"GALLUPPI"

mummu

Hellurei! tämmönen pieni kysely, koska tarvitsen juuri TEIDÄN mielipiteitä erästä tehtävää varten! no niin!
kertokaa omat mielipiteenne..
TOP5 lempiruokamme??

13

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "ruokamme" vai tarkoititko "ruokanne"?

      En pysty vastaamaan "ruokamme", vastaan siis kysymykseen, ikäänkuin olisi lukenut "ruokanne":

      Minun top5: Karjalanpaisti, Makkarakeitto, Uunilohi, Lihapullat, Wokkivihannespata

      Lisukkeena samassa järjestyksessä (siis nautittuna edelläminitun kanssa) Perunamuussi, Näkkileipä, Riisi, Keitetyt potut, Oliivit....

    • ...

      Järjestystä on vaikea miettiä:

      Spagehetti Bolognese
      Suomalaiset ravut
      Härkää Sezhuan
      Lihapullat ja perunamuusi
      Makaroonilaatikko

      Kaksi viimeistä on peruskamaa ja varmaan monen listalla (samoin kuin ensimmäinen), mutta ei voi mitään että ovat niin hyviä :)

    • kotikokki

      1. valkosipuli öljyssä marinoitu broilerin rintafile uudet perunat

      2. itsetehdyt jauhelihapihvit, perunamuusi pikku porkkanat

      3. broilerisuikaleet kerma-curry-kastikkeessa riisi

      4. lihapullat tomattikastikkeessa pasta

      5. lasagne

    • Kiril

      1) Valurautapannussa paistettu naudan sisäfile, kantarelli-sipuli-kermakastike. Höyrytetyt kukkakaalit.

      2) Aito venäläinen Borssikeitto

      3) Lammaskaalipata

      4) Voissa paistetut muikut

      5) Kanarintafile, erivärisiä paprikoita kermakastikkeessa

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        ..TOP 1 on POTUT.


    • Nipsu

      1. coq au vin - kukkoa viinissä
      2. lammaskaali
      3. lasagne
      4. graavilohi uudet perunat
      5. lihapullat muusi

    • åsa

      1. itsetehdyt jauhelihapihvit metsäsienikastikkeella ja perunamuusin kera
      2. kanakermapasta
      3. kaalilaatikko
      4. lindströmin pihvit, ruskea kastike ja perunamuusi
      5. minestronekeitto, lisäkkeenä raejuustoa

    • Steen

      - Ulkofile pihvi
      - Makaroonilaatikko
      - Sipulikeitto
      - pyttipannu
      - tomaati/kalkkuna munakas

    • nyt heititkin pahan sillä syön melkein kaikenlaista!
      no yritän ainakin listata jotain..

      1.Japanilainen ruoka
      2.pinaattilätyt
      3.kanapasta
      4.lohi ja perunat
      5.intialainen ruoka

      • silja

        -riisipuuro
        -kukkakaali-parsakaali -vuoka
        -pinaattikeitto (kaupan pakasteköntti)
        -sienipitsa
        -pasta juustokastike


    • Aloittaja

      (ei järjestyksessä):

      - kesäkeitto (tuoreella pinaatilla)
      - vihreä curry
      - pitsa
      - lihaton hernekeitto
      - humita (argentiinalainen maissipuuro)

    • naapurin akka

      1. lihapulla soosi perunat (itse tehdyt)
      2. kesäkeitto ( tuoreista aineista ei pakaste vihanneksista)
      3. Pinaatti velli (itse tehty)
      4. jauhelihasoosi perunavoi
      5. hernesoppa (sekin itse tehty)

    • ...hmmm

      1. jauhelihakeitto jossa on vain sipulia perunaa porkkanaa ja jauhelihaa plus tomaatti pyrettä ja mausteet.
      tietysti patongin tai ranskanleivän kanssa.

      2.kinkkukastike eli kermaa aurajuustoa sitruunan mehua ja kinkkusuikaleita, nauhamakaronin kanssa.

      3. uudet perunat ja pekoniin kääritty sipuli,aurajuusto mössö.

      4. uudet perunat ja oikea voi, lisukkeeksi tonnikalaa suoraan tölkistä ja maustaa sen tillillä ja sitruuna mehulla.

      5. nuudelit ja possunsuikaleita Uncle Ben's Sweet&Sour-kastikkeessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe