minulle että kymmenen vuotta vanhempi mies on jo liikaa ynnä muuta, kun itse en ole tällaista "ääripäätä" kokeillut joten minulle suunnattuksi kommentiksi lausahduksesi oli täysin turha... Jos pelkäsit sitä että vetäisin herneen nenään niin miksi ihmeessä? Sinähän se mokasit! Sain ennemminkin naureskella! =))

- ei mulla ainakaan mitään probleemia "maineeni" kanssa sillä en todellakaan ole mikään jokamiehen reikä! Enkä muutenkaan jaksaisi murehtia pilaantunutta mainetta! Mitä sillä on merkitystä jos itse tietää mitä tekee ja mitä on? Yhden illan jutut ei todellakaan ole mikään minun suuri paheeni!suklaa ennemminkin=). (voisin samalla mainita että olen 16-vuotias en 15-vuotias...=))

- eipä ainakaan minun tapauksessani, juuri tälläkin hetkellä minulla on vakava suhde meneillään... =)

Ja tahdon lopuksi kuitenkin muistuttaa että saatan olla ehkä onnekas kun en ole saanut mitään helposti pantavan leimaa ja tiedän että monet ikäiseni tytöt ovat täysiä idiootteja seksin suhteen (makaavat jokaisen jätkän kanssa joka sanoo pienenkin kehulta haiskahtavan sanan)..yms.. Saatan poiketa näistä tytöistä ehkä sillä että omat arvoni ovat hilkun verran enemmän kohdallaan, eli itsekunnioitustakin löytyy --> En harrasta yhden illan juttuja saadakseni tunnetta "minussa on sitä jotain".. eli pönkittääkseni itsetuntoani...

Oli ehkä virhetikki edes kirjoittaa omaa näkemystäni tänne palstalle sillä joillain on vaikeuksia käsittää poikkeustapauksia (sitä kirottua ahdasmielisyyttä) ja saatan antaa teksteilläni joillekkin tytöille sen kuvan että yhden illan juttuja voi harrastaa ilman huoran leimaa (niinhän sitä voikin mutta ei toimi kaikilla)...

Sä se sitten otat näköjään kaikki mun kommentit henk.koht. En missään vaiheessa "saarnannut" henkilökohtaisesti sulle vaan puhuin lähinnä yleisellä tasolla asiasta. Sun kirjoitukses kyllä herätti monia ajatuksia (ja naurunpyrskähdyksiä...), ja siks heitin kommenttini sun perään, mutta kaikella en todellakaan viitannut suhun tai sun kirjoituksiin (esim. sillä 10v ikäerolla). Että sitä asiaa on nyt enää turha vatvoa. Piste.

Ja jos nyt vielä kerran mainitsisin senkin, että en todellakaan missään vaiheessa väittänyt, että JOKAINEN teinitypy olis bimbo ja vedätettävissä. Onneks sentään suurin osa tuntemistani teineistä on sen verran tervejärkisiä, ettei lähde tollasten vanhojen miesten mukaan. Mutta näkeepähän tuolla kaupungilla kulkiessaan näitä hyväuskoisia pikkupillujakin, jotka muutaman kauniin sanan jälkeen ovat valmiina antamaan näille "ihanille" miehille...

No, jospa sullakin sitten alkaa vähän tulee toista näkökulmaa asiaan, kun vähän saat lisää ikää. Kun se vuoden ero 15- ja 16-vuotiaan välillä ei vielä (näköjään) paljon ratkaise... :)

• tyttö86
        Memu kirjoitti:

Sä se sitten otat näköjään kaikki mun kommentit henk.koht. En missään vaiheessa "saarnannut" henkilökohtaisesti sulle vaan puhuin lähinnä yleisellä tasolla asiasta. Sun kirjoitukses kyllä herätti monia ajatuksia (ja naurunpyrskähdyksiä...), ja siks heitin kommenttini sun perään, mutta kaikella en todellakaan viitannut suhun tai sun kirjoituksiin (esim. sillä 10v ikäerolla). Että sitä asiaa on nyt enää turha vatvoa. Piste.

Ja jos nyt vielä kerran mainitsisin senkin, että en todellakaan missään vaiheessa väittänyt, että JOKAINEN teinitypy olis bimbo ja vedätettävissä. Onneks sentään suurin osa tuntemistani teineistä on sen verran tervejärkisiä, ettei lähde tollasten vanhojen miesten mukaan. Mutta näkeepähän tuolla kaupungilla kulkiessaan näitä hyväuskoisia pikkupillujakin, jotka muutaman kauniin sanan jälkeen ovat valmiina antamaan näille "ihanille" miehille...

No, jospa sullakin sitten alkaa vähän tulee toista näkökulmaa asiaan, kun vähän saat lisää ikää. Kun se vuoden ero 15- ja 16-vuotiaan välillä ei vielä (näköjään) paljon ratkaise... :)

Sun kanssa asiasta on täysin turha kiistellä, itse omaan oman näkemykseni asiasta (turha edes kiistellä) mutta olen täysin samaa mieltä näistä sinisilmäisistä pikkutytöistä jotka todellakin ovat helposti vedätettävissä.. mutta itse pidän pään kylmänä mitä nyt tulee vanhempiin miehiin, tiedän heidän "metkut" ja en todellakaan anna heidän vedättää minua! Se on aika yllättävä reaktio kun joku vanhempi jätkä huomaa et 16-vuotiaasta tytöstä voi löytyä jotain tiukkaa pilluakin syvällisempää!=) nim. kokemusta löytyy

• tyttö86
        Memu kirjoitti:

Olet varmaankin huomannut että täällä keskustelupalstoilla on yleisenä käytäntönä liittä omat kommenttinsa jatkoksi siihen kommenttiin mihin haluaa vastata. Aiheutat aikamoista sekaannusta asiaan sillä että osoitat tavallaan kommentin esim. minun viestilleni ja puhut oikeastaan ohi asian, sitten sanot että et tarkoittanut asioita välttämättä minun kohdallani (miten nyt menikään)... kyllähän sitä tulee mietittyä asioita omalle kohdalleen jos ne ovat siten osoitettu! seuraavan kerran kun haluat kommentoida yleisesti (et siis puuttua jonkun tietyn henkilön mielipiteisiin) niin suosittelisin että painat 'vastaa'-nappulaa ylimmän ns. pääviestin luota! eihän ole vaikeaa?

• anu
        tyttö86 kirjoitti:

Olet varmaankin huomannut että täällä keskustelupalstoilla on yleisenä käytäntönä liittä omat kommenttinsa jatkoksi siihen kommenttiin mihin haluaa vastata. Aiheutat aikamoista sekaannusta asiaan sillä että osoitat tavallaan kommentin esim. minun viestilleni ja puhut oikeastaan ohi asian, sitten sanot että et tarkoittanut asioita välttämättä minun kohdallani (miten nyt menikään)... kyllähän sitä tulee mietittyä asioita omalle kohdalleen jos ne ovat siten osoitettu! seuraavan kerran kun haluat kommentoida yleisesti (et siis puuttua jonkun tietyn henkilön mielipiteisiin) niin suosittelisin että painat 'vastaa'-nappulaa ylimmän ns. pääviestin luota! eihän ole vaikeaa?

läheppä pentu päikkäreille jos noin asiat risoo.. että pitääkin ruveta riitaa haastamaan ja väittelemään. Olet näköjään ihan vitun rasittava ämmä ja ihmettelen miten joku voi edes ryhtyä vakavaan suhteeseen tiukkapipoisen ja happaman
        kanan kanssa?! säälin häntä..

• tyttö86
        anu kirjoitti:

läheppä pentu päikkäreille jos noin asiat risoo.. että pitääkin ruveta riitaa haastamaan ja väittelemään. Olet näköjään ihan vitun rasittava ämmä ja ihmettelen miten joku voi edes ryhtyä vakavaan suhteeseen tiukkapipoisen ja happaman

No sinunpas on pakko sanoa mielipiteesi räväkkään tyyliin. Et taida olla kovin ajantasalla asioista nyt, väittely on käsittääkseni sallittu näillä mielipidepalstoilla ja kuka tässä riitaa on haastanut? Ihmettelen että miten sinä voit vetää pulttia tästä jutusta noin paljon kun en ole tehnyt sinulle mitään pahaa! Ja arvasit väärin! Minua ei riso kertakaikkiaan mikään, sinä kyllä saatoit pilata päiväni mutta iltaa et!=) Mitenköhän sinä revit noin nopeasti johtopäätöksesi, jos olen yhdestä asiasta eri mieltä vaikkapa sinun kanssasi niin tekeekö se minusta "vitun rasittavan ämmän"? Et taida kestää minkäänlaista kritiikkiä... Neuvoisin sinua ottamaan hieman pidemmätkin nokoset ja herätessäsi (jos olet hieman rauhoittunut) voit miettiä järkyttävää kielenkäyttöäsi ja jyrkkää asennettasi! En tahdo riidellä sinun kanssasi (niinkuin äiti sanoi: HULLUJEN KANSSA EI KANNATA RIIDELLÄ!)... Täytyy myöntää että minun käy niin pahasti sinua sääliksi että voisinpa vaikka kustantaa sinulle itsehillintäkurssin osakkuuden!

• nuori nainen-84
        tyttö86 kirjoitti:

No sinunpas on pakko sanoa mielipiteesi räväkkään tyyliin. Et taida olla kovin ajantasalla asioista nyt, väittely on käsittääkseni sallittu näillä mielipidepalstoilla ja kuka tässä riitaa on haastanut? Ihmettelen että miten sinä voit vetää pulttia tästä jutusta noin paljon kun en ole tehnyt sinulle mitään pahaa! Ja arvasit väärin! Minua ei riso kertakaikkiaan mikään, sinä kyllä saatoit pilata päiväni mutta iltaa et!=) Mitenköhän sinä revit noin nopeasti johtopäätöksesi, jos olen yhdestä asiasta eri mieltä vaikkapa sinun kanssasi niin tekeekö se minusta "vitun rasittavan ämmän"? Et taida kestää minkäänlaista kritiikkiä... Neuvoisin sinua ottamaan hieman pidemmätkin nokoset ja herätessäsi (jos olet hieman rauhoittunut) voit miettiä järkyttävää kielenkäyttöäsi ja jyrkkää asennettasi! En tahdo riidellä sinun kanssasi (niinkuin äiti sanoi: HULLUJEN KANSSA EI KANNATA RIIDELLÄ!)... Täytyy myöntää että minun käy niin pahasti sinua sääliksi että voisinpa vaikka kustantaa sinulle itsehillintäkurssin osakkuuden!

sulla on ollu tosi asiallisia ja todenmukaisia mielipiteitä. Pidä niistä kiinni=) äläkä masennu moisista päänaukojista....jeah!-hyvät jatkot sulle-

• Joke
        anu kirjoitti:

Mikä Anua vaivaa kun täytyy noin käydä nuoren tytön kimppuun? Ei luulisi sinua ärsyttävän varsinkaan kun likka puhuu täyttä asiaa.

• riina
        anu kirjoitti:

taisit tiivistää tossa viestissäs meidän aikas monen näitä keskusteluja seuranneen mielipiteen tosta pikkubimbosta. on tainnu äidiltä unohtuu sanoo että sen naamansa voi jossain vaiheessa pitää ummessakin eikä joka vitun asiasta tarvi ruveta jankuttaa.

• goshard-72
        tyttö86 kirjoitti:

Sun kanssa asiasta on täysin turha kiistellä, itse omaan oman näkemykseni asiasta (turha edes kiistellä) mutta olen täysin samaa mieltä näistä sinisilmäisistä pikkutytöistä jotka todellakin ovat helposti vedätettävissä.. mutta itse pidän pään kylmänä mitä nyt tulee vanhempiin miehiin, tiedän heidän "metkut" ja en todellakaan anna heidän vedättää minua! Se on aika yllättävä reaktio kun joku vanhempi jätkä huomaa et 16-vuotiaasta tytöstä voi löytyä jotain tiukkaa pilluakin syvällisempää!=) nim. kokemusta löytyy

kirjoitit:

olet siis nyt 16w? ja tiedät vanhempien miesten "metkut"? Kun täytät vaikkapa 25w, katsoppas peiliin ja totea rehellisesti itsellesi, että tiesit "metkut" jo ollessasi 16.. ja silloin sosiaaliset taitosi olivat jo kypsät vai?

• Sandy
        tyttö86 kirjoitti:

minä olen nyt kuitenkin 16-vuotias (en siis 15-vuotias) ja enpä tiedä olenko niinkään sanonut että haluaisin pelkästään yhden illan juttuja... Tällä hetkellä minulla on vakituinen poikaystävä (20 vuotta) ja en ole harrastanut seksiä vielä hänen kanssaan, ja eipä ole kyllä piukuttanutkaan =)! Itseasiassa minun asiani ovat todella hyvällä mallilla, koulussa on mennyt aina erittäin hyvin jne... Ja tahdon painottaa: SEK-SI EI TO-DEL-LA-KAAN O-LE AI-NO-A IN-TO-HI-MO-NI! sitä nyt tulee joskus harrastettua vähän huonomminkin tunnettujen kanssa (aina kortsua käyttäen) ja eipä ole valittamista! =)

Tuntemattomien kanssa harrastat seksiä, muttet poikakaverisi? Miksi? Onko seksi sinulle vain harrastus? Siinä missä aerobic tai pyöräily?

Taidetaan olla eri planeetoilta: En ikinä voisi rakastella muiden kuin rakastamani miehen kanssa. Minulle seksi ei ole harrastus.

• Aikuinen
        tyttö86 kirjoitti:

Saat todella pian - ellei jo ole - selkäsi takana ja kaveripiirissä otsaasi leiman: HUORA / JAKORASIA.

Sitäkö haluat?

• El chico
        Joke kirjoitti:

Mikä Anua vaivaa kun täytyy noin käydä nuoren tytön kimppuun? Ei luulisi sinua ärsyttävän varsinkaan kun likka puhuu täyttä asiaa.

asiaa!!

No huh huh!

• culi
        tyttö86 kirjoitti:

olet 16-v, se siis muuttaakin asian huomattavasti eriksi kuin jos olisit 15-v... :D mun näkökannasta se on aivan sama asia onko 15-v vai 16-v yhtä nuoria kumpikin ;)

• Tyttö86
        culi kirjoitti:

olet 16-v, se siis muuttaakin asian huomattavasti eriksi kuin jos olisit 15-v... :D mun näkökannasta se on aivan sama asia onko 15-v vai 16-v yhtä nuoria kumpikin ;)

Tiesithän että 16-vuotiaana ei ole enään sakkolihaa? Luulisin tuon asettavan asioita hieman eriin valoon...=)

• tyttö86
        Sandy kirjoitti:

Tuntemattomien kanssa harrastat seksiä, muttet poikakaverisi? Miksi? Onko seksi sinulle vain harrastus? Siinä missä aerobic tai pyöräily?

Taidetaan olla eri planeetoilta: En ikinä voisi rakastella muiden kuin rakastamani miehen kanssa. Minulle seksi ei ole harrastus.

Vastaus kysymykseesi johon jo taisit päätellä vastauksen (väärän vastauksen): En todellakaan harrasta irtosuhteita harrastuspohjalta sillä seksi ei todellakaan ole minulle niin tärkeää, olenhan vasta nuori tyttö.. Joskus nyt vain sattuu käymään niin että käyn pedin puolella jonkun jätklän kanssa (kummatkin haluvat vai nyhtä ja ainoaa asiaa)... Ja se että miksi en ole maannut poikakaverini kanssa (vielä) johtuu siitä että jos haluan vakavan suhteen, tahdon varmistua siitä että sunteemme ei perustu pelkälle seksille vaikka sekin suhteeseen kuuluu (en tahdo yleistää).. eikös olisi muutenkin hyvä kohdella ihmisiä yksilöinä? eihän jokainen mies ole samanlainen alapäävarustettu pelle? Minulle on täysin samantekevää että olemmeko me samalta planeetalta vai emme... Hyvä tietää että seksi ei ole sinullekaan harrastus!=)

• tyttö86
        riina kirjoitti:

taisit tiivistää tossa viestissäs meidän aikas monen näitä keskusteluja seuranneen mielipiteen tosta pikkubimbosta. on tainnu äidiltä unohtuu sanoo että sen naamansa voi jossain vaiheessa pitää ummessakin eikä joka vitun asiasta tarvi ruveta jankuttaa.

Yksi asia sulta tais unohtua! Tää on vapaa keskustelupalsta joten täällä turpaa saa kyllä aukoa oikein sielunsa kyllyydestä! Yhdestä asiasta haluaisin huomauttaa, muista kielenkäyttö nuorempien seurassa!
        =)

• Just just
        tyttö86 kirjoitti:

Yksi asia sulta tais unohtua! Tää on vapaa keskustelupalsta joten täällä turpaa saa kyllä aukoa oikein sielunsa kyllyydestä! Yhdestä asiasta haluaisin huomauttaa, muista kielenkäyttö nuorempien seurassa!
        =)

oikein hyvin tapakasvatettu PIKKULUTKA tunnut olevan.

• tyttö86
        Just just kirjoitti:

oikein hyvin tapakasvatettu PIKKULUTKA tunnut olevan.

Pikkulutka minä? Missämielessä pikkuinen? Otanko minä rahaa siitä että makaan jonkun kanssa? Sinähän varmaankin tiedät mitä huora/lutka tarkoittaa, vai? tapakasvatettu saatan tosiaankin olla ja olen muuten todella onnellinen siitä...

• tyttö86
        riina kirjoitti:

Riina-raukalla taitaa olla aika suppea näkemys ihmisistä kun pieni kevytkenkäsyys tekee ihmisestä pikkubimbon! tahtoisin kysyä sinulta että pidätkö sinä yhtä ihmistä sen takia huonona koska hän poikkeaa sinun näkemyksestäsi?(kaikella kunnioituksella nyt vaan kysyn...)

• sivusta seurannut
        tyttö86 kirjoitti:

Riina-raukalla taitaa olla aika suppea näkemys ihmisistä kun pieni kevytkenkäsyys tekee ihmisestä pikkubimbon! tahtoisin kysyä sinulta että pidätkö sinä yhtä ihmistä sen takia huonona koska hän poikkeaa sinun näkemyksestäsi?(kaikella kunnioituksella nyt vaan kysyn...)

osua arkaan paikkaan anulle ja riinalle nää jutut

• anu
        sivusta seurannut kirjoitti:

osua arkaan paikkaan anulle ja riinalle nää jutut

niin osu nimittäin pimpinreikään!! mistä arvasit

• tyttö86
        goshard-72 kirjoitti:

kirjoitit:

olet siis nyt 16w? ja tiedät vanhempien miesten "metkut"? Kun täytät vaikkapa 25w, katsoppas peiliin ja totea rehellisesti itsellesi, että tiesit "metkut" jo ollessasi 16.. ja silloin sosiaaliset taitosi olivat jo kypsät vai?

Aah! Sinä taidat olla juuri tätä ikärasisti-tyyppiä, en tietenkään halua lokeroida mutta sä oot jo aika selvä tapaus! Sosiaaliset taidot on aika laaja käsite ja en ole sanonut taitavani sitä kokonaan! Enkä todellakaan usko että kukaan on ikinä täysin kypsä sosiaaliselta puolelta... Onko se sinusta omituista jos satun taitamaan jo jonkin verran tämän laajan käsitteen aloja? Oma kompastuskivesi "sosiaalisissa taidoissa" taitaa olla se että ajattelet kaikkea liian kaavamaisesti, hyvänä esimerkkinä voisin pitää juuri tätä sinun vakaata käsitystä siitä että teinitytöllä ei voi olla aavistustakaan siitä kuinka vanhemmat miehet käyttävät häntä hyväksi... Tarkoitukseni ei ole diagnosoida mutta tohon sun tekstiin oli jo ihan naurun ilon kannalta pakko syventyä oikein kkkuuuunnnnnnnooooollllllllaaaaa!!!=)

• sykydiveilijä
        tyttö86 kirjoitti:

Seurasin mielenkiinnosta tätä keskustelua. Olen M26 ja tuntuu, että 19v tytötkin ovat usein ajatusmaailmaltaan minulle hieman nuoria. 16v voi olla hyvin kehittynyt joka suhteessa, mutta, mutta ei tiedä vielä paljoakaan aikuisten asioista ja on useimmiten "vietävissä". Eikä tällä palstalla kukaan kypsä ihminen todistele muille, kuinka jo tietää poikien/miesten metkut ja ketkut. Hyvää kesää kaikille ja 16v, säilytä viestisi ja punnitse niitä 10v:n kuluttua.Silloin saat hyvät naurut ja toteat, kuinka sitä olikaan viisas 16-vuotiaana, niin viisas, ettei oikeen itsekään ymmärrä. Anteeksi mahd. kirj. virheet.

• Just just
        tyttö86 kirjoitti:

Pikkulutka minä? Missämielessä pikkuinen? Otanko minä rahaa siitä että makaan jonkun kanssa? Sinähän varmaankin tiedät mitä huora/lutka tarkoittaa, vai? tapakasvatettu saatan tosiaankin olla ja olen muuten todella onnellinen siitä...

Jos olisit asiallinen ja fiksu nuori tyttö, niin et olisi vielä kertaakaan avannut jalkojasi miehelle.

Nyt puhut, kuinka sinä harkiten jaat tavaraasi.

Eli termi pätee: PIKKULUTKA!

• haloo
        Just just kirjoitti:

Jos olisit asiallinen ja fiksu nuori tyttö, niin et olisi vielä kertaakaan avannut jalkojasi miehelle.

Eikö sun mielestä tytön aivan oma asia oo päättää millon se menee sänkyyn, ja mun mielestä monet nuoret jätkät on paljo pahempii tossa mieles, et jos kerran menee sänkyyn, tai vaikka ei etes menis, niin juttuu saattaa lähtee kiertään vaikka mitä, ja siinä vasta maine meneekin!!

