Hellurei! tämmönen pieni kysely, koska tarvitsen juuri TEIDÄN mielipiteitä erästä tehtävää varten! no niin!
kertokaa omat mielipiteenne..
TOP5 lempiruokamme??
"GALLUPPI"
13
820
Vastaukset
"ruokamme" vai tarkoititko "ruokanne"?
En pysty vastaamaan "ruokamme", vastaan siis kysymykseen, ikäänkuin olisi lukenut "ruokanne":
Minun top5: Karjalanpaisti, Makkarakeitto, Uunilohi, Lihapullat, Wokkivihannespata
Lisukkeena samassa järjestyksessä (siis nautittuna edelläminitun kanssa) Perunamuussi, Näkkileipä, Riisi, Keitetyt potut, Oliivit....- ...
Järjestystä on vaikea miettiä:
Spagehetti Bolognese
Suomalaiset ravut
Härkää Sezhuan
Lihapullat ja perunamuusi
Makaroonilaatikko
Kaksi viimeistä on peruskamaa ja varmaan monen listalla (samoin kuin ensimmäinen), mutta ei voi mitään että ovat niin hyviä :) - kotikokki
1. valkosipuli öljyssä marinoitu broilerin rintafile uudet perunat
2. itsetehdyt jauhelihapihvit, perunamuusi pikku porkkanat
3. broilerisuikaleet kerma-curry-kastikkeessa riisi
4. lihapullat tomattikastikkeessa pasta
5. lasagne - Kiril
1) Valurautapannussa paistettu naudan sisäfile, kantarelli-sipuli-kermakastike. Höyrytetyt kukkakaalit.
2) Aito venäläinen Borssikeitto
3) Lammaskaalipata
4) Voissa paistetut muikut
5) Kanarintafile, erivärisiä paprikoita kermakastikkeessa- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
..TOP 1 on POTUT.
- Nipsu
1. coq au vin - kukkoa viinissä
2. lammaskaali
3. lasagne
4. graavilohi uudet perunat
5. lihapullat muusi - åsa
1. itsetehdyt jauhelihapihvit metsäsienikastikkeella ja perunamuusin kera
2. kanakermapasta
3. kaalilaatikko
4. lindströmin pihvit, ruskea kastike ja perunamuusi
5. minestronekeitto, lisäkkeenä raejuustoa - Steen
- Ulkofile pihvi
- Makaroonilaatikko
- Sipulikeitto
- pyttipannu
- tomaati/kalkkuna munakas nyt heititkin pahan sillä syön melkein kaikenlaista!
no yritän ainakin listata jotain..
1.Japanilainen ruoka
2.pinaattilätyt
3.kanapasta
4.lohi ja perunat
5.intialainen ruoka- silja
-riisipuuro
-kukkakaali-parsakaali -vuoka
-pinaattikeitto (kaupan pakasteköntti)
-sienipitsa
-pasta juustokastike
- Aloittaja
(ei järjestyksessä):
- kesäkeitto (tuoreella pinaatilla)
- vihreä curry
- pitsa
- lihaton hernekeitto
- humita (argentiinalainen maissipuuro) - naapurin akka
1. lihapulla soosi perunat (itse tehdyt)
2. kesäkeitto ( tuoreista aineista ei pakaste vihanneksista)
3. Pinaatti velli (itse tehty)
4. jauhelihasoosi perunavoi
5. hernesoppa (sekin itse tehty) - ...hmmm
1. jauhelihakeitto jossa on vain sipulia perunaa porkkanaa ja jauhelihaa plus tomaatti pyrettä ja mausteet.
tietysti patongin tai ranskanleivän kanssa.
2.kinkkukastike eli kermaa aurajuustoa sitruunan mehua ja kinkkusuikaleita, nauhamakaronin kanssa.
3. uudet perunat ja pekoniin kääritty sipuli,aurajuusto mössö.
4. uudet perunat ja oikea voi, lisukkeeksi tonnikalaa suoraan tölkistä ja maustaa sen tillillä ja sitruuna mehulla.
5. nuudelit ja possunsuikaleita Uncle Ben's Sweet&Sour-kastikkeessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511