• culi
        Tyttö86 kirjoitti:

Tiesithän että 16-vuotiaana ei ole enään sakkolihaa? Luulisin tuon asettavan asioita hieman eriin valoon...=)

tuossa mielessä jos ajattelee niin siinä on eroa, mutta mulle kaikki alle 20-v on sakkolihaa ;) 15-v ja 16-v on yhä mielestäni yhtä kakaroita kuin ennenkin... Ei millään pahalla :)

• tyttö86
        sykydiveilijä kirjoitti:

Seurasin mielenkiinnosta tätä keskustelua. Olen M26 ja tuntuu, että 19v tytötkin ovat usein ajatusmaailmaltaan minulle hieman nuoria. 16v voi olla hyvin kehittynyt joka suhteessa, mutta, mutta ei tiedä vielä paljoakaan aikuisten asioista ja on useimmiten "vietävissä". Eikä tällä palstalla kukaan kypsä ihminen todistele muille, kuinka jo tietää poikien/miesten metkut ja ketkut. Hyvää kesää kaikille ja 16v, säilytä viestisi ja punnitse niitä 10v:n kuluttua.Silloin saat hyvät naurut ja toteat, kuinka sitä olikaan viisas 16-vuotiaana, niin viisas, ettei oikeen itsekään ymmärrä. Anteeksi mahd. kirj. virheet.

No heti aluksi sanoisin et jos sä oot seurannut tätä keskustelua niin sinulle on luultavasti käynyt ilmi että pidän itsekkin 10 vuoden ikäeroa liian suurena... Siitä että nauran viesteilleni 26-vuotiaana voin olla 100%! Onhan se huvittavaa että joutuu täällä aikuisten ikärasistien kanssa tappelemaan... Tiedän että laitoit viestisi loppuosan vinoilumielessä, "Hyvää kesää kaikille ja 16v, säilytä viestisi ja punnitse niitä 10v:n kuluttua.Silloin saat hyvät naurut ja toteat, kuinka sitä olikaan viisas 16-vuotiaana, niin viisas, ettei oikeen itsekään ymmärrä." ... vaikka tuo tuntuukin vitsiltä niin voin sanoa että totta hemmetissä minä tiedän että mistä oikein kirjoitan, ei kait vaan ikärasismi taas tehnyt tihujaan?

• :D
        tyttö86 kirjoitti:

No heti aluksi sanoisin et jos sä oot seurannut tätä keskustelua niin sinulle on luultavasti käynyt ilmi että pidän itsekkin 10 vuoden ikäeroa liian suurena... Siitä että nauran viesteilleni 26-vuotiaana voin olla 100%! Onhan se huvittavaa että joutuu täällä aikuisten ikärasistien kanssa tappelemaan... Tiedän että laitoit viestisi loppuosan vinoilumielessä, "Hyvää kesää kaikille ja 16v, säilytä viestisi ja punnitse niitä 10v:n kuluttua.Silloin saat hyvät naurut ja toteat, kuinka sitä olikaan viisas 16-vuotiaana, niin viisas, ettei oikeen itsekään ymmärrä." ... vaikka tuo tuntuukin vitsiltä niin voin sanoa että totta hemmetissä minä tiedän että mistä oikein kirjoitan, ei kait vaan ikärasismi taas tehnyt tihujaan?

...vai, että vielä oikein ikärasismin otat mukaan!! Buahahahhaaaaaaa!!!!

• tyttö86
        culi kirjoitti:

tuossa mielessä jos ajattelee niin siinä on eroa, mutta mulle kaikki alle 20-v on sakkolihaa ;) 15-v ja 16-v on yhä mielestäni yhtä kakaroita kuin ennenkin... Ei millään pahalla :)

Sä oot nostanut ton "ikärimas" aika korkealle! Niin no mistä mä tiedän jos sä oot jokin nelikymppinen, silloin esim. 19-vuotias on aika nuori partneri, makuasia kylläkin.. Pidätkö 15- ja 16-vuotiaita kakaroina joka suhteessa? Jos näin on sinun kanssasi on turha edes keskustella... Ärsyttää nämä aikuiset jotka ajattelevat suurinpiirtein näin: "nuori tyttö väittää taivaan olevan sininen, aikuinen kuitenkin väittää sen olevan vihreä. Aikuinen tietää että tytön väitteessä saattaa olla perää mutta koska tyttö on vasta 16-vuotias ei hän kertakaikkiaan voi olla oikeassa! Sillä kaikki 15- ja 16-vuotiaat tytöt ovat kananaivoja!!! Joten taivaan väristä on edes turha kiistellä, niinpä aikuinen päästää tytön väitteen toisesta korvasta ulos ja uskoo taivaan edelleen olevan vihreä... ". En tietenkään halua ruveta itse ikärasistiksi enkä yleistämään, eli tämä metafora ei todellakaan päde kaikkiin aikuisiin ihmisiin!

• tyttö86
        :D kirjoitti:

...vai, että vielä oikein ikärasismin otat mukaan!! Buahahahhaaaaaaa!!!!

sehän tässä on aika keskeinen asia!

• maria86
        Just just kirjoitti:

Kumpi on parempi: jaan kenelle tahansa vai niille joiden kanssa tykkään olla? Eihän ihminen voi olla fiksu jokasuhteessa, minkäs tiikeri raidoilleen voi? Ja toistan jälleen: Olenko minä pyytänyt rahaa? En todellakaan, joten lutka nimitys ei taida olla tarpeellinen. pikkuinen minä kyllä voin olla joten nimittele rauhassa minua nimellä "pikku"... =)))))))))))))

• culi
        tyttö86 kirjoitti:

Sä oot nostanut ton "ikärimas" aika korkealle! Niin no mistä mä tiedän jos sä oot jokin nelikymppinen, silloin esim. 19-vuotias on aika nuori partneri, makuasia kylläkin.. Pidätkö 15- ja 16-vuotiaita kakaroina joka suhteessa? Jos näin on sinun kanssasi on turha edes keskustella... Ärsyttää nämä aikuiset jotka ajattelevat suurinpiirtein näin: "nuori tyttö väittää taivaan olevan sininen, aikuinen kuitenkin väittää sen olevan vihreä. Aikuinen tietää että tytön väitteessä saattaa olla perää mutta koska tyttö on vasta 16-vuotias ei hän kertakaikkiaan voi olla oikeassa! Sillä kaikki 15- ja 16-vuotiaat tytöt ovat kananaivoja!!! Joten taivaan väristä on edes turha kiistellä, niinpä aikuinen päästää tytön väitteen toisesta korvasta ulos ja uskoo taivaan edelleen olevan vihreä... ". En tietenkään halua ruveta itse ikärasistiksi enkä yleistämään, eli tämä metafora ei todellakaan päde kaikkiin aikuisiin ihmisiin!

sä sanoit ton en mä ;)

• tyttö86
        culi kirjoitti:

sä sanoit ton en mä ;)

Niin sanoinkin ja esitin samalla sinulle kysymyksen...

• scoopy
        Just just kirjoitti:

Jopas sinua vituttaa tyttö86:n kommentit!Sanavarastosi taitaa olla aika lopussa kun pikkulutkaksi häntä nimität, tyttö86 on muuten oikeassa (kts. hänen vastaus) pikkuiseksi voit häntä nimittää mutta lutka, tiedäthän käsitteen? Älä jaksa välittää noist vanhemmista vittuntuneista ämmänkäppyröistä tyttö86, kateellisia tms. eihän noi terveitäkään olla voi...

• culi
        tyttö86 kirjoitti:

Niin sanoinkin ja esitin samalla sinulle kysymyksen...

Pidän 15-16-v pentuja pentuina koska pentuja he vielä ovatkin. Se on eri asia kuka on fiksu tämän ikäinen pentu ja kuka taas yrittää olla ikäistään vanhempi... Tiedoksesi vielä en ole nelikymppinen :)

• tyttö86
        culi kirjoitti:

Pidän 15-16-v pentuja pentuina koska pentuja he vielä ovatkin. Se on eri asia kuka on fiksu tämän ikäinen pentu ja kuka taas yrittää olla ikäistään vanhempi... Tiedoksesi vielä en ole nelikymppinen :)

Huono vastaus, määritäppäs minulle että kuinka viisaana pidät itseäsi verrattuna minun ikäisiin "pentuihin"... Minun mielestäni on aina ollut typerää puhua ihmisestä joka yrittää olla ikäistään vanhempi tai viisaampi sillä ikä ei aina ole tiedon mitta! Henkilökohtaisesti voin sanoa että vaikea leikkiä ikäistäni vanhempaa sillä viihdyn mainiosti oman itseni (luonteeni) kanssa ja miksi leikkiä itseäni viisaampaa kun olen tyytyväinen nykyiseenkin älykkyystasooni, oli sitten huonoimmasta päästä tai ei... Viestistäni saattaa saada sen käsityksen että ajattelen itsekkin että ikäistäni vanhempi on myös älyllisesti viisaampi, näin ei mielestäni ole AINA. Poikkeuksia kun löytyy tältäkin palstalta enemmän kuin paljon...

• venla
        tyttö86 kirjoitti:

täytyy sanoa että sulla on hieno asenne! ja on kyllä totta että sun ikäsiin vanhemmat suhtautuu typerästi ja YLEISTÄÄ! esim. jos on kyse 14 vuotiaista niin 15-16 vuotiaat luokitellaan siihen samaan...joo! :) mutta sulla on kyllä sellanen näkemys tästä että uskon että sulla menee hyvin! eikä kannata välittää turhista nipoista,ninku et kyllä välitäkkään! täytyy kyllä myöntää,että itelläni on sun ikänen pikkusisko joka käy hermoille,mutta niinku jo sanoin,jokanen on erilainen yksilö! hih :) pärjäile!

• tyttö86
        venla kirjoitti:

täytyy sanoa että sulla on hieno asenne! ja on kyllä totta että sun ikäsiin vanhemmat suhtautuu typerästi ja YLEISTÄÄ! esim. jos on kyse 14 vuotiaista niin 15-16 vuotiaat luokitellaan siihen samaan...joo! :) mutta sulla on kyllä sellanen näkemys tästä että uskon että sulla menee hyvin! eikä kannata välittää turhista nipoista,ninku et kyllä välitäkkään! täytyy kyllä myöntää,että itelläni on sun ikänen pikkusisko joka käy hermoille,mutta niinku jo sanoin,jokanen on erilainen yksilö! hih :) pärjäile!

Ihanaa huomata että edes joku ymmärtää minunkin tyyppistä ihmistä!=) Sulle mä toivon hyvää elämää!=)

• culi
        tyttö86 kirjoitti:

Huono vastaus, määritäppäs minulle että kuinka viisaana pidät itseäsi verrattuna minun ikäisiin "pentuihin"... Minun mielestäni on aina ollut typerää puhua ihmisestä joka yrittää olla ikäistään vanhempi tai viisaampi sillä ikä ei aina ole tiedon mitta! Henkilökohtaisesti voin sanoa että vaikea leikkiä ikäistäni vanhempaa sillä viihdyn mainiosti oman itseni (luonteeni) kanssa ja miksi leikkiä itseäni viisaampaa kun olen tyytyväinen nykyiseenkin älykkyystasooni, oli sitten huonoimmasta päästä tai ei... Viestistäni saattaa saada sen käsityksen että ajattelen itsekkin että ikäistäni vanhempi on myös älyllisesti viisaampi, näin ei mielestäni ole AINA. Poikkeuksia kun löytyy tältäkin palstalta enemmän kuin paljon...

Tiedän, että joillakin teineillä on arvot kohdallaan ja hyvä alku elämälle, mutta se ei muuta sitä tosi seikkaa, että he ovat vasta elämänsä alussa (lapsia) ja maailmassa on paljon asioita mitkä tulevat vastaan vasta kun ikää karttuu lisää. Näiden kokemusten myötä he kasvavat (kypsyvät) enemmän ja oppivat elämästä enemmän. Kun sinäkin saat huomattavasti enemmän ikää, kuin sinulla nyt on, tulet huomaamaan miten kypsymätön vielä olet. Niin minäkin olen joutunut saman asian huomaamaan (ja niin monet muutkin). Kyllä sitä itsekin kuvitteli teininä olevansa niin aikuista, mutta vasta nyt sitä huomaa kuinka kakara silloin vielä oli. Ehkä todellakin tunnet tämänkin viestin ikärasismiksi, mutta en voi siihen muuta todeta kuin, että jos luonto olisi meidät tarkoittanut tulemaan valmiina maanpinnalle emme kokisi syntymää, kasvuvaihetta ja kuolemaa. Ilmestyisimme vaan tänne olisimme ja häviäisimme. Voin vain kuvitella miten 40-50-v ihmiset ajattelevat minustakin miten nuori vielä olen ja minulla on paljon oppimista tässä elämässä, aivan samalla tavalla kuin minä ajattelen nyt sinusta. Tiedän, että tulen niin itsestäni myös ajattelemaan kun saavutan tuon mainitsemani ikähaarukan. Älä ota tätä viestiä ja joitakin muitakin viestejä hyökkäyksenä sinua ja ikäryhmääsi vastaan vaan kuuntele ja opi niiltä joilla on jo elämän tuomaa viisautta mukanaan eli itseäsi vanhemmilta ihmisiltä.

• tyttö86
        culi kirjoitti:

Tiedän, että joillakin teineillä on arvot kohdallaan ja hyvä alku elämälle, mutta se ei muuta sitä tosi seikkaa, että he ovat vasta elämänsä alussa (lapsia) ja maailmassa on paljon asioita mitkä tulevat vastaan vasta kun ikää karttuu lisää. Näiden kokemusten myötä he kasvavat (kypsyvät) enemmän ja oppivat elämästä enemmän. Kun sinäkin saat huomattavasti enemmän ikää, kuin sinulla nyt on, tulet huomaamaan miten kypsymätön vielä olet. Niin minäkin olen joutunut saman asian huomaamaan (ja niin monet muutkin). Kyllä sitä itsekin kuvitteli teininä olevansa niin aikuista, mutta vasta nyt sitä huomaa kuinka kakara silloin vielä oli. Ehkä todellakin tunnet tämänkin viestin ikärasismiksi, mutta en voi siihen muuta todeta kuin, että jos luonto olisi meidät tarkoittanut tulemaan valmiina maanpinnalle emme kokisi syntymää, kasvuvaihetta ja kuolemaa. Ilmestyisimme vaan tänne olisimme ja häviäisimme. Voin vain kuvitella miten 40-50-v ihmiset ajattelevat minustakin miten nuori vielä olen ja minulla on paljon oppimista tässä elämässä, aivan samalla tavalla kuin minä ajattelen nyt sinusta. Tiedän, että tulen niin itsestäni myös ajattelemaan kun saavutan tuon mainitsemani ikähaarukan. Älä ota tätä viestiä ja joitakin muitakin viestejä hyökkäyksenä sinua ja ikäryhmääsi vastaan vaan kuuntele ja opi niiltä joilla on jo elämän tuomaa viisautta mukanaan eli itseäsi vanhemmilta ihmisiltä.

Viestissäsi oli aivan täyttä asiaakin mutta minua jäi ärsyttämään lausahduksesi:"Älä ota tätä viestiä ja joitakin muitakin viestejä hyökkäyksenä sinua ja ikäryhmääsi vastaan vaan kuuntele ja opi niiltä joilla on jo elämän tuomaa viisautta mukanaan eli itseäsi vanhemmilta ihmisiltä." Sekin että missä vaiheessa elämä opettaa näitä viisauksia on yksilöllistä joten joskus vanhempikin ihminen voi hiljentyä kuuntelemaan nuorempaa ihmistä, eikö totta? Joku ihminen voi oppia joitain elämän realiteetteja ja varhaisessa iässä ja toinen paljon myöhemmin. Sen takia minua inhottaa se että tällä palstalla vanhemmat ihmiset käsittelevät teinityttöjä teinityttöinä, eikä teinityttöjä yksilöinä. Näin tulisi päteä kaikissa ikäluokissa. Olen miettinyt että mitä seuraavaksi aletaan pitämään viisauttaa rajoittavana asiana, pituutta? painoa? Ulkonäköä? Turhaa pelkäät että ottaisin kommenttisi hyökkäyksenä, aikaisemmissa viesteissäsi vain tahtoi paistaa piilov......u, mutta ei siitä sen enempää.

• ehhee
        nuori86 kirjoitti:

Itsehän 21-vuotiaana vapaana nuorena miehenä tiedän kyllä kokemuksesta aika tarkkaan sen tosiasian että juuri sinunikäisesi ovat niitä kaikista helpoimpia tapauksia...eivät tietenkään kaikki mutta yleensä.

Jos joskus ei satu haluissaan irtoamaan baarista niin viimeinen (ja huonoin) vaihtoehto on ottaa pari sunikäistä teiniä kyytiin ja nussia niitä sitten paremman puutteessa.

Minäkin olen "seurustellut" monen sun ikäisesi kanssa ja tarkoitan tällä seurustelulla sitä että tyttö rakastaa vaikkei merkkaa mulle yhtään mitään, pelkkää seksiä paremman puutteessa.

Siis tottakai se on totta että nuorempi ja kokemattomampi on aina helpommin johdateltavissa oli se sitten mies tai nainen, tämän tosiasian kieltäminen on typerää, tajuat kai sen itsekin?
        jos et nyt niin muutaman vupoden päästä ainakin...

henkilökohtaisella tasolla monenko kanssa olet nussinut?
        10-20...

Monikos sinusta on välittänyt?
        1-2...
        nämä olivatkin sitä nuorempaa sorttia.

Sori vaan mutta näin se menee tyttöseni, vanhemmat jätkät ovat teidän kanssanne vain pillun takia eivätkä välitä teistä paskanvertaa siis YLEENSÄ.

Itselläni on kokemusta aiheesta varmasti enemmän kuin sinulla.

En voisi edes kuvitella seurustelevani vakavasti sun ikäistesi kanssa...
        tähän vaikuttaa juuri se ns: helppous.

Vaikkeivät kaikki edes ole sellaisia tapauksia monet useat vai sanoisinko peräti useimmat ovat.

• Hmm
        tyttö86 kirjoitti:

Eiks. keskustelun aihe ollukkaan helpot pikkupillut( joihin sinä et sanojesi mukaan kuulu ), jos oikein olen ymmärtänyt .. sinähän tässä olet ikärasismin tounut esiin ..

Etkä muuten sinäkään ole hiveästi muiden juttuja kuunnellut vaan leimannut ne samantien ikärasismiksi. Kyllä sitä kokemusta karttuu mitä vanhemmaksi kasvaa .. eli pentu sinä olet vieläkin .

HmmHmm

• tyttö86
        ehhee kirjoitti:

Itsehän 21-vuotiaana vapaana nuorena miehenä tiedän kyllä kokemuksesta aika tarkkaan sen tosiasian että juuri sinunikäisesi ovat niitä kaikista helpoimpia tapauksia...eivät tietenkään kaikki mutta yleensä.

Jos joskus ei satu haluissaan irtoamaan baarista niin viimeinen (ja huonoin) vaihtoehto on ottaa pari sunikäistä teiniä kyytiin ja nussia niitä sitten paremman puutteessa.

Minäkin olen "seurustellut" monen sun ikäisesi kanssa ja tarkoitan tällä seurustelulla sitä että tyttö rakastaa vaikkei merkkaa mulle yhtään mitään, pelkkää seksiä paremman puutteessa.

Siis tottakai se on totta että nuorempi ja kokemattomampi on aina helpommin johdateltavissa oli se sitten mies tai nainen, tämän tosiasian kieltäminen on typerää, tajuat kai sen itsekin?

10-20...

1-2...

Sori vaan mutta näin se menee tyttöseni, vanhemmat jätkät ovat teidän kanssanne vain pillun takia eivätkä välitä teistä paskanvertaa siis YLEENSÄ.

Vaikkeivät kaikki edes ole sellaisia tapauksia monet useat vai sanoisinko peräti useimmat ovat.

voi että tota sun ajatusmaailmaa, sä siis ajattelet et mä haen vanhemmista jätkistä aina jotain pidempiä suhteita!!! Jos oot edes vähänkään lukenut mun viestejä niin huomaat varmaan että oon sekstaan samasta syystä joskus vanhempien kanssa kuin ne mun, kumpikin osapuoli saa mitä haluaa ja on tyytyväisiä. En mä nyt parin minuutin aikana ala kehittään mitään rakkaussuhdetta... kun kysyit "Monikos sinusta on välittänyt? 1-2... nämä olivatkin sitä nuorempaa sorttia." unohdit kysyä että kuinka monesta minä olen välittänyt!? voi pyhä yksinkertaisuus! Sä jätkä todistit juuri tyhmyytes ainakin ihmissuhteiden alueella! Sun päähän ei vaan mahdu et en mäkään välttämättä välitä seksipartnerista tipan vertaa!

• tyttö86
        Hmm kirjoitti:

Eiks. keskustelun aihe ollukkaan helpot pikkupillut( joihin sinä et sanojesi mukaan kuulu ), jos oikein olen ymmärtänyt .. sinähän tässä olet ikärasismin tounut esiin ..

Etkä muuten sinäkään ole hiveästi muiden juttuja kuunnellut vaan leimannut ne samantien ikärasismiksi. Kyllä sitä kokemusta karttuu mitä vanhemmaksi kasvaa .. eli pentu sinä olet vieläkin .

HmmHmm

keskustelun aiheena oli ihan vaan "pikkupilluista" ja täällä on aikamoista kritiikkiä joka kohdistuu nuoriin tyttöihin joten eiköhän mielipiteeni ole ihan asiaankuuluvia? ainakin niihin on otettu kantaa aika ahkerasti! Niin enhän minä olekaan muiden juttuja kuunnellut, lukenut nyt vaan.=) harmi että sinäkin ajattelet että pentu on pentu = tyhmä mikä tyhmä... En jaksa edes kiistellä, sinun kaltaisia tyyppejä on täällä ihan tarpeeksi..

• manna
        ehhee kirjoitti:

10-20...

1-2...

Mielenkiintoinen keskustelun aihe, en tosin jaksanut kovinkaan pitkälti lukea, mutta ton tyttö86 viestis oli jotan pohjaa siinä et harvemmin miehet tulee aatelleeksi että ei se nainenkaan aina halua muutakun sen pikasen nussimisen ja sen jälkeen kotio jatkaan unia.
        Ja todella kun harvemmin sen ikäset poijjat seksistä niin pyljon tietää ja tokihan se on mukavampi nussia miehen kanssa joka tietää mitä tehä.
        Mutta toisaalta mun pikkusisko on syntyny 86 ja ei kai se helvetti jo tollasta?? sehän on ihan kersa vielä, ite tosin olin juuri 15 kun rupesin seurustelemaan 20 vuotiaan kundin kanssa ja sitä onnea kesti 4-vuotta, joten ei ne aina pelkkää pillua halua!
        Ite tunnen ja saan kuulla joskus olevani kylmä ja tunteeton nainen jos baarista jonkun miehen matkaan lähden ja tarkotuksena saada vain ja ainoastaan seksiä, kappa ne miehetki sitten lähempänä 30 haluavat jo muutakin?

manna

• anna
        tyttö86 kirjoitti:

keskustelun aiheena oli ihan vaan "pikkupilluista" ja täällä on aikamoista kritiikkiä joka kohdistuu nuoriin tyttöihin joten eiköhän mielipiteeni ole ihan asiaankuuluvia? ainakin niihin on otettu kantaa aika ahkerasti! Niin enhän minä olekaan muiden juttuja kuunnellut, lukenut nyt vaan.=) harmi että sinäkin ajattelet että pentu on pentu = tyhmä mikä tyhmä... En jaksa edes kiistellä, sinun kaltaisia tyyppejä on täällä ihan tarpeeksi..

no mutta kukahan se täällä kiistelee? kun jokaiseen viestiin jaksatkin vastailla.. jä väitellä. siitä sen huomaa miten lapsellinen sitten olet.. etkö voisi vain joskus antaa olla. etkö sinä ymmärrä, että vaikka olisit henkiseltäiältäsi (mielestäsi) 50 vuotias niin tämä maaginen ikäsi sattuu olemaan 16 vuotta, joten olet todellakin aivan kakara. sitten haukut täällä kaikki sinulle kirjoittaneet ihmiset tähän malliin: "sinulla on suppea näkemys asiasta" "sinun kanssasi on turha keskustella" "sinun kaltaisiasi tyyppejä on täällä ihan tarpeeksi, joten en keskustele asiasta kanssasi" "jos pelkäsit sitä että vedän herneen nenääni, niin epäonnistuit. sain ennemminkin naureskella" (joo ethän sinä vissiin vetänyt sitä hernettä nenääsi..)"aha! sinä taidat olla juuri tätä ikärasisti tyyppiä" "sä oot jo aika selvä tapaus" "tohon sun tekstiin oli jo naurun ilon kannalta syventyä oikein kkkuuuuunnoooolllllllaaaaa" "aiheutat aikamoista sekaannusta" "et taida olla oikein ajantasalla nyt, väittely on sallittua näillä sivuilla ja kukahan tässä on riitaa haastanut"(niin minustakin väittely on sallittua,muttei vissiin muiden aloitteesta, sinä toki saat aukoa päätäsi mielin määrin) "et taida kestää minkäänlaista kritiikkiä" (jaa ja kukahan se taas ei kestä kritiikkiä)"äitini sanoi että hullujen kanssa ei kannata riidellä, joten sinun kanssasi en viitsi riidellä" "minua käy sinua niin sääliksi, että voisin kustantaa sinulle itsehillintäkurssin osakkuuden" mun mielestä täällä saa aukoo turpaansa ihan vapaasti, tää on vapaa keskustelu palsta" (jaaha että se on sinun yksin oikeutesi aukoa vissiin päätäsi kaikille, mutta auta armias kun sinulle laittaa viestiä joka ei ole sinun mieleesi niin kyllä sitä sitten tulee että "sinun kanssasi on turha keskustella" jne.. "minä olen aina oikeassa pitäkää muut päänne vaan kiinni" tuohon tapaan.. ja lisää vaan teksteistäsi poimittuja lausahduksiasi: "sinähän sen varmaan tiedät mitä huora/lutka tarkoittaa.. vai?" "riina raukalla taitaa olla aika suppea näkemys..." "onhan se hullua että joutuu täällä aikuisten ikärasistien kanssa tappelemaan" "typerys!!!voi tota sun ajatus maailmaas.." "sä jätkä todistit tyhmyytes" "surullista huomata että ihmiset ovat niin yksinkertaisia" "hauska nähdä miten jotkut käyttävät voimasanoja ja selittää mitä typerimpiä kommentteja" "oletko itse niin muiden mielipiteiden vanki että et tajua?" "sä oot jo todistanu olevas sanavarastoltas äärimmäisen köyhä suppean näkemyksen oleva persoona" "hanki uusi kiukunpurkauspaikka.. nyt mä tiedän mikä sua riepoo" voi että huh huh mitä tekstiä.. yhteen ainoaan viestiin olit kehuja antanut, ja hyvät kesät tai elämät (en muista) toivotellut, kun hän oli ainoa kanssasi samaa mieltä oleva. tämäkö on sitä sinun aikuismaista käytöstä ja kypsyyttä? voi kuule älä tyttö ihmettele minkä takia nämä ihmiset sun ns "kypsyyttäsi" epäilee.. (eivät ole ainoita) kyllä näissä sun viesteissäs oma kehu haisee ja kaikki muut mielipiteet on mielestäsi väärin.

• dääääd
        tyttö86 kirjoitti:

no se mikä sinun ja huoran välinen ero on se että huora ottaa rahaa. voisithan sinäkin tehdä näin.. vaan kukapa mies maksaa pikkuhuorista kun niitä saa nykyään ihan ilmaisiksikin..(kun vähän mukavia puhuu)

• ..
        tyttö86 kirjoitti:

kuka voi ottaa pikkuhuoran juttuja vakavissan? antakaa lumpun kitistä.. kyllä se siitä hiljenee, kun pistää sanat teoiksi.

• ...
        Just just kirjoitti:

... mieheltä! niitten mielestä täytyis olla naimisiinmenoon asti koskematon! se on vaan kateutta kun ne ite menettää poikuutesa vasta joskus 20v. ku saa pokattua jonkuu puol-sammuneen baarista... eiköhän se oo jokaisen oma asia millon neitsyytesä menettää? mikä sä oot ketää lutkaks haukkumaa? miks ei miehistä oo samanlaista nimitystä?

• Just just
        ... kirjoitti:

... mieheltä! niitten mielestä täytyis olla naimisiinmenoon asti koskematon! se on vaan kateutta kun ne ite menettää poikuutesa vasta joskus 20v. ku saa pokattua jonkuu puol-sammuneen baarista... eiköhän se oo jokaisen oma asia millon neitsyytesä menettää? mikä sä oot ketää lutkaks haukkumaa? miks ei miehistä oo samanlaista nimitystä?

taitaa kirjoitella toinen PIKKULUTKA.

• Sandy
        tyttö86 kirjoitti:

Vastaus kysymykseesi johon jo taisit päätellä vastauksen (väärän vastauksen): En todellakaan harrasta irtosuhteita harrastuspohjalta sillä seksi ei todellakaan ole minulle niin tärkeää, olenhan vasta nuori tyttö.. Joskus nyt vain sattuu käymään niin että käyn pedin puolella jonkun jätklän kanssa (kummatkin haluvat vai nyhtä ja ainoaa asiaa)... Ja se että miksi en ole maannut poikakaverini kanssa (vielä) johtuu siitä että jos haluan vakavan suhteen, tahdon varmistua siitä että sunteemme ei perustu pelkälle seksille vaikka sekin suhteeseen kuuluu (en tahdo yleistää).. eikös olisi muutenkin hyvä kohdella ihmisiä yksilöinä? eihän jokainen mies ole samanlainen alapäävarustettu pelle? Minulle on täysin samantekevää että olemmeko me samalta planeetalta vai emme... Hyvä tietää että seksi ei ole sinullekaan harrastus!=)

Haluat, ettei suhteenne perustu pelkälle seksille? Ja vierailet muissa sängyissä...Hohhoijaa. Sinulla on esimerkillisen paljon opittavaa! Paitsi jos poikakaverisikin muualla vierailee, olette erinomainen pari! Sinusta ei ainakaan saa harmillista mustasukkaista tyttöystävää.

• ehhee
        tyttö86 kirjoitti:

voi että tota sun ajatusmaailmaa, sä siis ajattelet et mä haen vanhemmista jätkistä aina jotain pidempiä suhteita!!! Jos oot edes vähänkään lukenut mun viestejä niin huomaat varmaan että oon sekstaan samasta syystä joskus vanhempien kanssa kuin ne mun, kumpikin osapuoli saa mitä haluaa ja on tyytyväisiä. En mä nyt parin minuutin aikana ala kehittään mitään rakkaussuhdetta... kun kysyit "Monikos sinusta on välittänyt? 1-2... nämä olivatkin sitä nuorempaa sorttia." unohdit kysyä että kuinka monesta minä olen välittänyt!? voi pyhä yksinkertaisuus! Sä jätkä todistit juuri tyhmyytes ainakin ihmissuhteiden alueella! Sun päähän ei vaan mahdu et en mäkään välttämättä välitä seksipartnerista tipan vertaa!

Kyse ei nyt ollut yksinomaan sinusta.

Miksi sun ikäiset teinit jäävät melkein aina perään soittelemaan ja itkemään jos eivät kerran välitä tipan tippaa...

Toisekseen mä en ole lukenut sun kaikkia viestejäsi koska ne eivät yksinkertaisesti minua niin suuresti kiinnosta.

Yleensä se on teinityttö joka perään jää itkemään eikä toisinpäin.ainakin minun (ja kavereideni) tapauksissa.

Koita jo uskoa että vanhemmat jätkät (yli 20) eivät varmasti halua sinulta mitään muuta kuin pillua, "seurustelevat" yhtäaikaa kymmenen teinipillun kanssa :D

"En mä nyt parin minuutin aikana ala kehittään mitään rakkaussuhdetta..."

Jep, vahvistit juuri teoriaani teinipillujen helppoudesta.

Sinunlaisia (ikäisiäsi) nussitaan silloin kun ei ole parempaa tarjolla...

• ehhee
        manna kirjoitti:

Mielenkiintoinen keskustelun aihe, en tosin jaksanut kovinkaan pitkälti lukea, mutta ton tyttö86 viestis oli jotan pohjaa siinä et harvemmin miehet tulee aatelleeksi että ei se nainenkaan aina halua muutakun sen pikasen nussimisen ja sen jälkeen kotio jatkaan unia.
        Ja todella kun harvemmin sen ikäset poijjat seksistä niin pyljon tietää ja tokihan se on mukavampi nussia miehen kanssa joka tietää mitä tehä.
        Mutta toisaalta mun pikkusisko on syntyny 86 ja ei kai se helvetti jo tollasta?? sehän on ihan kersa vielä, ite tosin olin juuri 15 kun rupesin seurustelemaan 20 vuotiaan kundin kanssa ja sitä onnea kesti 4-vuotta, joten ei ne aina pelkkää pillua halua!
        Ite tunnen ja saan kuulla joskus olevani kylmä ja tunteeton nainen jos baarista jonkun miehen matkaan lähden ja tarkotuksena saada vain ja ainoastaan seksiä, kappa ne miehetki sitten lähempänä 30 haluavat jo muutakin?

manna

Mä en ole koskaan väittänyt että naiset haluaisivat yhdenillan jutusta sen enempää kuin mieskään.

Nyt oli kyse nuorista, alaikäisistä tytöistä...useimmiten ne jäävät itkemään perään...miksiköhän?

"Ite tunnen ja saan kuulla joskus olevani kylmä ja tunteeton nainen jos baarista jonkun miehen matkaan lähden ja tarkotuksena saada vain ja ainoastaan seksiä"

Sinä olet(?) aikuinen nainen, et mikään kokematon teinityttö niin kuin tämä toinen suhari täällä...siinä on kuules ihmeellinen ero.

• CDK
        Memu kirjoitti:

"Että teinitytöt käyttää näitä vanhempia miehiä hyväks"

Kyllä se näinkin varmasti on. Yli parikymppiset duunarijäbät ajelee lippis vinossa teini repsikkana kylänraittia ja lesoilevat kavereilleen, kuinka tiukkaa saivat. Toisin päin taas nämä pikkutytöt saavat vanhemmilta jätkiltä alkoholia, tupakkaa etc ja varmasti kyydit sekä autolla että myös auton takapenkillä. Hyötysuhde on siis molemminpuoleinen.

• veera
        Memu kirjoitti:

tämä biisi on aivan älyttömän hyvä esimerkki siitä mitä ritsat merkitsee vanhemmille ukoille!
        ylihyvä biisi muuten =D

• riikka
        veera kirjoitti:

tämä biisi on aivan älyttömän hyvä esimerkki siitä mitä ritsat merkitsee vanhemmille ukoille!
        ylihyvä biisi muuten =D

muistatko biisin sanoja? jos muistat ja jaksat niin kirjotappas ne..

• matilda22
        tyttö86 kirjoitti:

Voi kuule,

joskus olen itsekin ollut sun ikäinen ja näen asian ehkä pikkaisen suurempana kuvana kuin sä nyt. Tottakai on olemassa sellaisiakin jätkiä, jotka eivät hauku selän takana huoraks ja jakorasiaks, mutta valitettavan moni niin kuitenkin tekee! Vaikka sä olisit hakenut ihan vaan yhden illan juttua ilman mitään tunteita tai sitoutumisia, niin kuitenkin useat jätkät kertoo kavereilleen mielellään, että miten sä olet ruikuttanut sen perään. Ja sitten kun sulla on toinen yhdenillan juttu, niin tämä ensimmäinen kaveri alkaa kertoilemaan, että olet varsinainen jakorasia. Näin ne toimivat ihan vaan oman maineensa säilyttääkseen. Ihan tiedän varmasti nämä, sillä osa tutuistani toimii juuri näin. Siinä sitten vieressä seuraat, kun "viattoman" nuoren tytön maine menee 16-vuotiaana. Kaiken lisäksi nämä jakorasia jutut ovat sellaisia, että ne seuraa suo vielä nelikymppisenäkin, sillä nämä samat jannut kertovat omille teini-ikäisilleen varoittavia esimerkkejä siitä, miten jakorasianimityksen itselleen saa!

Toivottavasti ymmärrät asian ennen, kuin se on myöhäistä.

• Sähkömies
        matilda22 kirjoitti:

Voi kuule,

joskus olen itsekin ollut sun ikäinen ja näen asian ehkä pikkaisen suurempana kuvana kuin sä nyt. Tottakai on olemassa sellaisiakin jätkiä, jotka eivät hauku selän takana huoraks ja jakorasiaks, mutta valitettavan moni niin kuitenkin tekee! Vaikka sä olisit hakenut ihan vaan yhden illan juttua ilman mitään tunteita tai sitoutumisia, niin kuitenkin useat jätkät kertoo kavereilleen mielellään, että miten sä olet ruikuttanut sen perään. Ja sitten kun sulla on toinen yhdenillan juttu, niin tämä ensimmäinen kaveri alkaa kertoilemaan, että olet varsinainen jakorasia. Näin ne toimivat ihan vaan oman maineensa säilyttääkseen. Ihan tiedän varmasti nämä, sillä osa tutuistani toimii juuri näin. Siinä sitten vieressä seuraat, kun "viattoman" nuoren tytön maine menee 16-vuotiaana. Kaiken lisäksi nämä jakorasia jutut ovat sellaisia, että ne seuraa suo vielä nelikymppisenäkin, sillä nämä samat jannut kertovat omille teini-ikäisilleen varoittavia esimerkkejä siitä, miten jakorasianimityksen itselleen saa!

Toivottavasti ymmärrät asian ennen, kuin se on myöhäistä.

paikkansa!

• manna
        ehhee kirjoitti:

Mä en ole koskaan väittänyt että naiset haluaisivat yhdenillan jutusta sen enempää kuin mieskään.

Nyt oli kyse nuorista, alaikäisistä tytöistä...useimmiten ne jäävät itkemään perään...miksiköhän?

"Ite tunnen ja saan kuulla joskus olevani kylmä ja tunteeton nainen jos baarista jonkun miehen matkaan lähden ja tarkotuksena saada vain ja ainoastaan seksiä"

Sinä olet(?) aikuinen nainen, et mikään kokematon teinityttö niin kuin tämä toinen suhari täällä...siinä on kuules ihmeellinen ero.

Itselläni on ainakin se käsitys että siinä vaiheessa kun mies ja nainen harrastavan yhden illan seksiä, mies on yleensä se "voittaja" ja nainen se typerä, joka uskoo kaikki kauniit puheet jota mies vain sanoo, ja lanekaa seksiin.
        Ei varmasti kaikkien kohdalla näin ole, mutta minulla tälläinen käsitys on ja minusta tuntuu että se on aika yleistä, voi olla väärässäkin. Toki asiassa olen huomannut muutosta viimeaikoina.
        Hui kauhistus kun kuulostan siltä että tietämystä ois enemmänkin, ei niitä esimerkkejä nyt kuitenkaan niin kovin ole.
        Siitä en tiedä että itkevätkö nämä 15-v likat vahempien miesten perään useammin kuin vanhemmat naiset, voi olla, mutta todennäkösesti tekevät sitä vain purkaakseen teini-fiilairetaan silloihan kaikki tunteet ovat yli-suuri ja kaikki tapahtuu nyt tai ei koskaan, joten ei se niin vakavaa ole. jos ei ois miehiä jonka perään itkeä ja valitella elämän kurjuutta ni pitäs keksiä jotain muuta josta valittaa.
        Mutta mukavaa kesää kaikille!
        Nautitaan ja harrastetaan kukin moraalinsa mukaan.
        Tulipahan muuten vielä mieleen että millä kutsutaan "lutka" miestä?
        Pukki ei oikeen kuulosta kovin alentavalta, ennemminkin monet sillä kohottavat itsetuntoaan?

manna

• tj
        Memu kirjoitti:

Mitä mun kokemukseen tulee tästä jutusta, se on ollut lähes aina niinpäin - siis jos hyväksikäytetään jompaakumpaa osapuolta - että ne 15v. muijat käyttää niitä vanhempia miehiä (n.20v)hyväkseen. Hakee juotavaa, on kuskina yms. Todella usein kuulee tällasia tapauksia, lähes viikottain.
        Ootankin innolla kun ens kuussa tulee 18v. täyteen ja ajokorttia ja omaa kämppää rupeen hommailemaan että mites ne tytöt rupee soittelemaan.. ;)

• nainen 47
        tyttö86 kirjoitti:

Puolustat upeasti omaa kantaasi!
        Sinusta tulee nainen, joka kulkee omaa tietään
        ja muut natisee, siihen saat tottua.

Opittavaa riittää elämässä kaikille olipa ikä
        mikä tahansa. Valmiiksi emme tule koskaan,
        jos joku niin luulee, silloin on aivot lopetta-
        neet niiden tärkeimmän tehtävän - ajattelun-.

Luonto se tikanpojan puuhun ajaa ennemmin
        tai myöhemmin, sen kummemmasta asiasta
        ei tässä ole kysymys!

Valoisaa tulevaisuutta Sinulle!

• nainen 47
        tyttö86 kirjoitti:

Tarkoitus oli antaa kommenttini sinulle "tyttö
        86". Mutta jostain syystä se meni väärään
        paikkaan.

• Huvittunut

Hienoa että kutsut siskoasi pikkupilluksi *aplodeeraa*
      Ja eikö se ole jokaisen oma asia mitä tekee.. Ja kenen kanssa hyppää sänkyyn, taikka seurustelee...

"tytöt luulevat olevansa niin aikuisia ja kypsiä oman ikäisiin (ja vuoden pari vanhempiinkin) poikiin verrarruna.... "
      Näin se jossain tapauksissa onkin...

"eli ettekö te tytöt (jotka niitä vanhempia miehiä haluaa) tajua että olette ihan eri tasolla henkisesti (ja fyysisesti)!? jos joku aikuinen mies teihin suostuu koskemaan hän haluaa vain kehua kavereillensa saavansa tiukkaa teinipillua! "
      Puhutko nyt omasta kokemuksesta vai mistä tiiät?
      Ja taitavat nämä vanhemmat sitten vielä lapsellisimpa kun ne tytöt...

Tosin löytyy tämmösiä ihmisiäkin.. Mutta siitä saa vaan syyttää itteään..
      Ite en oo törmännyt moiseen.. onnekseni ehkä?!?
      Aloin 14 vuotiaana seurustelemaan 4 vuotta vanhemman kundin kanssa ja suhde kesti jopa 3 vuotta... Eikä kaatunut läheskään tuollaisen asian takia...

• aivan..

en kutsu siskoani pikkupilluksi (itseasiassa minulla ei edes ole sisko=)..) vaan niitä tyttöjä jotka juoksevat vanhempien misten perässä ja jakavat näille...
        enkä vaitä että 16v ja 19v eivät voisi seurustella vaan puhun nyt niistä n.15v tytöistä jotka olisivat valmiita suhteeseen jopa 25v miesten kanssa...
        olen myös törmännut useisiin (n.15kpl) sellaisiin parikymppisiin jätkiin jotka kehuvat sillä kuinka käyvät painamassa pikkutyttöjä ja hylkäävät heidät parin kuukauden jälkeen ja hankkivat saman tien uuden.. itse en pikkutyttöjä harrasta enkä muutenkaan yhdenyön juttuja..
        juu.. että sellasta..

• Huvittunut
        aivan.. kirjoitti:

en kutsu siskoani pikkupilluksi (itseasiassa minulla ei edes ole sisko=)..) vaan niitä tyttöjä jotka juoksevat vanhempien misten perässä ja jakavat näille...
        enkä vaitä että 16v ja 19v eivät voisi seurustella vaan puhun nyt niistä n.15v tytöistä jotka olisivat valmiita suhteeseen jopa 25v miesten kanssa...
        olen myös törmännut useisiin (n.15kpl) sellaisiin parikymppisiin jätkiin jotka kehuvat sillä kuinka käyvät painamassa pikkutyttöjä ja hylkäävät heidät parin kuukauden jälkeen ja hankkivat saman tien uuden.. itse en pikkutyttöjä harrasta enkä muutenkaan yhdenyön juttuja..
        juu.. että sellasta..

Hyvä kun selvensit...
        Tämmöstähän tämä maailmanmeno on... *huoks*
        Eikö olisi yhtä helppoa syyttää näitä jätkiä noitten "viattomien" tyttöparkojen sijaan?
        Mutta tämmöstähän tapahtuu ikään ja sukupuoleen katsomatta ihan muutenkin...
        Helpoin on olla välittämättä... Eikö?!?

• aivan..
        Huvittunut kirjoitti:

Hyvä kun selvensit...
        Tämmöstähän tämä maailmanmeno on... *huoks*
        Eikö olisi yhtä helppoa syyttää näitä jätkiä noitten "viattomien" tyttöparkojen sijaan?
        Mutta tämmöstähän tapahtuu ikään ja sukupuoleen katsomatta ihan muutenkin...
        Helpoin on olla välittämättä... Eikö?!?

enhän minä missään nimessä syyllistä niitä pikkutyttöjä vaan niitä vanhempia miehiä jotkä käyttävät heitä hyväkseen! tytöt/naiset eivät välttämättä tajua asian laitaa jos eivät ole kuulleet minkälaisia juttuja jätkäporukassa puhutaan.. aika sairaita..

• mari

Näinhän se on..itse olen nainen 24v ja omassa kaveripiirissäni on muutama jätkä jotka huvikseen vedättää nuita teinipimuja. sääliksi käy kyllä tyttöparkoja (niin sikamaisia juttuja näiden ukkojen suusta kuulee) yksikään heistä ei varmasti ole tosissaan niiden tyttösten kanssa..
      kun ne sit saa sitä "teinipilluaan" ja varsinkin vielä jos onnistuu neitsyyden viemään, niin hyvä jos viikko menee, niin on jo uusi pimu kainaloissa. törkeäähän tuo on ja sääliksi käy tyttösiä, mutta itseppähän ovat hiukkasen tyhmiä/lapsellisia eikä tajua jätkien taka-ajatuksia.. niin ne ukot esittää suloista nallekarhua ja sanoo teini pimuilleenet ei mitään kiirettä sänkyyn ja edetään sun tahtiin.. ja sit kavereilleen haukkuu et voi vittu pitääkö mun raiskata se et mä saan siltä vitun ********* niin ja sillä aikaa kun se tyttöparka tosissaan kuvittelee, et se jätkä mukamas odottelee niin ehei..jätkähän on naimassa jo muita pimuja joilta saa..

• sr

Minulla ei kyllä ole kaveripiirissä tuollaisia "miehiä",ja jos olisi,niin en haluaisi olla missään tekemisissä sellaisten tyhmyreiden kanssa!!

• mari
        sr kirjoitti:

Minulla ei kyllä ole kaveripiirissä tuollaisia "miehiä",ja jos olisi,niin en haluaisi olla missään tekemisissä sellaisten tyhmyreiden kanssa!!

no en erityisemmin heidän kaveri olekaan.. sanoin kaveripiiri, koska he ovat todellakin vain mieheni kavereita ja sillointällöin minäkin pyörin heidän mieheni mukana illanvietoissa. on toki minullakin ihan tälläinen kaveri jonka kanssa ollaan oltu kavereita jo aivan alle kouluikäisistä lähtien.. ja vaikka hän edustaakin toista sukupuolta niin sanoisiunko että hän on yksi parhaista kavereistani..joten kyllä taatusti haluan olla tekemisissä hänen kanssa oli sitten kuinka tyhmyri hyvänsä!!! ei hän kuitenkaan mulle puhu näitä juttujaan, eikä varmaan muillekaan, mutta näitä teinipimuja oon sen kainalossa nähnyt vaik kuin monta.

• M
        sr kirjoitti:

Et voi olla ollenkaan varma minkälaisia nuo lähipiirisi miehet ovat.

Viimeksi kun oli koulujen päättäjäiset, niin kaverini jotka valmistuivat lukiosta keksivät lähteä hurvittelemaan "tikkaripuistoon". Osa heistä vieläpä seurusteli ja olivat lähettäneet tyttöystävänsä baariin.
        Onnistuivat sitten iskemään pari tikkaria mukaansa. Ja illemalla seurustelevat tyypit lähti tyttöystäviensä luokse baariin, ja loput porukasta jättivät tytöt takaisin kaupungille.

En olisi ikinä uskonut osasta kavereistani, että olisivat tehneet mitään vastaavaa, mutta kai tuo alkoholi vapauden tunne, kun pääsee lukion läpi, sekoittaa mielen.

• sr
        M kirjoitti:

Et voi olla ollenkaan varma minkälaisia nuo lähipiirisi miehet ovat.

Viimeksi kun oli koulujen päättäjäiset, niin kaverini jotka valmistuivat lukiosta keksivät lähteä hurvittelemaan "tikkaripuistoon". Osa heistä vieläpä seurusteli ja olivat lähettäneet tyttöystävänsä baariin.
        Onnistuivat sitten iskemään pari tikkaria mukaansa. Ja illemalla seurustelevat tyypit lähti tyttöystäviensä luokse baariin, ja loput porukasta jättivät tytöt takaisin kaupungille.

En olisi ikinä uskonut osasta kavereistani, että olisivat tehneet mitään vastaavaa, mutta kai tuo alkoholi vapauden tunne, kun pääsee lukion läpi, sekoittaa mielen.

...!

Ja minä puhuin kyllä yli 20-vuotiaista miehistä - lukion lopettaneet ovat tietääkseni yleensä siinä 19-vuotiaita(huom.)poikia.

• M
        sr kirjoitti:

...!

Ja minä puhuin kyllä yli 20-vuotiaista miehistä - lukion lopettaneet ovat tietääkseni yleensä siinä 19-vuotiaita(huom.)poikia.

"Ja minä puhuin kyllä yli 20-vuotiaista miehistä - lukion lopettaneet ovat tietääkseni yleensä siinä 19-vuotiaita(huom.)poikia."

Ainahan naiset kaikista ikäryhmistä näin sanoo, että me miehet ollaan henkisesti pikkupoikia ihan hautaan asti :D.

Nim. "miehen erottaa pojasta lelujen hinnasta"

• mika

No minä olen noita pikkupilluja "harrastanut" aikoinani. nyt olen jo lähemmäs 30 enkä tuommosia puuhia ole tehnyt moneen vuoteen.. (löysin vakituisen TÄYSIKÄISEN naisen jonka kanssa muutimme yhteen ja saamme lapsen tammikuussa.)
      Ennen siis nuorempana suunnilleen 25 vuotiaana
      oli näitä teinityttöjä joita sai niin niin helpolla.. ei tarvinnut kun vähän puhua jotain kivaa ja sitten se tyttö oli niin vedätettävissä, että!! tiedän kyllä miten sikamaista ja vastuutonta se oli ja nykyään ihan hävettää!! ja hävettihän mua silloinkin, että en kehdannut niiden tyttöjen kanssa liikkua missään ja jos liikuinkin, niin esim. autoilemassa tyttöjen kanssa ettei kukaan tuttu näe.

• Priscilla

siis että joku mies, joka on itse vedättänyt pikkutyttöjä kertoisi omista kokemuksistaan ja näkemyksistään täällä. Olisi kiva lukea muidenkin miesten kommentteja ko. asiaan viitaten.

Ja teille miehet, muistakaa edes se, että alle 16-vuotiaat tytöt ovat vielä sakkolihaa...

• dtd

itse 24 vuotiaana miehenä voin todeta, että kukaan tervejärkinen yli 20v ei taatusti halua teiltä 13- 16v teineiltä mitään muuta kuin teidän tiukkaa pillua! Kun te ette edes itse usko tota!! sen takia teitä on niin helevetin helppo vedättää.
      Luulette olevanne niin kypsiä jne.. ja sitten olettekin niin vit.....n sinisilmäisiäm että ette eroita mitä mies teistä haluaa. Kuvitelkaa itsenne suhteessa 10v nuorempaan.. se on teistä yhtä lapsi kun meistä aikuisista te. vaikka itse tietenkin tunnette olevanne jo täysiä aikuisia..
      Ei teidän kannata tästä viestistä loukkaantua tai suuttua, vaikka palauttelen teitä maan pinnalle.
      Ja kun joku täällä on kertonut hakevansa vain yhden illan juttuja myös täysikäisistä miehistä, niin kysynkin että onko se sen arvoista että jätkä nauraa sun kustannuksellas kavereilleen teidän puuhat alusta loppuun.. itse olen totisesti näitä jätkien juttuja kuullut, ja olisi varmasti paras jos olisitte joskus itsekkin kuulemassa, niin ottaisitte opiksenne.

• Huvittunut

"itse 24 vuotiaana miehenä voin todeta, että kukaan tervejärkinen yli 20v ei taatusti halua teiltä 13- 16v teineiltä mitään muuta kuin teidän tiukkaa pillua!"
        Kuka Tervejärkinen, yli 20v mies haluaisi pillua 13 vuotiaalta? Alkaakohan jo mennä pedofiilian puolelle?
        "Kuvitelkaa itsenne suhteessa 10v nuorempaan.. se on teistä yhtä lapsi kun meistä aikuisista te."
        Teistä aikuisista? Oletko varma että olet aikuinen, vaikka täyikäinen oletkin? Juttusi perusteella et vaikuta kovin aikuiselta.. Turhaa kiroilemista ja herjaamista..
        Ja varsinkaan mikään mies joka kerskuu sillä että on saanut pikkupillua, ei TODELLAKAAN ole aikuinen!!

Kukaan täällä ei ole miettinyt sitä että "ne jätkät" voivat hyvinkin myös valehdella saaneensa..
        Ja joissain tapauksissa ehkä ne jopa ovat uhkailleet?!?

• dtd
        Huvittunut kirjoitti:

"itse 24 vuotiaana miehenä voin todeta, että kukaan tervejärkinen yli 20v ei taatusti halua teiltä 13- 16v teineiltä mitään muuta kuin teidän tiukkaa pillua!"
        Kuka Tervejärkinen, yli 20v mies haluaisi pillua 13 vuotiaalta? Alkaakohan jo mennä pedofiilian puolelle?
        "Kuvitelkaa itsenne suhteessa 10v nuorempaan.. se on teistä yhtä lapsi kun meistä aikuisista te."
        Teistä aikuisista? Oletko varma että olet aikuinen, vaikka täyikäinen oletkin? Juttusi perusteella et vaikuta kovin aikuiselta.. Turhaa kiroilemista ja herjaamista..
        Ja varsinkaan mikään mies joka kerskuu sillä että on saanut pikkupillua, ei TODELLAKAAN ole aikuinen!!

Kukaan täällä ei ole miettinyt sitä että "ne jätkät" voivat hyvinkin myös valehdella saaneensa..
        Ja joissain tapauksissa ehkä ne jopa ovat uhkailleet?!?

en tosiaan ole IKINÄ sekaantunut lapsiin!! olenko täällä kerskunut muka saaneeni..? ei juma. en ole varma olenko aikuinen, mutta ikäni perusteella kyllä siltä hieman näyttäisi ja tosi asia on se että kyllä ne 13-16 vuotiaat on meistä aikuisista aivan yhtä pentuja kun teistä pikkupimpsoista joku 5-10 vuotias. voisit ehkä lukea viestini toiseen kertaan läpi, ettet sitten rupea syyttelemään asioista mitä EN ole tehnyt/sanonut/väittänyt. ja en todellakaan halua 13-16 vuotiaalta pillua enkä suhdetta!ymmärsitkö jo? kerroin tuossa viestissä lähinnä muiden tapauksia/kuulemiani juttuja jos tajusit..

• nimimerkki:
        dtd kirjoitti:

en tosiaan ole IKINÄ sekaantunut lapsiin!! olenko täällä kerskunut muka saaneeni..? ei juma. en ole varma olenko aikuinen, mutta ikäni perusteella kyllä siltä hieman näyttäisi ja tosi asia on se että kyllä ne 13-16 vuotiaat on meistä aikuisista aivan yhtä pentuja kun teistä pikkupimpsoista joku 5-10 vuotias. voisit ehkä lukea viestini toiseen kertaan läpi, ettet sitten rupea syyttelemään asioista mitä EN ole tehnyt/sanonut/väittänyt. ja en todellakaan halua 13-16 vuotiaalta pillua enkä suhdetta!ymmärsitkö jo? kerroin tuossa viestissä lähinnä muiden tapauksia/kuulemiani juttuja jos tajusit..

miehessähän on vikaa jos ei ikäisiltään saa vaan "joutuu tyytymään" näihin "teinipilluihin"...oksettaa kyllä nää 10 vuoden ikäerot(ei siinä mitään jos molemmat ovat jo aikuisia)15v TYTTÖ ja 25v mies, usch!=)Rakkaus ei ehkä katso ikää, mut järki kyllä....

• Huvittunut
        dtd kirjoitti:

Ainoalla asialla textissäni johon viittasin SINUUN oli: "Oletko varma että olet aikuinen, vaikka täysikäinen oletkin? Juttusi perusteella et vaikuta kovin aikuiselta.. Turhaa kiroilemista ja herjaamista.."
        Miksi puhut "Teistä aikuisista" ja "Meistä pikkupimpsoista"? Mistä tiedät minun olevan sellainen? Ja miten tiedät kaikkien aikuisten mielipiteistä? Voit vain puhua omastasta puolestasi, vaikka moni olisikin samaa mieltä...
        P.s! Olen itse jo täysi-ikäinen, mutta en väitä olevani läheskään aikuinen vielä, mutta en todellakaan ole mikään "pikkupimpsa"kaan

• mies30w

Olen tota samaa asiaa miettinyt ja päätä pudistellen katsonut kun yläasteikäiset tytöt vonkaavat yli kaksvitosten äijien perään. Minultakin Britney-tyyliset 13w tytöt usein tulevat keikistellen pyytämään yösijaa..mutta onneksi näen heidät vielä lapsina ja nautin aikuisten seurasta.
      Voisiko joku "teinityttö" kertoa, MITÄ te oikeastaan haluatte aikuisilta miehiltä, joiden kanssa teillä ei todellakaan voi olla muuta yhteistä kuin tupakkamerkki?
      Kyllä minäkin teinipoikana nojasin pulpettiini uneksien 30vuotiaasta ruotsinopettajastani, mutten kylläkään hänelle ehdotellut:) Onko nykyajan nuoriso vaan niin erilaista?

• sr

No,kyllä taitaa ajat olla sitten muuttuneet...

Mutta missä ihmeessä tuon ikäinen mies edes törmää näihin varhaisteineihin?
        Sen verran minäkin olen selvillä tästä pahasta maailmanmenosta,että esim.Helsingin rautatieasemalla pyörii hyvinkin nuoria tyttölapsia,jotka tarjoutuvat aikuisille miehille pientä maksua vastaan...:(
        Ja vielä kauheampi asia on,että jotkut miehet ovat valmiita sellaiseen:(:(

• nuori nainen
        sr kirjoitti:

No,kyllä taitaa ajat olla sitten muuttuneet...

Mutta missä ihmeessä tuon ikäinen mies edes törmää näihin varhaisteineihin?
        Sen verran minäkin olen selvillä tästä pahasta maailmanmenosta,että esim.Helsingin rautatieasemalla pyörii hyvinkin nuoria tyttölapsia,jotka tarjoutuvat aikuisille miehille pientä maksua vastaan...:(
        Ja vielä kauheampi asia on,että jotkut miehet ovat valmiita sellaiseen:(:(

ohhoh eikai ny asiat ihan ny noi ole, että "nuoret tyttölapset tarjoutuu aikuisille miehille pientä maksua varten".... (suomessa ainakaan...?)

• sr
        nuori nainen kirjoitti:

ohhoh eikai ny asiat ihan ny noi ole, että "nuoret tyttölapset tarjoutuu aikuisille miehille pientä maksua varten".... (suomessa ainakaan...?)

Totta on - jopa "auvoisessa" kotimaassamme.
        Mm.Helsingin Sanomat on kertonut asiasta,ja monet 'steissin'liikkeissä työskentelevät,vartijat ja poliisit ovat vahvistaneet asian!
        Eräskin ulkomaalaissyntyinen liikeenharjoittaja kertoi,että hänellekin on muutaman kerran tultu tyrkyttämään "palveluksia" ja kun vastaus on ollut kielteinen,niin kovasti ollaan otettu nokkiinsa...

Näissä lapsiprostituutiotapauksissa on kyllä yleensä takana huumeongelma,mutta joukossa on kuulemma myös tyttösiä,jotka hankkivat sillä tavoin rahaa ihan vaan uusiin muotivaatteisiin,meikkeihin yms.

• manna

Miettiessäni itseäni ja kavereitani 15-v, niin ei kauhean helposti pidä mennä tyttöä kokonaa idiootiksi luokittelemaan.
        Mutta yksinkertasesti se aika on tytölle aika raskasta ja toisaalta mahtavaa.
        Silloin tuntee itsensä helposti yksinäiseksi ja oma identiteetti on kovin hakusessa, luulee tietävänsä asioista enemmän kun mitä todellisuudessa tietääkään, mutta se kuuluu ikään ja aikuistumiseen.
        Vanhemman miehen kiinostuksen osoitus nostattaa itsetuntoa ja kukapa voisi väittää ettei kehujen ym. kuuleminen tuntuisi hyvältä, tässä iässä nuorilla vain ei ole sen vertaa vielä kokemust että ymmärtäisivät ansaitsevansa kehuja ilan pillun aukomistakin. Ja toisaalta oma seksuaalisuus on silloin tosi ihmeellinen ja uusi juttu, josta tahdotaan tietää mahdollisimman paljon, ja ehkäpä tämä on yksi tapa perehtyä omaan seksuaalisuuten ym.
        Ennemminkin minä menisin idiooteiksi haukkumaan näitä miehiä jotka tietäen tilanteen kuitenkin nussivat nuoria tyttöjä. Sillä heillä pitäs jo sen varta olla älyä jotta jättäisivät kokeilematta.
        Missäs sinä tuon ikäseinä usein törmäät noin nuoriin likkoihin?

mukavaa kesäö!

manna

• miia

mä oon niinku seurannu tätä keskusteluu sillee niinku sivust! ja tiiäx mitä "aivan.." mä oon sun kaa samaa mieltä!
      ite oon vasta 17, mut joka tapaukses oon sun kaa samaa mieltä! itteeki ällöttää katel ku nuoret likat tyrkyttää itteensä 10vuotta vanhemmil!
      ja mitä tuohon "tyttö86":seen tulee, niin taisi osua omaan nilkkaan kun noin kiukkusex rupes!
      no, mä vissiin nyt sit kerroin mielipiteeni!

ai niin!
      kaikille teille jotka siellä kylillä vonkaatte vanhempaa miestä, ni ottakaa itteenne niskasta kiinni!!
      myös saman ikäiset jätkät ovat ihania ja lutusia! (kokemusta on 3vuotta ja aina vaa jatkuu)

• LUKEKAA

no miten ois tällanen 15v tyttö on 35 äijän kans et siin on reilust yli 10v ikäero.ja mietityttää et kumpi niistäkii pitäis pistää hoitoo!!! mitäs luulette?????
      kirjottakaa kommentteja

• juupasjaapas

..Niin sitä vain että ei se ikäero nyt kaikkea kerro...tarkoitan kumminkin että joku raja täytyy olla..Penskoille opetusta himassa suhdeasioista ja niiden käytöstavoista...kyllähän tietenkin voi seurustella vaikka nyt 15w tyttö & 25 jätkä,kunhan ei tapahdu seksuaalista kanssakäymistä...Tai toisinpäin..Jokainen varmaan muistaa jonkuin sellaisen muistelman"kun olin ihastunut" ja varmaankin vielä itseään vanhempaan..Mitäs silloin tuli ajateltua? Niinpä..Eli nyt on vain samanikäluokan nassikat kyseessä ja kauhee paasaminen koko asiasta..

• panopuu

Olen ajautunut itseäni 20 vuotta vanhemman naisen kanssa sänkyyn. Enkä pysty lopettamaan, aivan ihana nainen!! saas nähdä tuleeko perheenlisäystä piakkoin...

• Isä!!

Juu ja näin kävi isä nykyään olen!! Kivaa!!

• Esko

TÄMÄ ON TOTINEN TOTUUS. TÄMÄN PALSTAN KIRJOITTAJALLE 10 Ja papukaija merkki!
      NIIN HYVÄ OIVALLUS TÄMÄ ON!!!

on se hyvä, että näitäkin ihmisiä vielä on jäljellä!!! KTS!!!

• DaZ

siksi itse ainakin haluan vanhempaa seuraa koska oletko koskaan aatellut millä tasolla 15 v jätkät ovat jos ne eivät ole teinejä niin ketkäköhän sitten? jos meitä 16 vuotiaita sanotaan pikkupilluiksi mikä on sitten saman ikäinen jätkä pikku uhooja vai? seurustelen tällä hetkellä 19 vuotiaan kanssa eikä hän todellakaan hae minusta vain pikkupillua. sen ymmärrän että jo joku 20 saattaisi olla liikaa...

• Isä!!

Eipä kait hae Mutta et voi ikinä tietää! Kyllä me miehet osataan olla niin perusteellisen kieroja ihmisiä kun sillepäälle satutaan!! Usko pois minäkin olen yhdessä konsertissa "kuolannut" yhden pikkutytön kanssa silloisen tyttöystävän nokan edessä! Että tämmöstä... Muistaakseni sen takia kun halusin näyttää kavereille että kyllä mulla pokka riittää iskeä pikkupillu ja näin kävi mutta tyttökaveri yllätti, eipä se mua haitannu!
        Olihan mulla sentään toinen!

• KFM4

Pitäskö mun sit pistää kymmenen kuukautta kestäny suhde rakastamaani 15wee tyttöö (koht16) sen takii ku teist on pervoo jos minä 19wee jätkä saan rakastella sen kaa?
      Ja tiedoks seurusteltii yli kaks kuukautta ennenkö ekan kerran harrastettiin seksiä.
      Eikä nyt ole ees kyse siitä et en vanhempaa sais oon nainu 17weenki kaa tosin en nykyisen suhteeni aikana.
      Nii ja ekalla kerralla oltii molemmat selvinpäin.
      Nii ja syksyl ois tarkotus muuttaa yhteen.
      Miettikää nyt sit haluunko sitä hyväks käyttää hmm.. tuskin.
      Eikä sekää mua hyväks käytä. Enkä oo tossun saatikka tussun alla.
      Nii unohdin mainita et tollaset kolme kuukautta tunnettii ennenkö ruvettii seurustelee.
      Kertokaapa mulle diagnoosinne arvon ihmistuntiat.
      Ps. Molempien vanhemmat hyväksyy suhteen ja oon muijani faijankaa aika hyvä kaveri ja sen isobroidin kaa viel parempi kaveri.

• Öhläm!

Että monella kuulla tyttökaveris on?
        Ja joko te olette kihloissa? Minä henkilökohtaisesti olen monta monituista kertaa nähnyt tämmöstä. Ikävä raaka totuus on että nämä suhteet ei kestä!! Muutaman vuoden sisään jompikumpi teistä tulee raskaaksi ;) Ja tulee ero TAI tyttö kasvaa henkisesti aikuisemmaksi
        ja ei halua jatkaa suhdetta. Yleensä nuorena kuin tyttökaverisi ei haluta vakisuhdetta vielä vaan se on eräälaista "leikkiä" Mutta siitä vaan

• ei moralisoija
        Öhläm! kirjoitti:

Että monella kuulla tyttökaveris on?
        Ja joko te olette kihloissa? Minä henkilökohtaisesti olen monta monituista kertaa nähnyt tämmöstä. Ikävä raaka totuus on että nämä suhteet ei kestä!! Muutaman vuoden sisään jompikumpi teistä tulee raskaaksi ;) Ja tulee ero TAI tyttö kasvaa henkisesti aikuisemmaksi
        ja ei halua jatkaa suhdetta. Yleensä nuorena kuin tyttökaverisi ei haluta vakisuhdetta vielä vaan se on eräälaista "leikkiä" Mutta siitä vaan

Kyllä jos ikä ero on 4 vuotta on minusta turha moralisoida. Ihan on kyseisten ihmisten omaasia.
        Voi olla että käy näin mutta kyllähän aika harvoin käy niin että heti ensimmäisen kanssa viettää loppuelämän oli sitten 13 tai 25 vuotias.

Muutenkin tuntuu että vastaajat ovat varsinaisia moralisteja ja yleistäjiä. Varmaan tapauksissa on törkeyksiä mutta ei kaikki ole niin mustavalkoista
        kuin kirjoituksista voisi ymmärtää. Puolin ja toisin.

Minä en ota stressiä jos joku 25 vuotias seurustelee 15 vuotiaan kanssa. Kyllä varmaan kaikilla on omissakin suhteissa tarpeeksi tekemistä.

• Öhläm!
        ei moralisoija kirjoitti:

Kyllä jos ikä ero on 4 vuotta on minusta turha moralisoida. Ihan on kyseisten ihmisten omaasia.
        Voi olla että käy näin mutta kyllähän aika harvoin käy niin että heti ensimmäisen kanssa viettää loppuelämän oli sitten 13 tai 25 vuotias.

Muutenkin tuntuu että vastaajat ovat varsinaisia moralisteja ja yleistäjiä. Varmaan tapauksissa on törkeyksiä mutta ei kaikki ole niin mustavalkoista
        kuin kirjoituksista voisi ymmärtää. Puolin ja toisin.

Minä en ota stressiä jos joku 25 vuotias seurustelee 15 vuotiaan kanssa. Kyllä varmaan kaikilla on omissakin suhteissa tarpeeksi tekemistä.

Joo olkoot miten on, minusta tuo kymmenen kuukautta ja muutto yhteen kaava on PIKKUSEN hätiköity!!! Eihän sitä naimisiinkaan mennä enään kuukauden päästä kun tavattiin? Jes ja jesullee!!
        Ja tässä asiaa pohtiessa tuli mieleen että minähän tunnen nuo! Voi voi niitäki raukkoja... Mitähän tytön äiti silloin siihen sanonut...
        No joo olkoot

• ei moralisoija
        Öhläm! kirjoitti:

Joo olkoot miten on, minusta tuo kymmenen kuukautta ja muutto yhteen kaava on PIKKUSEN hätiköity!!! Eihän sitä naimisiinkaan mennä enään kuukauden päästä kun tavattiin? Jes ja jesullee!!
        Ja tässä asiaa pohtiessa tuli mieleen että minähän tunnen nuo! Voi voi niitäki raukkoja... Mitähän tytön äiti silloin siihen sanonut...
        No joo olkoot

No ei mennä nykyään naimiin 1 kk seurustelun jälkeen mutta kuitenkin 50% avioliitoista päättyy
        avioeroon nykyään joten ei ne ainakaan paremmin ole menny kuin ennen.
        Ja antaa äitin sanoa mitä sanoo sitä vartenhan ne on. Saapahan sanoa jos menee pieleen että minähän sanoin ja jos kaikki menee nappiin niin varmaan
        5 vuoden päästä vävy on jo tervetullu sukujuhliin.

• Öhläm!

No ei mennä nykyään naimiin 1 kk seurustelun jälkeen mutta kuitenkin 50% avioliitoista päättyy
        avioeroon nykyään joten ei ne ainakaan paremmin ole menny kuin ennen.
        Ja antaa äitin sanoa mitä sanoo sitä vartenhan ne on. Saapahan sanoa jos menee pieleen että minähän sanoin ja jos kaikki menee nappiin niin varmaan
        5 vuoden päästä vävy on jo tervetullu sukujuhliin.

Heh! Niin se vain menee... Eiköhän se vävy jo siinävaihessa slaagin saanu! ;) No olkoopas nyt tämä pikkupillutyttöjuttu rauhassa ja keskitytään omiin asioihin (paraskin puhuja...)

• ei moralisoija

jos jokin raivostuttaa on moralisointi ja yleistäminen. Ei kai kaikki 10 vuoden ikäeron suhteet mene perseelleen. Varmaan löytyykin sikailua mutta tätä jutustelua kun lukee niin en
      usko todellakaan maailman olevan näin mustavalkoinen. Itse en viitsi ottaa stressiä
      jos joku 15 haluaa seurustella 25 vuotiaan kanssa tai toisin päin. Minulla on tarpeeksi omissakin
      asiossa puuhaa.

Niin eikä aina mene pieleen ESim:
      Äiti oli 15
      isä 24 kun tapasivat
      Ja suht onnellissesti vielä naimisissa
      (31 Vuotta) vaikka 50 prosenttia nykyisistä
      avioliitoista päättyy eroon.

• ei moralisoija

En voi mitään mutta asia mikä raivostuttaa
      on tämä moralisointi ja Yleistäminen.
      Tiedän ainakin yhden Pikkupillu suhteen mikä
      on onnistunu
      Äiti oli 15 isä 23 kun tapasivat.
      Synnyin kun äiti oli 18 ja
      nämä ovat vielä 30 vuoden päästä suhtonnellisesti naimissa Ja kai näitä on muitakin.

• tyttö86

Näin mustavalkoista tällä palstalla! Ylemmistä kommenteista huomaatkin kuinka raivoissaan jotkut ovatkaan kun "hieman" heittää kommenttia... kauheaa mutta samalla surkuhupaisaa..=)

• tyttö86

Useilla tämän palstan ihmisillä taitaa olla se käsitys että ihminen on vain ihminen ja nuori on vain nuori, ikä määrää tiedonmäärän. Surullista huomata että ihmiset voivat olla niin pirun yksinkertaisia!

• Hieman vanhempi mies
        tyttö86 kirjoitti:

Näin mustavalkoista tällä palstalla! Ylemmistä kommenteista huomaatkin kuinka raivoissaan jotkut ovatkaan kun "hieman" heittää kommenttia... kauheaa mutta samalla surkuhupaisaa..=)

joskus mennä naimisiin ja hankkia lapsia vai olla koko ikäsi nyt aloitettuna kiertopalkintona?

Vai molempia?

• tyttö86
        Hieman vanhempi mies kirjoitti:

joskus mennä naimisiin ja hankkia lapsia vai olla koko ikäsi nyt aloitettuna kiertopalkintona?

Vai molempia?

Kiertopalkintona ja kiertopalkintoja. Enhän minä voi vielä sanoa mitä elämä tuo tullessaan! Sitä paitsi en todellakaan menisi naimisiin miehen kanssa joka ajattelisi menneisyyttä, nykypäiväähän sitä pitäsi elää ja keskittyä eteenpäin jatkamiseen!=) Mutta nuoruus on kuitenkin minulla tämänlainen ja nuoruutta en aio jatkaa aikuisiälle eli ei irtosuhteita enään 25-vuotiaana! ne ovat osa minun nuoruuttani...

• ei moralisoija
        Hieman vanhempi mies kirjoitti:

Vai molempia?

Mites se elämä pitäisi oikein viettää
        olla 1 - 4 seurustelukumppanin kanssa elämässä sängyssä näillekin annetaan vasta 5 treffien jälkeen.
        Jos joku muu tekee toisin hän on "jakorasia".
        Joten tuntuisi että elämä olisi mukavampaa jos
        annettaisiin ihmisten tehdä lakien sallimalla tavalla ja jättää moralisointi vaikka tuolle isolle herralle pilvenpäällä....

• Vanha likainen setä
        tyttö86 kirjoitti:

Kiertopalkintona ja kiertopalkintoja. Enhän minä voi vielä sanoa mitä elämä tuo tullessaan! Sitä paitsi en todellakaan menisi naimisiin miehen kanssa joka ajattelisi menneisyyttä, nykypäiväähän sitä pitäsi elää ja keskittyä eteenpäin jatkamiseen!=) Mutta nuoruus on kuitenkin minulla tämänlainen ja nuoruutta en aio jatkaa aikuisiälle eli ei irtosuhteita enään 25-vuotiaana! ne ovat osa minun nuoruuttani...

Oot oikeessa! Jatka vaan nuoruuttasi samaan malliin kuin olet sen jo aloittanut. Jätetään nää keskustelupalstojen vatkaamiset muille ja keskitytään olennaiseen. Voisit jättää yhteystietosi koska palan suorastaan halusta olla osana yhden tyttösen nuoruutta. Tääl ois just sellanen vanhempi mies jota voit vaikka vähän huijata ja käyttää hyväksesi. Voisin vaikka jutella sulle mukavia tai sitten muuten vaan tarjota henkevää keskusteluseuraa. Ainiin mut sähän tiedät jo mun metkut. No kait mun täytyy sitten tunnustaa, että mielessäni on se mainitsemasi "yks ja ainoo". Kyllä kuustoistakesäinen piristäisi mukavasti näin keskikesän kynnyksellä.

• tyttö86
        Vanha likainen setä kirjoitti:

Oot oikeessa! Jatka vaan nuoruuttasi samaan malliin kuin olet sen jo aloittanut. Jätetään nää keskustelupalstojen vatkaamiset muille ja keskitytään olennaiseen. Voisit jättää yhteystietosi koska palan suorastaan halusta olla osana yhden tyttösen nuoruutta. Tääl ois just sellanen vanhempi mies jota voit vaikka vähän huijata ja käyttää hyväksesi. Voisin vaikka jutella sulle mukavia tai sitten muuten vaan tarjota henkevää keskusteluseuraa. Ainiin mut sähän tiedät jo mun metkut. No kait mun täytyy sitten tunnustaa, että mielessäni on se mainitsemasi "yks ja ainoo". Kyllä kuustoistakesäinen piristäisi mukavasti näin keskikesän kynnyksellä.

ton oli siis tarkotus olla vitsi?

• Vanha likainen setä
        tyttö86 kirjoitti:

ton oli siis tarkotus olla vitsi?

No hyvä jos sulta huumorintajuakin löytyy! Muutenkin vaikutat oikein mukavalta likalta. Ei muuta kuin jonotusnumero olkaa hyvä. Onhan meillä vielä aikaa ennenkuin täytät sen 25.

• PiLoP
        tyttö86 kirjoitti:

Useilla tämän palstan ihmisillä taitaa olla se käsitys että ihminen on vain ihminen ja nuori on vain nuori, ikä määrää tiedonmäärän. Surullista huomata että ihmiset voivat olla niin pirun yksinkertaisia!

Suurin osa ihmisistä on sitä mieltä, että 16vuotias ei välttämättä tiedä kaikkea mitä noihin vanhempiin jätkiin tulee...Voiskohan johtua siitä että kaikki jotka tässä kirjoittelevat ovat olleet joskus 16 vuotta.Ja yrittävät varoittaa siitä mitä siinä oikeesti saattaa menettää muuta kuin immenkalvon.ja veikkaan että olet aika kovaluontoinen typy joten tämä suhde mikä sinulla on meneillään on varmaan seuraavan lainen....Veikkaus....Eli tämä nykyinen poika kaverisi on aika nynnerö ja se on sinun tohvelin alla toivoen saavansa joku kaunispäivä pillua kun tietää maineesi..Eikä uskalla itse ehdottaa..Mut eikai siinä kun eihän tämä asia minulle kuulu mut tämä on se legendaarinen asetelma..(sinulla on auto kyyti turvattu tämän miehen kanssa)

• tyttö86
        PiLoP kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä on sitä mieltä, että 16vuotias ei välttämättä tiedä kaikkea mitä noihin vanhempiin jätkiin tulee...Voiskohan johtua siitä että kaikki jotka tässä kirjoittelevat ovat olleet joskus 16 vuotta.Ja yrittävät varoittaa siitä mitä siinä oikeesti saattaa menettää muuta kuin immenkalvon.ja veikkaan että olet aika kovaluontoinen typy joten tämä suhde mikä sinulla on meneillään on varmaan seuraavan lainen....Veikkaus....Eli tämä nykyinen poika kaverisi on aika nynnerö ja se on sinun tohvelin alla toivoen saavansa joku kaunispäivä pillua kun tietää maineesi..Eikä uskalla itse ehdottaa..Mut eikai siinä kun eihän tämä asia minulle kuulu mut tämä on se legendaarinen asetelma..(sinulla on auto kyyti turvattu tämän miehen kanssa)

Että autokyyti turvattu? No olisihan se jos poikakaverillani olisi auto... Saatan olla kovaluontoinen mutta että pitäisin tossun alla? Mä inhoan mielisteleviä jätkiä, harva asia on yhtä ällöttävää! veikkauksesi meni hieman ohi... Eihän kaikki mene jonkun kaavan mukaan...!

• PiLoP
        tyttö86 kirjoitti:

Että autokyyti turvattu? No olisihan se jos poikakaverillani olisi auto... Saatan olla kovaluontoinen mutta että pitäisin tossun alla? Mä inhoan mielisteleviä jätkiä, harva asia on yhtä ällöttävää! veikkauksesi meni hieman ohi... Eihän kaikki mene jonkun kaavan mukaan...!

ei kaikki mene kaavan mukaan..Hyvä et arvaukseni meni väärin...Jollain tasolla ymmärrän teitä jotka haluatte olla vanhempien jätkien kanssa..Yksin kertaisesti nuorilla pojilla ei ole homma hallinassa..Enkä seksiä tarkoita vaan yleensä..Mut toisaalta eihän he koskaan opikkaan jos eivät joskus aloita..Nyt kun miettin itseäni 16vuotiaana niin ei silloin kyllä vakavia suhteita ajatellutkaan..Kaverit oli kaikki kaikessa...Siis olen nyt 21wee kasvava mies, että onhan siitä jonkun aikaa...Ja aina sitä oppii jotakin esim nyt..

• katselija
        tyttö86 kirjoitti:

Huomaan että olet suht fiksu nuori nainen, mutta minkä helvetin takia sun pitää heti alkaa haukkua muita jos joku on eri mieltä sun kanssa? Oikee meinaa vihaksi pistää. Lueppa kaikki omat tekstis uudestaa... "miten ihmiset voi olla näin yksinkertaisia?...", "onpa sinuula suppea näkemys"... ym. Elikkä siis varmaankiin meinaat että sun kommenttis on oikein ja muiden väärin? Ei saa pistää omaa näkemystään asiasta kun heti on jonkun 86 tytön "piilo" pilkkaviesti perässä. Älä luule itestäs liikoja. Ensin pidin sua järkevänä, mutta kun lukee noi kaikki sun kommentit ni kyllä rupee hermostuttaa. Varmaan me kaikki muut vanhemmat ihmiset ollaan täysiä typeryksiä kun me ei ymmärretä mitään... hmm... ihan kuin olisin kuullut tuon joskus jonkun teinin suusta??? Voinhan olla väärässäkin. Odotan innolla vastausta. ...Nii ja noissa sun viesteissä on pientä ristiriitaa keskenään...

• venla

huh huh,sain just ja just luettuu tän koko keskustelun...aika hyvä aihe kyllä!sitten mietin,että olikohan tää tyttö86:selle jotenkin "arka" aihe,ninku miiakin totes..?!en tiedä,mutta kovin jaksoi ottaa kantaa,mikä on tietty hyvä että tulee keskustelua!:)joo..alotetaan nyt vaikka siitä että itse oon nyt 20wee nainen ja kihloissa kolme vuotta vanhemman miehen kanssa.olin 17 kun tavattiin ja alettiin siinä monen mutkan kautta seurustelemaan!tämä juttu on kyllä totta että tytöt tahtoo vierelleen vanhemman miehen,en tiedä onko se jotenki "hienoa" sitten puhua kavereille siitä...vaikka totuus mitä vanhempi mies haluaa on varmasti armoton...joo,tosiaan kolme 15vuotiasta kaverusta lähettivät vuorotellen tälle kihlattu-poikaystävälleni viestin ja emme voineet kuin nauraa...(jätkäkaverini ei vastannut viesteihin) no,seuraavana viikonloppuna kuulimme ikäiseltäni entiseltä luokkakaverilta näitten tyttöjen vauhdittamisesta ja nauru muuttui yhtäkkiä sääliksi ja oikeastaan harmitti.kyseinen jätkä kylläkin on todellinen pukki,jos nyt suoraan sanotaan..
      muistelin juuri tuota omaa 15-16-vuotis eloani ja täytyy myöntää että seurustelin kyllä paljon oman ikäisteni kanssa..en tiedä olivatko ne sen reilumpia,mutta ei ainakaan niin pahasti tullut siipeen eikä hypitty sängyissä niin ankarasti.
      sitten..muistan,kun 16vuotis kesänäni olin rantarokissa sen aikaisen luokkakaverini kanssa ja hän löysi 26vuotiaan miehen.he olivat jopa kaksi vuotta yksissä,en sitten tiedä millainen suhde oli,niin hyvä kaveri hän ei ollut..
      mitäs vielä..no kai siinä jo oli asiaa omalta kohdalta. aijoo,munkin äiti oli muuten 15 ja isä 23 kun ne alko seurusteleen..on ollu ennen vähän eri meininki luulen!

• tyttö86

No höh...=) Eihän tämä keskustelu mitenkään arka aihe ole ollut mutta kaksi todella loukkaavaa asiaa voin sanoa: lutkaksi nimittely ja ikärasismi. Minusta on kamalaa huomata miten osa keskustelupalstan väestä ajattelee että 16-vuotias tyttö on älyllisesti suurinpiirtein aivokuolleen tasolla. Ja sitten tämä lutkaksi nimittely, itselläni ei ole oikeastaan aihetta loukkaantua sillä enhän minä ole tehnyt mitään rahasta! Mutta kuitenkin sana "lutka" on törkeä ja voi loukata joitain tämän palstan naisihmisiä (vaikkei sitä heille osotettaisikaan). Ennenkaikkea olen jaksanut vastata lähes kaikkiin minua koskeviin kommentteihin siksi että rakastan väittelemistä!=) Se ei varmaankaan ole paha asia... Ja on hauska huomata kuinka keskustelun tiivistyessä monet alkavat käyttää voimasanoja ja selittää mitä typerimpiä kommentteja...

• venla
        tyttö86 kirjoitti:

No höh...=) Eihän tämä keskustelu mitenkään arka aihe ole ollut mutta kaksi todella loukkaavaa asiaa voin sanoa: lutkaksi nimittely ja ikärasismi. Minusta on kamalaa huomata miten osa keskustelupalstan väestä ajattelee että 16-vuotias tyttö on älyllisesti suurinpiirtein aivokuolleen tasolla. Ja sitten tämä lutkaksi nimittely, itselläni ei ole oikeastaan aihetta loukkaantua sillä enhän minä ole tehnyt mitään rahasta! Mutta kuitenkin sana "lutka" on törkeä ja voi loukata joitain tämän palstan naisihmisiä (vaikkei sitä heille osotettaisikaan). Ennenkaikkea olen jaksanut vastata lähes kaikkiin minua koskeviin kommentteihin siksi että rakastan väittelemistä!=) Se ei varmaankaan ole paha asia... Ja on hauska huomata kuinka keskustelun tiivistyessä monet alkavat käyttää voimasanoja ja selittää mitä typerimpiä kommentteja...

jätin sulle jo tonne ylemmäs viestin,että toi sun sitkeytes on ihailtavaa!ja totta se on että huorittelu käy HERMOILLE!varsinkin jos viattomia huoritellaan ja sitä tulee muittenkin kun 15-vuotiattein kovapuheisten poikien suusta...ja etkö sanonu että säkin oot seurustelevaa tyyppiä?tää on muuten tää keskustelu tainnu hiukan paisua..

• Just just
        tyttö86 kirjoitti:

muutakin kuin maksullinen nainen.

Se on myös tyttö/nainen, joka kiertää kiertopalkintona pojalta/mieheltä toiselle ja jolle takanapäin naureskellaan tyyliin: "Oletko käynyt siinä jakorasiassa?"

Tunnistitko itsesi?

• m alle 30
        venla kirjoitti:

jätin sulle jo tonne ylemmäs viestin,että toi sun sitkeytes on ihailtavaa!ja totta se on että huorittelu käy HERMOILLE!varsinkin jos viattomia huoritellaan ja sitä tulee muittenkin kun 15-vuotiattein kovapuheisten poikien suusta...ja etkö sanonu että säkin oot seurustelevaa tyyppiä?tää on muuten tää keskustelu tainnu hiukan paisua..

Juttuja oli niin paljon etten kaikkia jaksanut lukea. Hyvä kuitenkin että joku puolustaa tätä tyttö 86:sta. Minusta jokaisen on oikeus elää ja jos haluaa harrastaa seksiä niin siitä vaan. Itse valitsisin vaimokseni mieluummin sängyssä teknisen ja kiinnostavan "jakorasian" kuin estyneen,lahnamaisen, tekopyhän, uskontosivusurffarin.
        Hyvät kesät teille jotka uskallatte tehdä omat valintanne ettekä elä moralistien maailmassa.

• mira
        Just just kirjoitti:

Se on myös tyttö/nainen, joka kiertää kiertopalkintona pojalta/mieheltä toiselle ja jolle takanapäin naureskellaan tyyliin: "Oletko käynyt siinä jakorasiassa?"

Tunnistitko itsesi?

kato nyt itteäs peiliin ennen ku alat naisista tollee puhumaan! taidat olla just tollanen josta tässä keskustelussa puhutaan!

• ei moralisoija
        Just just kirjoitti:

Tunnistitko itsesi?

miten monta partneria saa olla että on lutka
        jos esim 4 miestä vuodessa onko nainen silloin
        lutka?
        Niin ja jos on alle 4 miestä vuodessa onko
        nainen silloin pihtari?
        Mitkä on omat kriteerit?
        Nuorten (muistan itsenikin) taitaa poikaporukassa tuo lutka,huora,jakorasiaksi haukkuminen olla oman huonon itsetunnon pönkittämistä.
        Ei muuten ole tytöilläkään helppoa taitaa olla
        90% joko pihtareita tai lutkia.....

• Just just

miten monta partneria saa olla että on lutka
        jos esim 4 miestä vuodessa onko nainen silloin
        lutka?
        Niin ja jos on alle 4 miestä vuodessa onko
        nainen silloin pihtari?
        Mitkä on omat kriteerit?
        Nuorten (muistan itsenikin) taitaa poikaporukassa tuo lutka,huora,jakorasiaksi haukkuminen olla oman huonon itsetunnon pönkittämistä.
        Ei muuten ole tytöilläkään helppoa taitaa olla
        90% joko pihtareita tai lutkia.....

kuin lutka.

Nuorena "pihtarin" maineessa ollut tyttö kehtaa katsoa myöhempinäkin vuosina peiliin.
        Lutkan kohdalla asia saattaa olla toisin.

• tyttö86
        Just just kirjoitti:

Tunnistitko itsesi?

sä et näköjään mahda mitään tolle pakkomielteelles että haukut lutkaksi... oivoi.. mä en ihan tosi jaksa riidellä sun kanssa. Sun sanas meni jo perille ja toisesta korvasta ulos. Mulle on katsos yks lysti mitä muut minusta ajattelee! Eihän ne muiden ilkeät jutut mua tapa! se mikä ei tapa, vahvistaa... Etkö sä voi heittää mitään asiallista kommenttia kehiin? En todellakaan tunnistanut itseäni tuosta sinun lutka määritelmästäsi sillä minä en todellakaan "kierrä" miehissä, ja en todellakaan ole mikään helposti sänkyyn saatava.. Jos miehet haluaa käydä jonkun jakorasian kanssa niin miksi sitä jälkeenpiän naureskelemaan? Aika sovinistimeninkiä but so what? Sulla on nähtävästi vain yksi näkökanta mitä nyt tulee irtosuhteita harrastaviin, kaikki on samanlaisia huoria?

• Just just
        tyttö86 kirjoitti:

sä et näköjään mahda mitään tolle pakkomielteelles että haukut lutkaksi... oivoi.. mä en ihan tosi jaksa riidellä sun kanssa. Sun sanas meni jo perille ja toisesta korvasta ulos. Mulle on katsos yks lysti mitä muut minusta ajattelee! Eihän ne muiden ilkeät jutut mua tapa! se mikä ei tapa, vahvistaa... Etkö sä voi heittää mitään asiallista kommenttia kehiin? En todellakaan tunnistanut itseäni tuosta sinun lutka määritelmästäsi sillä minä en todellakaan "kierrä" miehissä, ja en todellakaan ole mikään helposti sänkyyn saatava.. Jos miehet haluaa käydä jonkun jakorasian kanssa niin miksi sitä jälkeenpiän naureskelemaan? Aika sovinistimeninkiä but so what? Sulla on nähtävästi vain yksi näkökanta mitä nyt tulee irtosuhteita harrastaviin, kaikki on samanlaisia huoria?

"Jos miehet haluaa käydä jonkun jakorasian kanssa niin miksi sitä jälkeenpiän naureskelemaan?"

Tottakai ne naureskelee. Tottakai valitettavan monet pojat/miehet haluavat käyttää hyväksi ns. helppoa nakkia.

Sitten levitetään sanaa ja HUORAN leima on äkkiä tyttölapsen otsassa. Sen leiman kera ei välttämättä ole kovin helppo elää.

• Jeppe
        m alle 30 kirjoitti:

Juttuja oli niin paljon etten kaikkia jaksanut lukea. Hyvä kuitenkin että joku puolustaa tätä tyttö 86:sta. Minusta jokaisen on oikeus elää ja jos haluaa harrastaa seksiä niin siitä vaan. Itse valitsisin vaimokseni mieluummin sängyssä teknisen ja kiinnostavan "jakorasian" kuin estyneen,lahnamaisen, tekopyhän, uskontosivusurffarin.
        Hyvät kesät teille jotka uskallatte tehdä omat valintanne ettekä elä moralistien maailmassa.

taas ei huorat kiinnosta.

• tyttö86
        Just just kirjoitti:

"Jos miehet haluaa käydä jonkun jakorasian kanssa niin miksi sitä jälkeenpiän naureskelemaan?"

Tottakai ne naureskelee. Tottakai valitettavan monet pojat/miehet haluavat käyttää hyväksi ns. helppoa nakkia.

Sitten levitetään sanaa ja HUORAN leima on äkkiä tyttölapsen otsassa. Sen leiman kera ei välttämättä ole kovin helppo elää.

Taisin mainitakkin että "so what?" kun puhuin jakorasioista... Kävikös sulla mielessä että saattapa ne tytötkin pitää poikia jakorasioina, pukkeina? Ei mua tapa se että minkälaisen maineen muut mulle muodostaa! minä olen minä ja piste. Ei mua jaksa hetkauttaa todellakaan joku jätkien antama maine, jos saisinkin jakorasian maineen niin tekeekö se minusta kaikilla järjen osa-alueilla jotenkin tyhmän? vastaus taitaa olla ei. Sama se mitä muut minussa näkee... Minun elämässäni on tärkeämpiäkin asioita kuin murehtiminen siitä että joku jätkäporukka minua kiertopalkinnoksi tai jakorasiaksi nimittää!!! käsitätkö? oletko itse niin muiden mielipiteiden vanki että päähäsi ei vain mahdu tämä asia?

• PiLoP
        tyttö86 kirjoitti:

Taisin mainitakkin että "so what?" kun puhuin jakorasioista... Kävikös sulla mielessä että saattapa ne tytötkin pitää poikia jakorasioina, pukkeina? Ei mua tapa se että minkälaisen maineen muut mulle muodostaa! minä olen minä ja piste. Ei mua jaksa hetkauttaa todellakaan joku jätkien antama maine, jos saisinkin jakorasian maineen niin tekeekö se minusta kaikilla järjen osa-alueilla jotenkin tyhmän? vastaus taitaa olla ei. Sama se mitä muut minussa näkee... Minun elämässäni on tärkeämpiäkin asioita kuin murehtiminen siitä että joku jätkäporukka minua kiertopalkinnoksi tai jakorasiaksi nimittää!!! käsitätkö? oletko itse niin muiden mielipiteiden vanki että päähäsi ei vain mahdu tämä asia?

MItähän tärkeempää mietittävää 16 vuotiaalla on???
        Mä veikkaan et kyl se maine jossain mielessä kiinnostaa..Ja Nimitys pukki on pojille vain maineen lisäys...Kuullostat ihan järkevältä typyltä ja tämä on se ikuinen keskustelun aihe..Että kyllähän tästä voi keskustella vaikka maailman loppuun..

• tyttö86
        PiLoP kirjoitti:

Mä veikkaan et kyl se maine jossain mielessä kiinnostaa..Ja Nimitys pukki on pojille vain maineen lisäys...Kuullostat ihan järkevältä typyltä ja tämä on se ikuinen keskustelun aihe..Että kyllähän tästä voi keskustella vaikka maailman loppuun..

..sähän nyt innostuit mua kiusaamaan noilla kysymyksilläs!=) no ei mitään, itse oon innokas vastaamaan... Sä siis veikkaat et maine on 16-vuotiaalle on jossain mielessä kiinnostavaa, tarkentasitko? Taas tätä kaavamaisuutta, maine on ehkä jossain määrin kiinnostavaa, minulla se on osastolla "ei niinkään tärkeää, roskiin voisi mennä"=) Minulle ehkä tärkeintä tällä hetkellä on koulu, lukioon kun menen...

• PiLoP
        tyttö86 kirjoitti:

..sähän nyt innostuit mua kiusaamaan noilla kysymyksilläs!=) no ei mitään, itse oon innokas vastaamaan... Sä siis veikkaat et maine on 16-vuotiaalle on jossain mielessä kiinnostavaa, tarkentasitko? Taas tätä kaavamaisuutta, maine on ehkä jossain määrin kiinnostavaa, minulla se on osastolla "ei niinkään tärkeää, roskiin voisi mennä"=) Minulle ehkä tärkeintä tällä hetkellä on koulu, lukioon kun menen...

No lukiostahan löytää mukavia poikia..Itse asiassa itsekin aloin seurustelemaan 17vuotiaana 15 vuotiaan tytön kanssa ja olemme vieläkin yhdessä..Et ymmärrän kyllä sua..Nyt kun miettii eikä vaan syyllistä...Mut se kuuloostaa 16vuotta niin nuorelta...Et eikun hyvää jatkoo sulle vaan menestystä lukkioon..Se on hyvää aikaa et elä liikaa rakastu....

Morjentes...Tai no kyllähän mä tässä vielä pyörin..

• Mies
        PiLoP kirjoitti:

monikaan mies ei ainakaan vanhemmalla iällä halua esim.vaimokseen naista joka on ollut suurinpiirtein kaikkien tuttujan ja tuntemattomien kanssa.Eihän irtosuhteissa ole sinänsä mitään vikaa,siitähän sitä harjaantuu,mutta liika on liikaa..Kotikaupungissani oli yksi nainen joka olisi halunnut rueta suhteeseen kanssani.En ruennut siitä syystä että hän oli harrastanut seksiä jo 3 ystäväni kanssa ja ties monen muun.Toisin sanoen häneen ei voinut luottaa,syrhähyppyjä kun en sulata suhteen aikana.Eikä hänen kanssaan pidempää suhdetta tainnut haluta moni muukaan.Eli hän oli maineensa vanki siinä mielessä.Dont make ho a housewife.

• Just just
        tyttö86 kirjoitti:

viimeistään osoitti, että et ole aivan järkevimmästä päästä tyttölapsia.

Valitettavasti.

• tyttö86
        PiLoP kirjoitti:

No lukiostahan löytää mukavia poikia..Itse asiassa itsekin aloin seurustelemaan 17vuotiaana 15 vuotiaan tytön kanssa ja olemme vieläkin yhdessä..Et ymmärrän kyllä sua..Nyt kun miettii eikä vaan syyllistä...Mut se kuuloostaa 16vuotta niin nuorelta...Et eikun hyvää jatkoo sulle vaan menestystä lukkioon..Se on hyvää aikaa et elä liikaa rakastu....

Morjentes...Tai no kyllähän mä tässä vielä pyörin..

No mä seurustelen kyl tällä hetkellä... Toivottavasti tämän kaupungit pojat on kasvaneet kesän aikana, onhan se aina iloista kattoo kun nekin alkaa kiinnostua tytöistä...=) Oli hauska inttää sun kanssa!=)

• tyttö86
        Just just kirjoitti:

viimeistään osoitti, että et ole aivan järkevimmästä päästä tyttölapsia.

Valitettavasti.

...oot jo todistanut olevas sanavarastoltas äärimmäisen köyhä suppean näkemyksen omaava persoona joten sun diagnooseja mä nyt jaksan viimeisenä kuunnella... Sun jutuissa typerintä on se et sä et edes yritä sanoo mitään järkevää, ainoastaan jatkuvaa nimittelyä... Viisas ihminen ei ainakaan nimittele joten sua ei niihin voi lukea... Jotenki tuntuu et heti kun sulle sanoo jotain ihan miettimisenkin arvoista niin sä juokset karkuun tai takerrut johonkin vähäpätöisempään seikkaan jonka käännät sitten minua vastaan, luulenpa että sanat taitavat olla sulta lopussa... Käyhän se ilmi jo tosta lutkaksi nimittelystä...=)

• Gilda
        tyttö86 kirjoitti:

...oot jo todistanut olevas sanavarastoltas äärimmäisen köyhä suppean näkemyksen omaava persoona joten sun diagnooseja mä nyt jaksan viimeisenä kuunnella... Sun jutuissa typerintä on se et sä et edes yritä sanoo mitään järkevää, ainoastaan jatkuvaa nimittelyä... Viisas ihminen ei ainakaan nimittele joten sua ei niihin voi lukea... Jotenki tuntuu et heti kun sulle sanoo jotain ihan miettimisenkin arvoista niin sä juokset karkuun tai takerrut johonkin vähäpätöisempään seikkaan jonka käännät sitten minua vastaan, luulenpa että sanat taitavat olla sulta lopussa... Käyhän se ilmi jo tosta lutkaksi nimittelystä...=)

Hetkinen... SINÄHÄN se tässä keskustelussa oot takertunut jokaiseen pikkuseikkaan, etkä yritäkään ymmärtää muita vaan heti hyökkäät muiden kommentteja vastaan. Sekö sun mielestä on sitä aikuismaista käytöstä? Taidat olla todellakin väärinymmärretty, kun sulla on joku ihme tarve koko ajan todistella omaa "kypsyyttäsi" :D Hankipas vähän elämänkokemusta (muutakin kuin pimpsan jakamista), niin ehkä sullekin alkaa elämän realiteetit selvenemään...

• tyttö86
        Gilda kirjoitti:

Hetkinen... SINÄHÄN se tässä keskustelussa oot takertunut jokaiseen pikkuseikkaan, etkä yritäkään ymmärtää muita vaan heti hyökkäät muiden kommentteja vastaan. Sekö sun mielestä on sitä aikuismaista käytöstä? Taidat olla todellakin väärinymmärretty, kun sulla on joku ihme tarve koko ajan todistella omaa "kypsyyttäsi" :D Hankipas vähän elämänkokemusta (muutakin kuin pimpsan jakamista), niin ehkä sullekin alkaa elämän realiteetit selvenemään...

Mä arvasin tän... Jos olet lukenut mun viestejäni niin sentäs mä oon perustellu omat vastaukseni ja en oo turvautunut huora-nimittelyyn yms. Mulla ei todellakaan ole mitään hinkua todistella omaa kypsyyttäni! Miksi ihmeessä olisi? Kun kerran kelpaan tällaisena ystävilleni ja itselleni! Sä tosiaan luulet et mun elämään ei mahdu mitään muuta kuin miespuolisten kanssa sängyssä peuhaaminen!?! Toi "Hankipas vähän elämänkokemusta (muutakin kuin pimpsan jakamista), niin ehkä sullekin alkaa elämän realiteetit selvenemään..." oli
        todellakin törkeästi sanottu kun et edes tiedä mitään mun elämästä!?!Miksi ihmeessä ajattelet että ihminen joka harrastaa irtosuhteita ei voi omata elämänkokemusta?

Osoitin edellisessä viestissäni olleen kysymyksen nyt lähinnä kylläkin "justjust"-nimimerkillä kirjoittavalle tyypille.. haluaisin häneltä kerrankin kunnon perusteluja! Minä olen sentään takertunut pikkuseikkoihin joilla on esimerkiksi totuuden kannalta merkitystä, nimimerkki "justjust" takertuu niihin siitä syystä koska ei oikeastaan osaa muutakaan sanoa... Ymmärrätkös?

• Just just
        Gilda kirjoitti:

"Hankipas vähän elämänkokemusta (muutakin kuin pimpsan jakamista), niin ehkä sullekin alkaa elämän realiteetit selvenemään..."

varsin hyvin.

Yllä oleva osui erityisen hyvin kohteeseen.

• tyttö86
        Just just kirjoitti:

"Hankipas vähän elämänkokemusta (muutakin kuin pimpsan jakamista), niin ehkä sullekin alkaa elämän realiteetit selvenemään..."

varsin hyvin.

Yllä oleva osui erityisen hyvin kohteeseen.

tarkoitatko että minä olen sinulle jonkinlainen kohde? Hankippas kuule uusi kiukunpurkauspaikka... Nyt meni vähän ylitse, sua todellakin taitaa tympiä mun jutut tosissaan kun oot tehny musta oikein kohteen *nauraa makeasti*... nyt mä tiedän mikä suakin riepoo.

• Sähkömies
        tyttö86 kirjoitti:

"Kävikös sulla mielessä että saattapa ne tytötkin pitää poikia jakorasioina, pukkeina?"

Miten poika on jakorasia?

Pukki = pelkkää positiivista pojille

Jakorasia/Kiertopalkinto = pelkkää miinusta tytöille

Näin menevät mielikuvat ja asenteet.

• hah
        tyttö86 kirjoitti:

tarkoitatko että minä olen sinulle jonkinlainen kohde? Hankippas kuule uusi kiukunpurkauspaikka... Nyt meni vähän ylitse, sua todellakin taitaa tympiä mun jutut tosissaan kun oot tehny musta oikein kohteen *nauraa makeasti*... nyt mä tiedän mikä suakin riepoo.

olet näköjään muitten epämääräisten seksuaalisten taipumustesi (lue:jakorasia) lisäks vielä pilkunnussijakin! :D

• Abigail
        Sähkömies kirjoitti:

"Kävikös sulla mielessä että saattapa ne tytötkin pitää poikia jakorasioina, pukkeina?"

Vaikka en itse ole jakorasia ollenkaan ja elän vakavassa suhteessa, avoliitossa, niin minusta asiat ovat todella väärin kuten mainitsti.

Mutta ihmismielen tyhmyydellä ei ole rajoja, siinä se taas todistetaan siinä yläpuolella.

• tytsy
        hah kirjoitti:

olet näköjään muitten epämääräisten seksuaalisten taipumustesi (lue:jakorasia) lisäks vielä pilkunnussijakin! :D

Ei mulla sitten mennykään kun tunti näiden juttujen lukemiseen. No, hauskaa oli, ei siinä mitään, kundikaverikin heräs pariin otteeseen ku repesin nauramaan (raukka on ihan väsy duunin jälkeen..) sulle 16wee tyttönen haluisin vaan sanoa että kyllä sä oot aika hyvin ittees ristiin puhunu noissa jutuissa. Mut asiasta toiseen, muistan itte 16 ollessani olleeni niin, NIIN aikuista ja kypsää, ja vaikken harrastanutkaan miesten (poikien) kanssa muuta kun viatonta pussailua, oltiin niin olevinaan. Nyt kun miettii 21 vuotiaana, niin kyllä se hauskaa oli, mut en mä mitään elämästä sillon tienny. Vierestä oon myös saanu kattella 17vuotiaan systerini touhuja, voi voi.. ehkä sekin ja toivottavasti sinäkin tajuutte joku päivä että olishan sen nuoruuden elää toisinkin. Tai ainakin, että katos, ei me niin kypsiä sillon oltukaan. Joku sano tossa edellä että säästä viestis ja lue kymmenen vuoden päästä uudestaan. Suosittelen!! Ite oon nauranu makeesti omille viesteilleni (sähköposti) joita tuli sillon läheteltyä.. Ja tätä viestiä saa toki kommentoida, mut ikärasisti en kyllä ole, puhun vaan omasta kokemuksesta (enkä nyt väitä että olisin 21vuotiaana kaiken kokenut nainen..!!) Että sellasia...

• tyttö86
        Sähkömies kirjoitti:

Niin no tekstissäni tarkoitin sitä ihan vain että mieskin voi olla jakorasia mutta hänellä pätee nimitys "pukki"... on muuten omituista että tyttö on huora kun on kevytkenkäinen mutta mies on kansan sankari kun käy pistelemässä kylän naisia... Miksiköhän irtosuhteita harrastavia miehiä ei toruta olleskaan, naista kyllä voi haukkua oikein sydämensä kyllyydestä... Kiertopalkintona voi toimia kyllä poikakin!

• tyttö86
        tytsy kirjoitti:

Ei mulla sitten mennykään kun tunti näiden juttujen lukemiseen. No, hauskaa oli, ei siinä mitään, kundikaverikin heräs pariin otteeseen ku repesin nauramaan (raukka on ihan väsy duunin jälkeen..) sulle 16wee tyttönen haluisin vaan sanoa että kyllä sä oot aika hyvin ittees ristiin puhunu noissa jutuissa. Mut asiasta toiseen, muistan itte 16 ollessani olleeni niin, NIIN aikuista ja kypsää, ja vaikken harrastanutkaan miesten (poikien) kanssa muuta kun viatonta pussailua, oltiin niin olevinaan. Nyt kun miettii 21 vuotiaana, niin kyllä se hauskaa oli, mut en mä mitään elämästä sillon tienny. Vierestä oon myös saanu kattella 17vuotiaan systerini touhuja, voi voi.. ehkä sekin ja toivottavasti sinäkin tajuutte joku päivä että olishan sen nuoruuden elää toisinkin. Tai ainakin, että katos, ei me niin kypsiä sillon oltukaan. Joku sano tossa edellä että säästä viestis ja lue kymmenen vuoden päästä uudestaan. Suosittelen!! Ite oon nauranu makeesti omille viesteilleni (sähköposti) joita tuli sillon läheteltyä.. Ja tätä viestiä saa toki kommentoida, mut ikärasisti en kyllä ole, puhun vaan omasta kokemuksesta (enkä nyt väitä että olisin 21vuotiaana kaiken kokenut nainen..!!) Että sellasia...

olisitko kiltti etkä rinnastaisi minua kenenkään toiseen ihmiseen? Sillä sinulla kun ei ole aavistustakaan minkälainen ihminen minä kokonaisuudessa olen... Mä en ymmärrä et miks kaikki täällä luulee että esim. mä leikin itteäni vanhempaa, onko sitä vain niin vaikea tajuta että minunlainenkin ihminen maailmasta löytyy ja olen aito oma itseni! Miksi leikkisin itseäni vanhempaa keskustelupalstoilla? Täällä ennen kaikkea ihminen voi olla oma itsensä! Voisitko selventää tuota väitettä jonka mukaan minä olisin puhunut itseni ristiin? Ilman selvennystä on vähän vaikeampi ymmärtää et mistä oikein puhut...

• usko itsekään
        tyttö86 kirjoitti:

On aivan turha väittää etteikö muiden ihmisten kommentit hetkauta vähääkään, etenkin jos kommentoijat on samanikäisiä. Niin tunnevammainen ei ole yksikään tällä palstalla väittelijöistä.
        Eikö jo se että tällä palstalla nousee herneet nenuun muiden kommneteista, kerro jotakin???

• Abigail

Seurustelin 15-vuotiaana itseäni 7-vuotta vanhemman tyypin kanssa. Suhde kesti vuoden ihan kepeesti kunnes löysin toisen miehen, joka on mua 5-vuotta vanhempi.

Kun suerustelin 15-vuotiaana 22-vuotiaan Timon kanssa niin en antanut pimppaa ennen kuin puolen vuoden seurustelun jälkeen. Ja minä tein aloitteen seksiin. Minä en ole ikinä soveltunut ikäisteni pariin. Kaikki parhaat kaverinikin ovat mua 3-6-vuotta vanhempia. En yksinkertaisesti tullut ikäisteni kanssa toimeen. Ja mitä minun mittoihini tulee niin menkat alkoi kun oli 8-vuotias ja C-kupin hinkit 11-vuotiaasta lähtien. Joten en todellakaan ollut "raakile" 15-vuotiaana. nyt olen 17-vuotias, asun avoliitossa 22-vuotiaan miehen kanssa. Yli vuosi ollaan nyt seurusteltu ja kaikki menee hyvin. Olen kyllä samaa mieltä kanssasi että joskus nää teinien seurustelusuhteet on aika friikkejä tapauksia. Mutta minun suhteidn välillä on ollut vain puhdasta rakkautta eikä hyväksikäyttöä.

• erilainen nuori :)

Sama täälä.

Itse olin 15 vuotiaana myös itseäni 8 vuotta vanhemman miehen kanssa. Harrastimme koko aikana vain yhden kerran seksiä ja sekin minun aloitteesta. Ja sinä vuonna olin monien muiden vanhempien miesten seurassa. Kukaan ei käyttänyt hyväksi, eikä edes uskaltanut koskea ilman lupaa. Mielestäni vanhemmat miehet ovat siinäkin suhteessa miellyttävimpiä että he eivät teinipoikien tyyliin tunge ja töki mihin sattuu välittämättä siitä miltä tytöstä tuntuu.

Kieltämättä onhan niitä pedofiilejäkin, mutta jos 15 vuotias on tarpeeksi kehittynyt ja omaa älyä niin ei varmasti joudu hyväksikäytetyksi. Yleensä pedofiilitkin takertuu heikkoihin tyttöihin. Eivät he välttämättä olisi kiinnostuneita itsevarmasta, hyvän omantunnon omaavista, kypsistä, sanavalmiista ja itsenäisistä teineistä.

Olen kans nyt 17 ja seurustellut 2 vuotta, tosin mieheni ei ole kuin vuoden vanhempi, mutta sitäkin kehittyneempi yksilö.

Joten eipäs yleistetä 15 kesäisteten tyttöjen tyhmyyttä.

Suhteessamme ei edes ollut seksiä, yhtä ainoaa kertaa lukuun ottamatta.

• ähä

Taidat olla niitä tyyppejä jotka kiihkolla suhtautuu kaikkiin asioihin ja sinun mielipiteesi on ainoa oikea. Mulli olet.

• Renkipoika

se oikea PÄSSI määkäisi.

• anastasia

Kuten sä itsekkin tossa totesit, ei pidä yleistää..on niitä jotka diivaa frendeilleen kun seurustelee vanhemman kundin kanssa.Ja on myös niitä kundeja jotka näkee "teineissä" vaan pillun, MUTTA on paljon myös niitä jotka oikeesti välittää toisistaan ja rakastaa toisiaan.En tiedä kumpaa sukupuolta edustat mutta liekö oma katkera kokemus taustalla?Onko kenties joku "pikkupillu" vienyt sinun kunnollisen miehen tiukalla pillullaan..vai oletko kenties kaksilahkeinen ja katkera, jos oma ikäsi ei riitä tai on yli "pikkupillujen" mieltymysten..Oli niin tai näin, tämä on sellainen asia mikä jokaisen pitää itse ymmärtää tai opetella kantapään kautta elämää..Anyway erittäin mukavaa kesää kaikille ja koittakaahan pärjäillä elämässänne =)

• juu-u

Pillun voi pitää kyllä tiukkana!!!

• Gilda

Et olisi voinut paremmin asiaa ilmaista! Sai kyllä nauraa oikein sydämensä kyllyydestä, kun luki noita tyttö86:n kommentteja. Jokohan tämä kyseinen henkilö itsekin alkaa pikku hiljaa ymmärtää, kuinka naurettavan lapsellista juttua täällä onkaan mennyt suustansa päästämään... Kaiken lisäksi tyttö86 on puhunut itsensä ihan solmuun monesti näitä mahtavia selityksiä antaessaan. Esimerkiksi yhdessä viestissä hän kertoo jakavansa tavaraansa tuntemattomillekin, mutta hetken kuluttua kiistää olevansa jakorasia. Mitäs muutakaan yllämainittu toiminta on? Kaiken lisäksi tuollainen "kiukuttelu" ja "vain minä olen oikeassa"-asenne antaa hyvän kuvan ihmisen kakaramaisuudesta.

• tyttö86

tietääks kukaan sitä Sisilisko-juttua joka tapahtu aikoinaan bi-palstalla? tää on vähän samanlainen...=)

• tyttö86
        tyttö86 kirjoitti:

tietääks kukaan sitä Sisilisko-juttua joka tapahtu aikoinaan bi-palstalla? tää on vähän samanlainen...=)

niin sitten kun jollain välähtää et mistä tässä on kyse niin saa varmaan makoisat naurut!!! mulla itselläni on ollut aivan helvetin hauskaa!!!

• Säälivä katse
        tyttö86 kirjoitti:

oletkin joku SEKOBOLTSI-BI!

• tyttö86
        Säälivä katse kirjoitti:

oletkin joku SEKOBOLTSI-BI!

en todellakaan oo bi, ihan täys hetero vaan.. mut ei mun mielestä bi-seksuaaleis oo mitään vikaa, ihan asia tyyppejä siinä missä muutkin... Mä luulen et joku fiksu kohta oivaltaa tän jutun jos on edes vähän seurannu bi-palstaa...

• Just just
        tyttö86 kirjoitti:

en todellakaan oo bi, ihan täys hetero vaan.. mut ei mun mielestä bi-seksuaaleis oo mitään vikaa, ihan asia tyyppejä siinä missä muutkin... Mä luulen et joku fiksu kohta oivaltaa tän jutun jos on edes vähän seurannu bi-palstaa...

typerys oot.

Tosin yrität tällä paikata TODELLISTA TYHMYYTTÄSI, jonka osoitit kommenteillasi.

Joten EI MENE LÄPI.

Lutka mikä lutka.

• tyttö86
        Just just kirjoitti:

typerys oot.

Tosin yrität tällä paikata TODELLISTA TYHMYYTTÄSI, jonka osoitit kommenteillasi.

Joten EI MENE LÄPI.

Lutka mikä lutka.

Ihanmiten vaan...

• tyttö86
        Just just kirjoitti:

typerys oot.

Joten EI MENE LÄPI.

Lutka mikä lutka.

kyllä mä voin oikein mielelläni väitellä sun kanssa vielä mutta se ei varmaankaan tuota sulle enään mitään tyydytystä koska mä en oo mikään jakorasia... ainoastaan sinunkaltaisiin ahdasmielisiin tyyppeihin kyllästynyt pikku kiusankappale... Milläs nimellä aattelit nyt kutsua mua? Lutka ei taida olla enään kovin osuva nimitys!=) mutta hupsista! sehän olikin ainoa sana minkä oikeastaan tiedät!! Mä oon kusettanu teitä aika ilkeesti mutta puolustan kuitenkin näitä "pikkulutkia" sillä mitäs pahaa niissä on? On ollu oikein riemu katsoa sitä kuinka sä esimerkiksi oot kihissy kiukusta... niinkuin pahanenkin kakara!=D Yx lysti uskotko vai et... Haluan kuitenki kiittää kaikkia jotka ovat tukeneet mielipiteitäni sillä olen edelleen samaa mieltä tästä asiasta... Joten toivottavasti en loukannut ketään tällä veemäisellä tunnustuksella... Ottakaa ihan rennosti ihmiset ja nauttikaa elämästä, tästä mun pikku tihusta ei kannata nostaa pulttia... Terveisin: Nainen 21-v.
        p.s: pienestä lapsenmielisyydestä ei ole ikinä haittaa!=)

• .
        tyttö86 kirjoitti:

kyllä mä voin oikein mielelläni väitellä sun kanssa vielä mutta se ei varmaankaan tuota sulle enään mitään tyydytystä koska mä en oo mikään jakorasia... ainoastaan sinunkaltaisiin ahdasmielisiin tyyppeihin kyllästynyt pikku kiusankappale... Milläs nimellä aattelit nyt kutsua mua? Lutka ei taida olla enään kovin osuva nimitys!=) mutta hupsista! sehän olikin ainoa sana minkä oikeastaan tiedät!! Mä oon kusettanu teitä aika ilkeesti mutta puolustan kuitenkin näitä "pikkulutkia" sillä mitäs pahaa niissä on? On ollu oikein riemu katsoa sitä kuinka sä esimerkiksi oot kihissy kiukusta... niinkuin pahanenkin kakara!=D Yx lysti uskotko vai et... Haluan kuitenki kiittää kaikkia jotka ovat tukeneet mielipiteitäni sillä olen edelleen samaa mieltä tästä asiasta... Joten toivottavasti en loukannut ketään tällä veemäisellä tunnustuksella... Ottakaa ihan rennosti ihmiset ja nauttikaa elämästä, tästä mun pikku tihusta ei kannata nostaa pulttia... Terveisin: Nainen 21-v.

niin varmaan.. tuskimpa olet edes sitä kuuttatoista vuotta ((anteeksi epäilyni, mutta siltä vaikuttaa) etkö keksinyt enää mitään kun puhuit täällä itsesi ihan pussiin ja lapsellisuutesi nähtiin viimeistään annan viestissä (joka oli muuten aika osuvasti tehty) ettet enää voinut esittää aikuismaista ja kypsää ihmistä joten päätit lopulta että inttämäsi elämän"viisaudet" olivatkin muka keksitty ja ettet olekaan se 16 v tyttö. näin varmaan!! rupes vissiin nolottaa kun mokasit ja puhuit ittesi ympäri..eli siksi tämä.

• ehhee
        tyttö86 kirjoitti:

Oliko tämä nyt totta vai jonkun vastaväittelijän provo-mielessä kirjoitettu juttu...?

• tyttö82..
        tyttö86 kirjoitti:

ihmettelen miten jaksat kirjoitella tänne missä vain harva ymmärtää sun kantaa. noilla joillain on periaatteet pinttyny nuppeihin enkä usko että ne siitä muuttuu. toivon että ymmärrät kuitenkin että kaikki kritiikki ei välttämättä kohdistu suhun eli älä ota ittees,koska kuten sanoit jossain viestissäs tietäväs myös nuoria jotka niin sanotusti "jakaa"(siis ehkä ne vois esim. tajuta näistä viesteistä jotain)....
        anyway kun itse olin sun iässäs aloin seurustella itteäni 5 vuotta vanhemman kundin kanssa. nykyään ollaan kihloissa jne. toivotan sulle hyvät jatkot ja pidähän kundistas kii jos kerran oot löytäny semmosen joka näkee nuoressa muutakin kun sen tiukan pillun ja osaa ajatelle niillä yläpään aivoilla.. tiedän ettei semmosia tossa iässä kävele montaa ohi;)

• Just just
        tyttö86 kirjoitti:

"Kirjoittanut: tyttö86, 3.7.2002 klo 23.13"
        "Terveisin: Nainen 21-v."

Aika epätoivoista yrittää keksiä nyt uusi ikä, kun onkin osoittautunut 16-vuotiaaksi PIKKULUTKAKSI, joka on lukuisilla kommenteillaan munannut itsensä ja puhunut itsensä pussiin.

PS. Se on muuten ihan sama oletko 16-vuotias lutka vai 21-vuotias lutka.
        Pääasia, joka on käynyt erittäin hyvin ilmi tästä viestiketjusta, on se että

LUTKA mikä LUTKA!!!

• ACES HIGH
        Just just kirjoitti:

Aika epätoivoista yrittää keksiä nyt uusi ikä, kun onkin osoittautunut 16-vuotiaaksi PIKKULUTKAKSI, joka on lukuisilla kommenteillaan munannut itsensä ja puhunut itsensä pussiin.

LUTKA mikä LUTKA!!!

Vaikka olisit 21, 16 sijasta, osoittaa jo kirjoitus tyylisi kakaramaisuutta ja lapsellisuutta. Kyllä sua käy sääliksi, nimitttäin mun pikkusisko puhuu sun tyyliin ja se on 13v.Ajattele nyt olet "21v" ja et osaa perustelle kantaasi ja väitteitäsi.Ehkä sun vaan olisi pitänyt niellä tappiosi ja hyväksyä olevansa nuorempi ja vähän tyhmempi kuin muut.Mutta onnittelut vielä siitä, ettei sinulla ollut muuta tekemistä kaksikymppisenä, kuin hillua täällä pelleilemässä. Se osoittaa jo järjen köyhyyttä!Raahaa se sun perse vaikka töihin, etkä kuluta kunnon SUOMALAISTEN aikaa ja rahaa väittelemällä asioista joita et selvästikään ymmärrä!Sun laisille on paikka tuolla Afrikassakin, jollei työ maita!Kohta väität varmaan olevasi eläkeiässä ja kykenemätön mihinkään muuhun kuin kämisemään...

• annika
        tyttö82.. kirjoitti:

ihmettelen miten jaksat kirjoitella tänne missä vain harva ymmärtää sun kantaa. noilla joillain on periaatteet pinttyny nuppeihin enkä usko että ne siitä muuttuu. toivon että ymmärrät kuitenkin että kaikki kritiikki ei välttämättä kohdistu suhun eli älä ota ittees,koska kuten sanoit jossain viestissäs tietäväs myös nuoria jotka niin sanotusti "jakaa"(siis ehkä ne vois esim. tajuta näistä viesteistä jotain)....
        anyway kun itse olin sun iässäs aloin seurustella itteäni 5 vuotta vanhemman kundin kanssa. nykyään ollaan kihloissa jne. toivotan sulle hyvät jatkot ja pidähän kundistas kii jos kerran oot löytäny semmosen joka näkee nuoressa muutakin kun sen tiukan pillun ja osaa ajatelle niillä yläpään aivoilla.. tiedän ettei semmosia tossa iässä kävele montaa ohi;)

niin mulla on aika lailla sama mielipide tästä että millee jaksaa 16vuotias tyttö noin rankasti tapella vanhempiaan vastaan...sä oot niille teini,eikä se siittä muuks muutu.ja täytyyhän jokasen tietää että elämänkokemus on se joka opettaa,ei sillä että nuoremmat ois mitenkään huonompia silti,ne ei oo vaan vielä eläny ja nähny kaikkee!
        mulle on käyny sun ikäsenä päinvastoin ku tälle tyttö82:selle,mutta mä kyllä opin sen kerrasta millasia ne vanhemmat miehet on.eli jos sulla nyt todella on ittees muutaman vuoden vanhempi jätkäkamu,niin toivotan teille onnee,ja todellakin toivon et se menee hyvin!
        ite oon nyt 22wee ja kihloissa ikäiseni jätkän kanssa.

• Tane
        tyttö86 kirjoitti:

säälittävää tollanen. ENsin kovaan ääneen puolustaa nuoria ja lapsia, ja kun tiukka paikka tulee kääntää takkinsa ja "olen oikeasti 21" mutta vaan haluan puolustaa nuoria...! mee hoitoon!

• *SiNNa*

aivan totta on! ja varsinkin toi että se puhuu ittensä täysin pussiin ja kohta on ihan lämmöissä: "en tarkottanu sitä vaan sitä ja teillä on ihan kieroutunu näkemys ja..." plaa plaa... ärsyttää tollasen pikkuvanhan kaikkitietämys!!! toivon että sais jossain vaiheessa oikeen huomata kuinka vähän niistä maailman tosiasioista tietääkään... "ikärasismi"-juttu oli kaiken huippu,huh huh!
        ei mutta Anna ja Gilda,hienot kommentit,varsinkin kun Anna oli jaksanu oikeen kattoo noi pikkutytön "parhaat palat",hiH;)

• JÄTKÄ83
        tyttö86 kirjoitti:

VOISIKS SÄ ÄMMÄ VITTU PITÄÄ SEN PÄÄS KIINNI KU ALKAA NOI SUN KOMMENTIT OTTAAN PÄÄHÄN!! KUKA JÄTKÄ SUAKIN KUUNTELEE MIETIN VAAN MÄ EN AINAKA KATTELIS NURKISSANI!!!

• "tyttö86"
        tyttö86 kirjoitti:

Ei se ole siitä ole kiinni ettenkö voisin vielä väitellä tiedän kanssanne, näette asiat nyt hieman eri valossa mutta no... ajattelin hieman "matkia" Annaa ja kirjoitin ylös hieman minuun kohdistuneita haukkuja, sitten Annakin ehkä ymmärtää miksi olen välillä hieman nimitellyt. Typeräähän se on että kirjoittaa ainoastaan "väittelyn toisen osapuolen" tekstit ylös mutta toisten sanomat asiat painetaan villaisella. En ole todellakaan mitenkään loukkaantunut muiden teksteistä kun joku sitä epäili, miksi loukkaantuisin esim. "huora"-sanasta jos en ole sellainen? Eikä kylläkään luomani profiilikaan ollut pyytänyt maksua mistään. Joku ihmetteli sitä että miten olenkaan jaksanut vastailla kaikkiin viesteihin, se olikin iloista hommaa sillä väittely on hauskaa, varsinkin kun toinen osapuoli kihisee kiukusta!:D Tässä vielä pienehkö kokoelma näistä ihanista kommenteista mitä olen saanut!
        "jos 15-vuotiaana haluaa ainoastaan 1-illan juttuja on tytöllä asiat todella pielessä"
        - Eihän profiilini halunnut vain 1-illan juttuja...
        "sinulla on esimerkillisen paljon opittavaa"
        - Voi todellakin olla, mutta täytyy muistaa että tiedon määrää ei voi aina kartoittaa yhden pahaisen keskustelun avulla.
        "Ai sä siis olet 16-vuotias"
        - En ihan.=)
        "Huora!"
        -hm... tosta en nyt olis kovinkaan varma.
        "kuka voi ottaa pikkuhuoran juttuja vakavissaan? Antaa lumpun kitistä!"
        - Edellisen kommentin kirjoittanut tuntui ainakin olleen aika suutahtanut kommenteistani...
        "No jospa sullakin tulee vähän toista näkökulmaa asiaan, kun vähän saat lisää ikää"
        - En voi kieltääkkään, näkökulma tässä ainakin on kasvanut kun olen pari päivää vanhempi siitäku ensimmäisen kommentin kirjoitin..=)
        "Kun se ero 15- ja 16-vuotiaan välillä ei vielä (näköjään) paljon ratkaise."
        -Laki sanoo hieman toisin... yksilön kehitys!=)
        "Läheppä pentu päikkäreille jos asiat noin risoo.. että pitääkin ruveta riitaa haastamaan ja väittelemään. Olet näköjään aivan vitun rasittava ämmä ja ihmettelen miten joku edes voi ryhtyä vakavaan suhteeseen tiukkapipoisen ja happaman kanan kanssa."
        -Totuus on taruakin ihmeellisempää, eipä se miehiä tunnun haittaavan jos naisella on omaakin päätä.. Sellaiseen suhteeseen kun en ala jossa mies olisi hiljainen hissukka... Sinun mielestäsi saatankin olla rasittava ämmä, ei haittaa!=)
        "taisit tiivistää tossa viestissäs meidän aika monen näitä keskusteluja seuranneen mielipiteen tosta pikkubimbosta. On tainnu äidiltä unohtuu sanoo että sen naaman voi joissain vaiheessa pitää ummessakin..."
        -Äitini kasvatuksessa ei ollut mitään vikaa, ilkeää vetää viattomia henkilöitä mukaan keskusteluun, minkäs sille mahdan että tykkään väitellä asioista?
        "Vai asiaa? No huh huh.."
        - Sama se mitä muut ajattelee, hyvähän se on tuoda oma äänensä esille...
        "LUTKA MIKÄ LUTKA!"
        - Luomani profiili siis, tuon kommentin tais kirjoittaa "justjust", hän vaikutti olevan koko keskustelun ajan aika ärtyinen. Nyt taitaa olla vielä ärtyisempi..=)
        "No sinähän oikein hyvin tapakasvatettu pikkulutka tunnut olevan"
        - Tosta pikkulutka nimityksestähän me jo keskusteltiinkin, ilkeää käyttää tuollaista sanaa! Etkö keksinyt mitään asiallisempaa haukkumasanaa?
        "pikkulutka!"
        -*syvä huokaus*
        "vai että oikein ikärasismin otat mukaan?"
        - Jep, pidin sitä aika asiaan kuuluvana.
        "Oletpa sinisilmäinen"
        - Niinkö? Onhan se ihan totta että silmäni ovat väriltään siniset!
        "Töihin siitä kakara!"
        - Miksi ihmeessä paiskisin lomienikin aikana töitä? Kesäyliopistossa on minulle tarpeeksi töitä...
        "Säälittävää"
        -Niin voi ollakin mutta hauskaa oli!=)
        Ja näitä kommentteja löytyy...

Mä saatan olla tiedän mielestänne lapsellinen parikymppiseksi mutta oma mielipiteeni on että saahan sitä joskus irrotella!=) Mielipiteeni ovat yhä samat tästä "pikkupillu"-jutusta ja vastailen kyllä mielennäni, luulenpa vain että hohtonne vastata kommenteihinne sammui nyt kun tiedätte että kommenttien takana ei seisokkaan 16-vuotias pikkulutka. Mikä Annaa muuten risoi kun niin suutahti kiltistä käyttäytymisestäni Venlaa kohtaan? Tottakai minä olen kiltti sellaiselle ihmiselle joka on kiltti minua kohtaan, haistatellako pitäisi? Venla oli poikkeuksellisen asiallinen ja vapaamielinen tyyppi ja hänen mielipiteitään oli ilo lukea. Sain kyllä makoisat naurut muidenkin kommenteista ja pakko myöntää! Hyviä vastakommetteja tulikin! Lukuunottamatta näitä kaikenmaailman huoritteluja... jatkaisin kyllä mielelläni tätä näpyttelyä mutta maha kurnii..=) Annan mieliksi toivotan nyt kaikille hyvät kesät ja pyydän anteeksi jos kommenttini loukkasivat jotakuta!

• "tyttö86"
        JÄTKÄ83 kirjoitti:

VOISIKS SÄ ÄMMÄ VITTU PITÄÄ SEN PÄÄS KIINNI KU ALKAA NOI SUN KOMMENTIT OTTAAN PÄÄHÄN!! KUKA JÄTKÄ SUAKIN KUUNTELEE MIETIN VAAN MÄ EN AINAKA KATTELIS NURKISSANI!!!

Eihän sun ole pakko mun kommentteja lukea!

• Joke
        "tyttö86" kirjoitti:

Ei se ole siitä ole kiinni ettenkö voisin vielä väitellä tiedän kanssanne, näette asiat nyt hieman eri valossa mutta no... ajattelin hieman "matkia" Annaa ja kirjoitin ylös hieman minuun kohdistuneita haukkuja, sitten Annakin ehkä ymmärtää miksi olen välillä hieman nimitellyt. Typeräähän se on että kirjoittaa ainoastaan "väittelyn toisen osapuolen" tekstit ylös mutta toisten sanomat asiat painetaan villaisella. En ole todellakaan mitenkään loukkaantunut muiden teksteistä kun joku sitä epäili, miksi loukkaantuisin esim. "huora"-sanasta jos en ole sellainen? Eikä kylläkään luomani profiilikaan ollut pyytänyt maksua mistään. Joku ihmetteli sitä että miten olenkaan jaksanut vastailla kaikkiin viesteihin, se olikin iloista hommaa sillä väittely on hauskaa, varsinkin kun toinen osapuoli kihisee kiukusta!:D Tässä vielä pienehkö kokoelma näistä ihanista kommenteista mitä olen saanut!
        "jos 15-vuotiaana haluaa ainoastaan 1-illan juttuja on tytöllä asiat todella pielessä"
        - Voi todellakin olla, mutta täytyy muistaa että tiedon määrää ei voi aina kartoittaa yhden pahaisen keskustelun avulla.
        - En ihan.=)
        "Huora!"
        - Edellisen kommentin kirjoittanut tuntui ainakin olleen aika suutahtanut kommenteistani...
        "No jospa sullakin tulee vähän toista näkökulmaa asiaan, kun vähän saat lisää ikää"
        - En voi kieltääkkään, näkökulma tässä ainakin on kasvanut kun olen pari päivää vanhempi siitäku ensimmäisen kommentin kirjoitin..=)
        "Läheppä pentu päikkäreille jos asiat noin risoo.. että pitääkin ruveta riitaa haastamaan ja väittelemään. Olet näköjään aivan vitun rasittava ämmä ja ihmettelen miten joku edes voi ryhtyä vakavaan suhteeseen tiukkapipoisen ja happaman kanan kanssa."
        -Totuus on taruakin ihmeellisempää, eipä se miehiä tunnun haittaavan jos naisella on omaakin päätä.. Sellaiseen suhteeseen kun en ala jossa mies olisi hiljainen hissukka... Sinun mielestäsi saatankin olla rasittava ämmä, ei haittaa!=)
        "taisit tiivistää tossa viestissäs meidän aika monen näitä keskusteluja seuranneen mielipiteen tosta pikkubimbosta. On tainnu äidiltä unohtuu sanoo että sen naaman voi joissain vaiheessa pitää ummessakin..."
        -Äitini kasvatuksessa ei ollut mitään vikaa, ilkeää vetää viattomia henkilöitä mukaan keskusteluun, minkäs sille mahdan että tykkään väitellä asioista?
        "LUTKA MIKÄ LUTKA!"
        - Luomani profiili siis, tuon kommentin tais kirjoittaa "justjust", hän vaikutti olevan koko keskustelun ajan aika ärtyinen. Nyt taitaa olla vielä ärtyisempi..=)
        - Tosta pikkulutka nimityksestähän me jo keskusteltiinkin, ilkeää käyttää tuollaista sanaa! Etkö keksinyt mitään asiallisempaa haukkumasanaa?
        "pikkulutka!"
        -*syvä huokaus*
        "Oletpa sinisilmäinen"
        "Töihin siitä kakara!"
        - Miksi ihmeessä paiskisin lomienikin aikana töitä? Kesäyliopistossa on minulle tarpeeksi töitä...
        "Säälittävää"

Mä saatan olla tiedän mielestänne lapsellinen parikymppiseksi mutta oma mielipiteeni on että saahan sitä joskus irrotella!=) Mielipiteeni ovat yhä samat tästä "pikkupillu"-jutusta ja vastailen kyllä mielennäni, luulenpa vain että hohtonne vastata kommenteihinne sammui nyt kun tiedätte että kommenttien takana ei seisokkaan 16-vuotias pikkulutka. Mikä Annaa muuten risoi kun niin suutahti kiltistä käyttäytymisestäni Venlaa kohtaan? Tottakai minä olen kiltti sellaiselle ihmiselle joka on kiltti minua kohtaan, haistatellako pitäisi? Venla oli poikkeuksellisen asiallinen ja vapaamielinen tyyppi ja hänen mielipiteitään oli ilo lukea. Sain kyllä makoisat naurut muidenkin kommenteista ja pakko myöntää! Hyviä vastakommetteja tulikin! Lukuunottamatta näitä kaikenmaailman huoritteluja... jatkaisin kyllä mielelläni tätä näpyttelyä mutta maha kurnii..=) Annan mieliksi toivotan nyt kaikille hyvät kesät ja pyydän anteeksi jos kommenttini loukkasivat jotakuta!

Luin pitkästä aikaa jälleen näit viestei ja myönnettäköön "tyttö86" et vaikka kusitkin muita linssiin niin oot sä aika vitun taitava! Saankos kysyä et mitä opiskelet? Ja missä kaupungissa?

• Just just
        "tyttö86" kirjoitti:

- En ihan.=)
        "Huora!"
        "LUTKA MIKÄ LUTKA!"
        "pikkulutka!"
        -*syvä huokaus*
        "Oletpa sinisilmäinen"
        "Töihin siitä kakara!"
        "Säälittävää"

"luulenpa vain että hohtonne vastata kommenteihinne sammui nyt kun tiedätte että kommenttien takana ei seisokkaan 16-vuotias pikkulutka"

Se nyt on yx hailee, onko kyseessä 16 v. lutka vai 21 v. lutka.

Ydinasia on:

LUTKA mikä LUTKA!

• mira
        "tyttö86" kirjoitti:

Eihän sun ole pakko mun kommentteja lukea!

just jotain tommosta mä jo osasin sulta odotellakin.. "eihän sun ole pakko lukea..."
        tässä se sinun kypsyytesi ja aikuismainen käytöksesi taas nähtiin.

• ..
        "tyttö86" kirjoitti:

- En ihan.=)
        "Huora!"
        "LUTKA MIKÄ LUTKA!"
        "pikkulutka!"
        -*syvä huokaus*
        "Oletpa sinisilmäinen"
        "Töihin siitä kakara!"
        "Säälittävää"

turha sitä on myöhemmin esittää parikymppistä kun ensin mokaa täällä itsensä "viisaana" 16 vuotiaana pussiin itsensä puhuneena ja toisille päätään aukomalla. sitäpaitsi on kaksi eriasiaa nuo annan kokoamat jutut ( ovat vain ja ainoastaan sinun kirjoittamia juttuja ja muilta ei tullut sinulle yhteensäkkään niin paljoa haukkumista kun sinulta yksistään kaikille täällä kirjoittaneille) ja sitten sinun poimimasi jutut ( ovat eri ihmisiltä joita oli monta eli siis sinulta löytyi jokaiseen sinua ei miellyttäneeseen viestiin vastaan naputtamista ja haukkumista, mutta ei kukaan muu tällä palstalla vielä terrorisoinut tätä keskustelua jokaista haukkumalla kuin sinä) siinä on erot.
        sitten vielä ihmettelet ja kokoat toisten kirjoittamat jutut sinusta, aivan kun et tietäisi että sitä saa mitä tilaa. osaat kyllä sujuvasti vääristellä ja väännellä asioita ja toisten sanomisia. kun joku puhuu teineistä se on mielestäsi ikärasismia.. ja kun joku uskaltaakin vahingossa vastata sinun viestisi alle vahingossa, niin mikä meteli siitä taas nousikaan.
        sitten kun sinulle sanotaan että sinulla on paljon opittavaa (joka totisesti pitää paikkansa) niin siitäkös nousi mekkala, että tiedon määrää ei voi kartoittaa jne yhden keskustelun avulla.. kukaan ei muuten epäillytkään "tietojasi" vaan että totesi sinulla olevan vielä oppimista joka kyllä iän myötä tulee. jne.. vääristelet tosiaan ihmisten sanoja. se jos mikä on oikeasti tosi rasittavaa. en kiellä etteikö lutkaksi haukkuminen loukkaa jos syytöntä nimitellään lutkaksi. mutta mitä sitten odotit? ensin kehut täällä irtosuhteillasi ja "saatampa joskus pedin pohjalla käydä niiden vähemmän tutumpienkin kanssa" näin siis sanoo 16 vuotias tyttö. mielestäni tuo kieltämättä on aika lumppumaista 16 vuotiaalta tytöltä. eikä sinulla ja huoralla näin siis muuta eroa olekkaan kun se että huora tekee sitä maksusta. ja tuommoisten puheiden jälkeen kehtaatkin ihmetellä miksi ihmiset kirjoittelevat, että sinulla on paljon opittavaa ja että tuoko on kypsää ja viisasta 16 vuotiaan tyttösen käytöstä. voisit sitäpaitsi kestää edes jonkun verran kritiikkiä, eikä tarvitse olla heti hyökkäämässä ja haukkumassa "minä tiedän kaiken ja sinä pidät nyt pääsi kiinni" asenteella. ja kommenttejesi jälkeen äimistellä, että "siis en mä vedä hernettä nenääni mulla on nyt tosi hauskaa kun saan nauraa jne.."

• Just just
        .. kirjoitti:

turha sitä on myöhemmin esittää parikymppistä kun ensin mokaa täällä itsensä "viisaana" 16 vuotiaana pussiin itsensä puhuneena ja toisille päätään aukomalla. sitäpaitsi on kaksi eriasiaa nuo annan kokoamat jutut ( ovat vain ja ainoastaan sinun kirjoittamia juttuja ja muilta ei tullut sinulle yhteensäkkään niin paljoa haukkumista kun sinulta yksistään kaikille täällä kirjoittaneille) ja sitten sinun poimimasi jutut ( ovat eri ihmisiltä joita oli monta eli siis sinulta löytyi jokaiseen sinua ei miellyttäneeseen viestiin vastaan naputtamista ja haukkumista, mutta ei kukaan muu tällä palstalla vielä terrorisoinut tätä keskustelua jokaista haukkumalla kuin sinä) siinä on erot.
        sitten vielä ihmettelet ja kokoat toisten kirjoittamat jutut sinusta, aivan kun et tietäisi että sitä saa mitä tilaa. osaat kyllä sujuvasti vääristellä ja väännellä asioita ja toisten sanomisia. kun joku puhuu teineistä se on mielestäsi ikärasismia.. ja kun joku uskaltaakin vahingossa vastata sinun viestisi alle vahingossa, niin mikä meteli siitä taas nousikaan.
        sitten kun sinulle sanotaan että sinulla on paljon opittavaa (joka totisesti pitää paikkansa) niin siitäkös nousi mekkala, että tiedon määrää ei voi kartoittaa jne yhden keskustelun avulla.. kukaan ei muuten epäillytkään "tietojasi" vaan että totesi sinulla olevan vielä oppimista joka kyllä iän myötä tulee. jne.. vääristelet tosiaan ihmisten sanoja. se jos mikä on oikeasti tosi rasittavaa. en kiellä etteikö lutkaksi haukkuminen loukkaa jos syytöntä nimitellään lutkaksi. mutta mitä sitten odotit? ensin kehut täällä irtosuhteillasi ja "saatampa joskus pedin pohjalla käydä niiden vähemmän tutumpienkin kanssa" näin siis sanoo 16 vuotias tyttö. mielestäni tuo kieltämättä on aika lumppumaista 16 vuotiaalta tytöltä. eikä sinulla ja huoralla näin siis muuta eroa olekkaan kun se että huora tekee sitä maksusta. ja tuommoisten puheiden jälkeen kehtaatkin ihmetellä miksi ihmiset kirjoittelevat, että sinulla on paljon opittavaa ja että tuoko on kypsää ja viisasta 16 vuotiaan tyttösen käytöstä. voisit sitäpaitsi kestää edes jonkun verran kritiikkiä, eikä tarvitse olla heti hyökkäämässä ja haukkumassa "minä tiedän kaiken ja sinä pidät nyt pääsi kiinni" asenteella. ja kommenttejesi jälkeen äimistellä, että "siis en mä vedä hernettä nenääni mulla on nyt tosi hauskaa kun saan nauraa jne.."

"voisit sitäpaitsi kestää edes jonkun verran kritiikkiä, eikä tarvitse olla heti hyökkäämässä ja haukkumassa "minä tiedän kaiken ja sinä pidät nyt pääsi kiinni" asenteella"

jos tyttö/nainen vajoaa LUTKAN/HUORAN tasolle, niin ei silloin yleensä voi odottaa, että Mensan testi antaisi kyseiselle tyypille kovin korkeata lopputulosta.

Tämä pätee tässäkin tapauksessa.

• Tane
        .. kirjoitti:

Vihdoin kuulee asiaa:)! ja sinä "teinireikä 86" mites nyt suu pannaa ku oli kyseisessä viestissä perustelut ja kaikki.. Hmm.. no mieti mieti, millä tavoin nyt voisit hyökätä muita kohtaan... mieti mieti.. Nimittäin melkein kaikki keinot oletkin jo käyttänyt.. Nousut vuoro-viesteissä toisten ihmisten yläpuolelle ja alapuolelle.. ja lopulta jopa turvauduit "en ole oikeesti tuommoineen vaa tämmöinen"-taktiikkaan ikäsi "uusimisessa"... Ei onnistu.. sori.. (harmittaa kuule iha hirveesti)
        :)

• sara
        Just just kirjoitti:

LUTKA mikä LUTKA!!!

kirjotin tyttö 82 nimellä ja puhuin omat asiat ja kommentit. siis vastasin tyttö 86 viesteihin. anyway miten jaksatte vittuilla asiasta. ootteko jotenkin kadeja että tyttö 86:della menee mielestäni hyvin ja on fiksu ikäsekseen.

• "tyttö86"
        Just just kirjoitti:

"luulenpa vain että hohtonne vastata kommenteihinne sammui nyt kun tiedätte että kommenttien takana ei seisokkaan 16-vuotias pikkulutka"

Se nyt on yx hailee, onko kyseessä 16 v. lutka vai 21 v. lutka.

Ydinasia on:

LUTKA mikä LUTKA!

Kyllähän sillä on merkitystä että ketä sinä haukut lutkaksi. Sinulle kävi luultavasti ilmi että olin kirjoittanut tekstini vitsimielessä... Itse kun en ole mikään jakorasia, vaikka mitä pahaa niissäkään on... Jokainen sekstailkoot kenen kanssa haluaa.

• Äijjä

Pitäisi ihan päästä kättelemään tätä "aivan..." tyyppiä. Luettavaa tosiaankin on tuntitolkulla.
      Itse olen 20 ja oman kokemuksen voin 16 vuotiaista tytöistä sanoa sen, että sori vaan mutta pillun perässä sitä vaan ollaa menty. Kuten jo muutamaa otteesee tuli ilmi, että suppean baarireissun jälkeen meen mieluiten kaupungin bussipysäkille tarjoamaa TP-tytöille tupakat ja juttelemaan mukavia ja leikkimään herrasmiestä. kahen tunnin jälkeen saaki sitte unta hyvin ku ei enää kassitkaan paina niin paljoo. Tämä ei ole vittuilua, kehumista tai riidanhaastanta viesti, enkä halua loukata ketään, vaan tämä on oma kokemukseni asiasta...

• Pena

Yleensä suurin osa n. 16 v. tytöistä on helppoja nakkeja, poikkeuksiakin löytyy. Kun olin 20 kutsuimme kaverimme luo aina n.16v tyttöjä juomaan ja joka ilta joku meidän porukasta pääsi pukille. Ainut kärsimys oli kuunnella heidän lapsellisia paskajuttuja siihen asti. Tiedän muuten yhden tyypin joka on 24 ja seurustelee 14v. tytön kanssa, se jätkä ei kyllä vanhempia saakkaan mutta sairasta tuo minusta on.

• huhhuh

"ottakaa huomioon, olen 16v. en 15v."
      Kuolen nauruun...

Jos kritisoi iästä = ikärasisti
      -> jos kritisoi asioista = ns. "asia"rasisti

Totta on se, että ikä tuo kokemusta ja järkevyyttä, siitä ei mihinkään pääse.

Lapsi on "terve" kun se leikkii... heh heh huh huh *nauraa kippurassa*

• Aikuinen

KAKARAA ivata.

Hyi sua!

• Aikuinen mies

16 v. ei ole enää "sakkolihaa".

Nyt tämä meidän pikku "seksiaikuinen" voi revitellä oikein sydämen kyllyydestä eli levittää haaransa jokaiselle vastaan tulevalle kaksilahkeiselle (ja ehkä hameväellekin).

Siitä se elämä lähtee! :))

• .

Kyllä pikkupillu on paras.

• mika

-älä sattuu
        -mutta kun tekee MIEEELIIIIIIIIIIII!!!!!!!!

• Jammu...
        mika kirjoitti:

-älä sattuu
        -mutta kun tekee MIEEELIIIIIIIIIIII!!!!!!!!

Tulkaa lapsoset kyytiin....Minne me mennään....Mennään metsään..Metsä on tylsä paikka...MUTTA KUN TEKEE MIELI....heheh

JAMMULLE PLEKSIIN..JA kunnolla..

• perverssi ?

Taidat olla joku saatanan homo ????

• just

jeps justiinsa noin ajattelen kanssa (tosin mulla ei oo 15v pikkusysterii mut kuitenki). mut eihän sen ikäsillä vielä todellakaan ole sitä järkee liikaa - ainakaan kaikilla. toivottavasti vaan mahdollisimman moni ymmärtäis pysyy vähän kauempana noista "vanhemmista ja kokeneista" miehistä.

toisekseen äijät jotka himoitsette jotai 15-v (esim.) tyttösii niin kannattais harkita vehkeen poistoo tai edes hoitoo. jos sellasen tyypin nään jossain joskus yrittävän "asioida" jonku tutun tytön lähimaissa niin se toivoo et ei ois syntyessään vehjettä saanu..

• huora

kaikki naiset on huoria toiset maksullisia toiset maksuttomia, maksullisessa on vain se ero, että tiedät varmasti ettei se lavertele sun "muijalle" eli maksat ainoastaan vaiotiolosta!

• Real man
        huora kirjoitti:

kaikki naiset on huoria toiset maksullisia toiset maksuttomia, maksullisessa on vain se ero, että tiedät varmasti ettei se lavertele sun "muijalle" eli maksat ainoastaan vaiotiolosta!

säälittävä otus.

• venefica

En voi olla vastaamatta tohon sun erittäin suppeaan ja yleistävään mielipiteeseen. Itse olen 17 ja poikaystäväni 23, eikä ole ollut minkään näköisiä hyväksikäytön tms. muun merkkejä! Toinen vuosi tulee kohta täyteen...Joten voinpa sanoa, että varmasti on olemassa niitä mainitsemiasi hyväksikäyttäjiä, mutta kaikki eivät niitä ole. Kuulostat vain katkeralta....

• Anonyymi

Jokos veneficalla on masu pömpöttäny monetkin kerrat?
        totta kai pikkupillut tahtoo vanhemman jätkän jok panee kunnolla eikä mitää samanikästä tuhkamunaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      127
      3148
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      38
      2513
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2435
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      2178
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1700
    6. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      26
      1415
    7. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      173
      1410
    8. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      1257
    9. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      292
      1248
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      63
      1090
    Aihe